door Winston » 26 feb 2012, 17:46
RacingRobin schreef op 26 feb 2012, 17:39:Fine by me, ik heb geen probleem om mijn fouten toe te geven  maar ik zal er ook evenzeer staan, als ik mijn gelijk haal en Been hier niet meer is 
Ik zou het oppervlakkig vinden om hem puur op basis van de eindstand te beoordelen  . Ik heb een dubbel gevoel bij hem. Enerzijds heeft zich niet ten volle kunnen bewijzen met een geschikte & uitgebalanceerde kern. Anderzijds heb ik zelden iets gezien waar ik verwonderd naar zat te kijken.
-
Winston
-
-
-
- Mijn team: KRC Genk
door RacingRobin » 26 feb 2012, 17:51
Winston schreef op 26 feb 2012, 17:46:RacingRobin schreef op 26 feb 2012, 17:39:Fine by me, ik heb geen probleem om mijn fouten toe te geven  maar ik zal er ook evenzeer staan, als ik mijn gelijk haal en Been hier niet meer is 
Ik zou het oppervlakkig vinden om hem puur op basis van de eindstand te beoordelen  . Ik heb een dubbel gevoel bij hem. Enerzijds heeft zich niet ten volle kunnen bewijzen met een geschikte & uitgebalanceerde kern. Anderzijds heb ik zelden iets gezien waar ik verwonderd naar zat te kijken.
Nu zou je het oppervlakkig vinden...waarom vraag je het dan Winston? Dat is toch gewoon een reactie uitlokken om mij daarna als oppervlakkig te bestempelen. Vind ik maar flauwtjes hoor. Haalt hij de 4de plaats, iets wat ik hem niet zie doen met deze groep, dan heb ik mij vergist in mijn overtuiging, maar neemt sowieso niet weg dat er enorm veel twijfels en vraagtekens zijn bij Been.
Sangue, sudore e lacrime...Forza Racing!!
-
RacingRobin
-
-
-
door Winston » 26 feb 2012, 18:01
RacingRobin schreef op 26 feb 2012, 17:51:Winston schreef op 26 feb 2012, 17:46:Ik zou het oppervlakkig vinden om hem puur op basis van de eindstand te beoordelen  . Ik heb een dubbel gevoel bij hem. Enerzijds heeft zich niet ten volle kunnen bewijzen met een geschikte & uitgebalanceerde kern. Anderzijds heb ik zelden iets gezien waar ik verwonderd naar zat te kijken.
Nu zou je het oppervlakkig vinden...waarom vraag je het dan Winston? Dat is toch gewoon een reactie uitlokken om mij daarna als oppervlakkig te bestempelen. Vind ik maar flauwtjes hoor. Haalt hij de 4de plaats, iets wat ik hem niet zie doen met deze groep, dan heb ik mij vergist in mijn overtuiging, maar neemt sowieso niet weg dat er enorm veel twijfels en vraagtekens zijn bij Been.
Ik wou gewoon aantonen dat een 4e plaats halen met deze kern de terechte opmerkingen over Been niet wegwerkt  Ik vind het ook raar dat je 'overtuigd' kan zijn dat Been ons die 4e plaats niet kan bezorgen, de anti-Been groepering hier op het forum neemt precies religieuze vormen aan.
-
Winston
-
-
-
door RacingRobin » 26 feb 2012, 18:58
Winston schreef op 26 feb 2012, 18:01:RacingRobin schreef op 26 feb 2012, 17:51:Nu zou je het oppervlakkig vinden...waarom vraag je het dan Winston? Dat is toch gewoon een reactie uitlokken om mij daarna als oppervlakkig te bestempelen. Vind ik maar flauwtjes hoor. Haalt hij de 4de plaats, iets wat ik hem niet zie doen met deze groep, dan heb ik mij vergist in mijn overtuiging, maar neemt sowieso niet weg dat er enorm veel twijfels en vraagtekens zijn bij Been.
Ik wou gewoon aantonen dat een 4e plaats halen met deze kern de terechte opmerkingen over Been niet wegwerkt  Ik vind het ook raar dat je 'overtuigd' kan zijn dat Been ons die 4e plaats niet kan bezorgen, de anti-Been groepering hier op het forum neemt precies religieuze vormen aan.
Amen! 
