Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Het is nu 22 mei 2012, 09:02
OPROEP tot sfeer aan de NoordkantSpread the Word!!! Probeer zoveel mogelijk mensen te bereiken die aan de Noordkant van het stadion zitten en die er niet om verlegen zijn om tijdens de match hun keel is open te zetten om onze jongens naar voren te roepen en van onze Arena een kolkende hel te maken. RACING GENK AVANTI!!
Racing Genk... always there for me when i'm down
my pride, my love, my life
Re: OPROEP tot sfeer aan de NoordkantLeuk initiatief ! Vond dat er aan de noordkant toch precies al meer meededen als anders tegen Cercle, hopelijk meer van dat!
Re: OPROEP tot sfeer aan de NoordkantIs het dan de bedoeling dat jullie je verzamelen?
Bis vincit, qui se vincit in victoria ~ Tweemaal overwinnaar is hij, die bij een overwinning zichzelf overwint
Racing for passion, Blades and Hammers for fanculture.
Re: OPROEP tot sfeer aan de Noordkant
Nee eigenlijk niet, dat is net het idee erachter. Wie verzamelen wil.. zeer graag zelfs maar ik denk dat vele mensen het verzamelen en dergelijke afschrikt. Iedereen doet zijn eigen ding op zijn eigen plaats met de mensen die hij zelf wil. Of je nu een Forza Racing wil doen met je vak of je wil een polonaise doen dat maakt niet uit. Het is met die vrijheid dat ik zoveel mogelijk mensen wil meekrijgen. Forza AVANTI 12 !! Racing Genk... always there for me when i'm down
Verzamelen, zet daar maar een streep door. Daar heb ik in het verleden al veel rond gepraat met Genk, maar dat zal niet gebeuren. Te moeilijk om te verplaatsen en om te zetten.
Re: OPROEP tot sfeer aan de NoordkantEerste actie van jullie wil ik een stuk of 48 fakkels zien, anders niet geslaagd.
![]() tiocfaidh ar la
Re: OPROEP tot sfeer aan de NoordkantIs het misschien niet beter om idd het visuele aspect te versterken zoals Genkbloods met een grapje aanhaalt en proberen de kelen in je eigen vak op en te krijgen? Dat je "verzamelt" met een man of 10 per vak en meezingt met de tonen van TZ... Zoals in de vakken HH/II gedaan werd in het begin? En dat jullie van daaruit verder bouwen?
Soccer is a teamsport... so is supporting your team...
Re: OPROEP tot sfeer aan de NoordkantSchoon idee ! Hopelijk krijgt ge genoeg mensen mee!
Fino alla fine
Er zijn zo verschillende groepen in de zit. Waarvan ik weet: vak(ken): F/HH/II/B (of BB)/... Maar we zitten wel met een beperking in de zit, en daar kunnen we niet omheen. Als de goals niet vallen, dan gaat het publiek massaal morren, grommelen, ... en dan krijg je ze niet meer mee. Gisteren was HET voorbeeld van zulke matchen. Maar na de 4-2 (+90'), dan gaat de hele zit klappen en keihard meezingen. En dat krijg je alleen als we voorstaan en/of goed voetbal zien. We hebben er al heel veel tijd ingestoken, maar helaas zonder "echt" resultaat. Maar de aanhouder wint zeker? ![]()
Re: OPROEP tot sfeer aan de NoordkantMooi initiatief, hopelijk slaat dit aan en kan er een beetje interactie komen tussen de Noord en Zuidkant.
Inderdaad dat was ook mijn eerste reactie, maar als ik dan wat verder dacht en positief probeerde te denken, dacht ik het volgende... Ik zie zoals jij zegt steeds meer en meer van dit soort initiatieven ontstaan, de vakken wat jij opnoemt plus nu deze... als er zo steeds meer en meer onstaan, kan het niet anders dan goed komen. En het moet nu ook niet opeens iedere match in vuur en vlam gaan staan, als we gewoon op de juiste momenten onze tegenstander zo doen opschrikken van de sfeer en even niet doen opletten waardoor er een goaltje valt... ja dan is dat genoeg. Al is dat 5 minuten maar dat kan al voldoende zijn. Dus ik zeg doen! Soccer is a teamsport... so is supporting your team...
Re: OPROEP tot sfeer aan de NoordkantHeb je informartie, hulp nodig bij vragen wat het beste is voor dit of dat etc etc mag je mij altijd een PM sturen.
