door DennisWOT » 28 jan 2012, 03:31
Martrim schreef op 27 jan 2012, 11:01:Ik denk dat het eerste kwartier wel zal bepalen in welke richting de match uit gaat... Het kan wel eens een zwaar negatieve sfeer worden. 
Al hou ik van tijd tot tijd wel van zo een sfeertje... (  ), laat ons hopen dat het straks niet zo is...
Oui, moi je suis une bite. C'est ça. Je suis une misérable bite. Et pour me faire respecter, il faudra que je reste toujours bien dur.»
-
DennisWOT
-
-
-
- Mijn team: KRC Genk
door Yen-c » 28 jan 2012, 11:29
Martrim schreef op 28 jan 2012, 00:05:Limburgers en Leuvenaars over bieren... De voorkeuren zijn wel overduidelijk 
Voor ik in Leuven ging studeren moest ik ook niets weten van Stella maar ondertussen heb ik het toch weten appreciëren. Sterker nog, als ik op cafe moet kiezen tussen Stella of Cristal dan kies ik voor Stella. Waarschijnlijk ook vanwege het nostalgisch gevoel want ben terug in Hasselt moeten studeren  tot zo ver the story of my life. back on topic Heb de vorige match tegen Stvv moeten missen omdat ik zelf match had, het is dus zot lang geleden! Vollebak gaan vandaag als mijn keel het houdt tenminste.
-
Yen-c
-
-
-
door mipiosie » 28 jan 2012, 14:55
vandaag weer ens TT onderaan op kop zetten! de yagermeister is aanwezig vendoag! wheeppaaaa
-
mipiosie
-
-
- Mijn team: krc genk/Sankt Pauli
door RacingRobin » 28 jan 2012, 15:19
DennisWOT schreef op 28 jan 2012, 03:31:Martrim schreef op 27 jan 2012, 11:01:Ik denk dat het eerste kwartier wel zal bepalen in welke richting de match uit gaat... Het kan wel eens een zwaar negatieve sfeer worden. 
Al hou ik van tijd tot tijd wel van zo een sfeertje... (  ), laat ons hopen dat het straks niet zo is...
Idd, woede en frustratie bij de supporters zorgen voor een erg negatieve sfeer, maar ook dat is voetbal. Emotie op zijn uiterste, I love it  bewijst nog maar eens de passie!
-
RacingRobin
-
-
-
- De volgende gebruikers vinden dit bericht leuk:
Martrim
door elron55 » 28 jan 2012, 16:07
ik opteer om te openen met "wij hebben schijt aan het beleid"
Ik zeg maar zoo, dat is korter als dierentuin
-
elron55
-
-
-
Socrates
door Jorrit » 28 jan 2012, 16:48
elron55 schreef op 28 jan 2012, 16:07:ik opteer om te openen met "wij hebben schijt aan het beleid"
Wij willen bloed, zweet en transfers! 
-
Jorrit
-
-
-
-
door Spille » 28 jan 2012, 17:13
Liever geen! Dan trainer Been! Liever geen dan trainer Beeen
-
Spille
-
-
-
door pino colada » 28 jan 2012, 18:04
spandoek met : mario = buiten beentje
-
pino colada
-
-
-
door kierewiet » 28 jan 2012, 18:06
Genk: geen Been om op te staan!
't Is stil, waar het nooit waait.
-
kierewiet
-
-
-
door Belgijanac » 28 jan 2012, 18:57
Verkleed u als wortel en hang een bordje met "Mario Peen" rond uw nek. Wel voorzichtig zijn in de buurt van TT!
Beun there, done that!
