Het is nu 22 mei 2012, 08:59

Opmerkingen nieuw(e) website/forum

Heb je opmerkingen en/of suggesties voor de website? Laat ze hier weten !
  • Auteur
    Bericht

Opmerkingen nieuw(e) website/forum

Berichtdoor Martrim » 23 sep 2011, 08:55

Na een eerste sessie een paar opmerkingen:

- Is cybercafé misschien niets iets TE groot? Misschien dat er inderdaad iets teveel subfora waren eerst, maar is dit niet een beetje teveel van het goede?
- Hoe komt dat je nu enkel YouTube video's kan posten?
- Ik zie geen smilies als ik een post maak.
You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.

Xbox: StarCSR // PSN: Martrim // Last.fm: StarCSR
Martrim

Mijn team: KRC Genk

De volgende gebruikers vinden dit bericht leuk:
JohanB

Re: Opmerkingen nieuw(e) website/forum

Berichtdoor RacingRobin » 23 sep 2011, 10:23

Avatars, vind ik leuk knop, post bewerken krijg ik allemaal niet te zien. Is dit omdat ik het forum via ipad bekijk? Krijg ook de dark instelling niet.

(Post made via iPad)
Sangue, sudore e lacrime...Forza Racing!!
RacingRobin

Berichtdoor Martrim » 23 sep 2011, 11:46

Ik zou ook graag de "quote" knop onderaan zien staan, eigenlijk.
De spoiler-tag mis ik btw ook.
You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.

Xbox: StarCSR // PSN: Martrim // Last.fm: StarCSR
Martrim

Berichtdoor BlueIsh » 23 sep 2011, 13:16

Hoe kan ik altijd alle berichten oplopend zien ipv aflopend (op berichtdatum)...?
BlueIsh

Berichtdoor Firestarter » 23 sep 2011, 13:58

BlueIsh » 23 sep 2011, 14:16 schreef:Hoe kan ik altijd alle berichten oplopend zien ipv aflopend (op berichtdatum)...?

Gebruikerspaneel - Foruminstellingen - Wijzig weergave instellingen en dan "Oplopend" selecteren bij "Toon berichten sorteerrichting".
Firestarter

Berichtdoor Cin » 23 sep 2011, 14:29

@Martrim: Quote & edit buttons staan nu onderaan een bericht (F5 drukken als je ze niet ziet). Cybercafé is inderdaad groot, maar het is echt de bedoeling dat we meer in topics gaan werken ipv in subfora. Als dat echt niet blijkt te lukken kunnen we dit herzien. Nu is het allemaal wat onoverzichtelijk omdat ik alle topics van andere subfora in 1 forum heb moeten steken. Spoiler-functie toegevoegd.

@ RacingRobin, dat zou nu verholpen moeten zijn (iPad werd gedwongen om de mobiele template te zien, nu niet meer).

@ BlueIsh: ik heb dat voor iedereen fatsoenlijk ingesteld.
Cin
Administrator

Martrim

Berichtdoor Scarface » 23 sep 2011, 18:58

Het beeld past niet op mijn scherm. Ik moet steeds de blauwe balk onderaan een cm naar rechts opschuiven om de laatste letters van een zin te kunnen lezen. Hier is toch iets aan te doen hoop ik. Dit is echt vervelend. Blauwwit is de enige site waarmee ik dit aan de hand heb.
Carpe Diem!
Scarface

Berichtdoor syLaR.: » 23 sep 2011, 19:19

Ik krijg een foutmelding als ik met Internet Explorer dit forum wil openen (nu op Firefox). 404: component not found. Op facebook stond wat uitleg om dit te verhelpen, maar of ik heb de stappen niet goed gevolgd, of er is iets anders aan de hand... ik had niks van Blauwwit in favorieten, en ik heb alles verwijderd.

Scar: welk team is KTC Genk btw :P ?
syLaR.:

Berichtdoor Cin » 23 sep 2011, 19:25

@Scar: F5 drukken, zou moeten opgelost zijn.

@ syLaR: geef eens kopieer volgende url eens in je adresbalk: http://www.blauwwit.be/forum

Als je nog die 404 krijgt, druk dan eens F5.
Cin
Administrator

Berichtdoor syLaR.: » 23 sep 2011, 19:30

Nope, werkt nog altijd niet, ook niet na vernieuwen.
syLaR.:

Berichtdoor Scarface » 23 sep 2011, 19:39

syLaR.: » 23 sep 2011, 20:19 schreef:Ik krijg een foutmelding als ik met Internet Explorer dit forum wil openen (nu op Firefox). 404: component not found. Op facebook stond wat uitleg om dit te verhelpen, maar of ik heb de stappen niet goed gevolgd, of er is iets anders aan de hand... ik had niks van Blauwwit in favorieten, en ik heb alles verwijderd.

