Het is nu 22 mei 2012, 09:04

Patro Eisden - Racing Mechelen

Sfeerinitiatieven, sfeergroepen, songs, sfeerattributen, ...
  • Auteur
    Bericht

Patro Eisden - Racing Mechelen

Berichtdoor Lanaken » 27 dec 2011, 20:38

Ik had een vraag. Ik ga geregeld naar racing mechelen met een kameraad. Maar omdat het nu tegen patro is wou ik een vlag van genk meenemen. Zou ik daar problemen mee krijgen met mannen van mechelen of politie?

Gaan er ook andere Genk fans kijken??
Lanaken

Mijn team: genk

Re: Patro Eisden - Racing Mechelen

Berichtdoor BlueSmoke » 27 dec 2011, 20:39

wtf ...
BlueSmoke

Mijn team: KRC GENK

Berichtdoor Spille » 27 dec 2011, 20:53

GENK E BASTA
Spille

Mijn team: KRC Genk

Berichtdoor RacingRobin » 28 dec 2011, 00:20

KRC Genk & KRC Mechelen zal niet rap voor problemen zorgen denk ik ;)
Sangue, sudore e lacrime...Forza Racing!!
RacingRobin

Berichtdoor loe » 28 dec 2011, 00:53

Alom bekend dat zij bij Racing Mechelen daar geen probleem van zullen maken, aangezien er in het verleden (vice versa) supporters bij mekaar eens gingen kijken. Het zal hooguit als 'provocatie' aanzien worden naar die van Patro, aangezien daar wel een ander soort verleden mee is naar het schijnt .. ;)
Bis vincit, qui se vincit in victoria ~ Tweemaal overwinnaar is hij, die bij een overwinning zichzelf overwint

Racing for passion, Blades and Hammers for fanculture.
loe

Mijn team: KRC Genk, West Ham

Berichtdoor TZ90 » 28 dec 2011, 01:14

loe schreef op 28 dec 2011, 00:53:Alom bekend dat zij bij Racing Mechelen daar geen probleem van zullen maken, aangezien er in het verleden (vice versa) supporters bij mekaar eens gingen kijken. Het zal hooguit als 'provocatie' aanzien worden naar die van Patro, aangezien daar wel een ander soort verleden mee is naar het schijnt .. ;)

Awel f*ck Patro se ;) !! Krc Genk & Racing Mechelen !!
TZ90

Mijn team: Krc Genk !!

Berichtdoor Luca-Wts » 28 dec 2011, 09:55

BlueSmoke schreef op 27 dec 2011, 20:39:wtf ...

Spille schreef op 27 dec 2011, 20:53:GENK E BASTA

Natuurlijk enkel Genk. Maar ik weet niet of jullie verder kijken dan jullie neus lang is ? Er zijn in het verleden al véél Genkies op RCM gaan kijken, en anderzijds ook. Dus waarom deze 'wtf' reactie ? Als ge niks nuttigs te zeggen hebt, post dan ook niks ;)
GENECHE 07 ALTIJD PRESENT

ACAB

AVANTI ULTRAS
Luca-Wts

Mijn team: GENK-JUVE-SITTARD

De volgende gebruikers vinden dit bericht leuk:
Animale322, DG02

Berichtdoor Martrim » 28 dec 2011, 10:17

Fuck patro. Samen met Hasselt de ziektekiemen van het Limburgs voetbal... One down, one to go!
You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.

Xbox: StarCSR // PSN: Martrim // Last.fm: StarCSR
Martrim

JohanB

Berichtdoor JohanB » 28 dec 2011, 10:55

Lanaken schreef op 27 dec 2011, 20:38:Ik had een vraag. Ik ga geregeld naar racing mechelen met een kameraad. Maar omdat het nu tegen patro is wou ik een vlag van genk meenemen. Zou ik daar problemen mee krijgen met mannen van mechelen of politie?

Gaan er ook andere Genk fans kijken??