-
RacingRobin
-
-
-
door Winston » 26 feb 2012, 20:18
Vandenborre deed het niet slecht als rechtsmidden. Een verademing t.o.v. Buffel. Toch een opmerking over het verdedigen van Hyland, die wist precies niet goed waar lopen.
Goede keuzes & vooral in de tweede helft goed voetbal. Nu de lijn doortrekken aub.
-
Winston
-
-
-
door RacingRobin » 26 feb 2012, 20:22
Ik moet toch even het volgende kwijt. Tözser, Buffel en Nadson moesten er volgens velen al lang uit. Buffel nu wel noodgedwonge, maar soit. Het blijft toch jammer dat er een bom is moeten ontploffen eer dat Mario Been deze wijzigingen heeft doorgevoerd. Ik blijf met de gedachte zitten hoeveel matchen anders hadden verlopen mits die wijzigingen er door waren.
-
RacingRobin
-
-
-
- De volgende gebruikers vinden dit bericht leuk:
Blauwbeer
door Winston » 26 feb 2012, 20:29
RacingRobin schreef op 26 feb 2012, 20:22:Ik moet toch even het volgende kwijt. Tözser, Buffel en Nadson moesten er volgens velen al lang uit. Buffel nu wel noodgedwonge, maar soit. Het blijft toch jammer dat er een bom is moeten ontploffen eer dat Mario Been deze wijzigingen heeft doorgevoerd. Ik blijf met de gedachte zitten hoeveel matchen anders hadden verlopen mits die wijzigingen er door waren.
Inderdaad, het heeft veel te lang geduurd voor de puzzelstukken ineen vielen. En zelfs dan het lijkt eerder op een toevallige samenloop van omstandigheden.
-
Winston
-
-
-
RacingRobin
door loe » 26 feb 2012, 21:48
Winston schreef op 26 feb 2012, 16:53:loe schreef op 26 feb 2012, 11:28:Foei foei. Is Been je schoonvader of zo? Je kan blijkbaar echt totaal niet kritisch zijn. Hij is van het slechtste wat hier de laatste jaren is gepasseerd, en de mensen die hun oor eens af en toe elders willen te luisteren leggen WETEN wat voor een onbenul onze trainer is. Daarvoor had ik onder andere enkele mensen 'uitgenodigd' om naar mijn verhaal over Been te luisteren via PM. Graaf a.u.b. eens wat dieper in een persoon, in plaats van oppervlakkig vast te stellen dat al het falen te danken is aan randfactoren. Ja het bestuur heeft fouten gemaakt. Maar de grootste fout van hun was om ene Mario Been aan te stellen! Ja ik denk nog melig terug aan de tijden met Frankie. En ik ga met een dubbel gevoel naar de wedstrijd van straks. Als we straks winnen, dan lijkt de Hollenger zich meer en meer te kunnen settelen hier. Ik ben er rotsvast van overtuigd dat we met FV geen kampioen zouden spelen dit jaar, maar wél op dit moment rond de 4e plaats zouden hangen met perspectieven voor later. Het feit dat Been misschien nog zijn 'doelstelling' gaat halen, komt eigenlijk alleen maar omdat het bestuur wel zeer onambitieus startte aan dit seizoen. Hollanders en Genk, het is en blijft géén goede combinatie. Sef was misschien nog de enige, maar dat was meer een typische Limburger.
Dit heb ik hier al meermaals gelezen en dit is een zeer kortzichtige stelling.
Bewijs eens waarom niet? De mentaliteit van boven de moerendijk pakt niet bij het Genkse systeem. Daar heerst een mentaliteit van 'laat maar lopen, de groep redt zichzelf wel'. In tegenstelling tot vaderfiguren als Antheunis of Vercauteren, die op een typisch Belgische manier nog gezag uitoefenden over de groep en die geen meter weken van alles en iedereen. Die 3-0 gaat niks aan mijn mening veranderen. Vandaag stonden de spelers op die zich moesten bewijzen en die er los van de trainer en louter gebaseerd op hun eigen kwaliteiten, er voor moesten gaan. Voor mij heeft het 'godekind' Been weinig of geen invloed op de prestatie van vandaag. En dit blijf ik zeggen. Door de laatste resultaten zal de hetze in de groep wel iet of wat bedaard zijn, maar eens we weer een nederlaag lijden ... zal het van korte duur zijn eer de bom weer barst. Been is GEEN standvastigheid.
