Het is nu 20 mei 2012, 17:30

Leeftijd forummers (anonieme poll)

Over koetjes en kalfjes

Hoe oud ben je?

14 of jonger
1
1%
15-19
24
18%
20-24
55
40%
25-29
26
19%
30-34
13
9%
35-39
6
4%
40-49
8
6%
50-59
4
3%
60 of ouder
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen : 137
  • Auteur
    Bericht

Re: Leeftijd forummers (anonieme poll)

Berichtdoor Lobmans » 23 feb 2012, 16:44

Nostalgie!!:
http://web.archive.org/web/200312071243 ... /forum.php

En die eerste topic-titels...
"nep-kampioenen"
"en nu... bevestiging"

Some things will never chance... :)
Lobmans

Mijn team: KRC Genk

Berichtdoor Ursa_Major » 23 feb 2012, 16:58

RubenKRCRiem
Smirnoff Ice
Gepetto
;)
40 jaar Genks voetbal, 20 jaar T2, Pierre Denier!
Ursa_Major

Berichtdoor Ray Sing » 23 feb 2012, 17:07

Martrim schreef op 23 feb 2012, 15:06:Carnivore heeft dacht ik de begindagen van blauwwit nog meegemaakt, niet?

Ja, dat is zo. Maar, naar zijn zeggen, kon hij niet gewoon worden aan de php-layout... Eerlijk gezegd, had ik het daar in het begin ook moeilijk mee maar uiteindelijk ben ik het wel gewoon geworden. De tree-layout draagt evenwel nog altijd mijn voorkeur weg, maar dan enkel als de volledige topic in de boom staat en niet enkel één blad. But who are we to complain... we mogen al blij zijn dat er überhaupt nog een forum is. En een zeer succesvol nog wel. Heeft de DK ooit 2400 leden gehad?
Ray Sing

Berichtdoor Winston » 23 feb 2012, 17:25

Scarface schreef op 22 feb 2012, 22:36:
Koningsblauw schreef op 22 feb 2012, 21:27:Die DK-meetings waren overigens ook altijd tof, vooral als Romuald & Ice aanwezig waren. Achteraf gezien wel knap van de Romme dat hij tijd maakte om af te komen. Ik denk, achteraf gezien, dat we hem wat teveel geviseerd hebben, alhoewel.

Ik denk dat het voor Ray sing wel geen slechte zaak geweest is om van het dk naar het blauwwit te komen. Tabula rasa en kijk, ik vind hem één van de aangenamere bezoekers, op voorwaarde dat we het niet over Broos hebben ;)

Inderdaad, die DK-meetings........om te smullen vaak. Misschien iets om in ere te herstellen?

Ben ook ooit nog aanwezig geweest. Ik meen dat Lechef, Ché, Cin, Mauve Boy (?), Khalid, Jamal & nog twee mensen van wie ik de nick niet meer weet daar waren.
Winston

Berichtdoor Ray Sing » 24 feb 2012, 09:32

Lobmans schreef op 23 feb 2012, 16:44:Nostalgie!!:

"nep-kampioenen"
"en nu... bevestiging"

En ik kan me, zonder de topic te openen, zo al voorstellen wat er stond in die open brief "geachte bestuur"... :D
Ray Sing

Berichtdoor Koningsblauw » 24 feb 2012, 10:24

Ray Sing schreef op 24 feb 2012, 09:32:
Lobmans schreef op 23 feb 2012, 16:44:Nostalgie!!:

"nep-kampioenen"
"en nu... bevestiging"

En ik kan me, zonder de topic te openen, zo al voorstellen wat er stond in die open brief "geachte bestuur"... :D

Wat zou ik doodgraag die topics openen :)
Koningsblauw
Administrator

Mijn team: Zutendaal VV

Berichtdoor Vinnie » 24 feb 2012, 11:59

Die DK meetings waren tof ja. Martrim en ik waren altijd al in de mist toen we nog maar binnenkwamen :) Goeie gesprekken gehad daar en veel, heel veel gelachen.
Waar is de tijd...wie herinnert zich 'fonzie' nog? Keyboardwarrior eerste klas, heeft me eens liggen bedreigen via PM na de 'hooligan' topic :)
The toxic avenger - hero of our time!
Vinnie

Mijn team: Genk

Berichtdoor RacingRobin » 24 feb 2012, 13:49

Martrim schreef op 22 feb 2012, 16:19:
Lobmans schreef op 22 feb 2012, 16:15:Doet me trouwens denken aan nog een andere Kroaat, die met z'n Racing-koe :lol:

En de Racing-kip en zo :D En was dat dezelfde met de manitou?

