In ieder geval een mooie affiche met een goede ambiance, tijd om ons nog eens van onze beste kant te laten zien!
Bandieri's, vlaggen, sjaals, alles mee

Het is nu 20 mei 2012, 17:30
KV Mechelen - KRC GenkZou er veel volk meegaan woensdag? Ik hoop in ieder geval van wel maar ik denk dat er veel met examens zitten op dit moment, waaronder ikzelf.
In ieder geval een mooie affiche met een goede ambiance, tijd om ons nog eens van onze beste kant te laten zien! Bandieri's, vlaggen, sjaals, alles mee ![]()
Re: KV Mechelen - KRC GenkHeb ook een enorm drukke week met het werk enzo.
Ma boeit niet, ik zal aanwezig zijn!
Re: KV Mechelen - KRC GenkPresent. Wordt fijn tripke.
Hoor van KV fans dat de bar non-stop open is.... If so, nóg fijner tripke. ![]()
Re: KV Mechelen - KRC Genk
same here maar sowieso aanwezig!
Re: KV Mechelen - KRC GenkVoor een keer niet aanwezig
![]() Dag erna om 9 uur examen in Antwerpen.
Re: KV Mechelen - KRC GenkHopelijk kunnen we ook nog afscheid nemen van Tözsèr woensdag moest het bekend worden dat hij vertrekt, die man verdient dat. Nooit geklaagd in zijn eerste seizoenen en vorig jaar een groot aandeel in de titel, hij is ook één van de weinigen die altijd het publiek komt bedanken na afloop van een match, respect daarvoor!
Re: KV Mechelen - KRC GenkInderdaad. Nu, persoonlijk zou ik hem een daverend applaus gunnen in de CA. 22 000 Genkies, recht en klappen.
Dat zou inderdaad mooi zijn maar ik vrees dat hij tegen dan al in Italië zit, vind het ook spijtig dat Pudil geen afscheid heeft kunnen nemen. Niet de meest verfijnde maar altijd 100% mentaliteit.
Yip, dat is zo.
Re: KV Mechelen - KRC GenkHopelijk kunnen ze beiden eens langskomen voor een match. Dat verdienen ze sowieso.
You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.
Xbox: StarCSR // PSN: Martrim // Last.fm: StarCSR
Re: KV Mechelen - KRC GenkBen er ook al langer op aan het wachten dat we afscheid kunnen nemen van pudil, Matoukou, en Courtois. Verdienen gewoon een staande ovatie van heel het stadion!
"Wees niet bang van de perfectie, je bereikt ze toch nooit.”
Re: KV Mechelen - KRC GenkKan je in mechelen zelf nog tickets kopen ?
Nee, is combiregeling.
Re: KV Mechelen - KRC GenkJammer van de schijtdatum.. maar wel present natuurlijk.
GENECHE 07 ALTIJD PRESENT
ACAB AVANTI ULTRAS
mmmm... de hele match lang lekker alcoholvrij bier, lekker, ik kijk er naar uit... ![]()
The fuck? Alcoholvrij? Waar haalt ge dàt? Is daar gewoon bier.
Re: KV Mechelen - KRC GenkVorig jaar toch niet
Re: KV Mechelen - KRC GenkToszer zit woensdag in een busje te kijken naar zijn oude teamgenoten...
Beun there, done that!
Was er vorig jaar niet bij, maar als dat't geval is snap ik niet waarom. De KV fans krijgen alvast normaal bier, met welke reden worden away fans alcohol ontzegt? Bah. ![]()
Geef dan maar gewoon water of cola..
Bij Europese wedstrijden van Genk pak ik meestal zo'n Nestea in een plastiek bekerke, dat ziet er qua kleur en schuim hetzelfde uit, dus da's goed voor mijn gemoedsrust dan ![]() Bis vincit, qui se vincit in victoria ~ Tweemaal overwinnaar is hij, die bij een overwinning zichzelf overwint
Racing for passion, Blades and Hammers for fanculture.
Na die pinten van in de bus denk je toch direct dat het ook bier is als je daar naar kijkt. ![]()
Re: KV Mechelen - KRC GenkZo mannen, nu vertrekken om er om half 4 terug uit te zijn! Alles voor Genk!!!!
tiocfaidh ar la
Kom je te voet terug? 't Is stil, waar het nooit waait.
Re: KV Mechelen - KRC GenkRepresent Genk kerels!! Laat u horen!
Sangue, sudore e lacrime...Forza Racing!!
Re: KV Mechelen - KRC GenkAanwezige Genkies goed gedaan voor een midweekmatch! ( de supporters dan toch -.- )
Re: KV Mechelen - KRC GenkProficiat aanwezige Genkies, you were great!!
Sangue, sudore e lacrime...Forza Racing!!
|