Bis vincit, qui se vincit in victoria ~ Tweemaal overwinnaar is hij, die bij een overwinning zichzelf overwint
Racing for passion, Blades and Hammers for fanculture.
-
loe
-
-
-
- Mijn team: KRC Genk, West Ham
door Winston » 26 feb 2012, 21:51
loe schreef op 26 feb 2012, 21:48:Winston schreef op 26 feb 2012, 16:53:Dit heb ik hier al meermaals gelezen en dit is een zeer kortzichtige stelling.
Bewijs eens waarom niet? De mentaliteit van boven de moerendijk pakt niet bij het Genkse systeem. Daar heerst een mentaliteit van 'laat maar lopen, de groep redt zichzelf wel'. In tegenstelling tot vaderfiguren als Antheunis of Vercauteren, die op een typisch Belgische manier nog gezag uitoefenden over de groep en die geen meter weken van alles en iedereen. Die 3-0 gaat niks aan mijn mening veranderen. Vandaag stonden de spelers op die zich moesten bewijzen en die er los van de trainer en louter gebaseerd op hun eigen kwaliteiten, er voor moesten gaan. Voor mij heeft het 'godekind' Been weinig of geen invloed op de prestatie van vandaag. En dit blijf ik zeggen. Door de laatste resultaten zal de hetze in de groep wel iet of wat bedaard zijn, maar eens we weer een nederlaag lijden ... zal het van korte duur zijn eer de bom weer barst. Been is GEEN standvastigheid.
Het ging niet over Been zelf, maar de stelling dat Nederlanders en Genk niet samengaan. Pim Verbeek zou ik hier heel graag zien trainen en dat is ook een Nederlander 
-
Winston
-
-
-
door loe » 26 feb 2012, 21:53
Winston schreef op 26 feb 2012, 21:51:loe schreef op 26 feb 2012, 21:48:Bewijs eens waarom niet? De mentaliteit van boven de moerendijk pakt niet bij het Genkse systeem. Daar heerst een mentaliteit van 'laat maar lopen, de groep redt zichzelf wel'. In tegenstelling tot vaderfiguren als Antheunis of Vercauteren, die op een typisch Belgische manier nog gezag uitoefenden over de groep en die geen meter weken van alles en iedereen. Die 3-0 gaat niks aan mijn mening veranderen. Vandaag stonden de spelers op die zich moesten bewijzen en die er los van de trainer en louter gebaseerd op hun eigen kwaliteiten, er voor moesten gaan. Voor mij heeft het 'godekind' Been weinig of geen invloed op de prestatie van vandaag. En dit blijf ik zeggen. Door de laatste resultaten zal de hetze in de groep wel iet of wat bedaard zijn, maar eens we weer een nederlaag lijden ... zal het van korte duur zijn eer de bom weer barst. Been is GEEN standvastigheid.
Het ging niet over Been zelf, maar de stelling dat Nederlanders en Genk niet samengaan. Pim Verbeek zou ik hier heel graag zien trainen en dat is ook een Nederlander 
Ieder individu is natuurlijk een apart geval, maar ik spreek gewoon in het 'algemeen' dat de Moerendijkse mentaliteit niet in Belgisch-Limburg past.
Bis vincit, qui se vincit in victoria ~ Tweemaal overwinnaar is hij, die bij een overwinning zichzelf overwint
Racing for passion, Blades and Hammers for fanculture.
-
loe
-
-
-
- Mijn team: KRC Genk, West Ham
door Winston » 26 feb 2012, 21:55
loe schreef op 26 feb 2012, 21:53:Winston schreef op 26 feb 2012, 21:51:Het ging niet over Been zelf, maar de stelling dat Nederlanders en Genk niet samengaan. Pim Verbeek zou ik hier heel graag zien trainen en dat is ook een Nederlander 
Ieder individu is natuurlijk een apart geval, maar ik spreek gewoon in het 'algemeen' dat de Moerendijkse mentaliteit niet in Belgisch-Limburg past.
En Brabanders? 
-
Winston
-
-
-
door Malu » 26 feb 2012, 23:26
Winston schreef op 26 feb 2012, 17:46:Anderzijds heb ik zelden iets gezien waar ik verwonderd naar zat te kijken.
