Snakes schreef op 13 jan 2012, 16:27:De link "Leden" (bovenaan links) verwijst naar de forum index ipv naar de ledenpagina...
Fixed.
Het is nu 23 feb 2012, 03:14
Re: Opmerkingen nieuw(e) website/forum
Fixed.
Re: Opmerkingen nieuw(e) website/forumMisschien even wat aandacht besteden aan de "luierikken" hier die gewoon de moeite niet doen om het voorgaande deftig te lezen in een topic. Er is niets vervelender als iemand die zich in een gesprek of discussie mengt, zonder het voorgaande gehoord (gelezen in dit geval) te hebben
Bespaart ook erg veel nutteloze posts en dubbele opmerkingen.
En daarboven gooi ik nog eens het "leren quoten". Drie posts onder elkaar zetten, ipv ze allemaal in één post te zetten... En degenen die dat doen vindt ge in iedere "klasse" van blauwwit.
Re: Opmerkingen nieuw(e) website/forumKan er misschien iets gedaan aan worden aan u avatar? Elke keer als ik een nieuwe avatar wil zetten gaat het niet omdat die te groot is, is best wel irritant!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]() Drughi Genk 02
Verklein die dan tot de gewenste afmetingen? MS Picture Manager kan dat op een makkelijke manier.
Re: Opmerkingen nieuw(e) website/forumEn een fatsoenlijke zin maken lukt bij sommige ook al niet meer(hoofdletters).. En overbodige leestekens werkt mij ook een beetje op mijn systeem.
![]() ![]()
Ik weet niet hoe ge daar mee moet werken. Drughi Genk 02
Re: Opmerkingen nieuw(e) website/forumProficiat aan onze nieuwe moderator RacingRobin
HH en DD, go away and KRC will be okay!
Re: Opmerkingen nieuw(e) website/forumKomen er nog Columns?
Vroeger was er toch iedere woensdag een nieuwe. Echt fijn om te lezen! Was toch echt een meerwaarde voor BW. Successupporter = opportunist
There is only one Super RACING!!
|