door ForzaKRCGenk » 27 jan 2012, 23:49
J.P. schreef op 27 jan 2012, 23:45:Coxie schreef op 27 jan 2012, 21:35:Tja, het is alleszins een veel groter talent als de 10 transfers samen die wij dit jaar al gedaan hebben. En dat voor 3 miljoen.
Welke 10 transfers heeft Genk dan gedaan het voorbije jaar?
Dat weten we zelf niet.. We zien ze nooit spelen.. Dat getal hebben ze ons meegegeven maar ze daadwerkelijk zien voetballen.. Nee hoor. door J.P. » 27 jan 2012, 19:10
ForzaKRCGenk schreef op 26 jan 2012, 20:33:Zou de titel van dit topic niet beter veranderd worden in 'versterking - ∞ voor Brugge'.. ?
Ik zou het koppelteken weglaten: - ∞ had ik eerst geïnterpreteerd als "min oneindig" J.P. Mijn excuses, + ∞ 
-
ForzaKRCGenk
-
-
-
- Mijn team: KRC Genk
door Coxie » 28 jan 2012, 00:40
J.P. schreef op 27 jan 2012, 23:45:Coxie schreef op 27 jan 2012, 21:35:Tja, het is alleszins een veel groter talent als de 10 transfers samen die wij dit jaar al gedaan hebben. En dat voor 3 miljoen.
Welke 10 transfers heeft Genk dan gedaan het voorbije jaar?
De 7 transfers van deze zomer en de 3 van vorige winter uiteraard. Misschien zijn het er 9... 
-
Coxie
-
-
-
door tempo » 28 jan 2012, 06:32
Club strikt twee spelers van Rosenborg
Club Brugge zet zijn winteroffensief verder. Na de transfers van Carlos Bacca en Jordi Figueras, haalt blauw-zwart twee spelers van het Noorse Rosenborg. Middenvelder Markus Henriksen (19) komt meteen bij de groep. Aanvaller Mushaga Bakenga (19) volgt op het einde van het seizoen.
HNB
-
tempo
-
-
- Mijn team: Club Brugge
door Scandic » 28 jan 2012, 07:45
tempo schreef op 28 jan 2012, 06:32:Club strikt twee spelers van Rosenborg Club Brugge zet zijn winteroffensief verder. Na de transfers van Carlos Bacca en Jordi Figueras, haalt blauw-zwart twee spelers van het Noorse Rosenborg. Middenvelder Markus Henriksen (19) komt meteen bij de groep. Aanvaller Mushaga Bakenga (19) volgt op het einde van het seizoen. HNB
Transfers zijn nog niet rond, maar het kan snel gaan. Voor Bakenga weigerde RBK nog een bod van Hannover.
-
Scandic
-
-
- Mijn team: KRC GENK
door J.P. » 28 jan 2012, 09:20
Scandic schreef op 28 jan 2012, 07:45:tempo schreef op 28 jan 2012, 06:32:Club strikt twee spelers van Rosenborg Club Brugge zet zijn winteroffensief verder. Na de transfers van Carlos Bacca en Jordi Figueras, haalt blauw-zwart twee spelers van het Noorse Rosenborg. Middenvelder Markus Henriksen (19) komt meteen bij de groep. Aanvaller Mushaga Bakenga (19) volgt op het einde van het seizoen. HNB
Transfers zijn nog niet rond, maar het kan snel gaan. Voor Bakenga weigerde RBK nog een bod van Hannover.
Klopt. En als ik het allemaal goed volg, dan zit ook Liverpool nog op hete kolen. Ter info even het artikel uit HNB: Club Brugge is bedrijvig op de transfermarkt deze winter. De West-Vlamingen sloegen twee vliegen in één klap en kaapten bij het Noorse Rosenborg twee spelers weg. Eergisteren kwam Club tot een overeenkomst met zowel middenvelder Markus Henriksen als spits Mushaga Bakenga. Beide spelers werden vervolgens met de privéjet van voorzitter Bart Verhaeghe naar België gevlogen, waar ze gisteren medische testen aflegden. Volgens Noorse bronnen telt Club voor beide aanwinsten samen 5 miljoen euro neer.
