Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Het is nu 20 mei 2012, 17:37
Lust Sollied wel een groen blaadje?Een vrouw heeft klacht ingediend tegen Trond Sollied wegens ongewenste intimiteiten, zo meldt Studio Brussel. De vrouw zou door een stomdronken Sollied in de Lierse dancing La Rocca zijn lastig gevallen en betast "op intieme plaatsen". Trond ontkent de feiten. Of ... herinnert ze zich niet meer.
![]()
Re: Lust Sollied wel een groen blaadje?Nu snap ik waarom hij vindt dat zijn voetballers prof genoeg moeten zijn en dus niet bespioneerd mogen worden tijdens hun vrije tijd.
't Is stil, waar het nooit waait.
Re: Lust Sollied wel een groen blaadje?I like...Zo lang ze hun werk goed doen ( niet dat betasten he
) , en hij z'n groep in z'n greep heeft.Erger wordt het pas als je niet van vrouwen kan afblijven die binnen je club een vent hebben... I' WARNING!
My sense of humor may hurt your feelings..... I suggest you get over it.
Re: Lust Sollied wel een groen blaadje?
Bedoel je Jos Heyligen destijds ?
![]()
Re: Lust Sollied wel een groen blaadje?Ik vermoed dat hij HH bedoelt, wat daar ook van aan moge zijn.
't Is stil, waar het nooit waait.
Re: Lust Sollied wel een groen blaadje?Sollied staat al jaren bekend als een serieuze drinker.
Our loyalty is forever !
Kom op met die verhalen, ik ben niet mee!
met een glaasje grazen op het Genkse groene gras
Frankie Vercauteren had heel wat succes in Genk maar zijn vrouw blijkbaar nog méér. Als je de verhalen mag geloven, lieten DD en HH een wit spoor achter telkens als ze passeerde... De geilheid van het Genkse management zou ook de "persoonlijke reden" zijn die FV aanhaalde bij zijn vertrek naar de woestijn. Wat onze vriend Trond betreft, hij is lang niet de enige die stoom aflaat bij een glaasje. Over het vrouwelijk schoon zullen we het dan even niet hebben. Het eerste dat de meeste eersteklassetrainers doen als ze na een wedstrijd in de perszaal plaatsnemen, is een pint nuttigen. En die gaat meestal snel naar binnen, zagen de Corelioreporters. 'Mensen onderschatten de immense stress die een trainer heeft', aldus Jan Ceulemans. 'Een paar pinten helpen dan om te relaxen.' 'Ik heb er nooit een geheim van gemaakt dat ik stoom afliet met een paar pinten', zegt ook Aimé Anthuenis. 'Op een bepaald moment dronk ik zelfs voor de match twee jenevertjes. Ik vergelijk het met een pot op het vuur. Op een bepaald moment moet het deksel eraf. En Trond is natuurlijk een gezonde Noor.' Overigens ontbreekt het Sond niet aan "goeie smaak" want het gaat naar verluidt om een absoluut niet onknappe 24-jarige dame. In het verre verleden heb ik met mijn ogen gezien hoe Robert Waseige soelaas zocht in de whisky om de Winterslagstress te verbijten... ![]()
Was het toen niet onze captain met Joske zijn vrouw of toch omgekeerd? You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.
Xbox: StarCSR // PSN: Martrim // Last.fm: StarCSR
Omgekeerd. I' WARNING!
My sense of humor may hurt your feelings..... I suggest you get over it.
Joske met de "captain" dus... ![]()
Re: Lust Sollied wel een groen blaadje?Nee, hij bedoelt dat de vrouw van Joske onze kapitein heeft binnengedaan... ![]()
Re: Re:
't Zou me niet verwonderen dat Trond ook wel op belegen kaas valt. Oud Brugge b.v. ![]() 't Is stil, waar het nooit waait.
Met zo'n voorbind-ding à la die hollandse keeper ![]()
|