-
Belgijanac
- Administrator
-
-
-
- Mijn team: KRC Genk, Hajduk Split
-
door Belgijanac » 28 jan 2012, 19:07
loe schreef op 26 jan 2012, 21:16:Naar OHL: "En in de Plaza is 't ook plezant, en in de Plaza is het oook plezaaaant" "OOOO Ze zijn een fusieclub! OOO ze zijn een fusieclub! (kuch kuch)" "En opt unief is 't ook plezant, en opt unief is het ook plezaaaaaant" "Handen in de lucht: 3x CRISTAL ALKEN, 1x STELLA NIET CAMPIONE" ... Verveling tijdens de blok, part III 
Broek af, tetten bloot, leuvense studentjes!
Beun there, done that!
-
Belgijanac
- Administrator
-
-
-
- Mijn team: KRC Genk, Hajduk Split
-
door RacingRobin » 28 jan 2012, 21:08
Ik hoor weer slechte dingen uit TZ...sommigen moeten toch echt eens wat rekening gaan houden met mede-supporters...
-
RacingRobin
-
-
-
door Koningsblauw » 28 jan 2012, 21:55
Hoezo?
-
Koningsblauw
- Administrator
-
-
-
- Mijn team: Zutendaal VV
door RacingRobin » 28 jan 2012, 22:01
Moshen wat uit de hand loopt kreeg ik te horen aan de telefoon.
-
RacingRobin
-
-
-
door Koningsblauw » 28 jan 2012, 22:15
RacingRobin schreef op 28 jan 2012, 22:01:Moshen wat uit de hand loopt kreeg ik te horen aan de telefoon.
Beunhazen hebben daar ervaring mee. Onze mosh-held was vandaag wel niet aanwezig. Ik hoop dat er ook voor Ronny gezongen is.
-
Koningsblauw
- Administrator
-
-
-
- Mijn team: Zutendaal VV
door J.D. » 28 jan 2012, 23:11
Vies rellen enzo (knipoogknipoog) Maar handjes geschud en iedereen terug vriendje. @Zombies: Die Gianni Loco zal er ooit nog wel doorkomen, blijven proberen 
-
J.D.
-
-
-
- Mijn team: Genk
Martrim
door Animale322 » 28 jan 2012, 23:21
Ik zag een heel deel meer bandiries ! Voor de match en tijdens, ME GUSTA  Ik vond de sfeer wel goed..
Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
-
Animale322
-
-
-
- Mijn team: KRC Genk, Juventus
door Dries » 28 jan 2012, 23:45
normale sfeer voor een 5-0 zegen na een slechte sportieve periode. En de zittribune, zucht...
Racing Till I Die!
-
Dries
-
-
-
door Earthbender » 28 jan 2012, 23:49
Dries schreef op 28 jan 2012, 23:45:normale sfeer voor een 5-0 zegen na een slechte sportieve periode. En de zittribune, zucht...
Zit ... HALLO! 5-0 ........ !? Mensen wisten niet wat er gebeurde. Nee nee, de sfeer sloeg niet aan de gang. Jammer.
-
Earthbender
-
-
-
door Massei_Genk » 28 jan 2012, 23:51
Animale322 schreef op 28 jan 2012, 23:21:Ik zag een heel deel meer bandiries ! Voor de match en tijdens, ME GUSTA  Ik vond de sfeer wel goed..
Inderdaad, dat stond me zeker aan.. tot er 2 mensen ineens komen zagen  Eerst weigerde ik nog, maar toen begonnen ze zich wat 'te groot' te gedragen.. ach ja, 't is erg! Ik heb me wel goed geamuseerd vandaag! Paar keer wel heel goed doorgekomen en visueel ook goed bij momenten! Wat men noemt, een mooie voetbalavond.
Noi saremo sempre qua se Genk giocherà, forza Racing vinci ancora per gli Ultra'
-
Massei_Genk
-
-
-
- Mijn team: Racing Genk, Juventus
-
door loe » 28 jan 2012, 23:55
RacingRobin schreef op 28 jan 2012, 22:01:Moshen wat uit de hand loopt kreeg ik te horen aan de telefoon.
