Het is nu 20 mei 2012, 17:24

Khaleem Hyland

Alles over Racing Genk, van nieuws tot wedstrijden, spelers, transfers, ...
  • Auteur
    Bericht

Re: Khaleem Hyland

Berichtdoor Toby » 20 jan 2012, 16:05

Chrisse schreef op 20 jan 2012, 16:04:"Hyland mag vanavond spelen voor Genk

Khaleem Hyland, de 22-jarige middenvelder van Racing Genk, mag vanavond aantreden tegen Sint-Truiden. In beroep werd zijn schorsing van vier speeldag herleidt naar drie wedstrijden.

Oorspronkelijk werd Hyland voor vier duels geschorst omdat hij een slag had uitgedeeld aan Gent-verdediger Arzo. Dat incident ontsnapte aan de aandacht van scheidsrechter De Bleeckere, maar het Sportcomité had hem op basis van tv-beelden voor vier duels geschorst .

De Genkse middenvelder ging in beroep en kreeg vandaag te horen dat hij slechts drie duels aan de kant moet staan. Omdat Hyland reeds drie schorsingsdagen uitzat, is hij vanavond speelgerechtigd voor het duel met STVV."

Bron: het beruchte BS :check:

Nu, moet hij die 3 dagen nog zitten, of heeft hij ze al uitgezeten? :huh?:

Die moet hij nog uitzitten... hij zat tegen Zulte toch gewoon op de bank? De wedstrijden voor de winterstop was hij geblesseerd.
Toby

Mijn team: KRC Genk

Berichtdoor Chrisse » 20 jan 2012, 16:09

Toby schreef op 20 jan 2012, 16:05:

Khaleem Hyland, de 22-jarige middenvelder van Racing Genk, mag vanavond aantreden tegen Sint-Truiden. In beroep werd zijn schorsing van vier speeldag herleidt naar drie wedstrijden.

Oorspronkelijk werd Hyland voor vier duels geschorst omdat hij een slag had uitgedeeld aan Gent-verdediger Arzo. Dat incident ontsnapte aan de aandacht van scheidsrechter De Bleeckere, maar het Sportcomité had hem op basis van tv-beelden voor vier duels geschorst .

De Genkse middenvelder ging in beroep en kreeg vandaag te horen dat hij slechts drie duels aan de kant moet staan. Omdat Hyland reeds drie schorsingsdagen uitzat, is hij vanavond speelgerechtigd voor het duel met STVV."

Die moet hij nog uitzitten... hij zat tegen Zulte toch gewoon op de bank? De wedstrijden voor de winterstop was hij geblesseerd.

Ja oké, maar omdat er in de tekst staat "omdat Hyland reeds drie schorsingsdagen uitzat..."
Chrisse

Mijn team: KRC Genk - ArsenalFC

Berichtdoor Toby » 20 jan 2012, 16:12

Chrisse schreef op 20 jan 2012, 16:09:

Ja oké, maar omdat er in de tekst staat "omdat Hyland reeds drie schorsingsdagen uitzat..."
Toby

Berichtdoor Socrates » 20 jan 2012, 16:16

Hopelijk mag hij zich eens bewijzen op het middenveld in plaats van CV.
Socrates

Berichtdoor Ruben » 20 jan 2012, 17:55

'Queens Park Rangers zet zinnen op Hyland'

http://www.voetbalnieuws.be/news/14032/ ... _op_Hyland
Ruben

Berichtdoor genk ftw » 20 jan 2012, 17:59

Of ge nu geblesseerd toekijkt of dat ge effectief geschorst zijt, ge moet die matchen missen en dat heeft hij al gedaan.
Anders zou hij vandaag niet mogen spelen he.

Interesse in Hyland? Raar, heeft hier niet eens echt veel gespeeld...
We noemen hem niet eens een geslaagde transfer, maar hij kan wel naar QPR?
Een topclub worden we misschien ooit, maar met dit bestuur nooit!
genk ftw

Berichtdoor rico » 20 jan 2012, 18:03

Ruben schreef op 20 jan 2012, 17:55:'Queens Park Rangers zet zinnen op Hyland'

http://www.voetbalnieuws.be/news/14032/ ... _op_Hyland

""Vertegenwoordiger Steve Davies zei dat er nog geen concrete benadering geweest is, maar gaf aan dat Hyland wel oren heeft naar een nieuw Engels avontuur: "Als Genk het toelaat, willen wij zeker praten met de Rangers.""

