http://www.hbvl.be/limburg/genk/genkena ... cerso.aspx
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Oh Oh ChersoBij de zoektocht naar nieuwe kandidaten voor een volgende reeks marginale toestanden, wordt Genk eens in de verf gezet.
http://www.hbvl.be/limburg/genk/genkena ... cerso.aspx
Re: Oh Oh ChersoFoei foei
You couldn't catch me in the streets without a ton of reefer. That's like Malcolm X, catchin' the Jungle Fever
Re: Oh Oh ChersoZe kunnen beter de mensen van 'we like to party' nemen voor zoiets...
Ofwel het All-star team : Patje van Genk,De schrik van Bilzen, Gianni Loco , Pasquale ,Fabrizio, Wim Dries,...
Re: Oh Oh ChersoMaja Wim Dries fikst al die chica's samen met Patje
Btw ge zijt Rolenzo vergeten in uw lijst ![]() You couldn't catch me in the streets without a ton of reefer. That's like Malcolm X, catchin' the Jungle Fever
Re: Oh Oh ChersoEn Gringo van Temptation Island...
![]()
Re: Oh Oh ChersoLaat het aub niet waar zijn dat er 8 Genkenaren geselecteerd worden, aub...
Re: Oh Oh ChersoIk ging hier strijk voor mijn scherm.
Komkom, een beetje zelfspot hé
Re: Oh Oh ChersoOch, heel België ziet ons toch al zo. En het is niet alsof we dat beeld ooit gaan veranderen... Dus we kunnen er maar beter mee lachen
![]() You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.
Xbox: StarCSR // PSN: Martrim // Last.fm: StarCSR
Re: Oh Oh ChersoWe moeten eerlijk zijn... voor zo'n programma is Genk gewoon 'uitverkoren', jammergenoeg. Tot pakweg 5 jaar geleden was er in Genk nog iet of wat een 'culturele jongerenscene', die nog relatief veel respect kreeg bij jongeren van andere steden/provincies (beste bewijs: ze pikten delen van ons taalgebruik, etc.). Dit werd dan ook nog eens ondersteund door serieuze hiphop e.d. zodat Genk wel 'iets' had. Maar wat er op een aantal jaren tijd is misgelopen hier ... jezus. IEDEREEN lacht nu met ons en linkt ons aan marginaliteit. En dat beeld hebben aan enkelen van op mediakanalen zoals youtube, te danken. 12-jarige jongetjes zonder schaamhaar met een pet tot in Tokio die rappen 'als je in mijn wijk komt, dan steek ik je neer'. Tjaa ... dan zeg ik ze hebben gelijk om Genk te pakken.
Bis vincit, qui se vincit in victoria ~ Tweemaal overwinnaar is hij, die bij een overwinning zichzelf overwint
Racing for passion, Blades and Hammers for fanculture.
Re: Oh Oh Cherso8 Genkenaren? Ik krijg eerder een "Jersey shore" gevoel als ik me dat probeer in te beelden...Anyway, niks om trots op te zijn en een serieuze wake-up call want cultureel loopt het gewoon helemaal fout in Genk en omstreken, tot het Amerikaanse af bijna...
Sangue, sudore e lacrime...Forza Racing!!
Re: Oh Oh Cherso
Tja... Wat is daar in godsnaam mee gebeurd? Het lijkt wel alsof dat allemaal uitgestorven is... You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.
Xbox: StarCSR // PSN: Martrim // Last.fm: StarCSR
Re: Oh Oh ChersoDer is nog genoeg goeie hiphop te vinden, het krijgt gewoon minder aandacht. Vroeger had ge Xmas-hopping en Easterhopping, plus een hiphop stage op GOS. Nu is er gewoon te weinig te doen, maar het talent en de artiesten zijn er zeker nog.
Edit: niet vergeten dat we allemaal ouder worden. Volgens mij is het slechte beeld van Genk altijd al zo geweest, maar nu we ouder zijn beseffen we pas hoe (jong)volwassenen over onze jeugd denken en altijd al gedacht hebben. You couldn't catch me in the streets without a ton of reefer. That's like Malcolm X, catchin' the Jungle Fever
Dat van hiphop was nu maar gewoon een voorbeeld. Tuurlijk is er nog steeds goede te vinden. Maar ik heb het gevoel dat sommige jongeren van nu denken 'dat ze de man/gefliptttt zijn', omdat ze uit één of andere wijk van Genk komen. Laat zo'n kereltjes in de Bronx leven en ze doen pipi in hun broek. Ik ben ook trots dat ik van Genk ben, maar wel om andere redenen dan 'dat ik overdreve pimp ben en iedereen vies sta aan te staren'. Bis vincit, qui se vincit in victoria ~ Tweemaal overwinnaar is hij, die bij een overwinning zichzelf overwint
Re: Oh Oh Chersoik krijg trouwens zenuwen van al die mensen die doen/praten alsof ze de keizer zijn van een Genkse wijk, en bovenal nog niet eens van Genk zijn !
