TZ90 schreef op 02 feb 2012, 13:54:gaat Match gewoon door....
tot nu toe wel.
Overgens een belachelijke reactie van Rated R.

Het is nu 22 mei 2012, 09:03
Re: Patro Eisden - Racing Mechelen
tot nu toe wel. Overgens een belachelijke reactie van Rated R. ![]()
![]() kan echt niet. Maar gisteren lag het plein in elk geval bomvol sneeuw! en zaterdag weer! 1312
Not removing until: sterrenlogo terug is (08.02.12) Not removing until: Been ontslagen wordt (08.02.12) Not removing until: Sittard terug in de ere divisie speelt (08.02.12) Not removing until: West Ham de Barclays League wint (08.02.12)
Re: Patro Eisden - Racing Mechelenwat een dweepen die Patrowankers. ipv pleintje proper te maken
![]() Gaat de wedstrijd Patro Eisden - R.Mechelen wel of niet door?Op de velden van Patro Eisden ligt er momenteel een dikke 5cm sneeuw. We hebben foto's van het sneeuwtapijt op het fotoalbum geplaatst. Zie onder de titel sneeuwveld Patro Eisden - R.mechelen. De "mogelijkheid" bestaat dat door deze omstandigheden de wedstrijd Patro Eisden - R.Mechelen niet kan doorgaan. Hierdoor willen we de supporters van Patro Eisden en de supporters van R.Mechelen via deze weg op de hoogte houden of de wedstrijd "wel of niet "doorgaat. Zodra we iets weten zullen we hier hier posten. Etienne
wat heb ik ermee te maken als gij kunt ofniet?
wel.... helemaal niets!!!! maar voor mij is het leuker als ik ook kan. EN is dat nu een foto van CM punk in je avatar of gewoon een willekeurige straight edge? 1312
Not removing until: sterrenlogo terug is (08.02.12) Not removing until: Been ontslagen wordt (08.02.12) Not removing until: Sittard terug in de ere divisie speelt (08.02.12) Not removing until: West Ham de Barclays League wint (08.02.12)
idd CM PUNK. Volg de laatste maanden geen WWE meer, heb wel opgevangen dat Jericho terug is. Kga wel naar Raw kijken in antwerpen. Ben zelf sXe, maar heb het voor punk omdat hij naar dezelfde bands luisterd als mij ![]()
Re: Patro Eisden - Racing Mechelenyes!!!
kan ik de wedstrijd toch nog gaan zien ![]() 1312
Re: Patro Eisden - Racing MechelenGeen wedstrijden in lagere nationale reeksen !Op de hoogste afdeling na zal er dit weekend niet gevoetbald worden in de nationale reeksen. Zowel de partijen in tweede als in derde klasse zijn afgelast, net als de wedstrijden in bevordering.
klotenest, hopelijk gaat Fortuna-MVV wél door.. En rated R... Ik hoop dat ge volgende x ook NIET kunt ![]()
LAME Ik hoop ook dat sittard door gaat. en ik hoop vooral dat Anderlecht-genk doorgaat Ga je voor de match ook naar cafe brand? 1312
neeh gewoon matchke kijken en heives.
Re: Patro Eisden - Racing MechelenMatch gaat door op 25 feb. Volgende week Zaterdag dus..
Iemand zin?
Unlike vorige keer, kan ik nu wel ![]() Dus present! 1312
Hoeveel kosten tickets ?? en zijn er nog kaarten aan te schaffen voor de match zelf?
geen idee! 1312
Normaal gezien 8€, tickets zijn er in overvloed. De zin & het volk zal wel een dieptepunt bereiken na de schandalige 0-0tegen hasselt. Maarja tegen Hasselt waren er 1500man, veruit het meeste van 3de nationaal en dat op een 4de laatste plek met rot voetbal
Voor het uitvak kunt ge ook aan de kassa halen? 1312
joa, heb gemaild met mensen van rcm secretariaat ![]()
Re: Patro Eisden - Racing MechelenMensen die nu gaan? Of mensen van Genk die in het Racing Mechelen vak gaan staan?
"Wees niet bang van de perfectie, je bereikt ze toch nooit.”
Normaal ga ik met een kameraad in het Mechelen vak, maar het gaat een last-minute call worden. Nog niet 100% zeker dus. 1312
De zekerheid dat ik ga is er, maar welk vak zal ook last-minute, en terplaatse snel beslist worden ![]() "Wees niet bang van de perfectie, je bereikt ze toch nooit.”
Re: Patro Eisden - Racing MechelenJa, rotte nest. Nu kan ik niet. En had er zo naar uitgekeken...
Re: Patro Eisden - Racing MechelenIk ga ook met een paar man.
Maar twijfel over welk vak we gaan is er niet. Het bezoekersvak natuurlijk. Mensen van KRC Genk die in het patro vak gaan staan/zitten zouden ze moeten afknallen voor de ogen van hun moeders ![]()
Re: Patro Eisden - Racing Mechelenhopelijk hebben sommige genkies, genk spullen bij. ik niet
![]()
Re: Patro Eisden - Racing MechelenIk ga het niet halen
![]() 1312
Re: Patro Eisden - Racing Mechelen1-2 gewonnen (rcm dus). Leuk sfeertje als 2 kanten.
paar dingen die mij opvielen: -Patro speelt mauves armé ole ole door de luidsprekers in het bezoekersvak -Patro Trommelt ook als er niet gezongen word ->zeer vervelend -Fakels in RCM Vak -Genk supporters aangesproken en pas moeten afgeven bij binnenkomst stadion -Na de wedstrijd wat geroep van patro richting genkies maar durfden niet op te komen :s we waren maar met 6. Fanatics what a laugh. -RCM traditionele liedjes met een paar lokale clublieren van hen. Leuk avondje uit. al blijft dat stadion(netje) van patro een misbaksel eerste klas.
Re: Patro Eisden - Racing Mechelen/
Laatst bijgewerkt door loe op 26 feb 2012, 09:44, in totaal 1 keer bewerkt.
Bis vincit, qui se vincit in victoria ~ Tweemaal overwinnaar is hij, die bij een overwinning zichzelf overwint
Racing for passion, Blades and Hammers for fanculture.
Patro Eisden - Racing MechelenAls ge het stadion van patro moet vergelijken met andere ploegen in 3e klasse dan weet ik toch welke de mooiste is. Heb al veel van die stadionnekes gezien van toen ik er zelf nog moest spelen, maar niets is toch zoals patro
"Wees niet bang van de perfectie, je bereikt ze toch nooit.”
Tot ge Hasselt stadion ziet. tiocfaidh ar la
|