Bakenga komt pas deze zomer naar Club, maar Henriksen is een directe versterking voor de Bruggelingen die naarstig op zoek waren naar een centrale middenvelder om de afwezigheid van de geblesseerde Vadis Odjidja op te vangen.Nog maar eens 5m... Ik ben een Club-sup in hart en nieren, maar ik krijg meer en meer sympathie voor my home-town team: KVK. Die slagen er elk jaar in om met een beperkt budget net wel/niet de POs te halen en elk jaar hebben die daar wel een paar talentjes lopen die dan door (sub)toppers in België of Frankrijk worden weggeplukt. Klasse. Hoe zit het trouwens met Debruyne? Ik las een gerucht dat hij naar Chelsea kan voor 10m? Dan zou Genk dit jaar uit CL en uitgaande transfers dik 25m halen. Da's ongeveer het jaarbudget van Club 
-
J.P.
-
-
-
- Mijn team: FCB
door Belgijanac » 28 jan 2012, 09:49
Club Brugge begint Dexia trekjes te hebben, die smijten ook met geld!
Beun there, done that!
-
Belgijanac
- Administrator
-
-
-
- Mijn team: KRC Genk, Hajduk Split
-
door bremsky » 28 jan 2012, 10:36
tempo schreef op 28 jan 2012, 06:32:Club strikt twee spelers van Rosenborg Club Brugge zet zijn winteroffensief verder. Na de transfers van Carlos Bacca en Jordi Figueras, haalt blauw-zwart twee spelers van het Noorse Rosenborg. Middenvelder Markus Henriksen (19) komt meteen bij de groep. Aanvaller Mushaga Bakenga (19) volgt op het einde van het seizoen. HNB
Heel straf ! Daar kunnen we iets van leren ... jammer genoeg 
-
bremsky
-
-
-
-
- De volgende gebruikers vinden dit bericht leuk:
Blauwbeer
door Martrim » 28 jan 2012, 11:56
Jawadda....FCB in your face.
You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.
Xbox: StarCSR // PSN: Martrim // Last.fm: StarCSR
-
Martrim
-
-
-
door Coxie » 28 jan 2012, 12:15
J.P. schreef op 28 jan 2012, 09:20:Scandic schreef op 28 jan 2012, 07:45:Transfers zijn nog niet rond, maar het kan snel gaan. Voor Bakenga weigerde RBK nog een bod van Hannover.
Klopt. En als ik het allemaal goed volg, dan zit ook Liverpool nog op hete kolen. Ter info even het artikel uit HNB: Club Brugge is bedrijvig op de transfermarkt deze winter. De West-Vlamingen sloegen twee vliegen in één klap en kaapten bij het Noorse Rosenborg twee spelers weg. Eergisteren kwam Club tot een overeenkomst met zowel middenvelder Markus Henriksen als spits Mushaga Bakenga. Beide spelers werden vervolgens met de privéjet van voorzitter Bart Verhaeghe naar België gevlogen, waar ze gisteren medische testen aflegden. Volgens Noorse bronnen telt Club voor beide aanwinsten samen 5 miljoen euro neer.
Bakenga komt pas deze zomer naar Club, maar Henriksen is een directe versterking voor de Bruggelingen die naarstig op zoek waren naar een centrale middenvelder om de afwezigheid van de geblesseerde Vadis Odjidja op te vangen.Nog maar eens 5m... Ik ben een Club-sup in hart en nieren, maar ik krijg meer en meer sympathie voor my home-town team: KVK. Die slagen er elk jaar in om met een beperkt budget net wel/niet de POs te halen en elk jaar hebben die daar wel een paar talentjes lopen die dan door (sub)toppers in België of Frankrijk worden weggeplukt. Klasse. Hoe zit het trouwens met Debruyne? Ik las een gerucht dat hij naar Chelsea kan voor 10m? Dan zou Genk dit jaar uit CL en uitgaande transfers dik 25m halen. Da's ongeveer het jaarbudget van Club 
Mja, het probleem is dat we er niets mee doen en dat we blijkbaar ook niet de kennis of de contacten hebben om er iets nuttig mee te doen. Zoveel geld in kas en dan loop je achter het gat van Bayat en Gorius. Tot voor Jordi was ik echter niet onder de indruk van jullie transfer, ook Bacca vind ik een twijfelgeval. Maar als je dan een basisspeler uit de Primera Division en 2 van de grootste Scandinavische talenten haalt, is dat knap. In ieder geval een groot verschil met ons, ons alternatief zou McDonald zijn... 