Gewoon doen, die mannen van RCM hebben daar totaal geen probleem mee...
Die van Patro des te meer 8) (maar wat boeit dat... Patro, da's lucht!)
"The Drug Is Football" - Vanilla Muffins
JohanB

TZ90

Berichtdoor Denninho » 28 dec 2011, 11:54

Is de match niet pas in februari?
En is het niet op Patro?
Stand up & Sing !
Denninho

Berichtdoor arne » 28 dec 2011, 11:57

die van patro gaan daar niet mee kunnen lachen.

maar dat is voetbal!!!! ik hoop da racing ze afmaakt dan want patro is zo jaloers of anti genk!!!
arne

Mijn team: krc genk

TZ90

Berichtdoor TZ90 » 28 dec 2011, 12:20

arne schreef op 28 dec 2011, 11:57:die van patro gaan daar niet mee kunnen lachen.

maar dat is voetbal!!!! ik hoop da racing ze afmaakt dan want patro is zo jaloers of anti genk!!!

Jaloers ja daar zeg je het jah,Genk dit Genk dat.P*tro had wel als eerst !!! buiten de andere clubs in Maasmechelen ,die een stuk of 2 a 3 die nieuwe voetbalterreinen wouden,wel als eerst een nieuw stadion met alles erop en eraan gekregen dus P*tro heeft geen reden tot klagen denk ik !!
TZ90

Berichtdoor Genkbloods » 28 dec 2011, 12:38

Martrim schreef op 28 dec 2011, 10:17:Fuck patro. Samen met Hasselt de ziektekiemen van het Limburgs voetbal... One down, one to go!

Verklaar waarom Hasselt een ziektekiem was.

En alsof ik wakker lig wat mensen van Patro van Genk vinden, met hun 200 "fans".
tiocfaidh ar la
Genkbloods

TZ90

Berichtdoor Vinnie » 28 dec 2011, 12:46

doen! vroeger vaak meegeweest met de mannen van racing mechelen, altijd lachen en goei sfeer! Legendarische matchkes meegemaakt, oa de match tegen hasselt kermt :)

wanneer is die match? ik kom ook af dan, veels te lang geleden dat ik de rcm boys nog eens gesteund heb
The toxic avenger - hero of our time!
Vinnie

Mijn team: Genk

Genkbloods

Berichtdoor Martrim » 28 dec 2011, 12:50

Omdat ik dat een dikke loserclub vind die zelfs in 3de klasse een nek van hier tot Antwerpen en terug (al kan die "terug" de Antwerpse nek zijn) had. Een loserclub die samen met Steve Stunt ervan geilde om het succes en de achterban van KRC effectief over te nemen, een stadion in Hasselt neer te pompen en het FC Limburg te noemen. En een loserclub die zich in het verleden meermaals enorm laagdunkend uit liet over MIJN club. Niet voor niets dat het exponent van hun jeugdwerking Sucker Stijn Stijnen was die dan ook niet voor niets ook meermaals uithaalde naar Genk. Dat lag echt niet aan de verhoudingen tussen Genk en Brugge, hoor...

Martrim

Luca-Wts

Berichtdoor TZ90 » 28 dec 2011, 12:53

TRIBUNEZUID schreef:Waarom moet Patro jaloers zijn op ons? Das een fucking ploegje in MM? Dachten die echt dat die zo groot als ons konden we worden of hoe zit dat?

Dat dachten ze ja zucht ,en ook wat er wel veel mee te maken heeft, de oudere generatie supporters van Patro waren lastig op ons reden zal iedereen wel weten ondertussen denk ik,dat vertellen ze dan door aan de jongere generatie die eigenlijk weining van toette of blazen iets van afweten van wat er vroeger gebeurd is Zucht !! O.o
TZ90

Berichtdoor Martrim » 28 dec 2011, 12:59

Patro heeft zowat eel deel van hetzelfde probleem met ons als STVV. Bij STVV komt de degradatie er nog bij, maar beide teams (en nog wat Limburgs grut) zijn ondertussen al jaren zo op aan het gaan in het verhaal over de KS-gelden dat ze in hun hoofd hier een tempel van Wembley grootte zien die volledig betaald is door de KS tot het kleinste grassprietje toe. En in datzelfde hoofd zien ze hun eigen miserie als gevolg van al het geld dat wij van hen gestolen hebben... De halve Jupiler League had nog uit Limburgse clubs bestaan als Genk er niet geweest was. BOOOEEEEH GENK!!!!

