Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Het is nu 22 mei 2012, 08:47
muziek downloadenwie weet er een goed programma om muziek te downloaden(p2p)
vroeger gebruikte ik limewhire,maar dat werkt niet meer bij mij. krijg altijd een melding dat mijn antiviris programma de verbinding blokeert. heb al vanalles geprobeerd,maar het lukt niet
Re: muziek downloadenLimewire werkt sowieso niet meer.
En eerdat ik antwoord op de vraag wil ik eerst weten of de mods dergelijke topics goedkeuren ![]() You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.
Xbox: StarCSR // PSN: Martrim // Last.fm: StarCSR
Re: muziek downloaden
Limewire is niet meer..
Ze zijn een rechtzaak aangegaan maar hebben verloren, vandaar dat dit programma niet meer werkt.
Check PM. Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
Re: muziek downloadenYoutube convertor ?
Re: muziek downloadenFrostwire?
Via Isohunt kunt ge torrents downloaden (cd's, films, ... de hele nest). Alleen minder bekende Belgische groepen zijn niet zo populair. Maar van The Black Box Revelation of dEUS zijn het hele repertoire makkelijk te vinden. Ik gebruik uTorrent om de .torrents mee te dlen. Als je een probleem hebt, pm maar.
Ga toch k***** !
Google even limewire pirate edition en ...
Re: muziek downloadenWerk hier enkel met torrents, maar wel niet via Isohunt of van die "populaire" trackers.
Ik zit enkel op wat privé trackers, werkt stabiel, ik puur er altijd mijn maximum snelheid uit, een immens aanbod aan muziek (zelfs minder bekende Belgische groepen en dergelijke Enige grote nadeel is dat je je niet zomaar kan registeren, je moet uitgenodigd worden & die uitnodigingen kunnen meestal maar in bepaalde periodes verstuurd worden.
Re: muziek downloadenAls het zo te zien mag: Ik download de "bekendere" muziek met Pirate. Een nederlands programma dat ZEER snel is en ook goede resultaten heeft. Het iets meer genre-gerichte werk haal ik af met soulseek.
En voor volledige discografieën ga ik bij torrents kijken You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.
Re: muziek downloadenRacing Till I Die!
Re: muziek downloadenIk download vaak full cd's via www.projectw.org. Daar vind je massa's en massa's links naar downloadpagina's, niet alleen voor muziek, maar ook voor films, games,...
Re: muziek downloadenwhat.cd
invite only en leechers worden geband maar je vindt er alles.
Re: muziek downloadenYoutube convertor
werkt uitstekend!
Nja qua geluidskwaliteit kan dat natuurlijk wel niet tippen aan een 320kpbs MP3 he, zeker niet als ge een koptelefoon of oortjes van degelijke kwaliteit gebruikt.
Nochtans uitstekende kwaliteit bij mij Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
Nja ik ben nu eenmaal veeleisend op dat vlak ![]()
Re: muziek downloadenVoor mij is dat ook niet voldoende... Met het programma dat ik boven noem, heb ik veel liedjes ook veel sneller binnen dan op die manier.
Maar ja, dance toppers vind je zo niet, daarvoor is er soulseek You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.
Of als je een topPioneer in je auto hebt steken ![]()
Re: muziek downloaden[quote="Dries"]http://www.dvdvideosoft.com/products/dvd/Free-YouTube-to-MP3-Converter.htm
gewoon youtube to mp3 converter [/quo
en nog veel meer gratis bron van Google als volgt: http://www.freepdfconvert.com/ http://www.freefileconvert.com/ http://www.leawo.com/youtube-download/
Re: muziek downloadenYoutube Converter is soms geen goede kwiliteit Frostwire is beter vid ik persoonlijk
We zullen altijd zingen
We dansen en we springen Omdat we van je houden FORZA RACING!
Jip is beste oplossing.. Grootste muziek gamma.. Goede kwaliteit.. Praktisch geen virussen.. Je kan alles perfect uitkiezen en beluisteren.. Je vind Exclusieve muziek en remixen..
Re: muziek downloadenDie vind je elders ook tegen een veel betere kwaliteit (want YT is GEEN goede kwaliteit, eerder "doenbaar"). Het is zeker niet de beste oplossing, wel de makkelijkste oplossing die bovendien voor de gemiddelde muziekfan goed genoeg is.
You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.
Re: muziek downloadenZoekt er niemand muziek via Google Blog Search ?
Maar ik zoek vaak wel achter hele albums en via Google Blog Search vind ik toch zo goed als alles ... You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Re: muziek downloadenIsohunt + Soulseek.
Re: muziek downloadenwhat.cd is veruit de beste, maar wel moeilijk om binnen te raken
Als ge alles vindt via torrents, filesharingsites en programmas... Wat brengt die site dan MEER? En dit is geen dissvraag, maar een serieuze ![]() You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.
Op what.cd wordt men buitengegooid als men een leecher is (downloaden maar niet de torrents seeden) Dit betekent dus dat de downloadsnelheid optimaal is omdat er veel seeders zijn. Ook vind ik altijd meteen de nieuwste muziek hier tegen de beste kwaliteit. Zelf vind ik het ook belangrijk om af en toe de muziek van minder bekende artiesten te kopen om hun te steunen maar snap wel dat iedereen alles download.
Re: muziek downloadenDus eigenlijk is daar niet echt iets speciaals boven hetgeen dat ik doe... Want als ik gewoon via torrentz.eu of isohunt ga, veegt het hier ook serieus binnen. Uiteraard is het community gezien leuker met veel seeders, maar dat verandert in se niet veel qua aanbod in mijn ogen. En dat vroeg ik me af...
En qua kopen: bekend of onbekend. Hetgeen dat ik echt goed vind, komt uiteindelijk sowieso in mijn kast te staan. Zowel qua muziek als qua series & films. You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.
Re: muziek downloadengewoon in google de titel van het liedje en de artiest intypen met zippy erachter :-D
nope, zoveel verschil is er niet. Alleen ben ik het nu gewend zo en zou er niet meteen zonder kunnen.. Trouwens is het voor mijn genre soms heel wat moeilijker om op torrentsites zoals TPB, torrentz,... snel de muziek te vinden!
|