Het is nu 23 feb 2012, 03:13

Call of Duty: Modern Warfare 3

Alles over games, technologie, smartphones, ...
  • Auteur
    Bericht

Re: Call of Duty: Modern Warfare 3

Berichtdoor Aaron » 29 dec 2011, 00:16

Earthbender schreef op 28 dec 2011, 22:17:
Aaron schreef op 28 dec 2011, 22:08:Heb het spel nu ook. Wel kut dat de combat training weg is...

-Op pc of console?
-Hoe bedoelt ge, die training? Want ik vind dat waardeloos! :p

Maar ja, heb nog geen single player gedaan. Multi for the win! :check:

Jip, bij BO speelde ik dat om 'op te warmen' en nu heb ik het een tijdje niet gespeeld, shooters. Op PS3.
Afbeelding
Aaron

Mijn team: KRC Genk

Berichtdoor FeniX » 30 dec 2011, 20:16

slechtste cod ooit toch wel voor mij hoor, spawns trekken op niks!
http://i29.tinypic.com/qn8kft.gif
FeniX

Berichtdoor Forzaa !!! » 31 dec 2011, 15:14

Op dit moment 50% van campaign gedaan (heb het van gisteren samen met mijn playstation) vandaag mn onlineaccount in elkaar geknutseld.
Forzaa !!!

Mijn team: KRC Genk (Forzaaa Racing!)

Berichtdoor Earthbender » 31 dec 2011, 16:18

Wie speelt dat toch? Ik speel die campagne alleen maar in co op voor exp, zodat mijn ranking stijgt. :p
Deze games zijn toch zo hard voor on line te spelen. :)
Earthbender

Berichtdoor Forzaa !!! » 31 dec 2011, 20:16

Haha, had problemen met het maken van mijn onlineaccount, maar da is gefixt. Nu speel ik ook gewoon online hoor :P
Forzaa !!!

Mijn team: KRC Genk (Forzaaa Racing!)

Berichtdoor Martrim » 31 dec 2011, 21:01

Earthbender schreef op 31 dec 2011, 16:18:Wie speelt dat toch? Ik speel die campagne alleen maar in co op voor exp, zodat mijn ranking stijgt. :p

Persoonlijk snap ik zelfs niet dat niet iedereen tenminste één keer de campaign doet...
Martrim

Berichtdoor Earthbender » 31 dec 2011, 23:01

Martrim schreef op 31 dec 2011, 21:01:
Earthbender schreef op 31 dec 2011, 16:18:Wie speelt dat toch? Ik speel die campagne alleen maar in co op voor exp, zodat mijn ranking stijgt. :p

Persoonlijk snap ik zelfs niet dat niet iedereen tenminste één keer de campaign doet...

Ik speel die alleen maar voor de verhaallijn te volgen én wanneer mijn internet eens plat ligt.
Waarom de single spelen? Heeft in mijn ogen geen meerwaarde tov multi.
Earthbender

Berichtdoor Martrim » 01 jan 2012, 19:01

Earthbender schreef op 31 dec 2011, 23:01:Ik speel die alleen maar voor de verhaallijn te volgen én wanneer mijn internet eens plat ligt.

Tja, ik ben nu eenmaal een single player en moet amper iets hebben van multi... Dus ik ben wel wat bevooroordeeld. Maar ik kan er gewoon niet bij dat mensen dat niet één keer doen. Zeker als het dan nog eens zo kort is en tegelijkertijd zo een spektakelrit.
Martrim

Berichtdoor Earthbender » 01 jan 2012, 19:18

Martrim schreef op 01 jan 2012, 19:01:
Earthbender schreef op 31 dec 2011, 23:01:Ik speel die alleen maar voor de verhaallijn te volgen én wanneer mijn internet eens plat ligt.

Tja, ik ben nu eenmaal een single player en moet amper iets hebben van multi... Dus ik ben wel wat bevooroordeeld. Maar ik kan er gewoon niet bij dat mensen dat niet één keer doen. Zeker als het dan nog eens zo kort is en tegelijkertijd zo een spektakelrit.

De single MOET gespeeld worden, zeer zeker. Maar het ligt juist aan de instelling.
Ik vind het heerlijk om met mijn broerke samen de single in co op te doen.
En we spelen vaak missies over en over opnieuw op hard. :)

Heeft allemaal zijn charme, ik zou het zeker eens proberen als ik van u was. SIngleplayer in co op. :check: :thumb:
Earthbender

Berichtdoor Aaron » 01 jan 2012, 19:29

Het verschil tussen de multi en single is echt groot, ik speel de single meestal na dat ik een tijdje de multi heb gespeeld.
Voor hardcore multiplayer gamers is de single echt saai en vooral te makkelijk. Alé das wat ik hoor.
Afbeelding
Aaron

Berichtdoor Martrim » 01 jan 2012, 23:14

Earthbender schreef op 01 jan 2012, 19:18:Heeft allemaal zijn charme, ik zou het zeker eens proberen als ik van u was. SIngleplayer in co op. :check: :thumb:

