Gebruikers op dit forum: Alexx, Basgenk, Bing [Bot], boekie, Brecht Cypers, Coxie, JVDH, krcboy85, moetdakapothier, moreno, Scarface en 13 gasten
Re: Jeroen SimaeysWat een baas gisteren ... Had meer gezag dan de coach zelf. Van zijn kl*ten aan't maken dat er niet gelopen werd.
![]()
Re: Jeroen SimaeysJa, draai het of keer het...Hij is wel dé transfer van de afgelopen 2 seizoenen...
Miljaarde, wat een versterking achteraan en dat voor een speler die nog maar net terug is uit blessure en geen matchritme heeft... Veruit de beste transfer die KRC vorige zomer heeft gerealiseerd. En dat in weerwil van de vernietigende commentaren van sommige "kenners" hier, alvorens hij nog maar een voet in de CA had gezet.
Re: Jeroen Simaeys
Hij is inderdaad een echte aanwinst, dat kan niemand meer betwisten na gisteren. Het is in ieder geval niet dezelfde speler als de Simaeys die zich in PO1 vorig seizoen kinderlijk in zijn rug liet pakken door Barda (die daarna wel gewillig ging liggen). Dat soort zaken lijkt er definitief uit te zijn bij hem. En zoals velen al hebben aangehaald: hij durft zijn mond open te trekken, dat is al een verademing tegenover die andere brave juffertjes die tot nu toe centraal in onze verdediging hebben gestaan.
Re: Jeroen SimaeysIk mag hier wel mea culpa slaan, bewijst alweer mijn grote ongelijk... Als hij dit volhoudt, een van de beste transfers in lange tijd.
Re: Jeroen SimaeysWat een heerser. Ruimt veel op vanachter, stuurt en vuurt zijn medemaats aan. Knap. Nu hopelijk Sarr rap fit en we hebben weer een stevige verdediging vanachter.
Re: Jeroen SimaeysKnappe partij inderdaad, maar is wel samen met Nadson 50-50 verantwoordelijk voor de tegentreffer.
Dit los van het feit dat hij speelt met een groot strijdershart en hij mijn twijfels grotendeels heeft weggewerkt. Never regret anything, because at some point in your life it was exactly what you wanted.
The missing link. Als Tözser verkast, maak hem kapitein...
Idem dito hier ![]()
Re: Jeroen SimaeysDamn...Jeroen heeft mij en vele anderen echt wel de mond gesnoerd. Sorry Jeroen Simaeys, I was wrong. Een echte aanwinst en leider!
Sangue, sudore e lacrime...Forza Racing!!
Zover als dat laatste ga ik voorlopig niet, omdat ik zelfs momenteel vind dat hij ook zijn gebreken heeft. En met een aantal 50/50 beslissingen van de ref in zijn nadeel, zouden die ook meer opgevallen zijn. Tov de Matoukou van vorig seizoen vind ik hem bijvoorbeeld niet de meerwaarde die ik in de zomer wel verwacht had. Maar momenteel is hij wel echt een toegevoegde waarde in onze defensie en dat had ik niet verwacht. Hij is wél agressief, wint wél duels en trekt wel zijn mond open op de rest. Zaken die onze andere verdedigers momenteel niet hebben, iets wat ook wel iets over hun niveau zegt. Blijven gaan zou ik zeggen, en misschien moet ik mijn mening dan wel nog eens verder bijstellen.
Dat eerste vind ik toch te ver gaan. Hij is absoluut een verademing, deels door zijn kwaliteiten, deels door de gebreken/zwakte van onze andere verdedigers. Dat is helemaal zijn verdienste. Maar op termijn vind ik wel dat je verdedigers moet hebben die hem minstens het vuur aan de schenen leggen.
Zoals zo vaak ben ik volledig akkoord met wat je zegt.
Ja, als ik al z'n blunders in de competitie vergeet, de beste transfer in jaaaaren... Gisteren was hij goed, klopt, maar om hem nu te bombarderen tot een held...Mannen, stop ermee! I' WARNING!
My sense of humor may hurt your feelings..... I suggest you get over it.
Re: Jeroen SimaeysGeef toe dat hij me ook gisteren weer verbaasd heeft. Maar maak aub de balans op na het seizoen. Sommige vergeten hier dat hij amper een match of zes gespeeld heeft. Voor mij is een geslaagde transfer iemand die 80% van de wedstrijden speelt en daarin een goed niveau haalt. Dus jammer genoeg op dit moment, geen enkele geslaagde zomertransfer.
