door J-star » 06 feb 2012, 11:14
RacingRobin schreef op 28 dec 2011, 14:53:Indien jullie meer concrete afspraken hebben of info over een vast vak om samen te troepen, wil ik het wel overwegen om de verhuis van Tribune Zuid naar Tribune Noord te maken en zo te helpen starten. Alle beetjes helpen 
huh?
"Wees niet bang van de perfectie, je bereikt ze toch nooit.”
-
J-star
-
-
-
- Mijn team: Krc genk
door Gavino » 07 feb 2012, 20:05
Is iemand hier eigenlijk nog mee bezig? Of is dit een idee waar al niemand geen rekening meer mee houdt?
-
Gavino
-
-
-
- Mijn team: Krc genk
door RacingRobin » 07 feb 2012, 20:20
J-star schreef op 06 feb 2012, 11:14:RacingRobin schreef op 28 dec 2011, 14:53:Indien jullie meer concrete afspraken hebben of info over een vast vak om samen te troepen, wil ik het wel overwegen om de verhuis van Tribune Zuid naar Tribune Noord te maken en zo te helpen starten. Alle beetjes helpen 
huh?
Zeg het eens J-star 
Sangue, sudore e lacrime...Forza Racing!!
-
RacingRobin
-
-
-
- Mijn team: KRC Genk
door -RACINGBOY- » 07 feb 2012, 23:08
We willen dus een tweede sfeer vak hebben aan de noordkant ? Of gewoon meer sfeer in het algemeen ?
(Post made via iPod)
-
-RACINGBOY-
-
-
-
door RacingRobin » 07 feb 2012, 23:10
-RACINGBOY- schreef op 07 feb 2012, 23:08:We willen dus een tweede sfeer vak hebben aan de noordkant ? Of gewoon meer sfeer in het algemeen ? (Post made via iPod)
Is een initiatief van enkele supporters en staat volledig los van TZ.
-
RacingRobin
-
-
-
door -RACINGBOY- » 08 feb 2012, 07:44
Oké zo
(Post made via iPod)
-
-RACINGBOY-
-
-
-
door Super_Mike » 08 feb 2012, 10:36
Wie denkt dat je aan de Noordkant een nieuw sfeervak mag oprichten, of nog maar mag samentroepen kan wel eens fel ontgoocheld worden.
(Post made via Android)
-
Super_Mike
-
-
-
- Mijn team: RC Genk
-
door Rated R » 08 feb 2012, 10:56
Super_Mike schreef op 08 feb 2012, 10:36:Wie denkt dat je aan de Noordkant een nieuw sfeervak mag oprichten, of nog maar mag samentroepen kan wel eens fel ontgoocheld worden. (Post made via Android)
Ik ben ook geen voorstander. Maar waarom zou men er niet mogen samentroepen?
Laatst bijgewerkt door Rated R op 08 feb 2012, 11:14, in totaal 1 keer bewerkt.
1312 Not removing until: sterrenlogo terug is (08.02.12) Not removing until: Been ontslagen wordt (08.02.12) Not removing until: Sittard terug in de ere divisie speelt (08.02.12) Not removing until: West Ham de Barclays League wint (08.02.12)
-
Rated R
-
-
-
- Mijn team: Genk,WestHam,Sittard
door Martrim » 08 feb 2012, 11:13
Omdat Genk al vindt dat ze genoeg doen door de Zuidkant "op te geven", gok ik.
You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.
Xbox: StarCSR // PSN: Martrim // Last.fm: StarCSR
-
Martrim
-
-
-
door Earthbender » 08 feb 2012, 11:25
Martrim schreef op 08 feb 2012, 11:13:Omdat Genk al vindt dat ze genoeg doen door de Zuidkant "op te geven", gok ik.
Yip, zo is dat. Ik heb 2 jaar geleden eens geïnformeerd om een 20tal plaatsen te krijgen voor een sfeergroep. Het kon alleen maat lukken als er toevallig 20 plaatsen vrij waren. Ze gaan niet met mensen schuiven om 1 groep van +- 20 mensen bij elkaar te zetten. TZ is de sfeertribune, voor ons was er toen geen toekomst, en dat zal nu niet anders zijn. Heb er toen véél tijd en energie in gestoken, maar er is nooit iets uit voortgekomen.