Er is een groepje bovenaan SS dat graag wat duwt en trekt (niets abnormaal, want bij ons onderaan SS is dat ook continu het geval). Nu was iemand op zo'n meisje neergekomen en werd den boyfriend lèstig  . Nu goed, langs de ene kant zou ik er ook niet mee kunnen lachen moest mijn vriendin onder een tsunami van mensen terecht komen, anderzijds ... daar heb je een rustige zittribune voor.
Bis vincit, qui se vincit in victoria ~ Tweemaal overwinnaar is hij, die bij een overwinning zichzelf overwint
Racing for passion, Blades and Hammers for fanculture.
-
loe
-
-
-
- Mijn team: KRC Genk, West Ham
door Jimz » 29 jan 2012, 00:26
Leuke sfeer! De gezangen kwamen ook serieus door in Stadion heb ik zojuist gehoord. Aan mijn kant op de zit was het nogthans ook dik sfeertje. Hatelijk dat er weer mensen klagen over de zit..
-
Jimz
-
-
-
door TRIBUNEZUID » 29 jan 2012, 00:33
loe schreef op 28 jan 2012, 23:55:RacingRobin schreef op 28 jan 2012, 22:01:Moshen wat uit de hand loopt kreeg ik te horen aan de telefoon.
Er is een groepje bovenaan SS dat graag wat duwt en trekt (niets abnormaal, want bij ons onderaan SS is dat ook continu het geval). Nu was iemand op zo'n meisje neergekomen en werd den boyfriend lèstig  . Nu goed, langs de ene kant zou ik er ook niet mee kunnen lachen moest mijn vriendin onder een tsunami van mensen terecht komen, anderzijds ... daar heb je een rustige zittribune voor.
Verhaal dat ik heb gehoord van één van de mannen die erbij stonden. Er waren verschillende kerels die zich de opzettelijk lieten vallen op een paar meisjes zodat ze aan hun tetten en kont konden komen. Als dat echt zo is 
Drughi Genk 02
-
TRIBUNEZUID
-
-
-
door TRIBUNEZUID » 29 jan 2012, 00:36
Voor de wedstrijd, ik vroeg aan 2 jongens of ze een paar bandieries mee naar buiten wouden nemen en ik krijg gewoon als antwoord ''doet het zelf gast" !!!  Soms vraag ik me echt af wat er mis is met sommige mensen, ook vind ik het spijtig vinden dat mensen gewoon steeds voorbij de vuilbak lopen waar al die bandieries inzitten, ik en een paar vrienden moeten echt persoonlijk naar de mensen toegaan om ze een bandierie te geven. Over de sfeer, groepje rond de capo dat de hele tijd goed bleef gaan en ook onder aan bij de drummer. 2de helft een paar goede momenten afgewisseld met een paar mindere. Spijtig wel dat vak TT zo dood is als iets, buiten Geneche + beunhazen beweegt daar echt niks.
Drughi Genk 02
-
TRIBUNEZUID
-
-
-
door Jimz » 29 jan 2012, 00:37
TRIBUNEZUID schreef op 29 jan 2012, 00:36:Voor de wedstrijd, ik vroeg aan 2 jongens of ze een paar bandieries mee naar buiten wouden nemen en ik krijg gewoon als antwoord ''doet het zelf gast" !!!  Soms vraag ik me echt af wat er mis is met sommige mensen, ook vind ik het spijtig vinden dat mensen gewoon steeds voorbij de vuilbak lopen waar al die bandieries inzitten, ik en een paar vrienden moeten echt persoonlijk naar de mensen toegaan om ze een bandierie te geven. Over de sfeer, groepje rond de capo dat de hele tijd goed bleef gaan en ook onder aan bij de drummer. 2de helft een paar goede momenten afgewisseld met een paar mindere. Spijtig wel dat vak TT zo dood is als iets, buiten Geneche + beunhazen beweegt daar echt niks.
stoppen met SS! Hoewel de meeste dit niet graag zullen horen.. 
