. Geef hem eens wat krediet, Logan zit nog lang niet aan zijn top! dit artikel verscheen nog voor zijn mindere wedstrijd. http://cornervlag.be/2012/01/24/detective-vangenechten-volgt-logan-bailly/

Logan BaillyHet is jammer hoe Logan zo snel gedist wordt
. Geef hem eens wat krediet, Logan zit nog lang niet aan zijn top! dit artikel verscheen nog voor zijn mindere wedstrijd. http://cornervlag.be/2012/01/24/detective-vangenechten-volgt-logan-bailly/ ![]()
Re: Logan BaillyWaar slaat dat artikel op?
Een topclub worden we misschien ooit, maar met dit bestuur nooit!
Re: Logan Baillynergens
KrC Genk || Op naar de po 1! Voor eeuwig de nr 1 van Limburg! No Ely No Party!
Fc Barça ||Ik ga je missen Pep Guardiola , neem de beker maar als afscheidsprijs =)
Re: Logan BaillyWat een onsamenhangend gebroebel. De meerwaarde van deze persoon voor het internet is 0,0.
Re: Logan BaillyWas niet simpel voor Logan, gisteren. Ik hoop dat hij en Laszlo samen collegiaal voor Genk gaan!
't Is stil, waar het nooit waait.
Re: Logan BaillyWtf moet dat voorstellen ?
Re: Logan Bailly
Dat ze de situatie professioneel invullen en ervoor zorgen dat ze klaar staan als een van beiden uitvalt, tiens! 't Is stil, waar het nooit waait.
Fijn dat je het even uitlegt, maar ik had het niet op jou. Op dat artikel. ![]()
En toch blijf ik bij mijn mening dat ze deze vergane glorie beter niet hadden binnengehaald ... , met de grootste zever en leugens mee naar Turkije genomen om zogezegd zijn conditie te onderhouden, daarna 5de keeper, Sando wegjagen en hup die staat in de goal nu ... Hij heeft zijn carrière zelf in handen gehad ... en verkloot ...
Iedereen verdient een tweede kans, wat ze daar mee aanvangen is hun zaak. Sangue, sudore e lacrime...Forza Racing!!
Tuurlijk, maar ik vind het klote dat hij voorrang krijgt op een jonge gast, die ze verdorie duur betaald hebben, en waarvan Guy Martens zelf zegt dat hij de laatste 8 weken serieus progressie maakt. Neen ze huren die verdorie terug uit aan zijn vorige werkgever ... weggegooid geld dus ... hopelijk volgend seizoen dan maar ...
Sorry, dat heb je als reacties zo snel op elkaar volgen. 't Is stil, waar het nooit waait.
Volgend 'bestuur' bedoel je zeker? Carpe Diem!
Volgende besturen bedoel je zeker ?
Is het bij jou opgekomen dat Sandormierski misschien wou spelen om misschien wel een once in a lifetime chance - groot toernooi meemaken in eigen land - terug leven in te blazen? Hier zou hij minimaal nummer 2 zijn na Köteles. Het is niet omdat Köteles zich nu blesseert dat hij de verkeerde keuze heeft gemaakt. Op dat moment was de keuze voor hem, spelen en misschien een kans om naar het EK te gaan of bij Genk afwachten op een kans die niet zeker zou komen en dus het EK aan zich voorbij zien gaan. Hoeveel spelers hebben in het verleden niet van ploeg gewisseld om zich terug in de picture van de bondscoach te spelen met oog op een EK of WK. Als je dan de kans krijgt om Bailly - zou voor zo een keeper met zijn potentieel in de goal altijd tekenen - voor een goedkope som zonder veel risico te lenen dan is dat mijn inziens een goede zaak. Sandormierski krijgt even de kans om zijn droom te vervullen en begint in de zomer mogelijk met een fris hoofd bij Genk.
Re: Logan BaillyLogan krijgt nu de kans om zich opnieuw te bewijzen.