Fuck Patro gewoon.

Martrim

JohanB, Pigee314, Scarface

Berichtdoor DennisWOT » 28 dec 2011, 13:06

Martrim schreef op 28 dec 2011, 12:50:Omdat ik dat een dikke loserclub vind die zelfs in 3de klasse een nek van hier tot Antwerpen en terug (al kan die "terug" de Antwerpse nek zijn) had. Een loserclub die samen met Steve Stunt ervan geilde om het succes en de achterban van KRC effectief over te nemen, een stadion in Hasselt neer te pompen en het FC Limburg te noemen. En een loserclub die zich in het verleden meermaals enorm laagdunkend uit liet over MIJN club. Niet voor niets dat het exponent van hun jeugdwerking Sucker Stijn Stijnen was die dan ook niet voor niets ook meermaals uithaalde naar Genk. Dat lag echt niet aan de verhoudingen tussen Genk en Brugge, hoor...

Daarom ook het spandoek "Genk, hoofdstad van voetbal" in die bekermatch enkele jaren terug. 8)
Oui, moi je suis une bite. C'est ça. Je suis une misérable bite. Et pour me faire respecter, il faudra que je reste toujours bien dur.»
DennisWOT

Berichtdoor Yen-c » 28 dec 2011, 13:30

Martrim schreef op 28 dec 2011, 12:50:Omdat ik dat een dikke loserclub vind die zelfs in 3de klasse een nek van hier tot Antwerpen en terug (al kan die "terug" de Antwerpse nek zijn) had. Een loserclub die samen met Steve Stunt ervan geilde om het succes en de achterban van KRC effectief over te nemen, een stadion in Hasselt neer te pompen en het FC Limburg te noemen. En een loserclub die zich in het verleden meermaals enorm laagdunkend uit liet over MIJN club. Niet voor niets dat het exponent van hun jeugdwerking Sucker Stijn Stijnen was die dan ook niet voor niets ook meermaals uithaalde naar Genk. Dat lag echt niet aan de verhoudingen tussen Genk en Brugge, hoor...

Kermt dat waren tijden, sinds de fusie met Hasselt is het helaas bergaf gegaan. Heb me er desondanks schitterend geamuseerd in het jeugdvoetbal :thumb:
Yen-c

Berichtdoor Luca-Wts » 28 dec 2011, 15:05

Had het niet beter kunnen verwoorden. Exact wa ik erover denk.
GENECHE 07 ALTIJD PRESENT

ACAB

AVANTI ULTRAS
Luca-Wts

Mijn team: GENK-JUVE-SITTARD

Berichtdoor Lanaken » 28 dec 2011, 15:59

De wedstrijd is de 4de Februari, en snap niet wat het probleem is dat ik naar RCM ga kijken. Altijd volle bak daar!!
Lanaken

Mijn team: genk

Berichtdoor Vinnie » 28 dec 2011, 16:50

Lanaken schreef op 28 dec 2011, 15:59:De wedstrijd is de 4de Februari, en snap niet wat het probleem is dat ik naar RCM ga kijken. Altijd volle bak daar!!

is ook helemaal geen probleem, integendeel :thumb:
ik denk gewoon dat sommigen ofwel te jong zijn of gewoon niet wisten dat er in het verleden meerdere malen genkies meegingen en dat er racing mechelen gasten naar ons kwamen zien
The toxic avenger - hero of our time!
Vinnie

Mijn team: Genk

Berichtdoor Animale322 » 28 dec 2011, 18:33

Vinnie schreef op 28 dec 2011, 16:50:
Lanaken schreef op 28 dec 2011, 15:59:De wedstrijd is de 4de Februari, en snap niet wat het probleem is dat ik naar RCM ga kijken. Altijd volle bak daar!!