Dus,nog maar juist hier en wilt eventueel al vertrekken.. :huh?: :bat:
rico

Mijn team: krc genk

Berichtdoor shakespare » 20 jan 2012, 18:15

genk ftw schreef op 20 jan 2012, 17:59:

Of ge nu geblesseerd toekijkt of dat ge effectief geschorst zijt, ge moet die matchen missen en dat heeft hij al gedaan.
Anders zou hij vandaag niet mogen spelen he.

Interesse in Hyland? Raar, heeft hier niet eens echt veel gespeeld...
We noemen hem niet eens een geslaagde transfer, maar hij kan wel naar QPR?

Niks van : na vandaag is hij 3 matchen, geschorst. Hij mag vandaag nog meedoen omdat de schorsing niet kan ingaan op de dag van de uitspraak maar vanaf de volgende speeldag. Door zijn beroep was de schorsing opgeschort en daarom zat hij in Zulte-W op de bank.
shakespare

Berichtdoor voodoo_wizard » 21 jan 2012, 18:42

Jimz schreef op 20 jan 2012, 15:26:Weekje teruggebracht. 3 weken schorsing voor zijn rode kaart op Gent

naar mijn weten heeft hij geen rood gehad maar geschorst op basis van tv beelden..
voodoo_wizard

Mijn team: KRC Genk, Fulham FC, Juventus, ...

Berichtdoor kierewiet » 21 jan 2012, 20:06

voodoo_wizard schreef op 21 jan 2012, 18:42:
Jimz schreef op 20 jan 2012, 15:26:Weekje teruggebracht. 3 weken schorsing voor zijn rode kaart op Gent

naar mijn weten heeft hij geen rood gehad maar geschorst op basis van tv beelden..

Correct!
't Is stil, waar het nooit waait.
kierewiet

Berichtdoor shakespare » 21 jan 2012, 20:21

kierewiet schreef op 21 jan 2012, 20:06:
voodoo_wizard schreef op 21 jan 2012, 18:42:naar mijn weten heeft hij geen rood gehad maar geschorst op basis van tv beelden..

Correct!

OK, was bij de meesten bekend, alleen niet dat zijn schorsing nu pas ingaat, maw de wedstrijden tegen Mechelen,Anderlecht en OHLeuven zit hij in de tribune.
Ik begrijp nog steeds niet waarom ze in december in beroep gegaan zijn, op een ogenblik nota bene dat de speler gekwetst was.
Tenzij hij natuurlijk ZOO belangrijk was dat hij in de periode NA zijn kwetsuur, dus TIJDENS de beroepsperiode 6 (zes) f**king minutes gespeeld heeft, inclusief extra tijd.
En nochtans, het IS een voetballende midddenvelder van opleiding :ween:
PS
Het is natuurlijk mogelijk dat ons hollands brein wist dat er belangstelling uit Engeland is en heeft hij er daarom voor gezorgd dat ze hem tijdens deze mercato niet meer kunnen komen scouten. :check: :lol:
shakespare

De volgende gebruikers vinden dit bericht leuk:
Scarface

Berichtdoor genk ftw » 21 jan 2012, 20:58

shakespare schreef op 21 jan 2012, 20:21:
kierewiet schreef op 21 jan 2012, 20:06:
Correct!

OK, was bij de meesten bekend, alleen niet dat zijn schorsing nu pas ingaat, maw de wedstrijden tegen Mechelen,Anderlecht en OHLeuven zit hij in de tribune.
Ik begrijp nog steeds niet waarom ze in december in beroep gegaan zijn, op een ogenblik nota bene dat de speler gekwetst was.
Tenzij hij natuurlijk ZOO belangrijk was dat hij in de periode NA zijn kwetsuur, dus TIJDENS de beroepsperiode 6 (zes) f**king minutes gespeeld heeft, inclusief extra tijd.
PS
Het is natuurlijk mogelijk dat ons hollands brein wist dat er belangstelling uit Engeland is en heeft hij er daarom voor gezorgd dat ze hem tijdens deze mercato niet meer kunnen komen scouten. :check: :lol:

Daar had ik nog niet bij nagedacht. Maar dat is toch wel raar ja...
Ik herinner mij wel dat hij net voor zijn blessure zo lang mogelijk moest spelen omdat Simaeys geloof ik nog niet terug was?
Er was toch iets dat Hyland iets aan zijn enkel had, maar hij bleef toch spelen.
Misschien was het beroep toen al ingediend ofzo?