-
Coxie
-
-
-
- De volgende gebruikers vinden dit bericht leuk:
Martrim
door J.P. » 28 jan 2012, 14:07
Belgijanac schreef op 28 jan 2012, 09:49:Club Brugge begint Dexia trekjes te hebben, die smijten ook met geld!
Gast hier wil ik toch even op reageren: ik werk in de Marktenzaal van Dexia Bank België (DBB) en ik kan je verzekeren dat DBB nooit extravagante dingen gedaan heeft. Het probleem zat en zit bij de Franse tak: Dexia Crédit Local (DCL). De relatie DBB-DCL is vergelijkbaar met Sabena-SwissAir. De Belgen doen het goed, maar worden stilletjes leeggezogen door hun buitenlandse moeder/partner. Gelieve u te onthouden van dwaze commentaar omtrent zaken waar je geen weet van hebt!
-
J.P.
-
-
-
door ForzaKRCGenk » 28 jan 2012, 14:31
J.P. schreef op 28 jan 2012, 14:07:Belgijanac schreef op 28 jan 2012, 09:49:Club Brugge begint Dexia trekjes te hebben, die smijten ook met geld!
Gast hier wil ik toch even op reageren: ik werk in de Marktenzaal van Dexia Bank België (DBB) en ik kan je verzekeren dat DBB nooit extravagante dingen gedaan heeft. Het probleem zat en zit bij de Franse tak: Dexia Crédit Local (DCL). De relatie DBB-DCL is vergelijkbaar met Sabena-SwissAir. De Belgen doen het goed, maar worden stilletjes leeggezogen door hun buitenlandse moeder/partner. Gelieve u te onthouden van dwaze commentaar omtrent zaken waar je geen weet van hebt!
Rustig, ik denk dat hij verwijst naar de restbank van Dexia.. Deze heeft niks met DBB te maken.. Degenen die het een beetje volgen weten goed genoeg dat de situatie bij Dexia vergelijkbaar was met die van Sabena/Swissair zoals je zelf al aanhaalt.. Je moet niet werken bij Dexia om informatie te verkijgen over het doen en laten binnen een bank.. Het feit DAT er 'premies' bij de restbank werden gegeven is nu eenmaal een vreemde zaak, daarmee val je DBB nog niet aan...
-
ForzaKRCGenk
-
-
-
door J.P. » 28 jan 2012, 14:40
ForzaKRCGenk schreef op 28 jan 2012, 14:31:J.P. schreef op 28 jan 2012, 14:07:Gast hier wil ik toch even op reageren: ik werk in de Marktenzaal van Dexia Bank België (DBB) en ik kan je verzekeren dat DBB nooit extravagante dingen gedaan heeft. Het probleem zat en zit bij de Franse tak: Dexia Crédit Local (DCL). De relatie DBB-DCL is vergelijkbaar met Sabena-SwissAir. De Belgen doen het goed, maar worden stilletjes leeggezogen door hun buitenlandse moeder/partner. Gelieve u te onthouden van dwaze commentaar omtrent zaken waar je geen weet van hebt!
Rustig, ik denk dat hij verwijst naar de restbank van Dexia.. Deze heeft niks met DBB te maken.. Degenen die het een beetje volgen weten goed genoeg dat de situatie bij Dexia vergelijkbaar was met die van Sabena/Swissair zoals je zelf al aanhaalt.. Je moet niet werken bij Dexia om informatie te verkijgen over het doen en laten binnen een bank.. Het feit DAT er 'premies' bij de restbank werden gegeven is nu eenmaal een vreemde zaak, daarmee val je DBB nog niet aan...
No hard feelings  Wat dat al of niet werken bij DBB betreft: daar volg ik je in, maar ik denk dat iedereen wel begrijpt dat het voor de mensen van DBB geen fijne maanden zijn. Hoe goed iedereen ook geïnformeerd wordt: er duiken heel veel verhalen op (in boekskes, in het nieuws, ...) die nergens op slaan. Dat is bijzonder frustrerend. Enfin, dit is totaal off-topic :-)
-
J.P.