ik denk gewoon dat sommigen ofwel te jong zijn of gewoon niet wisten dat er in het verleden meerdere malen genkies meegingen en dat er racing mechelen gasten naar ons kwamen zien

En ik denk dat er sommigen zelfs gewoon niet weten hoe de verstandhouding tussen Genk en Patro is/was x-B
Kleine kans dat ik ook ga ;)
Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
Animale322

Mijn team: KRC Genk, Juventus

Berichtdoor Genkbloods » 28 dec 2011, 20:20

Seert mij die Steve of dat achterlijke bestuur????? Als ik het heb over een club is dat meestal en vooral op de fans bedoeld. Heb vroeger nog gevoetbald bij Sporting Hasselt (geweldige club en aanhang, eerlijk is eerlijk, de uitmatch in Diest, man man man vergeet ik nooit meer als 12-jarig manneke daar, hoe dat na de match eraan toe ging ho ho!!) en ik kan je garanderen dat daar, zowel bij de spelers als bij de fans, zowat 60-70 procent ook Genk-fan was of zware sympathie voor Genk had. Bij Patro daarentegen, was echt iedereen tegen Genk.

Zelf, als Hasselaar, vind ik al dat "dikkenek-gewijs" naar ons dikke, maar dan ook dikke bullshit. Misschien eens in de eigen rangen kijken, met die belachelijke stijlmakers waar Genk blijkbaar een patent lijkt op te hebben. Meh, minga en andere wholas!
Laatst bijgewerkt door Genkbloods op 28 dec 2011, 20:24, in totaal 1 keer bewerkt.
tiocfaidh ar la
Genkbloods

lpracing, madov

Berichtdoor Genkbloods » 28 dec 2011, 20:23

Yen-c schreef op 28 dec 2011, 13:30:

Kermt dat waren tijden, sinds de fusie met Hasselt is het helaas bergaf gegaan. Heb me er desondanks schitterend geamuseerd in het jeugdvoetbal :thumb:

Wederzijds hoor, Sporting Hasselt was een echte club nog. De eerste ploeg werden steevast gevolgd, ook in de Walen, door zo'n 200-300 fans, en die zongen allemaal he. Geweldige tijden gehad toch, al was toen al Genk veruit mijn enige liefde. Maar ging met men vader af en toe Hasselt meekijken als jeugdspeler en moet zeggen, taferelen gezien daar. Sinds de fusie met Kermt zijn vele vaste fans van Hasselt ermee gestopt en Kermt, tjah, die hadden niet echt fans.
Laatst bijgewerkt door Genkbloods op 28 dec 2011, 20:25, in totaal 1 keer bewerkt.
tiocfaidh ar la
Genkbloods

BlueM04

Berichtdoor Genkbloods » 28 dec 2011, 20:23

Vinnie schreef op 28 dec 2011, 16:50:

Zijn vorig seizoen nog met paar man gegaan enkele keren en telkens top ontvangen.
tiocfaidh ar la
Genkbloods

Berichtdoor Martrim » 28 dec 2011, 20:53

Genkbloods schreef op 28 dec 2011, 20:20:Seert mij die Steve of dat achterlijke bestuur????? Als ik het heb over een club is dat meestal en vooral op de fans bedoeld. Heb vroeger nog gevoetbald bij Sporting Hasselt (geweldige club en aanhang, eerlijk is eerlijk, de uitmatch in Diest, man man man vergeet ik nooit meer als 12-jarig manneke daar, hoe dat na de match eraan toe ging ho ho!!) en ik kan je garanderen dat daar, zowel bij de spelers als bij de fans, zowat 60-70 procent ook Genk-fan was of zware sympathie voor Genk had. Bij Patro daarentegen, was echt iedereen tegen Genk.

Zelf, als Hasselaar, vind ik al dat "dikkenek-gewijs" naar ons dikke, maar dan ook dikke bullshit. Misschien eens in de eigen rangen kijken, met die belachelijke stijlmakers waar Genk blijkbaar een patent lijkt op te hebben. Meh, minga en andere wholas!