Co-op doe ik zeker graag :) Borderlands en de Gears Of War-games heb ik zo uitgespeeld met een kameraad. Maar wel strikt offline.
Martrim

Berichtdoor Koningsblauw » 02 jan 2012, 00:36

Even off-topic, Ik heb hier sinds kort een ps3 staan en speel amper of niet, ondanks een ruime voorraad spelletjes die ik geleend heb. Ben ik nu officieel oud & saai? Het lijkt me echt van wel

Verdorie ik was vroeger nochtans een echte hardcore-gamer. En het doet me zowaar pijn om toe te geven dat ik me niet langer dan een half uur kan 'begeven' aan spelletjes...
Koningsblauw
Administrator

Mijn team: Zutendaal VV

Berichtdoor Aaron » 02 jan 2012, 00:48

Koningsblauw schreef op 02 jan 2012, 00:36:Even off-topic, Ik heb hier sinds kort een ps3 staan en speel amper of niet, ondanks een ruime voorraad spelletjes die ik geleend heb. Ben ik nu officieel oud & saai? Het lijkt me echt van wel

Verdorie ik was vroeger nochtans een echte hardcore-gamer. En het doet me zowaar pijn om toe te geven dat ik me niet langer dan een half uur kan 'begeven' aan spelletjes...

Goh, een jaar geleden speelde ik uren aan een stuk, nu speel ik amper nog een half uur.
En het ligt ook niet aan tijdgebrek want tijd heb ik genoeg, alleen is de interesse een beetje afgenomen.

Nu ben ik weer met MW3 begonnen, maar het probleem bij mij is dat ik als complete 'noob' begin en bij mijn vorige game was ik al bij de 'gevorderde'. Dat neemt de spelvreugde ook weg :crazy:
Afbeelding
Aaron

Berichtdoor Koningsblauw » 02 jan 2012, 01:01

Nu ik ben wel altijd een PC-gamer geweest. Een shooter speel je volgens mij ook nog altijd op een pc met muis ipv op een ps3, daar kan de oorzaak natuurlijk ook liggen.

Maar fifa wat ik altijd met console gespeeld heb heb ik dat ook. Maar een game zoals uncharted zou ik vroeger, als het kon, in één ruk uitgespeeld hebben. Moraal van het verhaal: Geniet er van, het is van voorbijgaande aard ;)
Koningsblauw
Administrator

Mijn team: Zutendaal VV

Berichtdoor Aaron » 02 jan 2012, 01:09

Koningsblauw schreef op 02 jan 2012, 01:01:Nu ik ben wel altijd een PC-gamer geweest. Een shooter speel je volgens mij ook nog altijd op een pc met muis ipv op een ps3, daar kan de oorzaak natuurlijk ook liggen.

Dat heb ik ook, vooral als 'sniper' is dit een ramp. De wapens die je normaal gebruikt zijn bijna 'onbespeelbaar' op een console.
Ik heb ook altijd op PC gegamed. Goh, wat mis ik mijn G9x.

Dit speelde ik vooral.

http://www.youtube.com/watch?v=cvAzk_flCyM

Graphics zijn niet het van het, waar ik niet zoveel problemen mee had, alleen de server snelheid heeft mij doen stoppen.
Laggshots tot en met. Ook was er geen pinglimiet en het is ook maar een online game.
Afbeelding
Aaron

Berichtdoor Martrim » 02 jan 2012, 15:37

Koningsblauw schreef op 02 jan 2012, 00:36:Even off-topic, Ik heb hier sinds kort een ps3 staan en speel amper of niet, ondanks een ruime voorraad spelletjes die ik geleend heb. Ben ik nu officieel oud & saai? Het lijkt me echt van wel

Bwah, hardcore en hardcore is twee, hé :) Dat is zoals veel jongeren op een specifiek moment in hun leven jarenlang leven voor een bepaalde band/genre/... leven en jaren later muziek slechts een "means to and end" is en enkel opstaat als achtergrondvulling. Terwijl bij anderen is muziek een passie die jaren later nog altijd zeer belangrijk is. Zo zijn er veel jongeren die op een bepaald punt in hun leven zich jarenlang kapot gamen en er dan genoeg van hebben, terwijl het voor anderen een levenslange hobby zal zijn :)
Ik hoor alvast tot de laatste categorie. Zeker de laatste twee/drie jaar merk ik dat het echt wel meer is als een "zomaar hobby". En ik ben er verre van de enige in, want ik ken nog heel wat rond-de-30 mensen die nog steeds volop gamen als hobby bij een uitgebreid sociaal leven met appartement/huis + vriendin + (zelfs) kinderen. Maar er zijn er inderdaad ook genoeg die na hun studententijd stilaan afstand nemen en andere hobby's verkiezen.
Martrim

Berichtdoor MathizZz20 » 06 jan 2012, 16:40

Martrim schreef op 31 dec 2011, 21:01:

Vind ik ook zeer leuk om het spel te leren kennen, en geeft toch wel een mooi beeld hoeveel werk ze er (weeral) hebben ingestoken..
al vind Black ops tot nu toe het beste.. zeker met die zombie's en combat training etc..
(hebben vrienden die dat graag spelen met mij en die kunnen er niks van.. vandaar combat training.. anders veel te veel gestress)
MathizZz20