-
Earthbender
-
-
-
door M_ich » 08 feb 2012, 18:41
Ik snap eigenlijk het praktisch nut niet van een sfeervak aan de noordkant... Zouden we er niet eerst voor zorgen dat TZ élke match fansoenlijk is?? En mensen die nu op de zittribune zitten, waarom komen jullie niet naar TZ? Als je ook nog iets van de match wilt zien of rustig wilt zitten, dan kunt ge toch in UU of TT gaan zitten?
-
M_ich
-
-
-
door Earthbender » 08 feb 2012, 19:25
M_ich schreef op 08 feb 2012, 18:41:Ik snap eigenlijk het praktisch nut niet van een sfeervak aan de noordkant... Zouden we er niet eerst voor zorgen dat TZ élke match fansoenlijk is?? En mensen die nu op de zittribune zitten, waarom komen jullie niet naar TZ? Als je ook nog iets van de match wilt zien of rustig wilt zitten, dan kunt ge toch in UU of TT gaan zitten?
Daar gaat het punt op zich niet om. Ik heb het destijds willen doen omdat oa mijn vrienden en familie in het vak zaten. Daarnaast is extra sfeer in de zittribune toch iets waar jullie (TZ) het vaak over hebben. Zit doet niet mee, ... . Daarom wilde wij een kleine sfeergroep opstarten die extra impuls kon geven aan de gezangen van TZ. Nu, ik heb het project al een tijd terug gestopt, en heb nu al spijt dat ik niet dit seizoen in TZ zit, maar ik kom om.
-
Earthbender
-
-
-
door -RACINGBOY- » 08 feb 2012, 19:35
Weet iemand al iets van de uitbreiding TZ met RR of dit komt of niet ?
(Post made via iPod)
-
-RACINGBOY-
-
-
-
door BlueIsh » 08 feb 2012, 22:36
M_ich schreef op 08 feb 2012, 18:41:Ik snap eigenlijk het praktisch nut niet van een sfeervak aan de noordkant... Zouden we er niet eerst voor zorgen dat TZ élke match fansoenlijk is?? En mensen die nu op de zittribune zitten, waarom komen jullie niet naar TZ? Als je ook nog iets van de match wilt zien of rustig wilt zitten, dan kunt ge toch in UU of TT gaan zitten?
Ik was het volledig eens, tot uw laatste zin. Wtf? Niemand hoort te zitten in TZ. Als ge matchke rustig wilt kijken is TZ niet de place to be.
-
BlueIsh
-
-
-
- De volgende gebruikers vinden dit bericht leuk:
Massei_Genk
door -RACINGBOY- » 08 feb 2012, 23:07
Inderdaad al cactussen zat in TZ
(Post made via iPod)
-
-RACINGBOY-
-
-
-
door Rated R » 09 feb 2012, 08:25
-RACINGBOY- schreef op 08 feb 2012, 23:07:Inderdaad al cactussen zat in TZ (Post made via iPod)
Zatte cactussen, was het maar waar 
1312 Not removing until: sterrenlogo terug is (08.02.12) Not removing until: Been ontslagen wordt (08.02.12) Not removing until: Sittard terug in de ere divisie speelt (08.02.12) Not removing until: West Ham de Barclays League wint (08.02.12)
-
Rated R
-
-
-
door Super_Mike » 09 feb 2012, 09:38
Om twee redenen. De eerste is dat de club nooit een tweede keer zijn nek gaat uitsteken, want - laat ons eerlijk zijn - met Tribune Zuid hebben ze dat wél gedaan en heel wat mensen die er al zaten geschoffeerd. De tweede is dat de club, laat staan politie, nooit gaan toelaten dat er een sfeervak komt naast, of hoogstens 3 vakken naast het bezoekersvak. Het is hier Luik niet, of zelfs Anderlecht, waar dat blijkbaar wel allemaal mogelijk is.
-
Super_Mike
-
-
-
- Mijn team: RC Genk
-
door Rated R » 09 feb 2012, 09:52
Super_Mike schreef op 09 feb 2012, 09:38:Om twee redenen. De eerste is dat de club nooit een tweede keer zijn nek gaat uitsteken, want - laat ons eerlijk zijn - met Tribune Zuid hebben ze dat wél gedaan en heel wat mensen die er al zaten geschoffeerd. De tweede is dat de club, laat staan politie, nooit gaan toelaten dat er een sfeervak komt naast, of hoogstens 3 vakken naast het bezoekersvak. Het is hier Luik niet, of zelfs Anderlecht, waar dat blijkbaar wel allemaal mogelijk is.