Maar dan kunnen ze het ook gewoon weer intrekken...
Een topclub worden we misschien ooit, maar met dit bestuur nooit!
genk ftw

Berichtdoor shakespare » 21 jan 2012, 23:11

genk ftw schreef op 21 jan 2012, 20:58:
shakespare schreef op 21 jan 2012, 20:21:OK, was bij de meesten bekend, alleen niet dat zijn schorsing nu pas ingaat, maw de wedstrijden tegen Mechelen,Anderlecht en OHLeuven zit hij in de tribune.
PS

Daar had ik nog niet bij nagedacht. Maar dat is toch wel raar ja...
Ik herinner mij wel dat hij net voor zijn blessure zo lang mogelijk moest spelen omdat Simaeys geloof ik nog niet terug was?
Er was toch iets dat Hyland iets aan zijn enkel had, maar hij bleef toch spelen.
Misschien was het beroep toen al ingediend ofzo?

Maar dan kunnen ze het ook gewoon weer intrekken...

Eigenlijk is het nog veel stommer dan het lijkt :
De match waarop Hyland de slag uitdeelt is tegen Gent op 27/11/2011; Simaeys was nog niet terug ,maar Anele speelde toen centraal naast Nadson en Hyland was middenvelder.
Voor de volgende wedstrijd op 2/12 tegen Beerschot was Hyland gekwetst en heeft sinds toen niet meer meegedaan, wegens die kwetsuur. De volgende wedstrijd was Europees tegen Leverkusen op 5/12 en sindsdien is Simaeys terug.
De zaak Hyland -AA Gent is op het sportcomité behandeld op 13 december en het verdikt was toen 4 wedstrijden.
Genk is daartegen in beroep gegaan, waardoor de schorsing werd opgeschort.
Sinds die eerste uitspraak vonden de volgende wedstrijden plaats
op 18/12 :Standard - Genk Hyland niet in de kern maar schorsing nog niet actief
op 26/12 Genk- Cercle Hyland niet in de kern maar schorsing opgeschort door beroep
op 15/01 Zulte/Waregem - Genk Hyland 90' op de bank maar schorsing opgeschort door beroep
op 20/01 Genk -STVV Hyland valt in op de 87e minuut schorsing opgeschort door beroep
Het beroepscomité was eerst voorzien op 13/01 maar werd uitgesteld tot 20/01
Daar werd de schorsing verminderd tot 3 wedstrijden waardoor de speler er niet bij is tegen Mechelen, A'lecht en OH Leuven.
Het enige wat Been er desgevraagd over kwijt wilde na de stage in Turkije was, "dat hij vond dat de zaak al zolang aansleepte dat de speler maar in beroep moest vrijgesproken worden" :crazy:
Indien het zou gegaan hebben over een back-up voor Simaeys, had je nog kunnen veronderstellen dat er een reden was, maar Hyland speelde al niet meer in verdediging tijdens de laatste afwezigheidsdagen van Simaeys.
Waarschijnlijk is er een zeer intelligente reden waarom beroep werd aangetekend tegen de schorsing voor een overduidelijke fout van een speler , die éérst gekwetst was toen zijn oorspronkelijke schorsing inging, en daarna telkens de volledige wedstrijd op de bank gehouden werd(die paar minuten tegen STVV tel ik niet mee).
Of hoe moet men zoiets noemen? Eigenwijs zijn ? Of nog erger? :ween:
Ik ken alleszins niet genoeg van het spelletje om de zin hiervan in te zien :D
shakespare

Berichtdoor Ursa_Major » 10 feb 2012, 21:16

Hoe zit het met hem? Hoe lang nog geschorst en is die schorsing reeds ingegaan?
40 jaar Genks voetbal, 20 jaar T2, Pierre Denier!
Ursa_Major

Berichtdoor RacingRobin » 10 feb 2012, 21:19

Ursa_Major schreef op 10 feb 2012, 21:16:Hoe zit het met hem? Hoe lang nog geschorst en is die schorsing reeds ingegaan?

Mag volgens mij gewoon spelen.
Sangue, sudore e lacrime...Forza Racing!!
RacingRobin

Berichtdoor shakespare » 10 feb 2012, 22:37

RacingRobin schreef op 10 feb 2012, 21:19:
Ursa_Major schreef op 10 feb 2012, 21:16:Hoe zit het met hem? Hoe lang nog geschorst en is die schorsing reeds ingegaan?

