Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Het is nu 23 feb 2012, 03:13
Re: African Cup of Nations 2012Ik weet niet waarom, maar ik moet spontaan aan Carcela denken...
Beun there, done that!
Re: African Cup of Nations 2012Hoe goed zijn die penalty's getrapt
![]()
Re: African Cup of Nations 2012Wat een thriller ...
Re: African Cup of Nations 2012Zambia??? Wat een stunt!!!
Re: African Cup of Nations 2012Laten we hopen dat alle spelers van Genk naar deze finale hebben gekeken. Dan hebben ze van Zambia geleerd dat je met bezieling en strijdvaardigheid heel erg ver komt in het voetbal.
Re: African Cup of Nations 2012Fffffuuuuuuu !!! Drogba Y U NO score ?
Ik ben wel een CIV-sympathisant, maar toch bakken respect voor Zambia, mooie prestatie. Vind het wel zuur, dit was echt DE kans voor CIV. Ach ja, nachtje slapen en dan is het weer vergeten wat niet over de crisis in Genk gezegd kan worden.
Re: African Cup of Nations 2012
Hebben wij in '94 niet met 9-0 gewonnen van Zambia? 1312
Not removing until: sterrenlogo terug is (08.02.12) Not removing until: Been ontslagen wordt (08.02.12) Not removing until: Sittard terug in de ere divisie speelt (08.02.12) Not removing until: West Ham de Barclays League wint (08.02.12)
Re: African Cup of Nations 2012Die heeft op training te veel naar de penaltys van Lukaku gekeken. Dus die heeft dan maar Anderlecht gewijs penalty getrapt.
Re: African Cup of Nations 2012Wel grappig, Drogba zou de ploegopstelling doen en zou ook de penalty nemers hebben aangeduid.
![]()
Re: African Cup of Nations 2012Mooiste moment van de finale: de coach van Zambia die eigenhandig een geblesseerde speler naar zijn vierende ploegmaats draagt.
Echt een kippevelmoment.
Re: African Cup of Nations 2012
Wat ik ook grappig vond was, die coach werd helemaal gek op een speler van Zambia, toen nam die die trainer vast bij zijn schouder en deed zo van komt goed. ![]() ![]()
|