http://web.archive.org/web/200312071243 ... /forum.php
En die eerste topic-titels...
"nep-kampioenen"
"en nu... bevestiging"
Some things will never chance...

Het is nu 20 mei 2012, 17:30
Re: Leeftijd forummers (anonieme poll)Nostalgie!!:
http://web.archive.org/web/200312071243 ... /forum.php En die eerste topic-titels... "nep-kampioenen" "en nu... bevestiging" Some things will never chance... ![]()
Re: Leeftijd forummers (anonieme poll)RubenKRCRiem
Smirnoff Ice Gepetto ![]() 40 jaar Genks voetbal, 20 jaar T2, Pierre Denier!
Re: Leeftijd forummers (anonieme poll)
Ja, dat is zo. Maar, naar zijn zeggen, kon hij niet gewoon worden aan de php-layout... Eerlijk gezegd, had ik het daar in het begin ook moeilijk mee maar uiteindelijk ben ik het wel gewoon geworden. De tree-layout draagt evenwel nog altijd mijn voorkeur weg, maar dan enkel als de volledige topic in de boom staat en niet enkel één blad. But who are we to complain... we mogen al blij zijn dat er überhaupt nog een forum is. En een zeer succesvol nog wel. Heeft de DK ooit 2400 leden gehad?
Ben ook ooit nog aanwezig geweest. Ik meen dat Lechef, Ché, Cin, Mauve Boy (?), Khalid, Jamal & nog twee mensen van wie ik de nick niet meer weet daar waren.
En ik kan me, zonder de topic te openen, zo al voorstellen wat er stond in die open brief "geachte bestuur"... ![]()
Wat zou ik doodgraag die topics openen ![]()
Re: Leeftijd forummers (anonieme poll)Die DK meetings waren tof ja. Martrim en ik waren altijd al in de mist toen we nog maar binnenkwamen
Goeie gesprekken gehad daar en veel, heel veel gelachen.Waar is de tijd...wie herinnert zich 'fonzie' nog? Keyboardwarrior eerste klas, heeft me eens liggen bedreigen via PM na de 'hooligan' topic ![]() The toxic avenger - hero of our time!
Racing-kip, Racing-Koe?? Herinner ik me niet meer, wat voor iemand was dat? ![]() Sangue, sudore e lacrime...Forza Racing!!
Re: Leeftijd forummers (anonieme poll)Beuwh. Er was een dude die als hobby had om KRC mascottes te maken. Maar die waren hilarisch belachelijk
![]() You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.
Xbox: StarCSR // PSN: Martrim // Last.fm: StarCSR
Re: Leeftijd forummers (anonieme poll)Foto's niks?
Re: Leeftijd forummers (anonieme poll)Oei, zo te zien hoor ik bij de hoogbejaarden
Was volgens mij de beruchte avond dat er nagedacht werd over spandoeken tegen Defour, de beste voorstellen kwamen nog van Mauve Boy ook! ![]()
Ik heb dat bierkaartje nog. Uiteindelijk hadden we gewoon besloten om niet naar die match te gaan, zeker? We dachten, als we gewoon niet zien dat Standard kampioen is, is het ook gewoon nooit gebeurd.
Ow ik dacht dat het om de eerste match ging die hij op Genk zou spelen, net na die uitmatch op Lierse? Kan ook fout zitten hoor... Ik ben in ieder geval niet naar die match geweest waar gij het over hebt! Standard kampioen? Nooit meegemaakt.
Op algemeen verzoek heb ik deze nog eens van onder het stof gehaald. Deze waren nog aanwezig op mijn toenmalige computer. Ik heb ze in de topic moppen en humor geplaatst omdat ze daar denk ik het best tot hun recht komen. Ze waren inderdaad hilarisch belachelijk als ik ze nu opnieuw bekijk na al die jaren. Ik heb ook die STVV-moppen daar gepost die toen op mijn website stonden. Je kan alles, als je dat wil daar bekijken. Verder wens ik mij te distantiëren van dit alles omdat, dit al zo lang geleden is. Ik ben nog actief op dit forum maar zal nooit mijn huidige nickname bekend maken. Alvast bedankt voor jullie begrip! Met vriendelijke groeten, Racing Cow Chicken moppen-humortopic-t117.php?start=510
Re: Leeftijd forummers (anonieme poll)...well I'll be damned.
Merci man!
Geniaal ![]() Thx! You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.
Mauve Boy post hier toch nog sporadisch? Is dat niet Blink182? En R4E kon ik wel waarderen... Een tikje arrogant, soms heel arrogant, maar wel altijd onderbouwd met meningen. En verschilde op het DK over zowat alle onderwerpen van mening met zijn broer ![]()
Vaak vraag ik me ook af hoeveel ex-DK'ers hier onder een andere nick posten... Nja, meestal ben ik één van de laatsten die dat doorheeft ![]() Ik vond het DK vooral harder als blauwwit, er werden meer steken uitgedeeld en er werd al eens feller doorgediscussieerd, er zat - behalve op het einde - ook maar één moderator als ik me niet vergis? En, wat ik nog het meeste onthoudt uit die tijd was dat het DK een tikje elitair was, je mocht niet zomaar forum tegen de Discussiekamer zeggen, en er waren de verdoken spanningen met de chatbox van de club en hun grote roerganger (derat?) . Tenslotte kon je de leden op het DK heel gemakkelijk opdelen in generaties, niet kwa leeftijd maar vooral kwa tijdstop van hun eerste post. Laatst bijgewerkt door Super_Mike op 27 feb 2012, 23:01, in totaal 1 keer bewerkt.
Jukke was nog wel een goeie, al lag ik op het einde regelmatig met hem in de clinch over niet-voetbalzaken... Zijn kanariemaatje sp.tter was héél andere koek, melken dat die kon... En JohnDeNon...
Goh, bij romual/Ray Sing was er één - eigenlijk pietluttig - ding waar ik me altijd mateloos in opjoeg, op het DK met de originele lay-out, veranderde hij bij zowat elke post de titel van zijn reply en ik ergerde mij mateloos daarin... Achteraf bekeken was het sop de kool niet waard, maar ik vond het wat streverig indertijd ![]() Wat ik mij persoonlijk nog herinner was mijn éénmanskruistoch vóór Jan Moons toen zowat het hele DK hem uitkotste en mijn gif op Jos Vaessen, dat vooral begonnen is na het ontslag van Vandereycken...
Re: Leeftijd forummers (anonieme poll)Er was toch ook een historie met papamike? Heeft dat zelfs niet (bijna) tot een klacht geleid?
Ho Ho Ho... Dat was me inderdaad een serieus farce ![]() You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.
Papa Mike... Daar zijn pas straffe verhalen over! ![]()
Re: Leeftijd forummers (anonieme poll)Ik heb ooit vermeld dat zijn stukje één of ander krantje van Genk gehaald had, dat had ik beter niet gedaan. Plots dacht hij dat hij de nieuwe Louis Paul Boon was en dacht hij een nieuwe poging te moeten wagen.
Re: Leeftijd forummers (anonieme poll)Ik ben ooit eens met iemand van de dk ( ga geen namen noemen ) met e stuk in m'n klote en diep in de nacht tot bij die z'n thuis gereden. Daar aangekomen, wou ie niet opendoen. Dan maar z'n achterdeur bijna uit de scharnieren geklopt.. nog steeds deed niemand open? Enfin, daags erop, en nuchter, bleek dat we het aan het verkeerde adres zaten... I' WARNING!
My sense of humor may hurt your feelings..... I suggest you get over it.
|