In de CL zijn passiviteit bij de pandoeringen op Chelsea en Valencia; Zijn kritiek op spelers; het altijd op zijn borst kloppen als iets goed loopt; zijn laagdunkingheid over spelers/supporters/bestuursmensen; ... ; ... ; ... .
-
Malu
-
-
door Winston » 26 feb 2012, 23:29
Malu schreef op 26 feb 2012, 23:26:Winston schreef op 26 feb 2012, 17:46:Anderzijds heb ik zelden iets gezien waar ik verwonderd naar zat te kijken.
In de CL zijn passiviteit bij de pandoeringen op Chelsea en Valencia; Zijn kritiek op spelers; het altijd op zijn borst kloppen als iets goed loopt; zijn laagdunkingheid over spelers/supporters/bestuursmensen; ... ; ... ; ... .
Weenween
-
Winston
-
-
-
door Super_Mike » 27 feb 2012, 00:33
Winston schreef op 26 feb 2012, 23:29:Malu schreef op 26 feb 2012, 23:26:In de CL zijn passiviteit bij de pandoeringen op Chelsea en Valencia; Zijn kritiek op spelers; het altijd op zijn borst kloppen als iets goed loopt; zijn laagdunkingheid over spelers/supporters/bestuursmensen; ... ; ... ; ... .
Weenween
Als reactie kan dat natuurlijk tellen. Als Genk PO1 haalt, en het ziet er wel naar uit ondertussen, dan heeft Been voldaan aan de bijzonder slappe ambitie van 't Schoon Verdiep. Maar content? Het is en blijft een kuttrainer die ik liever vandaag nog dan morgen zie buitenvliegen. Het is erg dat de grote mond van een - verkochte notabene - jonge speler onze havenzanger tot aanpassingen heeft gedwongen. Nu, Vanden Borre speelde sterk vandaag, maar het was alweer tegen een topclub en het zal weer geen drie weken duren. Ik vraag me af waarom Been iemand die zich onprofessioneel gedraagt, vier weken op training met zijn kloten schuurde en al verklaard heeft het liefst van al het hier af te bollen verkiest boven iemand die zich altijd professioneel heeft opgesteld, zich nooit wegsteekt en altijd zijn verantwoordelijkheid neemt én al verklaart heeft hier graag bij te tekenen. Het enige wat ik me kan indenken is dat Vanden Borre krachtiger is dan Barda, maar dat is tegen het huidige Brugge minder van tel. Veelzeggend is wel dat Barda na de spits, nu ook op de flank een plaats gedegradeerd is.
-
Super_Mike
-
-
-
- Mijn team: RC Genk
-
Blauwbeer
door Winston » 27 feb 2012, 09:01
Super_Mike schreef op 27 feb 2012, 00:33:Als reactie kan dat natuurlijk tellen. Als Genk PO1 haalt, en het ziet er wel naar uit ondertussen, dan heeft Been voldaan aan de bijzonder slappe ambitie van 't Schoon Verdiep. Maar content? Het is en blijft een kuttrainer die ik liever vandaag nog dan morgen zie buitenvliegen. Het is erg dat de grote mond van een - verkochte notabene - jonge speler onze havenzanger tot aanpassingen heeft gedwongen. Nu, Vanden Borre speelde sterk vandaag, maar het was alweer tegen een topclub en het zal weer geen drie weken duren. Ik vraag me af waarom Been iemand die zich onprofessioneel gedraagt, vier weken op training met zijn kloten schuurde en al verklaard heeft het liefst van al het hier af te bollen verkiest boven iemand die zich altijd professioneel heeft opgesteld, zich nooit wegsteekt en altijd zijn verantwoordelijkheid neemt én al verklaart heeft hier graag bij te tekenen. Het enige wat ik me kan indenken is dat Vanden Borre krachtiger is dan Barda, maar dat is tegen het huidige Brugge minder van tel. Veelzeggend is wel dat Barda na de spits, nu ook op de flank een plaats gedegradeerd is.
Misschien slaapt Barda weinig omwille van zijn nieuwe spruit? Been moet mij ook nog altijd overtuigen. Gisteren was een goed begin, maar moet in perspectief geplaatst worden. We speelde tegen een ploeg die na 60 min stikdood zat en na 45 minuten had het er helemaal anders kunnen uitzien. Blijven groeien & hopen dat het vuur in de ploeg blijft.