Scar: welk team is KTC Genk btw :P ?

Koninklijk Trekvogel Centrum :crazy:

Tot gisteren stond dat nochtans hoe het hoorde! ;)
Carpe Diem!
Scarface

Berichtdoor Scarface » 23 sep 2011, 19:41

Cin » 23 sep 2011, 20:25 schreef:@Scar: F5 drukken, zou moeten opgelost zijn.

Thanks, is inderdaad in orde nu!
Die F5, dat is wel een wondertoets. Ik zag die hier al verschillende keren als oplossing voor problemen staan. ;)

Ik wil véél meer smileys!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Carpe Diem!
Scarface

Berichtdoor Cin » 23 sep 2011, 19:44

Probleem is dat veel browsers cachen (= informatie op je pc opslaan) om dataverkeer te sparen zodat ze die informatie niet altijd opnieuw moeten downloaden van de server.

Probleem is natuurlijk dat als je een website vernieuwt alles opnieuw moet gedownload worden, wat manueel kan geforceerd worden door F5. :)

syLaR: probeer eens de cache / geschiedenis van IE te wissen en probeer dan nog eens?
Laatst bijgewerkt door Cin op 23 sep 2011, 19:44, in totaal 1 keer bewerkt.
Cin
Administrator

Berichtdoor RacingRobin » 23 sep 2011, 20:31

Yep bij mij is het opgelost, weer super goed gedaan en een schitterend nieuw forum
Sangue, sudore e lacrime...Forza Racing!!
RacingRobin

Berichtdoor Alexx » 23 sep 2011, 22:10

Hoe zit het eigenlijk met de kosten?

Ik dacht hier ergens te hebben gelezen dat er nog geld genoeg was voor ongeveer 3 maanden voort te doen? Komt er dit jaar dan weer een rondhaling?
Afbeelding
Alexx

Berichtdoor DeXzzzLaB » 23 sep 2011, 22:41

Ik heb gehoord dat een mecenas 200.000 euro gesponsord heeft.
DeXzzzLaB

Animale322

Berichtdoor Scarface » 24 sep 2011, 08:38

Als je 'toon ongelezen berichten' aanklikt, dan krijg je inderdaad de onderwerpen waarin je nog ongelezen berichten hebt. Als je dan op het onderwerp klikt, dan ga je gewoon naar het begin van die topic. Je kan ook het laatste nieuwe bericht aanklikken.

Is het niet mogelijk dat je onmiddellijk naar het eerste nieuwe bericht wordt gedirigeerd, dat jijzelf nog niet gelezen hebt?.
Carpe Diem!
Scarface

Wouter_P

Berichtdoor Happy Blue » 24 sep 2011, 08:49

Scarface » 24 sep 2011, 08:38 schreef:Als je 'toon ongelezen berichten' aanklikt, dan krijg je inderdaad de onderwerpen waarin je nog ongelezen berichten hebt. Als je dan op het onderwerp klikt, dan ga je gewoon naar het begin van die topic. Je kan ook het laatste nieuwe bericht aanklikken.

Is het niet mogelijk dat je onmiddellijk naar het eerste nieuwe bericht wordt gedirigeerd, dat jijzelf nog niet gelezen hebt?.

Klik je op Afbeelding ?
Happy Blue

Berichtdoor Scarface » 24 sep 2011, 08:54

Happy Blue » 24 sep 2011, 09:49 schreef:
Scarface » 24 sep 2011, 08:38 schreef:Als je 'toon ongelezen berichten' aanklikt, dan krijg je inderdaad de onderwerpen waarin je nog ongelezen berichten hebt. Als je dan op het onderwerp klikt, dan ga je gewoon naar het begin van die topic. Je kan ook het laatste nieuwe bericht aanklikken.

Klik je op Afbeelding ?

Ja maar dan ga je naar het laatste nieuwe bericht en niet naar het eerste bericht dat ik niet gelezen heb.
Vroeger op het oude Genk-forum, werd je onmiddellijk gedirigeerd naar het eerste bericht dat jijzelf niet gelezen had. Dat was toch wel handig.
Carpe Diem!
Scarface

Berichtdoor Malu » 24 sep 2011, 09:20

Klik eens op dat icoontje dat ze hebben gezegd maar dan voor de topic niet boven de topic ;)
Malu

Berichtdoor J.2010_ » 24 sep 2011, 10:11

Bij mij werkt de nieuwe website zeer gebrekkig; Ik gebruik IE8, en krijg dikwijls de volgende melding bij het terugschakelen naar een eerder onderwerp :
"U kunt niet teruggaan naar blauwwit.be. Deze website wordt niet door Internet Explorer hersteld, omdat er een blijvend probleem is met de website".
Ik vrees dat ik Blauwwit vaarwel zal moeten zeggen, want op deze manier gaat het echt niet.
J.2010_

Berichtdoor Happy Blue » 24 sep 2011, 10:23

Voorstel : Kunnen URL's niet automatisch in een nieuw tabblad geopend worden?
Happy Blue

Matteo

Berichtdoor snader » 24 sep 2011, 10:25

Ik vind het wel een mooie layout. Het is wel ff zoeken om alle functionaliteit terug te vinden, maar dat is kwestie van gewoonte.