Idd, de schorsing van 4 speeldagen werd door het Beroepscomité verminderd naar 3, en die 3 dagen zijn nu voorbij.
shakespare

Berichtdoor J Cohen » 12 feb 2012, 16:46

Behalve van Mario... :nono:
J Cohen

Berichtdoor sogano » 12 feb 2012, 17:40

J Cohen schreef op 12 feb 2012, 16:46:

Dat zal wel de volgende vertrekker zijn.....op naar de Premier League..
sogano

Mijn team: Krc genk

Berichtdoor Edge » 12 feb 2012, 17:56

sogano schreef op 12 feb 2012, 17:40:
J Cohen schreef op 12 feb 2012, 16:46:

Dat zal wel de volgende vertrekker zijn.....op naar de Premier League..

Deze Hyland is zo dikwijls gescout geweest die zen gelijke niet kent dixit Dirkie :cheer:
Edge

Berichtdoor Ursa_Major » 12 apr 2012, 02:48

Een doordeweekse Forza Khaleem Hyland! :thumb:
Ursa_Major

RacingRobin

Berichtdoor Blue Magic » 12 apr 2012, 16:47

Hij begint te beteren. Soms nog wat slordig, maar er zit wat in!
Blue Magic

Mijn team: Racing Genk

Berichtdoor kierewiet » 12 apr 2012, 17:52

Blue Magic schreef op 12 apr 2012, 16:47:Hij begint te beteren. Soms nog wat slordig, maar er zit wat in!

Laat hem het vuile werk maar opknappen, en een creatieve speler van z'n stoorwerk laten profiteren.
't Is stil, waar het nooit waait.
kierewiet

Berichtdoor Animale322 » 03 mei 2012, 03:06

Voor mij de beste man op het veld !
Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
Animale322

Mijn team: KRC Genk, Juventus

Berichtdoor Ursa_Major » 03 mei 2012, 05:28

Toch een nuttige speler, zijn gebaar waarbij hij met zijn rechtervuist in de binnenkant van zijn linker bokst zegt alles, grinta, werkkracht en 3 longen op het jonge middenveld gisteren.
Ursa_Major

Blue Magic

Berichtdoor Genkie7 » 03 mei 2012, 06:35

Inderdaad ik vind hem echt een zeer goede speler, ook een van de redenen waarom we weinig bal recuperatie hadden tegen Anderlecht. Krijgt niet de grote aandacht omdat hij weinig opvallend is, maar werkt keihard voor de ploeg !
Genkie7

Berichtdoor Blue Magic » 03 mei 2012, 07:21

Ursa_Major schreef op 03 mei 2012, 05:28:Toch een nuttige speler, zijn gebaar waarbij hij met zijn rechtervuist in de binnenkant van zijn linker bokst zegt alles, grinta, werkkracht en 3 longen op het jonge middenveld gisteren.

Viel me ook op! Deed dat teken naar Limbombe en terecht!
Blue Magic

Mijn team: Racing Genk

Berichtdoor krcfan92 » 03 mei 2012, 07:32

Speelde gisteren een zeer dikke match! Zet een écht goede creatieve middenvelder à la Kevin naast hem & we hebben allemaal gezien wat dat oplevert! :thumb:
All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
krcfan92

Mijn team: KRC GENK

Berichtdoor Scandic » 03 mei 2012, 07:35

Dit is de Hyland die ik wil zien ! Hopelijk blijft hij nog een paar jaar. Alleen die vele interlands met T&T...
Scandic

Mijn team: KRC GENK

Berichtdoor purno » 03 mei 2012, 08:03

Hyland, was al fan van hem bij Zulte-Waregem. Heeft heel wat aanpassingsproblemen gehad. Zo zie je maar dat een 'binnenlandse transfer' soms ook heel wat tijd nodig heeft... Directe inzetbaarheid is zo moeilijk voorspelbaar.
purno

Mijn team: krc genk

Berichtdoor Dries » 03 mei 2012, 15:49

Ursa_Major schreef op 03 mei 2012, 05:28:Toch een nuttige speler, zijn gebaar waarbij hij met zijn rechtervuist in de binnenkant van zijn linker bokst zegt alles, grinta, werkkracht en 3 longen op het jonge middenveld gisteren.

Was zalig om te zien, het oppeppen van andere spelers om er voor te gaan! :thumb:
Racing Till I Die!
Dries

Vorige

Keer terug naar KRC Genk