Dat begrijp ik, maar ik bedoelde als je gaat samentroepen daar. Bv afspreken om abo's te kopen allemaal dicht bij elkaar. En ja ik weet dat dat moeilijk is, maar het kan.
-
Rated R
-
-
-
door Earthbender » 09 feb 2012, 09:56
Rated R schreef op 09 feb 2012, 09:52:Super_Mike schreef op 09 feb 2012, 09:38:Om twee redenen. De eerste is dat de club nooit een tweede keer zijn nek gaat uitsteken, want - laat ons eerlijk zijn - met Tribune Zuid hebben ze dat wél gedaan en heel wat mensen die er al zaten geschoffeerd. De tweede is dat de club, laat staan politie, nooit gaan toelaten dat er een sfeervak komt naast, of hoogstens 3 vakken naast het bezoekersvak. Het is hier Luik niet, of zelfs Anderlecht, waar dat blijkbaar wel allemaal mogelijk is.
Dat begrijp ik, maar ik bedoelde als je gaat samentroepen daar. Bv afspreken om abo's te kopen allemaal dicht bij elkaar. En ja ik weet dat dat moeilijk is, maar het kan.
Over dat laatste, laat u daar niet in misleiden. Zo makkelijk is dat niet hoor. Wij hebben het geprobeerd, maar daar komt niks uit voort. Eerst moeten er in de nabijheid van een enkelingen een aantal plaatsen vrijkomen. En dat gebeurt maar zelden dat er in een straal van 10m bvb mensen plots vertrekken. De vaste abonnees blijven doorgaans altijd zitten. Dus samen troepen op de manier, vergeet het maar. En dit hebben we geprobeerd VOOR het kampioenenjaar, dus niet in voor een goede periode. Het lijkt allemaal makkelijk, maar als ge weet hoeveel uren en energie ik er in gestoken heb, dan lijk ik wel gek! Goed gek!
-
Earthbender
-
-
-
door RacingRobin » 09 feb 2012, 09:57
Rated R schreef op 09 feb 2012, 09:52:Super_Mike schreef op 09 feb 2012, 09:38:Om twee redenen. De eerste is dat de club nooit een tweede keer zijn nek gaat uitsteken, want - laat ons eerlijk zijn - met Tribune Zuid hebben ze dat wél gedaan en heel wat mensen die er al zaten geschoffeerd. De tweede is dat de club, laat staan politie, nooit gaan toelaten dat er een sfeervak komt naast, of hoogstens 3 vakken naast het bezoekersvak. Het is hier Luik niet, of zelfs Anderlecht, waar dat blijkbaar wel allemaal mogelijk is.
Dan moet je al met genoeg zijn om van het gezeur van stewards en andere supporters af te zijn.
-
RacingRobin
-
-
-
door Rated R » 09 feb 2012, 10:08
Earthbender schreef op 09 feb 2012, 09:56:Rated R schreef op 09 feb 2012, 09:52:Dat begrijp ik, maar ik bedoelde als je gaat samentroepen daar. Bv afspreken om abo's te kopen allemaal dicht bij elkaar. En ja ik weet dat dat moeilijk is, maar het kan.
Over dat laatste, laat u daar niet in misleiden. Zo makkelijk is dat niet hoor. Wij hebben het geprobeerd, maar daar komt niks uit voort. Eerst moeten er in de nabijheid van een enkelingen een aantal plaatsen vrijkomen. En dat gebeurt maar zelden dat er in een straal van 10m bvb mensen plots vertrekken. De vaste abonnees blijven doorgaans altijd zitten. Dus samen troepen op de manier, vergeet het maar. En dit hebben we geprobeerd VOOR het kampioenenjaar, dus niet in voor een goede periode. Het lijkt allemaal makkelijk, maar als ge weet hoeveel uren en energie ik er in gestoken heb, dan lijk ik wel gek! Goed gek!
I know, is een kwestie van mentaliteit. We hebben zo ook iets geprobeerd op de staan. En daar kan je wel samentroepen. Dat was toen ook niet echt een succes, dus eigenlijk men vorige post hier, sloeg op niets.