Wat ik wel 'storend' vind is dat de editvakjes voor login zo laag staan. Ik heb de liefst bovenaan de startpagina.
snader

Berichtdoor Ursa_Major » 24 sep 2011, 11:54

Valt me nu ook op dat er minder gebruikers online zijn, waar dat vroeger altijd op de 100 was en meer...
40 jaar Genks voetbal, 20 jaar T2, Pierre Denier!
Ursa_Major

Berichtdoor Animale322 » 24 sep 2011, 13:47

J.2010_ » 24 sep 2011, 11:11 schreef:Bij mij werkt de nieuwe website zeer gebrekkig; Ik gebruik IE8, en krijg dikwijls de volgende melding bij het terugschakelen naar een eerder onderwerp :
"U kunt niet teruggaan naar blauwwit.be. Deze website wordt niet door Internet Explorer hersteld, omdat er een blijvend probleem is met de website".
Ik vrees dat ik Blauwwit vaarwel zal moeten zeggen, want op deze manier gaat het echt niet.

Doe toch niet zo drastisch en zoek naar oplossingen .. Google Chrome is die oplossing, want ik had hetzelfde probleem als jou, en met GC is dit weg ;)

Voor de overigen die problemen hebben, vraag het wat rond aan de mensen hier, probeer wat uit, en uiteindelijk zal het allemaal wel weer vlotten. Dit is een nieuw forum, en daar moet iedereen gewoon even aan wennen ;) Ook wat die bezoekersaantallen betreft.. Dit is een nieuw forum die niet meer werkt op de oude link (ik had een link staan om op V4 terecht te komen, en die link geeft je nu een foutmelding), dus als je nu via Google naar blauwwit zoek, en die link opslaat, zal je hier altijd terug terecht komen, alleen hebben nog niet alle members/gasten die link gevonden volgens mij, en dat is denk ik de reden van het lagere bezoekersaantal :)
Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
Animale322

Mijn team: KRC Genk, Juventus

Malu

Berichtdoor J.2010_ » 24 sep 2011, 14:11

Animale322 » 24 sep 2011, 14:47 schreef:
J.2010_ » 24 sep 2011, 11:11 schreef:Bij mij werkt de nieuwe website zeer gebrekkig; Ik gebruik IE8, en krijg dikwijls de volgende melding bij het terugschakelen naar een eerder onderwerp :

Doe toch niet zo drastisch en zoek naar oplossingen .. Google Chrome is die oplossing, want ik had hetzelfde probleem als jou, en met GC is dit weg ;)

Bedankt Animale 322 voor de info!! Inderdaad Google Chrome geïnstalleerd, en nu werkt de nieuwe website van Blauwwit inderdaad zeer goed. Ook favorieten uit Internet Explorer geïmporteerd. Nogmaals mijn dank.
J.2010_

Animale322

Berichtdoor Scarface » 24 sep 2011, 15:32

Malu » 24 sep 2011, 10:20 schreef:Klik eens op dat icoontje dat ze hebben gezegd maar dan voor de topic niet boven de topic ;)

Thanks Malu, zo werkt het inderdaad.
Wat een opluchting! :thumb:
Carpe Diem!
Scarface

Wouter_P

Berichtdoor syLaR.: » 24 sep 2011, 21:25

Cin » 23 sep 2011, 20:44 schreef:syLaR: probeer eens de cache / geschiedenis van IE te wissen en probeer dan nog eens?

Alles werkt nu naar behoren.
syLaR.:

Berichtdoor Koningsblauw » 24 sep 2011, 22:11

[url= » 23 sep 2011, 22:10[/url] schreef:Hoe zit het eigenlijk met de kosten?

Ik dacht hier ergens te hebben gelezen dat er nog geld genoeg was voor ongeveer 3 maanden voort te doen? Komt er dit jaar dan weer een rondhaling?

We zijn naar een iets goedkopere formule overgeschakeld bij de host en met de inkomsten van google ads zouden we ongeveer break-even moeten kunnen draaien met hopelijk een kleine winst zodat we wat reserve kunnen opbouwen.

We gaan geen rondhaling doen als het niet nodig is.
Koningsblauw
Administrator

Mijn team: Zutendaal VV

Berichtdoor Malu » 25 sep 2011, 06:25

Misschien het user gedeelte een centimeter of 3f kleiner maken en dat bij het bericht bijtellen.
Malu

Volgende

Keer terug naar Website