-
-
-
door Blauwbeer » 28 jan 2012, 14:56
J.P. schreef op 28 jan 2012, 14:40:ForzaKRCGenk schreef op 28 jan 2012, 14:31:Rustig, ik denk dat hij verwijst naar de restbank van Dexia.. Deze heeft niks met DBB te maken.. Degenen die het een beetje volgen weten goed genoeg dat de situatie bij Dexia vergelijkbaar was met die van Sabena/Swissair zoals je zelf al aanhaalt.. Je moet niet werken bij Dexia om informatie te verkijgen over het doen en laten binnen een bank.. Het feit DAT er 'premies' bij de restbank werden gegeven is nu eenmaal een vreemde zaak, daarmee val je DBB nog niet aan...
No hard feelings  Wat dat al of niet werken bij DBB betreft: daar volg ik je in, maar ik denk dat iedereen wel begrijpt dat het voor de mensen van DBB geen fijne maanden zijn. Hoe goed iedereen ook geïnformeerd wordt: er duiken heel veel verhalen op (in boekskes, in het nieuws, ...) die nergens op slaan. Dat is bijzonder frustrerend. Enfin, dit is totaal off-topic :-)
Maar als jij thuis komt van je werk, is dat wel in de wetenschap dat de club waar je vurig voor supportert ambitie heeft, en op het goede spoor begint te geraken om terug die echte topclub te worden. Dat geluk hebben wij momenteel niet bepaald.. Dat is (zeker gezien ook wij de middelen hebben) eveneens frustrerend 
-
Blauwbeer
-
-
door J.P. » 28 jan 2012, 15:03
Blauwbeer schreef op 28 jan 2012, 14:56:Maar als jij thuis komt van je werk, is dat wel in de wetenschap dat de club waar je vurig voor supportert ambitie heeft, en op het goede spoor begint te geraken om terug die echte topclub te worden. Dat geluk hebben wij momenteel niet bepaald.. Dat is (zeker gezien ook wij de middelen hebben) eveneens frustrerend 
Het gras is altijd groener aan de overkant :-) Eerlijk: vind jij dat Club op het goeie spoor zit of aan het geraken is? Ik heb hoe langer hoe meer de indruk dat Club meer en meer ontspoort. Ambitie hebben is 1 ding, maar dat realiseer je niet door degoutant veel geld uit te geven of te over-professionaliseren. PPC, overal iPads, 12 trainers, ... Onze voorzitter is een zakenman en dat merk je aan de lijn die hij uitzet bij Club. Maar zoals Van Holsbeeck zei: het is niet omdat je een bedrijf kan leiden, dat je een voetbal ploeg kan leiden. Dat is een andere stiel.
-
J.P.
-
-
-
door Blauwbeer » 28 jan 2012, 15:34
J.P. schreef op 28 jan 2012, 15:03:Blauwbeer schreef op 28 jan 2012, 14:56:Maar als jij thuis komt van je werk, is dat wel in de wetenschap dat de club waar je vurig voor supportert ambitie heeft, en op het goede spoor begint te geraken om terug die echte topclub te worden. Dat geluk hebben wij momenteel niet bepaald.. Dat is (zeker gezien ook wij de middelen hebben) eveneens frustrerend 
Het gras is altijd groener aan de overkant :-) Eerlijk: vind jij dat Club op het goeie spoor zit of aan het geraken is? Ik heb hoe langer hoe meer de indruk dat Club meer en meer ontspoort. Ambitie hebben is 1 ding, maar dat realiseer je niet door degoutant veel geld uit te geven of te over-professionaliseren. PPC, overal iPads, 12 trainers, ... Onze voorzitter is een zakenman en dat merk je aan de lijn die hij uitzet bij Club. Maar zoals Van Holsbeeck zei: het is niet omdat je een bedrijf kan leiden, dat je een voetbal ploeg kan leiden. Dat is een andere stiel.
