Bespaart ook erg veel nutteloze posts en dubbele opmerkingen.Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Het is nu 22 mei 2012, 08:58
Re: Opmerkingen nieuw(e) website/forumMisschien even wat aandacht besteden aan de "luierikken" hier die gewoon de moeite niet doen om het voorgaande deftig te lezen in een topic. Er is niets vervelender als iemand die zich in een gesprek of discussie mengt, zonder het voorgaande gehoord (gelezen in dit geval) te hebben
Bespaart ook erg veel nutteloze posts en dubbele opmerkingen.Sangue, sudore e lacrime...Forza Racing!!
Re: Opmerkingen nieuw(e) website/forum
En daarboven gooi ik nog eens het "leren quoten". Drie posts onder elkaar zetten, ipv ze allemaal in één post te zetten... En degenen die dat doen vindt ge in iedere "klasse" van blauwwit. You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.
Xbox: StarCSR // PSN: Martrim // Last.fm: StarCSR
Verklein die dan tot de gewenste afmetingen? MS Picture Manager kan dat op een makkelijke manier. You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.
Re: Opmerkingen nieuw(e) website/forumEn een fatsoenlijke zin maken lukt bij sommige ook al niet meer(hoofdletters).. En overbodige leestekens werkt mij ook een beetje op mijn systeem.
![]()
Re: Opmerkingen nieuw(e) website/forumKomen er nog Columns?
Vroeger was er toch iedere woensdag een nieuwe. Echt fijn om te lezen! Was toch echt een meerwaarde voor BW. Successupporter = opportunist
There is only one Super RACING!! Houd het simpel, leef met vlag(gen) en ... GENK!!!
Re: Opmerkingen nieuw(e) website/forumHoe post ik in godsnaam een foto op het forum? Als ik een foto op't web zie, klik ik met rechtermuisknop en dan bekijk afbeelding. Die afbeelding wordt dan geopend in een nieuw tabblad. als ik dan op het forum de link naar die website tussen IMG plaats, dan kan ik die foto's wel zien, maar de rest van het forum niet?
RM - copy image url ? 40 jaar Genks voetbal, 20 jaar T2, Pierre Denier!
Re: Opmerkingen nieuw(e) website/forumOok al doe ik dat, dan lukt het nog niet.
Re: Opmerkingen nieuw(e) website/forumik gebruik tinypic altijd.
http://tinypic.com/ Onze passie en strijd verdienen een beter beleid!
Re: Opmerkingen nieuw(e) website/forumIk heb proberen de links aan te passen in je laatste post, blijkbaar werkt alleen die laatste. De rest kom ik uit op dode links..
40 jaar Genks voetbal, 20 jaar T2, Pierre Denier!
Ik klik altijd op de rechter muisknop, en dan heb ik afbeeldings-URL kopiëren, en die link plak ik dan. Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
Re: Opmerkingen nieuw(e) website/forumBlauwwit is wel degelijk goed bezig én wint aan naambekendheid!
In Blokken was de vraag net: Van welke Limburgse voetbalploeg staan de supportersclubs vermeld op de website http://www.blauwwit.be? ![]() ![]()
Echt? AF !!! ![]() Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
Re: Opmerkingen nieuw(e) website/forumWat is er gebeurd met het shirt van Camus?
Spoiler: ![]() 40 jaar Genks voetbal, 20 jaar T2, Pierre Denier!
Re: Opmerkingen nieuw(e) website/forumDe tijd moet precies nog worden aangepast
![]()
Moet ge zelf doen bij gebruikerspanneel --> foruminstellingen ![]() ![]()
Re: Opmerkingen nieuw(e) website/forumHeb het even voor iedereen gedaan.
Re: Opmerkingen nieuw(e) website/forumIedere keer moet ik mij opniew inloggen, ook al kruis ik iedere keer het vinkje aan van automatisch inloggen.
Wat kan ik hier tegen doen? Op mijn iPod lukt het wel, waarom niet op de gewone computer? Successupporter = opportunist
There is only one Super RACING!! Houd het simpel, leef met vlag(gen) en ... GENK!!!
Kan een instelling van uw browser zijn. Staat wachtwoord onthouden op? Of geschiedenis wissen na afsluiten op? Dat kunnen mogelijke oorzaken zijn.
Het lukt bij alles, buiten op BW. Ik heb al eens naar de instellingen gekeken maar ga het nog eens doen. Alvast bedankt!! Successupporter = opportunist
Dan ligt het aan jouw PC Roel ![]() Kijk eens of blauwwit.be niet als uitzondering is toegevoegd ofzo.
Re: Opmerkingen nieuw(e) website/forumIk merk overigens dat ik op regelmatige momenten problemen heb met blauwwit op IE. En ja, ik weet: gebruik geen IE. En op toestellen waar ik dat zelf in de hand heb, zal ik ook nooit IE gebruiken. Maar jammer genoeg ben ik niet de baas van elke PC op de wereld.
Enig idee?En die "negeer topic" functie was zeker niet haalbaar? You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.
Idem! Hier op het werk gebruiken we een programma dat via IE werkt. Hier staan altijd twee van die programma's open. Als ik Blauwwit open dan is het al meerdere keren gebeurd dat er één van de twee zich afsluit of dat ik me op één van de twee opnieuw moet inloggen. Oui, moi je suis une bite. C'est ça. Je suis une misérable bite. Et pour me faire respecter, il faudra que je reste toujours bien dur.»
Installeer Firefox op je PC. Zelfs als je werkgever je PC tegen downloaden heeft beveiligd, kan je open source programma's wel downloaden. Ik heb dat ook gedaan, want IE werkt bij mij ook niet fatsoenlijk voor BW.
Klopt zo te zien inderdaad. Is dat even een streep door onze rekening. You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.
Wij kunnen niets installeren op deze computers denk ik. We hebben eigenlijk niet eens computers, want het zijn van die "thin clients"... Oui, moi je suis une bite. C'est ça. Je suis une misérable bite. Et pour me faire respecter, il faudra que je reste toujours bien dur.»
Dat zal dan wel de reden zijn, want dan werk je gewoon op een centrale server. Maar ik heb het uitgetest bij onze standaard gebruikers die normaal quasi NIETS kunnen: Firefox installeren lukt. You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.
Heb wat zitten prutsen aan de instellingen en nu lukt het ![]() Bedankt!! Successupporter = opportunist
Re: Opmerkingen nieuw(e) website/forumZoeken.
Waarom kan je geen 2 zoekopdrachten na elkaar uitvoeren? Er komt altijd Je kunt de zoekfunctie op dit moment niet gebruiken. Probeer het over enkele minuten nogmaals.
Re: Opmerkingen nieuw(e) website/forumHouston, we HAD a problem..
Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
|