Berichtdoor Aaron » 28 jan 2012, 06:09

Niet echt populair, ik speel Cod weer af en toe, probeer beter te worden met sniper :rofl:
Afbeelding
Aaron

Berichtdoor Earthbender » 28 jan 2012, 11:18

Aaron schreef op 28 jan 2012, 06:09:Niet echt populair, ik speel Cod weer af en toe, probeer beter te worden met sniper :rofl:

En zo te horen is het niet echt succesvol. :p
Earthbender

Berichtdoor TRIBUNEZUID » 29 jan 2012, 00:42

Aaron schreef op 28 jan 2012, 06:09:Niet echt populair, ik speel Cod weer af en toe, probeer beter te worden met sniper :rofl:

Ik wil u wel helpen, kan goed overweg met een sniper. We kunnen tegen elkaar quick scope enzo :check:
Drughi Genk 02
TRIBUNEZUID

Berichtdoor Aaron » 29 jan 2012, 00:43

Earthbender schreef op 28 jan 2012, 11:18:En zo te horen is het niet echt succesvol. :p

Zo slecht vind ik het niet, alleen de mappen trekken op niet veel.

TRIBUNEZUID schreef op 29 jan 2012, 00:42:
Ik wil u wel helpen, kan goed overweg met een sniper. We kunnen tegen elkaar quick scope enzo :check:

Ik bak er niet veel van ze, ik ben ook pas lvl 44. Af en toe lukt het wel, ik vind dat het scopen veel te lang duurt..
Met M4 lukt het beter, als ik moeite doe... Amper dus.. K/D 0.67 --'
M4 Lvl 30, duurt lang voor ik 31 ben en Gold Camo kan nemen.. :ween:
Afbeelding
Aaron

Berichtdoor Earthbender » 29 jan 2012, 09:42

Aaron schreef op 29 jan 2012, 00:43:
Earthbender schreef op 28 jan 2012, 11:18:En zo te horen is het niet echt succesvol. :p

Dat is waar. Een echte sniper map zit er niet in. :(
Earthbender

Berichtdoor TRIBUNEZUID » 29 jan 2012, 20:55

Aaron schreef op 29 jan 2012, 00:43:

TRIBUNEZUID schreef op 29 jan 2012, 00:42:

Ik bak er niet veel van ze, ik ben ook pas lvl 44. Af en toe lukt het wel, ik vind dat het scopen veel te lang duurt..
Met M4 lukt het beter, als ik moeite doe... Amper dus.. K/D 0.67 --'
M4 Lvl 30, duurt lang voor ik 31 ben en Gold Camo kan nemen.. :ween:

Daarom moet ge ook met quickdrawn spelen, dan scopet ge sneller. En als ge level 31 wilt halen moet ge 89000 xp halen, zijt ge toch effe mee bezig.

Ben nu wel effe gestopt met mw3, ik speel nu terug black ops.
Drughi Genk 02
TRIBUNEZUID

Berichtdoor Aaron » 29 jan 2012, 21:51

TRIBUNEZUID schreef op 29 jan 2012, 20:55:
Daarom moet ge ook met quickdrawn spelen, dan scopet ge sneller. En als ge level 31 wilt halen moet ge 89000 xp halen, zijt ge toch effe mee bezig.

Ben nu in de helft..

BO vind ik ook beter als mw3. Voor al de maps vind ik daar beter, ook de wapens vond ik leuker op BO.
Afbeelding
Aaron

De volgende gebruikers vinden dit bericht leuk:
TRIBUNEZUID

Berichtdoor Chazychaz » 30 jan 2012, 22:06

Toch ook maar eens MW3 gekocht via Ezykeys en heb er al spijt van. Zeer teleurstellende campaign, zwakke MP maps. Nee, COD mag van mij gerust een stille dood sterven.
Never regret anything, because at some point in your life it was exactly what you wanted.
Chazychaz

Mijn team: KRC Genk, Juventus

Berichtdoor Aaron » 01 feb 2012, 07:54

Iemand die al aangemeld is op CoD Elite ?
Afbeelding
Aaron

Berichtdoor MathizZz20 » 03 feb 2012, 12:29

Aaron schreef op 29 jan 2012, 21:51:
TRIBUNEZUID schreef op 29 jan 2012, 20:55:

Ben nu in de helft..

BO vind ik ook beter als mw3. Voor al de maps vind ik daar beter, ook de wapens vond ik leuker op BO.

² Commando, Gallil, Famas-Nucketown,summit,Hotel.. vond ik toch beter dan MW3..
plus meer opties imo..
MathizZz20

Berichtdoor Aaron » 03 feb 2012, 18:56

Snipe'n gaat voor uit, speel nu bijna altijd team defender. Haal betere k/d's als dervoor :lol:
Afbeelding
Aaron

Berichtdoor TRIBUNEZUID » 05 feb 2012, 00:04

Iemand die zin heeft om te quickscope

Black ops : KdbBoy
MW3 : Yassinnn_
Drughi Genk 02
TRIBUNEZUID