-
Winston
-
-
-
door Aaron » 27 feb 2012, 09:05
De arme man slofte helemaal alleen door de tunnel tijdens de rust, je zou nog compassie met hem krijgen.
Nu, dankzij de overwinningen is de rust weergekeerd in de ploeg. Heeft met Tozser en Nadson eruit te halen toch iets goed gedaan. En het is niet zo dat hij een mirakel man aan het worden is, we zijn er nog niet.
-
Aaron
-
-
-
door Tazz » 27 feb 2012, 10:35
Allemaal goed en wel dat je de man niet kan luchten of zijn trainerskwaliteiten in vraag stelt...maar is het nu écht nodig/nuttig/leuk om die vaak weinig objectieve mening hier elke dag opnieuw in de verf te komen zetten? Dit is geen aanval, maar eerder een vaststelling.
-
-
- Mijn team: KRC Genk, Schalke 04
Pookie
door frits » 10 maart 2012, 10:17
-
frits
-
-
-
- Mijn team: krc genk
door thorbjorn » 10 maart 2012, 10:57
Been was gisteren voor eredivisie live nog aan het bijklussen tijdens de wedstrijd Roda-VVV.
-
thorbjorn
-
-
door Belgijanac » 10 maart 2012, 11:25
frits schreef op 10 maart 2012, 10:17:http://www.dumpert.nl/mediabase/1594881/fd94047f/amputatiedrang_feyenoord.html 
'Zijne hoogheid' Franky is bij de kamelen ook buitengevlogen owv de spelersgroep.
Beun there, done that!
-
Belgijanac
- Administrator
-
-
-
- Mijn team: KRC Genk, Hajduk Split
-
door shakespare » 10 maart 2012, 11:53
Belgijanac schreef op 10 maart 2012, 11:25:frits schreef op 10 maart 2012, 10:17:http://www.dumpert.nl/mediabase/1594881/fd94047f/amputatiedrang_feyenoord.html 
'Zijne hoogheid' Franky is bij de kamelen ook buitengevlogen owv de spelersgroep.
Wat is daarvan eigenlijk het verband met de resultaten van beiden bij Genk, en/of in relatie met hun beider professionele carrière, én als trainer, én als speler?
-
shakespare
-
-
door Klodde » 16 maart 2012, 16:55
Genk weer zeer gehavend: "Niet achter verstoppen" Racing Genk trekt gehavend naar Westerlo. Het seizoen van de landskampioen wordt overschaduwd door blessures. Zondag is dat niet anders. Fabian Morren in Genk Zo kan Mario Been straks niet rekenen op Jelle Vossen, die geschorst is. Ook Thomas Buffel, Ayub, Masuero, Kennedy, Joneleit, Köteles, Hubert en Tözser ontbreken straks in het Kuipje. " Ik praat niet over de afwezigen", zegt trainer Mario Been. "Ik kan me heel makkelijk verstoppen achter dit lijstje met afwezigen, maar dat doe ik niet. Er zal zondag aan fantastisch elftal staan met allemaal evenwaardige spelers." "Het is inderdaad zo dat ik dit seizoen vaak moet herschikken. Centraal achteraan is blijkbaar een besmette plek. David Hubert is de laatste die er geblesseerd raakt. Zoiets is uiteraard wel toeval. http://www.belgiumsoccer.be/nieuws/lees/2012-03-16/genk-weer-zeer-gehavend-niet-achter-verstoppen
Gewaagde en straffe uitspraak  , hier schrik ik zelf van. Vind ik persoonlijk geen goede zet van Mario.
-
Klodde
-
-
-
- Mijn team: KRC Genk / SCE Aalst
door Glow » 16 maart 2012, 18:31
klodde schreef op 16 maart 2012, 16:55:Genk weer zeer gehavend: "Niet achter verstoppen" Racing Genk trekt gehavend naar Westerlo. Het seizoen van de landskampioen wordt overschaduwd door blessures. Zondag is dat niet anders. Fabian Morren in Genk Zo kan Mario Been straks niet rekenen op Jelle Vossen, die geschorst is. Ook Thomas Buffel, Ayub, Masuero, Kennedy, Joneleit, Köteles, Hubert en Tözser ontbreken straks in het Kuipje. " Ik praat niet over de afwezigen", zegt trainer Mario Been. "Ik kan me heel makkelijk verstoppen achter dit lijstje met afwezigen, maar dat doe ik niet. Er zal zondag aan fantastisch elftal staan met allemaal evenwaardige spelers." "Het is inderdaad zo dat ik dit seizoen vaak moet herschikken. Centraal achteraan is blijkbaar een besmette plek. David Hubert is de laatste die er geblesseerd raakt. Zoiets is uiteraard wel toeval. http://www.belgiumsoccer.be/nieuws/lees/2012-03-16/genk-weer-zeer-gehavend-niet-achter-verstoppen
Gewaagde en straffe uitspraak  , hier schrik ik zelf van. Vind ik persoonlijk geen goede zet van Mario.