Over de transfers in de zomer spreek ik niet, daar zitten kwalitatief enkele kwakkels tussen zoals wij dat hier hebben. Maar met die Spanjaard, en de 2 komende... Daarmee kan je schade gaan aanrichten.
-
Blauwbeer
-
-
door J.P. » 28 jan 2012, 20:19
Blauwbeer schreef op 28 jan 2012, 15:34:J.P. schreef op 28 jan 2012, 15:03:Het gras is altijd groener aan de overkant :-) Eerlijk: vind jij dat Club op het goeie spoor zit of aan het geraken is? Ik heb hoe langer hoe meer de indruk dat Club meer en meer ontspoort. Ambitie hebben is 1 ding, maar dat realiseer je niet door degoutant veel geld uit te geven of te over-professionaliseren. PPC, overal iPads, 12 trainers, ... Onze voorzitter is een zakenman en dat merk je aan de lijn die hij uitzet bij Club. Maar zoals Van Holsbeeck zei: het is niet omdat je een bedrijf kan leiden, dat je een voetbal ploeg kan leiden. Dat is een andere stiel.
Over de transfers in de zomer spreek ik niet, daar zitten kwalitatief enkele kwakkels tussen zoals wij dat hier hebben. Maar met die Spanjaard, en de 2 komende... Daarmee kan je schade gaan aanrichten.
Hendriksen heeft via Twitter laten weten het aanbod van club geweigerd te hebben. He's available guys  ( http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20120128_107)
-
J.P.
-
-
-
door Scarface » 28 jan 2012, 23:02
J.P. schreef op 28 jan 2012, 14:07:Belgijanac schreef op 28 jan 2012, 09:49:Club Brugge begint Dexia trekjes te hebben, die smijten ook met geld!
Ge weet toch dat je je als werknemer van Dexia, moet onthouden van alle commentaar ivm uw werkgever!
Carpe Diem!
-
Scarface
-
-
-
door BoerCharel » 28 jan 2012, 23:41
-
BoerCharel
-
-
-
- Mijn team: Boeren
door Scandic » 29 jan 2012, 08:24
Transfer van Henriksen is nog niet helemaal afgeketst blijkbaar, Club heeft ginder nog 3 ijzers in het vuur.
-
Scandic
-
-
- Mijn team: KRC GENK
door Basgenk » 29 jan 2012, 11:01
Scandic schreef op 29 jan 2012, 08:24:Transfer van Henriksen is nog niet helemaal afgeketst blijkbaar, Club heeft ginder nog 3 ijzers in het vuur.
De eerste transfers van Club waar ik jaloers op ben. Dat duo van Rosenborg. Achja ons Genk blijft halsstarrig vasthouden aan Goriussen. 
-
Basgenk
-
-
-
- Mijn team: Racing Genk
-
door Hannibal Smith » 29 jan 2012, 11:32
Scandic schreef op 29 jan 2012, 08:24:Transfer van Henriksen is nog niet helemaal afgeketst blijkbaar, Club heeft ginder nog 3 ijzers in het vuur.
Voor dezelfde positie of verschillend?
-
Hannibal Smith
-
-
door Socrates » 29 jan 2012, 11:43
Iemand een idee waar Brugge al dat geld vandaan blijft halen ???
-
Socrates
-
-
-
door Kanjer » 29 jan 2012, 11:43
Basgenk schreef op 29 jan 2012, 11:01:Scandic schreef op 29 jan 2012, 08:24:Transfer van Henriksen is nog niet helemaal afgeketst blijkbaar, Club heeft ginder nog 3 ijzers in het vuur. De eerste transfers van Club waar ik jaloers op ben. Dat duo van Rosenborg. Achja ons Genk blijft halsstarrig vasthouden aan Goriussen. 
Idem !
You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig.
-
Kanjer
-
-
-
door Hannibal Smith » 29 jan 2012, 11:45
Socrates schreef op 29 jan 2012, 11:43:Iemand een idee waar Brugge al dat geld vandaan blijft halen ???
Omzetting van VZW naar NV. En een goed beleid van de baron
-
Hannibal Smith
-
-
door Koen_s. » 29 jan 2012, 11:45
Socrates schreef op 29 jan 2012, 11:43:Iemand een idee waar Brugge al dat geld vandaan blijft halen ???
die mark coucke van omega pharma pompt wat van z'n geld in brugge, toch?