-
Jimz
-
-
-
door Dries » 29 jan 2012, 00:50
Jimz schreef op 29 jan 2012, 00:26:Leuke sfeer! De gezangen kwamen ook serieus door in Stadion heb ik zojuist gehoord. Aan mijn kant op de zit was het nogthans ook dik sfeertje. Hatelijk dat er weer mensen klagen over de zit..
Als je bij 5-0 als het ware gesmeekt wordt door TZ om 10 seconden recht te gaan staan en dan moeten vaststellen dat buiten een paar enkelingen heel TZ totaal genegeerd wordt vind ik dat beschamend.
Racing Till I Die!
-
Dries
-
-
-
door Jimz » 29 jan 2012, 00:53
Dries schreef op 29 jan 2012, 00:50:Jimz schreef op 29 jan 2012, 00:26:Leuke sfeer! De gezangen kwamen ook serieus door in Stadion heb ik zojuist gehoord. Aan mijn kant op de zit was het nogthans ook dik sfeertje. Hatelijk dat er weer mensen klagen over de zit..
Als je bij 5-0 als het ware gesmeekt wordt door TZ om 10 seconden recht te gaan staan en dan moeten vaststellen dat buiten een paar enkelingen heel TZ totaal genegeerd wordt vind ik dat beschamend.
Was ook een verschrikkelijk slecht moment toen het liedje na de goal nog bezig was. Momenten leren kiezen kan wonderen doen
-
Jimz
-
-
-
door TRIBUNEZUID » 29 jan 2012, 01:02
Jimz schreef op 29 jan 2012, 00:37:TRIBUNEZUID schreef op 29 jan 2012, 00:36:Voor de wedstrijd, ik vroeg aan 2 jongens of ze een paar bandieries mee naar buiten wouden nemen en ik krijg gewoon als antwoord ''doet het zelf gast" !!!  Soms vraag ik me echt af wat er mis is met sommige mensen, ook vind ik het spijtig vinden dat mensen gewoon steeds voorbij de vuilbak lopen waar al die bandieries inzitten, ik en een paar vrienden moeten echt persoonlijk naar de mensen toegaan om ze een bandierie te geven. Over de sfeer, groepje rond de capo dat de hele tijd goed bleef gaan en ook onder aan bij de drummer. 2de helft een paar goede momenten afgewisseld met een paar mindere. Spijtig wel dat vak TT zo dood is als iets, buiten Geneche + beunhazen beweegt daar echt niks.
stoppen met SS! Hoewel de meeste dit niet graag zullen horen.. 
Snap hem niet?
Drughi Genk 02
-
TRIBUNEZUID
-
-
-
door J.D. » 29 jan 2012, 01:04
TRIBUNEZUID schreef op 29 jan 2012, 00:33:loe schreef op 28 jan 2012, 23:55:Er is een groepje bovenaan SS dat graag wat duwt en trekt (niets abnormaal, want bij ons onderaan SS is dat ook continu het geval). Nu was iemand op zo'n meisje neergekomen en werd den boyfriend lèstig  . Nu goed, langs de ene kant zou ik er ook niet mee kunnen lachen moest mijn vriendin onder een tsunami van mensen terecht komen, anderzijds ... daar heb je een rustige zittribune voor.
Verhaal dat ik heb gehoord van één van de mannen die erbij stonden. Er waren verschillende kerels die zich de opzettelijk lieten vallen op een paar meisjes zodat ze aan hun tetten en kont konden komen. Als dat echt zo is  We zullen een verslagske naar HBvL sturen, dan kan iedereen volgen Bij een LGFM of een goal is het niet ondenkbaar dat er iemand van ons wat lager terecht komt, zoals Loe al zei. Tjah, we zullen het nooit meer doen 
-
J.D.
-
-
-
- Mijn team: Genk
door Jimz » 29 jan 2012, 01:06
-
Jimz
-
-
-