Gij praat ook over compleet andere tijden als ik... Dus ge moogt er zeker van zijn. Ik zal tot het einde der tijden blij zijn dat die club niet meer bestaat ;) Niet vergeten dat toen gij 12 waart ik al naar mijn 23 ging. Mijn antipathie voor ploegen als Hasselt en Patro is gevormd in de tijden dat ik 10 - 15 jaar was...

PS: Die "stijlmakers" noem ik geen dikke nekken, dat zijn gewoon "sukkels".

Martrim

Berichtdoor loe » 28 dec 2011, 21:47

Mijn antipathie voor Patro blijft groter dan die voor Hasselt, en dat heeft met de hedendaagse situatie te maken (al begrijp ik Martrim, sommige dingen vergeet je misschien niet). Maar als we de feiten van vandaag de dag vooruitschuiven, dan zien we dat de fans van de club Hasselt weinig of geen problemen hebben met Genk, integendeel. Sta o.a. tussen zo wat 'Hasseltboys' in TZ, die ook nog vaak naar Hasselt gaan kijken. Maar een doorwinterde Patronfan zal NOOIT ook maar iets goed kunnen zeggen over Genk.

Al bij al, we mogen die club het slechtste toewensen. Toch zou ik nog eens zo'n legendarische derby's willen hebben op het hoogste niveau. Ik vond de sfeer al iets aparts hebben, zelfs bij die oefenwedstrijd in Patro enkele jaren terug. Bij Sint-truiden had ik altijd wel een derbygevoel, maar Patro ... tevens een mijnclub ... dat lijkt voor mij United- City. Ja ik ben een nostalgicus, ik zou er terug graag een mijnderby bij hebben.
Bis vincit, qui se vincit in victoria ~ Tweemaal overwinnaar is hij, die bij een overwinning zichzelf overwint

Racing for passion, Blades and Hammers for fanculture.
loe

Mijn team: KRC Genk, West Ham

danny.e, Martrim

Berichtdoor Yen-c » 29 dec 2011, 02:35

Genkbloods schreef op 28 dec 2011, 20:23:
Yen-c schreef op 28 dec 2011, 13:30:

Wederzijds hoor, Sporting Hasselt was een echte club nog. De eerste ploeg werden steevast gevolgd, ook in de Walen, door zo'n 200-300 fans, en die zongen allemaal he. Geweldige tijden gehad toch, al was toen al Genk veruit mijn enige liefde. Maar ging met men vader af en toe Hasselt meekijken als jeugdspeler en moet zeggen, taferelen gezien daar. Sinds de fusie met Kermt zijn vele vaste fans van Hasselt ermee gestopt en Kermt, tjah, die hadden niet echt fans.

Maar Kermt was dan ook een dorpsclub, moeilijk om veel supporters te hebben. Ik weet nog dat ik als klein manneke in de 'fanclub' zat van Benji De Ceulaer die toen het mooie weer maakte bij kermt. Ik heb trouwens ooit eens een helft met u meegespeeld vroeger, ik mocht toen eens meedoen met de grote jongens ;) was ook de laatste keer :p
Yen-c

Berichtdoor Genkbloods » 29 dec 2011, 09:32

Yen-c schreef op 29 dec 2011, 02:35:
Genkbloods schreef op 28 dec 2011, 20:23:

Maar Kermt was dan ook een dorpsclub, moeilijk om veel supporters te hebben. Ik weet nog dat ik als klein manneke in de 'fanclub' zat van Benji De Ceulaer die toen het mooie weer maakte bij kermt. Ik heb trouwens ooit eens een helft met u meegespeeld vroeger, ik mocht toen eens meedoen met de grote jongens ;) was ook de laatste keer :p

Bij Geibbels toen in de tijd, of bij Gunter? Stuur in PM wie je bent. ;)

Waar zijn de tijden toch heen, 20 kilo geleden, toen ik nog een swingende Maradonna was... :rofl:
tiocfaidh ar la
Genkbloods

Volgende

Keer terug naar Sfeer