-
Koen_s.
-
-
-
door Happy Blue » 29 jan 2012, 12:26
Hannibal Smith schreef op 29 jan 2012, 11:45:Socrates schreef op 29 jan 2012, 11:43:Iemand een idee waar Brugge al dat geld vandaan blijft halen ???
Omzetting van VZW naar NV. En een goed beleid van de baron
Dan zij zijn toch de eerste club die daar zoveel geld uit haalt?
-
Happy Blue
-
-
-
-
door Hannibal Smith » 29 jan 2012, 12:31
Happy Blue schreef op 29 jan 2012, 12:26:Hannibal Smith schreef op 29 jan 2012, 11:45:Omzetting van VZW naar NV. En een goed beleid van de baron
Dan zij zijn toch de eerste club die daar zoveel geld uit haalt?
Anderlecht heeft dit bv in hun opleidingscentrum gestoken
-
Hannibal Smith
-
-
door Kanjer » 29 jan 2012, 12:32
Noors beloften-international Bakenga tot 2017 bij Club
Club Brugge heeft gisteravond een akkoord bereikt over de transfer van Mushaga Bakenga, de 19-jarige spits van het Noorse Rosenborg. Bakenga, een Noor met Congolese roots, ondertekende bij Blauw-Zwart een contract tot juni 2017. Club haalde de polyvalente aanvaller binnen voor de neus van o.m. Borussia Mönchengladbach, Hannover en Standard.
Mushaga Bakenga geldt in Noorwegen als één van de meest beloftevolle jonge spitsen. Als jeugdinternational kon hij al rekenen op de belangstelling van topclubs zoals Bayern München en Manchester City. Uiteindelijk koos jij in 2007 voor de veelvoudige Noorse kampioen Rosenborg, waar hij twee jaar later zijn debuut maakte in het eerste elftal.
Afgelopen seizoen speelde de beloften-international 29 wedstrijden voor Rosenborg, waarin hij 16 keer scoorde. Hij kan zowel als diepe spits als op de flank worden ingezet.
Bron: clubbrugge.be
You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig.
-
Kanjer
-
-
-
door J.P. » 29 jan 2012, 13:13
Scarface schreef op 28 jan 2012, 23:02:J.P. schreef op 28 jan 2012, 14:07:Gast hier wil ik toch even op reageren: ik werk in de Marktenzaal van Dexia Bank België (DBB) en ik kan je verzekeren dat DBB nooit extravagante dingen gedaan heeft. Het probleem zat en zit bij de Franse tak: Dexia Crédit Local (DCL). De relatie DBB-DCL is vergelijkbaar met Sabena-SwissAir. De Belgen doen het goed, maar worden stilletjes leeggezogen door hun buitenlandse moeder/partner. Gelieve u te onthouden van dwaze commentaar omtrent zaken waar je geen weet van hebt!
Ge weet toch dat je je als werknemer van Dexia, moet onthouden van alle commentaar ivm uw werkgever!
Ik ken de Code of Conduct en die stelt enkel dat je geen commentaar mag geven die classified is en/of de belangen van DBB schaadt. Wat ik vertel was reeds publiek gekend (dus niet classified) en ik verdedig DBB (en schaadt de belangen bijgevolg niet). Je hebt wel gelijk als je zegt 'je weet toch dat': ik weet inderdaad wat ik mag zeggen 
-
J.P.
-
-
-
door J.P. » 29 jan 2012, 13:16
Basgenk schreef op 29 jan 2012, 11:01:Scandic schreef op 29 jan 2012, 08:24:Transfer van Henriksen is nog niet helemaal afgeketst blijkbaar, Club heeft ginder nog 3 ijzers in het vuur.
De eerste transfers van Club waar ik jaloers op ben. Dat duo van Rosenborg. Achja ons Genk blijft halsstarrig vasthouden aan Goriussen. 
Ach, ik ben jaloers op een ploeg die erin slaagt om een speler met de knieën van een 90-jarige te verkopen voor 4m. Ik vraag me af welke bedragen en welke spelers we hadden gezien als Marcske hier nog zat...
-
J.P.
-
-
-
|