-
Rated R
-
-
-
door Genkofcourse » 09 feb 2012, 23:11
Rated R schreef op 09 feb 2012, 10:08:Earthbender schreef op 09 feb 2012, 09:56:Over dat laatste, laat u daar niet in misleiden. Zo makkelijk is dat niet hoor. Wij hebben het geprobeerd, maar daar komt niks uit voort. Eerst moeten er in de nabijheid van een enkelingen een aantal plaatsen vrijkomen. En dat gebeurt maar zelden dat er in een straal van 10m bvb mensen plots vertrekken. De vaste abonnees blijven doorgaans altijd zitten. Dus samen troepen op de manier, vergeet het maar. En dit hebben we geprobeerd VOOR het kampioenenjaar, dus niet in voor een goede periode. Het lijkt allemaal makkelijk, maar als ge weet hoeveel uren en energie ik er in gestoken heb, dan lijk ik wel gek! Goed gek!
I know, is een kwestie van mentaliteit. We hebben zo ook iets geprobeerd op de staan. En daar kan je wel samentroepen. Dat was toen ook niet echt een succes, dus eigenlijk men vorige post hier, sloeg op niets.
'Dat was toen ook niet echt een succes'. Hier spreken we dus van een understatement 
If we are born to die and we all die to live then what's the point of living life if it just contradicts?
-
Genkofcourse
-
-
-
- Mijn team: KRC Genk, SSC Napoli
-
door Rated R » 10 feb 2012, 08:23
Genkofcourse schreef op 09 feb 2012, 23:11:Rated R schreef op 09 feb 2012, 10:08:I know, is een kwestie van mentaliteit. We hebben zo ook iets geprobeerd op de staan. En daar kan je wel samentroepen. Dat was toen ook niet echt een succes, dus eigenlijk men vorige post hier, sloeg op niets.
'Dat was toen ook niet echt een succes'. Hier spreken we dus van een understatement 
epic fail
-
Rated R
-
-
-
door loe » 10 feb 2012, 14:07
Ik denk dat het meest realistische scenario gewoon is om vanuit het centrum (TZ) naar rechts uit te breiden. Ik denk dat zo'n "blok" het enige realistische is in Genk, en dat een verspreiding van diverse vakken in het stadion door de ivoren toren niet geduld zal worden. Met twee ringen die rechtstaan (+ P), ziet het er visueel ook al goed uit.
Bis vincit, qui se vincit in victoria ~ Tweemaal overwinnaar is hij, die bij een overwinning zichzelf overwint
Racing for passion, Blades and Hammers for fanculture.
-
loe
-
-
-
- Mijn team: KRC Genk, West Ham
door Rated R » 10 feb 2012, 14:15
loe schreef op 10 feb 2012, 14:07:Ik denk dat het meest realistische scenario gewoon is om vanuit het centrum (TZ) naar rechts uit te breiden. Ik denk dat zo'n "blok" het enige realistische is in Genk, en dat een verspreiding van diverse vakken in het stadion door de ivoren toren niet geduld zal worden. Met twee ringen die rechtstaan (+ P), ziet het er visueel ook al goed uit.
hahaha mooie woordkeuze: centrum-rechts en blok
-
Rated R
-
-
-
door loe » 10 feb 2012, 15:37
Rated R schreef op 10 feb 2012, 14:15:loe schreef op 10 feb 2012, 14:07:Ik denk dat het meest realistische scenario gewoon is om vanuit het centrum (TZ) naar rechts uit te breiden. Ik denk dat zo'n "blok" het enige realistische is in Genk, en dat een verspreiding van diverse vakken in het stadion door de ivoren toren niet geduld zal worden. Met twee ringen die rechtstaan (+ P), ziet het er visueel ook al goed uit.
hahaha mooie woordkeuze: centrum-rechts en blok
Ik vrees dat die ijzeren hekken voor een cordon sanitaire gaan blijven zorgen 
Bis vincit, qui se vincit in victoria ~ Tweemaal overwinnaar is hij, die bij een overwinning zichzelf overwint
Racing for passion, Blades and Hammers for fanculture.
-
loe
-
-
-
- Mijn team: KRC Genk, West Ham
- De volgende gebruikers vinden dit bericht leuk:
Rated R
|