Overigens: Peja...Loopt die hier ook nog rond? :D

Racing-kip, Racing-Koe?? Herinner ik me niet meer, wat voor iemand was dat? :)
Sangue, sudore e lacrime...Forza Racing!!
RacingRobin

Berichtdoor Martrim » 24 feb 2012, 13:53

Beuwh. Er was een dude die als hobby had om KRC mascottes te maken. Maar die waren hilarisch belachelijk :)
You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.

Xbox: StarCSR // PSN: Martrim // Last.fm: StarCSR
Martrim

De volgende gebruikers vinden dit bericht leuk:
RacingRobin

Berichtdoor syLaR.: » 24 feb 2012, 13:58

Foto's niks?
syLaR.:

Berichtdoor Schaterwei » 24 feb 2012, 19:49

Oei, zo te zien hoor ik bij de hoogbejaarden
Schaterwei

Berichtdoor Jamal » 24 feb 2012, 20:00

Winston schreef op 23 feb 2012, 17:25:
Scarface schreef op 22 feb 2012, 22:36:
Inderdaad, die DK-meetings........om te smullen vaak. Misschien iets om in ere te herstellen?

Ben ook ooit nog aanwezig geweest. Ik meen dat Lechef, Ché, Cin, Mauve Boy (?), Khalid, Jamal & nog twee mensen van wie ik de nick niet meer weet daar waren.

Was volgens mij de beruchte avond dat er nagedacht werd over spandoeken tegen Defour, de beste voorstellen kwamen nog van Mauve Boy ook! :beg:
Jamal

Berichtdoor Matteo » 24 feb 2012, 22:11

Jamal schreef op 24 feb 2012, 20:00:
Winston schreef op 23 feb 2012, 17:25:

Was volgens mij de beruchte avond dat er nagedacht werd over spandoeken tegen Defour, de beste voorstellen kwamen nog van Mauve Boy ook! :beg:

Ik heb dat bierkaartje nog. :D

Uiteindelijk hadden we gewoon besloten om niet naar die match te gaan, zeker? We dachten, als we gewoon niet zien dat Standard kampioen is, is het ook gewoon nooit gebeurd.
Matteo

Mijn team: English football

Berichtdoor Jamal » 24 feb 2012, 23:10

Matteo schreef op 24 feb 2012, 22:11:
Jamal schreef op 24 feb 2012, 20:00:

Ik heb dat bierkaartje nog. :D

Uiteindelijk hadden we gewoon besloten om niet naar die match te gaan, zeker? We dachten, als we gewoon niet zien dat Standard kampioen is, is het ook gewoon nooit gebeurd.

Ow ik dacht dat het om de eerste match ging die hij op Genk zou spelen, net na die uitmatch op Lierse? Kan ook fout zitten hoor... Ik ben in ieder geval niet naar die match geweest waar gij het over hebt! Standard kampioen? Nooit meegemaakt.
Jamal

Berichtdoor racing cow chicken » 26 feb 2012, 22:08

Martrim schreef op 24 feb 2012, 13:53:Beuwh. Er was een dude die als hobby had om KRC mascottes te maken. Maar die waren hilarisch belachelijk :)

syLaR.: schreef op 24 feb 2012, 13:58:Foto's niks?

Op algemeen verzoek heb ik deze nog eens van onder het stof gehaald. Deze waren nog aanwezig op mijn toenmalige computer. Ik heb ze in de topic moppen en humor geplaatst omdat ze daar denk ik het best tot hun recht komen. Ze waren inderdaad hilarisch belachelijk als ik ze nu opnieuw bekijk na al die jaren.
Ik heb ook die STVV-moppen daar gepost die toen op mijn website stonden.
Je kan alles, als je dat wil daar bekijken. Verder wens ik mij te distantiëren van dit alles omdat, dit al zo lang geleden is.
Ik ben nog actief op dit forum maar zal nooit mijn huidige nickname bekend maken.
Alvast bedankt voor jullie begrip!