Noem eens op?
Vervang "gisteren" maar door "in alle matchen die hij voor KRC speelde". ![]()
Sint-Truiden, om er 1 te noemen. Dat hij speelt met een groot strijdershart en 90% van de duels wint, sluiten niet uit dat hij fouten maakt, he. Laatst bijgewerkt door Chazychaz op 07 dec 2011, 16:40, in totaal 1 keer bewerkt.
Never regret anything, because at some point in your life it was exactly what you wanted.
Re: Jeroen SimaeysGenk zonder Simaeys of met, is een groot verschil vanachter. Nu nog Nadson uit de ploeg halen. Want die is toch echt iedere wedstrijd slecht. Als Sarr fit is moet hij toch ook echt eens een kans krijgen. En hopelijk is Grimi beter als Pudil. Dan heb je een stevige defensie.
Ice, heeft eens een compilatie gemaakt van onze tegendoelpunten tot op dat moment. En daarin was mij ook opgevallen dat Simaeys er niet altijd zo goed uitkwam. Geen idee waar dat filmpje ergens staat, anders zou ik het met plezier linken.
Heeft hij ook een filmke met mooie momenten van Genk ? ![]()
Heeft hij ook een filmke met mooie momenten van Genk ? ![]()
Re: Jeroen SimaeysHier is het filmke
http://www.youtube.com/watch?v=O8MJ7jS93Cs Ik zie Nadson, Koteles en Pudil toch flagranter in de fout gaan. Simaeys misschien een paar keer op hoge ballen, maar dan wel in de kleine bak. Waar je als verdediger heel kwetsbaar bent, vandaar dat de keeper altijd moet komen op die ballen. Laat dat nu net iets zijn wat Koteles totaal niet doet.
Tja, een speler die nooit fouten maakt, moet nog geboren worden hé. Maar bij mij overheerst de indruk dat van al onze verdedigers Simaeys er ... het minste heeft gemaakt.
Tja, een speler die nooit fouten maakt, moet nog geboren worden hé. Maar bij mij overheerst de indruk dat van al onze verdedigers Simaeys er ... het minste heeft gemaakt.
Daar kan ik u wel in volgen, maar dat maakt hem nog geen sterke verdediger. Nadson zou eigenlijk nooit in de basis mogen staan, net als Pudil en Köteles. In vergelijking met hen is Simaeys idd best goed. Maar daarbij komt dat Simaeys vaak op het randje speelt. Hij maakt heel wat fouten (stampen, trekken en duwen). En ik heb het al eerder gezegd. Het is kwestie van tijd vooraleer dat ons punten kost. Maar goed, momenteel moeten we inderdaad blij zijn dat we hem hebben.
Re: Jeroen SimaeysIk vind het vooral opvallen dat Simaeys zijn gebrek aan snelheid compenseert met een vrij goede opstelling en een goed lezen van het spel dat centraal (dus voor hem) gespeeld word. Ik vind dat hij zijn kansen mag blijven krijgen. Nu langs Sarr, daarna langs Joneleit... Nadson... ja, daar heb ik geen woorden voor. Vind ik zelfs nog zwakker dan Pudil...
Maar Simaeys, dat is zeker iemand die een goede invloed heeft op het team en dat is volgens mij niet enkel door zijn spel. Ik stel me trouwens steeds meer vragen over waarom hij zo nodig weg moest bij Brugge?!
Juist omdat we zo zwak staan achteraan staan valt een gedecideerde speler als Simaeys op. Hoewel ik ook toegeef dat ik me tot hiertoe op hem verkeken heb, betekent dit toch nog niet dat we hem nu moeten uitroepen tot de "redder des vaderlands". Als het snel gaat wordt valt zijn gebrek aan wendbaarheid weliswaar minder op langs een Nadson, maar dat trekken en duwen gaat vroeg of laat punten en/of kaarten kosten Ik vond trouwens zijn kopbal gisteren nu ook niet een voorbeeld van juiste plaatsing vooral omdat hij volledig vrijgelaten werd door de Duitse defensie, maar zoals gezegd, we moeten op verdedigend vlak op dit ogenblik al snel tevreden zijn ![]()
Zeveraar, ik heb zelfs beeldmateriaal van die fases, en die liegen nooit. Maar je moet dan wel een beetje je ogen willen openhouden... I' WARNING!
Tuurlijk, op vraag van je zuster online gezet.... I' WARNING!
Omdat anderen beter waren, tiens. I' WARNING!
|