Aan TZ: Binnenkort is er een vergadering met veiligheid en genk ivm tz in de toekomst ( 2012-2013 ). Don't worry,
about a thing, cause every little thing, gonna be all right. Come On Genk, Zuid is altijd met jullie !!!!
Re: OPROEP tot sfeer aan de Noordkant"Te Wapen"!! -)
Re: OPROEP tot sfeer aan de NoordkantLeeft ge nog
?Don't worry,
about a thing, cause every little thing, gonna be all right. Come On Genk, Zuid is altijd met jullie !!!!
Het probleem is dat ons initiatief eruit bestaat de Noordkant zoveel mogelijk blauw-wit te laten kleuren met opvallende attributen zoals vlaggen en spandoeken hier en daar. En uiteraard ook dat zoveel mogelijk mensen mee gaan zingen met TZ. Maar in tegenstelling tot TZ waar 70 % van op het forum zit, kent meer dan 70 % blauwwit nog niet eens. Hoe gaan we die mensen dan bereiken? En om mee te zingen met TZ is een schitterend idee maar hoe ga je dat doen? We zitten helemaal in de hoek tegenover jullie aan de andere kant van het stadion, bv; bij een forza racing: het is voor ons onmogelijk om die tegelijk te doen omdat we jullie capo onmogelijk van zo ver kunnen horen. Via gsm ofzo dan? Racing Genk... always there for me when i'm down
Re: OPROEP tot sfeer aan de NoordkantIk denk dat velen van de zittribune wel op facebook KRC Genk Official te vinden zijn, misschien daar eens wat informatie gooien?
Verder kan ik het initiatief enkel steunen en hopen op een goede afloop. Misschien over een tijdje "Who Are You?" "Racing!" van Zuid naar Noord Want wij zijn geen songstelende ploeg die liedjes bij andere Belgische clubs gaat halen ofzo. Zo kun je dat misschien met de "Forza Racing" doen? dan speelt TZ voor capo t.o.v. 'TN'Fino alla fine
Re: OPROEP tot sfeer aan de Noordkantdit kan bv door papieren uit te delen aan de noordkant dat wij op bv de 15min ofzo beginnen en zij antwoorden.en zo opbouwen. Misschien iets voor de derby om na die who are you gans zuid en noord te laten zingen " er is maar 1 club in limburg "
en zo opbouwenDon't worry,
Dat vind ik eigenlijk een superinitiatief !! das twee vliegen in 1 klap: onze sfeer aan de Noordkant en een dikke " in your face" aan die appelboeren op termijn mss zelfs een spandoekje maken om over de railing te hangen met onze naam op ![]() Forza Avanti 12 Racing Genk... always there for me when i'm down
Haha, dat zal geen minuut hangen. En dan spreek ik uit ervaring. ![]() Reclame overdekken = not done in de zit.
mss dan aan de palen die in verbinding staan met het dak een verticaal doek hangen? Racing Genk... always there for me when i'm down
Re: OPROEP tot sfeer aan de Noordkanteventueel logo? Racing Genk... always there for me when i'm down
Re: OPROEP tot sfeer aan de Noordkantik dacht meer zo in de betekenis van " we need you to support us " Racing Genk... always there for me when i'm down
Re: OPROEP tot sfeer aan de NoordkantCreeër iets dat identiek is aan u eigen, en kopieer niet een echt Amerikaans kenmerk.
tiocfaidh ar la
Re: OPROEP tot sfeer aan de NoordkantFino alla fine
Re: OPROEP tot sfeer aan de NoordkantSowieso veel reclame maken via facebook en in het stadion zelf, op die manier kan je misschien iets regelen met Genk naar volgend seizoen toe om in een bepaald vak te beginnen waar nu weinig abonnementen zitten, Mits genoeg inschrijvingen.
Sangue, sudore e lacrime...Forza Racing!!
Re: OPROEP tot sfeer aan de Noordkant@ Dewaelheyns :
Geen zorgen ivm je banner, als je ze klaar hebt dan laat je mij maar iets weten en zal dit geregeld worden met Genk !!! I.v.m. een logo zou ik iets pakken wat niemand heeft, zie naar ons TZ, iets speciaals, als je iets in je hoofd hebt wat erin moet zal ik onze kunstenaar aan het werk zetten DRUGHI*GENK hier op het forum , the man wite the magic hand hehe ![]() Don't worry,
Re: OPROEP tot sfeer aan de NoordkantZeer goed idee !!
![]()
check pm ![]() Sangue, sudore e lacrime...Forza Racing!!
As ik eerlijk moet zijn, stukken beter as mijn misvormd logoke ![]() Racing Genk... always there for me when i'm down
|