Laszlo is minstens 6 weken out, dit zegt hij op facebook.
Zag je wel bij de wissel.. 40 jaar Genks voetbal, 20 jaar T2, Pierre Denier!
Vond ik wel een heel mooi moment Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
Re: Logan BaillyDat ik daar 2 minuten van mijn leven in heb gestoken, wat een gezever.
If we are born to die and we all die to live then what's the point of living life if it just contradicts?
Re: Logan BaillyKrC Genk || Op naar de po 1! Voor eeuwig de nr 1 van Limburg! No Ely No Party!
Fc Barça ||Ik ga je missen Pep Guardiola , neem de beker maar als afscheidsprijs =)
Re: Jelle Vossen
Sorry, maar als Bailly blijft keepen op het niveau van de voorbije 3 wedstrijden, lijkt het mij de logica zelf dat Koteles terug in de basis komt als hij hersteld is.
Klopt, u zegt het zelf, de laatste wedstrijden. Ik neem aan dat Bailly in fase 1 zit... Btw, Vossen, toffe gast! WARNING!
My sense of humor may hurt your feelings..... I suggest you get over it.
Man, man! Wat voor hetze sta je hier te ontketenen. Köteles is geblesseerd, dan is het toch logisch dat Bailly z'n kans krijgt. Heb jij hem voor drie jaren wel zien keepen? ![]() 't Is stil, waar het nooit waait.
Tuurlijk datte, en zelfs reeds in Gladbach op zeer regelmatige basis. Ik ga er trouwens nu nog maandelijks een wedstrijd zien...
Mag dat dan niet, Bailly heeft hier toch iets bewezen in het verleden. Als het niet zo zou zijn dan zou ik het pas erg vinden.
Wat is dat voor een bekrompen logica? Als een jeugdspeler met heel veel talent, die fouten gemaakt heeft, niet de kans kan krijgen om zijn carrière terug op de rails te krijgen, wie dan wel? We zullen het niet zeker kunnen zeggen omdat Köteles geblesseerd is en Sandormierski uitgeleend is. Maar de feiten waren wel dat toen Sandormierski hier nog was hij op de bank zat, en Bailly op de bank zat toen die vertrok en Köteles gewoon in de goal stond. Dat Bailly nog niet de oude is, dat ziet iedereen maar de meesten maken de vergelijking met Courtois en met de oude Bailly. Deze Bailly komt van ver en mist matchritme. Als hij nog altijd geen vertrouwen uitstraalt als Köteles terug is dan moet je die gewoon op de bank zetten maar op dit moment moet je die gewoon tijd geven.
het is ook Logan zen fout dat Köteles zich kwetste? kus u 2 pollekes dat we Logan hebben of Kanniekiepski stond tussen de palen.
Re: Jelle Vossentis toch logan zijn fout niet dat laszlo is uitgevallen???? Wat een rare kronkels worden hier soms toch uitgesmeerd seg....
ik vind logan ook nog NIET top op dit moment integendeel, maar we hebben nu eenmaal geen andere vervanger, of moeten we weer voor een ongeduldige doelman kiezen (lentz) of onervaren (wentelaers), bij deze is het dus gewoon logisch dat HIJ keept en dat WIJ hem wat vertrouwen geven, die jongen komt van redelijk ver maar bon kdacht dat het over jelle ging in dees topic =p eens een genkie altijd een genkie !!!
Re: Jelle VossenGewoon alles over Bailly verplaatsen naar de topic over Logan...
You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.
Xbox: StarCSR // PSN: Martrim // Last.fm: StarCSR
|
Wie is er onlineGebruikers op dit forum: Abductee, Alexx, Bing [Bot], Blaugrana, boekie, Brecht Cypers, Dries, Edge, jef, Looienaar, moreno, Reluk2, saidloyens, TheOneAndOnly, Toby, WaterFox en 7 gasten |