Is in mijn ogen de eerste keer dat hij net WEL het juiste zegt.
There's no darkness but ignorance
-
Glow
-
-
-
Ray Sing
door Winston » 16 maart 2012, 18:37
Glow schreef op 16 maart 2012, 18:31:klodde schreef op 16 maart 2012, 16:55:Gewaagde en straffe uitspraak  , hier schrik ik zelf van. Vind ik persoonlijk geen goede zet van Mario.
Is in mijn ogen de eerste keer dat hij net WEL het juiste zegt. (niet op jou, Glow )
Laatst bijgewerkt door Winston op 16 maart 2012, 18:38, in totaal 2 keer bewerkt.
-
Winston
-
-
-
door Coxie » 16 maart 2012, 18:38
klodde schreef op 16 maart 2012, 16:55:Genk weer zeer gehavend: "Niet achter verstoppen" Racing Genk trekt gehavend naar Westerlo. Het seizoen van de landskampioen wordt overschaduwd door blessures. Zondag is dat niet anders. Fabian Morren in Genk Zo kan Mario Been straks niet rekenen op Jelle Vossen, die geschorst is. Ook Thomas Buffel, Ayub, Masuero, Kennedy, Joneleit, Köteles, Hubert en Tözser ontbreken straks in het Kuipje. " Ik praat niet over de afwezigen", zegt trainer Mario Been. "Ik kan me heel makkelijk verstoppen achter dit lijstje met afwezigen, maar dat doe ik niet. Er zal zondag aan fantastisch elftal staan met allemaal evenwaardige spelers." "Het is inderdaad zo dat ik dit seizoen vaak moet herschikken. Centraal achteraan is blijkbaar een besmette plek. David Hubert is de laatste die er geblesseerd raakt. Zoiets is uiteraard wel toeval. http://www.belgiumsoccer.be/nieuws/lees/2012-03-16/genk-weer-zeer-gehavend-niet-achter-verstoppen
Waarom niet?
-
Coxie
-
-
-
door RacingRobin » 16 maart 2012, 18:50
Het zou er nog aan mankeren...
-
RacingRobin
-
-
-
door Rated R » 16 maart 2012, 18:53
We zouden dit topic beter bij Humor/grappen zetten.
1312 Not removing until: sterrenlogo terug is (08.02.12) Not removing until: Been ontslagen wordt (08.02.12) Not removing until: Sittard terug in de ere divisie speelt (08.02.12) Not removing until: West Ham de Barclays League wint (08.02.12)
-
Rated R
-
-
-
- Mijn team: Genk,WestHam,Sittard
door WaterFox » 16 maart 2012, 20:47
Agree , Been is een grap!
KrC Genk || Op naar de po 1! Voor eeuwig de nr 1 van Limburg! No Ely No Party! Fc Barça ||Ik ga je missen Pep Guardiola , neem de beker maar als afscheidsprijs =)
-
WaterFox
-
-
-
-
door Klodde » 16 maart 2012, 23:23
Da is het zelfde als vrijspel geven aan Houben en Degraen. Je hebt zelf gezegd, dat je je niet verschuilt achter de blessures. Dus bij het mislopen van PO I ben jij Mario de hoofdverantwoordelijke. BUITEN!
-
Klodde
-
-
-
- Mijn team: KRC Genk / SCE Aalst
door Aaron » 16 maart 2012, 23:31
Nee hoor. Het komt eerder zo over.
Ja we hebben blessures, maar we verstoppen ons er niet achter, maar die blessures blijven wel en ik kan daar niets aan doen. Hij zet die blessures in de 'spotlight'.
Of hij slaat gewoon weer wartaal uit, dat kan ook.
-
Aaron
-
-
-
|