Op een bus zitten met een bende kleuters, die de hele bus fixen, schtijl maken, shopping hangen en weet ik veel allemaal 'wa maken'...is echt een kwelling. Doe gewoon allemaal 'ff kip', en praat fatsoenlijk. Voor een dialect heb ik respect, maar praat het dialect van uw eigen streek, en niet om stoer te doen. Daarom lijkt mij die Cherso toestanden niet bepaald een zegen voor het Genkse gebeuren. Andere supporters gaan er tevens gebruik van maken om ons af te schilderen als ik weet niet wat... Vind het trouwens een triestig programma
Oh Oh Racing...mooie plek, achter de terril... Sangue, sudore e lacrime...Forza Racing!!
U vraag, zij draaien http://soundcloud.com/eigenmakelij/nag- ... ewai-mitya
Re: Oh Oh ChersoIk zou echt vies pissed zijn moesten die Genk uitkiezen. Alsof Genk dé marginaalste coté van België is. Jezus.. ga dan ma eens kijken in oostende,antwerpen,brussel,gent.. Daar woont pas vuiligheid. Nu, begrijp me nie verkeerd. Ik ken hier in Genk ook heel veel mensen die zelfs minderwaardig zijn aan een lege plastieke zak... Voor een deel ga ik akkoord met Loe. Al die onnozelaarkes die zich op youtube gooien en "rappen". Kill them please... schandalig.
Anderzijds ben ik gewoon té trots op mijn stad, hou ik teveel van Genk om da zo te zien afgeschilderd worden. Ik las hier "ze denken toch al zo over ons, waarom der nie mee lachen ?" Wa is da voor een vuile uitspraak ? 'Aaah.. mensen denken dit van ons.. oké nie erg, we lachen mee ! Das ook fijn' Als er iets is waar ik nie tegen kan is het da wel. Fuck wat die van ons denken en blijf u eigen. WIJ weten wat hier scheelt in Genk met bepaalde jongeren/mensen. Die buitenstaanders hebben in hun boerekot genoeg marginalen rondlopen. GENECHE 07 ALTIJD PRESENT
ACAB AVANTI ULTRAS
Idd Lu, ik volg u ook hierin. Kijk als ik trots ben op Genk, dan ben ik trots op die terril, die mijnschachten etc. Bijna iedereen die hier nu woont heeft daar een band mee. Mijn opa's langs beide kanten van de familie hebben daar ook gewerkt. Net zoals jullie opa's/andere familieleden. Dat Genk bewonder ik, dat Genk daar hou ik van. Ik hou NIET van, hoe kunnen we het 't best verwoorden, het 'nieuwe' Genk. Het is door de jaren heen gewoon een karikatuur van zichzelf geworden, en dan bloedt mijn Genks hart. Als ik iedere vrijdag met de trein terugkom van Leuven en ik meer aan op ons station ... dan stel ik mij soms vragen. Bis vincit, qui se vincit in victoria ~ Tweemaal overwinnaar is hij, die bij een overwinning zichzelf overwint
Re: Oh Oh ChersoJaja, het is zover... ze hebben hun kandidaten gevonden...
http://www.hbvl.be/limburg/genk/vlaamse ... 2be-3.aspx
Re: Oh Oh Cherso[video]http://www.youtube.com/watch?v=ZAboOYFmT2c&feature=player_embedded[/video]
Check this out! Het nieuwe ned seizoen! TE marginaal!
WTF gewoon ![]()
Re: Oh Oh ChersoDe broer van Westerlo speler, Lens Annab zal er ook in te zien zijn
![]() "Wees niet bang van de perfectie, je bereikt ze toch nooit.”
Re: Oh Oh ChersoNu gaan ze nog een beetje de hiphop cultuur bespotten door zo'n onnozelaars te gebruiken
![]() You couldn't catch me in the streets without a ton of reefer. That's like Malcolm X, catchin' the Jungle Fever
Re: Oh Oh ChersoJe mag hier allemaal van walgen wat je wil, maar wat je hier gaat zien is gewoon het hedendaagse Genk. Je mag hier van de toren blazen dat het 'een schande voor onze stad is' dat zo'n types ons gaan vertegenwoordigen, maar het is gewoon de realiteit. Genk is door de jaren heen gemarginaliseerd tot in het kwadraat. Wie dit ontkent, die verklaar ik voor Gek. Ik houd nog van deze stad, maar echt voor totaal andere redenen dan zijn hedendaagse jeugd. Wat er soms door Genk ronddwaalt is Jersey Shore². Genk, ga je lot gewoon tegenmoet. Ik had het liever anders gezien, maar we zijn hier echt uitverkoren voor ...
Where are the good old days ... Bis vincit, qui se vincit in victoria ~ Tweemaal overwinnaar is hij, die bij een overwinning zichzelf overwint
Soms denk ik ook dat de jongeren geboren tot en met 1992-1993 nog iets of wat normaal zijn.. Daarna is het helemaal fout gegaan met een deel ![]() Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
Re: Oh Oh ChersoEi fons,kijk kijk... ik ga die meisje make ikke... sweeeeeeeehhhhhh
Re: Oh Oh ChersoEén van de hoofdrolspelers...
[video]http://www.youtube.com/watch?v=Y_HSMFQ_bmw&feature=player_embedded[/video]
In mijn ogen was het laaste "goede" jaar 1990 Ik zeg maar zoo, dat is korter als dierentuin
|