Met vriendelijke groeten,

Racing Cow Chicken

moppen-humortopic-t117.php?start=510
racing cow chicken

Berichtdoor syLaR.: » 27 feb 2012, 00:00

...well I'll be damned. O.o

Merci man!
syLaR.:

Berichtdoor Martrim » 27 feb 2012, 11:02

Racing Cow Chicken schreef op 26 feb 2012, 22:08:
Martrim schreef op 24 feb 2012, 13:53:Beuwh. Er was een dude die als hobby had om KRC mascottes te maken. Maar die waren hilarisch belachelijk :)

syLaR.: schreef op 24 feb 2012, 13:58:Foto's niks?

Op algemeen verzoek heb ik deze nog eens van onder het stof gehaald. Deze waren nog aanwezig op mijn toenmalige computer. Ik heb ze in de topic moppen en humor geplaatst omdat ze daar denk ik het best tot hun recht komen. Ze waren inderdaad hilarisch belachelijk als ik ze nu opnieuw bekijk na al die jaren.
Ik heb ook die STVV-moppen daar gepost die toen op mijn website stonden.
Je kan alles, als je dat wil daar bekijken. Verder wens ik mij te distantiëren van dit alles omdat, dit al zo lang geleden is.
Ik ben nog actief op dit forum maar zal nooit mijn huidige nickname bekend maken.
Alvast bedankt voor jullie begrip!

Met vriendelijke groeten,

Racing Cow Chicken

moppen-humortopic-t117.php?start=510

Geniaal :lol:
Thx!

Martrim

Berichtdoor Super_Mike » 27 feb 2012, 23:01

Koningsblauw schreef op 21 feb 2012, 22:00:
Genkbloods schreef op 20 feb 2012, 23:38:ik mis Racing4Ever! :(

Ik niet, R4E & Spotter mis ik als kiespijn. Aan de andere kant, ché (dkmama), chief (dk-zatlap), piro deniro (zeer sporadisch hier nog te zien), brocky, spinoza (ook nog soms hier), mauve-boy, Ilse, Meiki...

Mauve Boy post hier toch nog sporadisch? Is dat niet Blink182? En R4E kon ik wel waarderen... Een tikje arrogant, soms heel arrogant, maar wel altijd onderbouwd met meningen. En verschilde op het DK over zowat alle onderwerpen van mening met zijn broer :)

Dat waren nog eens tijden. Ik ben tevreden van dit alternatief (moet wel aangezien ik de aanzet gegeven heb), maar ik had 1000x liever het dk in die hoedanigheid behouden gezien.

Merci Poelmans, ik word spontaan terug lastig...

Vaak vraag ik me ook af hoeveel ex-DK'ers hier onder een andere nick posten... Nja, meestal ben ik één van de laatsten die dat doorheeft ;)

Ik vond het DK vooral harder als blauwwit, er werden meer steken uitgedeeld en er werd al eens feller doorgediscussieerd, er zat - behalve op het einde - ook maar één moderator als ik me niet vergis?

En, wat ik nog het meeste onthoudt uit die tijd was dat het DK een tikje elitair was, je mocht niet zomaar forum tegen de Discussiekamer zeggen, en er waren de verdoken spanningen met de chatbox van de club en hun grote roerganger (derat?) . Tenslotte kon je de leden op het DK heel gemakkelijk opdelen in generaties, niet kwa leeftijd maar vooral kwa tijdstop van hun eerste post.
Laatst bijgewerkt door Super_Mike op 27 feb 2012, 23:01, in totaal 1 keer bewerkt.
Super_Mike

Mijn team: RC Genk

Berichtdoor Super_Mike » 27 feb 2012, 23:06

kennedy schreef op 22 feb 2012, 18:28:
Martrim schreef op 22 feb 2012, 16:19:
En de Racing-kip en zo :D En was dat dezelfde met de manitou?

