Aaron schreef op 15 feb 2012, 22:54:Ik 'ken' ook iemand van de deelnemers, zat bij ons op school.
Ahzo, die zijn dus naar school geweest?

Het is nu 22 mei 2012, 08:53
Re: Oh oh Cherso, de "schaam" van Limburg...
Ahzo, die zijn dus naar school geweest? ![]() You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Expect the unexpected. 1312
Not removing until: sterrenlogo terug is (08.02.12) Not removing until: Been ontslagen wordt (08.02.12) Not removing until: Sittard terug in de ere divisie speelt (08.02.12) Not removing until: West Ham de Barclays League wint (08.02.12)
Ze zullen wel naar school gegaan zijn. Of ze school hebben afgemaakt is een andere zaak hé ![]() If we are born to die and we all die to live then what's the point of living life if it just contradicts?
Re: Oh oh Cherso, de "schaam" van Limburg...Ja, ik snap de "joy" om de afschaffing ook niet echt... Dit is nog altijd plezanter dan de "Komen eten", "Mijn restaurant", "The voice" en andere crap...
En dat het Limburgers zijn? I don't care... Ik ben Genk ![]() You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.
Xbox: StarCSR // PSN: Martrim // Last.fm: StarCSR
Re: Oh oh Cherso, de "schaam" van Limburg...ik hoef die Nader zijn boeventronie echt niet elke week in mijn huiskamer.
Ge zijt dan ook uiteraard niet verplicht om er wekelijks naar te kijken he ![]()
Re: Oh oh Cherso, de "schaam" van Limburg...Die Nader begon eens tegen mij en mijn kameraad te zagen een paar jaar geleden na Genk-Westerlo over het feit dat Genk Lens Annab wou kopen maar dat hij niet wou komen omdat hij Genk haat,... Blo eerste klasse, net zoals zijn broer.
Geef gewoon toe dat het u om die twee blondjes te doen was ![]() Sangue, sudore e lacrime...Forza Racing!!
Niet alleen die blondjes. Rape die handel! 1312
Not removing until: sterrenlogo terug is (08.02.12) Not removing until: Been ontslagen wordt (08.02.12) Not removing until: Sittard terug in de ere divisie speelt (08.02.12) Not removing until: West Ham de Barclays League wint (08.02.12)
Re: Oh oh Cherso, de "schaam" van Limburg...is vroeger eens op het podium gekropen in de nieuwenborg en begon "te rappen". Kreeg binnen de 8 tellen een fles bacardi tegen zijne canis.
Een van beiden mocht er wel zijn ja ![]() You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.
Re: Oh oh Cherso, de "schaam" van Limburg...Resultaat van een workshop videoreportage die ik begeleide met de jongeren van Stampmedia (Genk).
http://www.stampmedia.be/?p=7384 Racing Beunhazen
Volgens een deelnemer.. die opmerking over "die hard aanhangers" doet me spontaan rillingen krijgen..ik kan me al zo inbeelden wat voor volk dat moet zijn...Laatst bijgewerkt door RacingRobin op 23 feb 2012, 14:46, in totaal 1 keer bewerkt.
Sangue, sudore e lacrime...Forza Racing!!
![]() If we are born to die and we all die to live then what's the point of living life if it just contradicts?
Eyla! Nu even serieus, iedere aflevering van zo'n programma zal ik altijd zien ... met al mijn kotgenoten voor de buis en een paar halve liters. Ideale 'verstand op 0' televisie met een hoog uitlach gehalte. Bis vincit, qui se vincit in victoria ~ Tweemaal overwinnaar is hij, die bij een overwinning zichzelf overwint
Racing for passion, Blades and Hammers for fanculture.
Lachen met de achterlijken, altijd leuk! tiocfaidh ar la
Of drankspellekes op basis van zulk programma zijn ook vet . Bij iedere domme opmerking een adje zetten. Zo was ik poepeloere bij het programma superfans. Ze mochten me bij mekaar rapen op het einde van de avond.Bis vincit, qui se vincit in victoria ~ Tweemaal overwinnaar is hij, die bij een overwinning zichzelf overwint
Racing for passion, Blades and Hammers for fanculture.
Re: Oh oh Cherso, de "schaam" van Limburg...http://www.youtube.com/watch?v=cNGivbkhyb8
Marginaal of niet?? Successupporter = opportunist
There is only one Super RACING!! Houd het simpel, leef met vlag(gen) en ... GENK!!!
Ja
Tuurlijk, wij hadden ook zo'n vaste afspraak om met een hele bende Tempation Island kijken. Ideaal in combinatie met bijbehorende kruiden & gerstenat ![]()
over dat carnaval gedeelte heeft ie wel gelijk vind ik.
Dat "hoe kan ik marginaal zijn als ik merkkledij draag" zegt echter ook weer genoeg over hem... ![]()
Re: Oh oh Cherso, de "schaam" van Limburg...Iemand die Intelligentie Quotiënt nog niet eens kan uitspreken gaat eens uitleggen wat marginaal is...
Hij heeft gelijk over het carnaval-gedoe, hun reken ik ook bij de marginalen. If we are born to die and we all die to live then what's the point of living life if it just contradicts?
No offence, maar als ge carnavalvierders marginaal vindt, dan moet ge het merendeel van de mensen in TZ ook marginaal vinden he ![]() (ben nu zelf ook geen liefhebber van carnaval hoor, maar daarom ga ik die mensen nog niet marginaal vinden)
Mensen die verkleed zijn op carnaval in ik-weet-niet-wat en die bijkomstig nog zo zat zijn dat ze niet meer op hun eigen benen kunnen staan ? Die vind ik marginaal ja, maar enkel tijdens de carnavalperiode natuurlijk. Maar dat zal wel aan mij liggen aangezien ik compleet anti-carnaval ben... If we are born to die and we all die to live then what's the point of living life if it just contradicts?
Zo mensen zitten er ook genoeg in TZ en die hebben daar geen carnaval voor nodig ![]() You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.
Carnaval op zich vind ik niet marginaal, maar zat achter een wagen aanlopen met een groep vind ik wel.
Het gaat gewoon over carnaval in't algemeen, Martrim, niets meer en niets minder. If we are born to die and we all die to live then what's the point of living life if it just contradicts?
Objectief gezien is staan zingen, zuipen en met vlaggen zwaaien in een stadion even marginaal als verkleed op een wagen staan feesten. Meer zelfs, carnavalisten zouden nog het excuus kunnen gebruiken dat zij het slechts een paar weken per jaar gebruiken als uitlaatklep, terwijl wij dat in TZ elke week doen. ![]() Ik moet zelf ook niets van carnaval weten, maar ieder gewoon z'n eigen uitlaatklep he. En tuurlijk zullen er op die carnavalwagens ook een deel marginalen staan, net zoals er bij ons in het stadion ook nog genoeg marginalen rondlopen. En in dat opzicht is er met feesten op vakantie in Chersonissos is er in principe ook nog niet meteen iets mis, maar het is de combinatie van dat feesten, ongelofelijk domme dingen uitkramen én uzelf dé man voelen, dat die kandidaten marginaal overkomen ![]()
|