Overigens: Peja...Loopt die hier ook nog rond? :D

En we hadden ene van STVV op onze oude DK. Jukke of zoiets? Altijd leuk als het weer derbytime was.

Jukke was nog wel een goeie, al lag ik op het einde regelmatig met hem in de clinch over niet-voetbalzaken... Zijn kanariemaatje sp.tter was héél andere koek, melken dat die kon...

En JohnDeNon... :facepalm:
Super_Mike

Berichtdoor Super_Mike » 27 feb 2012, 23:11

Koningsblauw schreef op 22 feb 2012, 21:27:Die DK-meetings waren overigens ook altijd tof, vooral als Romuald & Ice aanwezig waren. Achteraf gezien wel knap van de Romme dat hij tijd maakte om af te komen. Ik denk, achteraf gezien, dat we hem wat teveel geviseerd hebben, alhoewel.

Ik denk dat het voor Ray sing wel geen slechte zaak geweest is om van het dk naar het blauwwit te komen. Tabula rasa en kijk, ik vind hem één van de aangenamere bezoekers, op voorwaarde dat we het niet over Broos hebben ;)

Goh, bij romual/Ray Sing was er één - eigenlijk pietluttig - ding waar ik me altijd mateloos in opjoeg, op het DK met de originele lay-out, veranderde hij bij zowat elke post de titel van zijn reply en ik ergerde mij mateloos daarin... Achteraf bekeken was het sop de kool niet waard, maar ik vond het wat streverig indertijd :)

Wat ik mij persoonlijk nog herinner was mijn éénmanskruistoch vóór Jan Moons toen zowat het hele DK hem uitkotste en mijn gif op Jos Vaessen, dat vooral begonnen is na het ontslag van Vandereycken...
Super_Mike

Berichtdoor Super_Mike » 27 feb 2012, 23:13

Er was toch ook een historie met papamike? Heeft dat zelfs niet (bijna) tot een klacht geleid?
Super_Mike

Berichtdoor Martrim » 27 feb 2012, 23:18

Super_Mike schreef op 27 feb 2012, 23:13:Er was toch ook een historie met papamike? Heeft dat zelfs niet (bijna) tot een klacht geleid?

Ho Ho Ho... Dat was me inderdaad een serieus farce :)

Martrim

Berichtdoor Jamal » 28 feb 2012, 00:53

Martrim schreef op 27 feb 2012, 23:18:
Super_Mike schreef op 27 feb 2012, 23:13:Er was toch ook een historie met papamike? Heeft dat zelfs niet (bijna) tot een klacht geleid?

Papa Mike... Daar zijn pas straffe verhalen over! :rofl:
Jamal

Berichtdoor T.O. » 28 feb 2012, 02:49

Generation X à fond!
Afbeelding

MENTALITÀ LOVANISTA
T.O.

Mijn team: Racing Genk, AS Roma, Chelsea, Hertha BSC

Berichtdoor Malu » 28 feb 2012, 03:37

Jamal schreef op 28 feb 2012, 00:53:

Ik heb ooit vermeld dat zijn stukje één of ander krantje van Genk gehaald had, dat had ik beter niet gedaan. Plots dacht hij dat hij de nieuwe Louis Paul Boon was en dacht hij een nieuwe poging te moeten wagen.
Malu

Berichtdoor Ice » 29 feb 2012, 16:47

Jamal schreef op 28 feb 2012, 00:53:

Ik ben ooit eens met iemand van de dk ( ga geen namen noemen ) met e stuk in m'n klote en diep in de nacht tot bij die z'n thuis gereden. Daar aangekomen, wou ie niet opendoen. Dan maar z'n achterdeur bijna uit de scharnieren geklopt.. nog steeds deed niemand open?
Enfin, daags erop, en nuchter, bleek dat we het aan het verkeerde adres zaten... :D :D :D

I'
WARNING!
My sense of humor may hurt your feelings.....
I suggest you get over it.
Ice

De volgende gebruikers vinden dit bericht leuk:
Matteo

Vorige

Keer terug naar Cybercafé