door Coxie » 22 feb 2012, 12:50
shakespare schreef op 22 feb 2012, 11:19:Coxie schreef op 22 feb 2012, 09:57:Klopt wel, zeker voor zijn transferprijs. Maar hij verdiende bij zijn vorige club 800.000 euro op jaarbasis, dus ik denk niet dat hij in Belgie voor minder komt spelen.
Als je de Spaanse spelers bij AA Gent hoort, klinkt daar toch wel een ander verhaal : volgens hen zijn er maar een 5-tal clubs die hun spelers regelmatig betalen. Zij (oa interview met Melli) opteerden duidelijk voor minder geld maar wel correct betaald worden. Als zegt Louwagie dat ook dat weer voorbij is onder invloed van de makelaars 
Klopt misschien, maar voor Figueras ligt dat toch nog anders. Hij was absolute basisspeler bij een club in de Primera Division en kreeg in de pers regelmatig lof voor zijn prestaties. In dat opzicht lijkt het mij straf als je sportief een stap terug zet en dat ook financieel nog eens zou doen. Als je sportief niet speelt, of niet in de hoogste klasse, is die keuze meer voor de hand liggend.
-
Coxie
-
-
-
- Mijn team: KRC Genk
door shakespare » 22 feb 2012, 15:41
Coxie schreef op 22 feb 2012, 12:50:shakespare schreef op 22 feb 2012, 11:19:Als je de Spaanse spelers bij AA Gent hoort, klinkt daar toch wel een ander verhaal : volgens hen zijn er maar een 5-tal clubs die hun spelers regelmatig betalen. Zij (oa interview met Melli) opteerden duidelijk voor minder geld maar wel correct betaald worden. Als zegt Louwagie dat ook dat weer voorbij is onder invloed van de makelaars 
Klopt misschien, maar voor Figueras ligt dat toch nog anders. Hij was absolute basisspeler bij een club in de Primera Division en kreeg in de pers regelmatig lof voor zijn prestaties. In dat opzicht lijkt het mij straf als je sportief een stap terug zet en dat ook financieel nog eens zou doen. Als je sportief niet speelt, of niet in de hoogste klasse, is die keuze meer voor de hand liggend.
En die club kon zijn verplichtingen niet meer nakomen, noch tegen de eigenaar(Rubin Kazan) en meer dan waarschijnlijk ook niet tegenover de speler. Rayo Vallecano is trouwens niet direct een topclub te noemen.
-
shakespare
-
-
door Winston » 22 feb 2012, 15:47
shakespare schreef op 22 feb 2012, 15:41:Coxie schreef op 22 feb 2012, 12:50:Klopt misschien, maar voor Figueras ligt dat toch nog anders. Hij was absolute basisspeler bij een club in de Primera Division en kreeg in de pers regelmatig lof voor zijn prestaties. In dat opzicht lijkt het mij straf als je sportief een stap terug zet en dat ook financieel nog eens zou doen. Als je sportief niet speelt, of niet in de hoogste klasse, is die keuze meer voor de hand liggend.
En die club kon zijn verplichtingen niet meer nakomen, noch tegen de eigenaar(Rubin Kazan) en meer dan waarschijnlijk ook niet tegenover de speler. Rayo Vallecano is trouwens niet direct een topclub te noemen.
Neemt niet weg dat ze beide leuke transfers zijn voor een Belgische eerste klasse ploeg. Net zoals Vazquez trouwens, een van de enige die in die fameuze 1-0 periode niveau haalde bij Brugge.
-
Winston
-
-
-
door Ursa_Major » 22 feb 2012, 16:02
Krijgt de Genkse Gouden Schoen dit jaar? 
40 jaar Genks voetbal, 20 jaar T2, Pierre Denier!
-
Ursa_Major
-
-
-
door kierewiet » 22 feb 2012, 16:54
Laat het dit jaar maar een bronzen schoen zijn. Maar die verdient hij wel.
't Is stil, waar het nooit waait.
-
kierewiet
-
-
-
door H2O » 22 feb 2012, 16:57
Köteles krijgt de gouden schoen dit jaar.
-
H2O
-
-
door kierewiet » 22 feb 2012, 17:00
Mijn punt was dat het spel van dit jaar geen gouden of zilveren schoen hoeft op te leveren. 
't Is stil, waar het nooit waait.
-
kierewiet
-
-
-
door Martrim » 22 feb 2012, 17:03
De Gouden Buik voor Sarr. De Gouden Tong voor De Bruyne. De Gouden Hand voor Vandenborre. De Gouden Matchbox voor Benteke.
You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.
Xbox: StarCSR // PSN: Martrim // Last.fm: StarCSR
-
Martrim
-
-
-
door Animale322 » 22 feb 2012, 17:11
Martrim schreef op 22 feb 2012, 17:03:De Gouden Buik voor Sarr. De Gouden Tong voor De Bruyne. De Gouden Hand voor Vandenborre. De Gouden Matchbox voor Benteke.
Zit er een autoke in zijn matchbox? 
Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
-
Animale322
-
-
-
- Mijn team: KRC Genk, Juventus
door Martrim » 22 feb 2012, 17:11
-
Martrim
-
-
-
door Alexx » 22 feb 2012, 17:15
Martrim schreef op 22 feb 2012, 17:03:De Gouden Buik voor Sarr. De Gouden Tong voor De Bruyne. De Gouden Hand voor Vandenborre. De Gouden Matchbox voor Benteke.
De gouden vliegenmepper voor Bailly 
-
Alexx
-
-
-
door Animale322 » 22 feb 2012, 17:17
Ik bedoelde dus Magic box 
Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
-
Animale322
-
-
-
- Mijn team: KRC Genk, Juventus
- De volgende gebruikers vinden dit bericht leuk:
Martrim
door syLaR.: » 22 feb 2012, 17:39
En de Gouden Handdruk voor Been.
-
syLaR.:
-
-
-
door Gerre » 22 feb 2012, 17:41
kierewiet schreef op 22 feb 2012, 17:00:Mijn punt was dat het spel van dit jaar geen gouden of zilveren schoen hoeft op te leveren. 
² Niemand die er echt zeer uitdrukkelijk voor in aanmerking komt. Maar als ik dan toch moet kiezen, zou ik hem aan Jelle of Köteles geven. Die eerste gaat er altijd voor, scoorde weer een hele hoop doelpunten en zonder hem hadden we nooit gescoord in de CL. Laszlo is de auteur van het meest heroïsche moment van het seizoen 2011-2012, en kan er daarom in mijn ogen ook aanspraak op maken.
-
Gerre
-
-
-
- De volgende gebruikers vinden dit bericht leuk:
shakespare
door Malu » 22 feb 2012, 19:56
De voorzitter krijgt de gouden lul.
-
Malu
-
-
door Rune » 22 feb 2012, 20:58
En het Gouden "Kalf" gaat naar Dirk Degraen voor zijn grote doorbraak als acteur in het drama "de Zomermercato", gevolgd door de bevestiging in "de Wintermercato". Is er een trilogie in de maak ?
-
Rune
-
-
-
door Scarface » 22 feb 2012, 21:05
RacingRobin schreef op 22 feb 2012, 11:23:klodde schreef: Strupar! Dat was voor mij de eerste bekende aanvallende klassebak bij Genk.
Busuttil ?  Caaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrmel....................... Busuttil. 
Carpe Diem!
-
Scarface
-
-
-
door Malu » 22 feb 2012, 21:45
Rune schreef op 22 feb 2012, 20:58:En het Gouden "Kalf" gaat naar Dirk Degraen voor zijn grote doorbraak als acteur in het drama "de Zomermercato", gevolgd door de bevestiging in "de Wintermercato". Is er een trilogie in de maak ?
Rundskop?
-
Malu
-
-
door footliefhebber » 22 feb 2012, 22:50
het moge toch duidelijk zijn dat simaeys de verwachtingen bij de 'grote hoop' toch wel meer dan voldaan heeft eh manne, ben/was geen fan van hem, maar een simaeys is in deze huidige spelerskern/basisploeg op dit moment niet echt meer weg te denken zijn.....
goud koteles zilver jelle of elya brons simaeys
eens een genkie altijd een genkie !!!
-
footliefhebber
-
-
-
- Mijn team: krc genk
door genk ftw » 23 feb 2012, 13:27
footliefhebber schreef op 22 feb 2012, 22:50:het moge toch duidelijk zijn dat simaeys de verwachtingen bij de 'grote hoop' toch wel meer dan voldaan heeft eh manne, ben/was geen fan van hem, maar een simaeys is in deze huidige spelerskern/basisploeg op dit moment niet echt meer weg te denken zijn..... goud koteles zilver jelle of elya brons simaeys
Simaeys lijkt mij eigenlijk de enige echte kanshebber op het goud. Koteles: hij wordt groot gemaakt owv zijn goede mentaliteit, maar kwalitatief is hij toch geen topkeeper. Jelle en Elya: op basis van? Beiden geen geweldig seizoen, al heeft den Hollander daar wel get mee te maken.
Een topclub worden we misschien ooit, maar met dit bestuur nooit!
-
genk ftw
-
-
door Martrim » 23 feb 2012, 15:29
Vossen heeft ondanks alles toch nog serieus wat goals gemaakt  goud: Simaeys zilver: Köteles (alleen al voor de CL en de penaltysave tegen Chelsea. Veel keuze hebben we niet  ) brons: Vossen
-
Martrim
-
-
-
door Ray Sing » 23 feb 2012, 16:56
Martrim schreef op 23 feb 2012, 15:29:Vossen heeft ondanks alles toch nog serieus wat goals gemaakt  goud: Simaeys zilver: Köteles (alleen al voor de CL en de penaltysave tegen Chelsea. Veel keuze hebben we niet  ) brons: Vossen
Kan ik me wel in terugvinden maar Köteles heeft er voor mij toch ook te veel "naast" gepakt om zilver te verdienen. Dan toch maar De Bruyne in de top-drie. Niet dat die zo'n geweldig seizoen speelt, maar hij is in mijn ogen toch meer beslissend geweest dan LK. Dus : goud voor JS, zilver voor KDB, brons voor Vossen en Köteles ex aequo. 
-
Ray Sing
-
-
door Ice » 23 feb 2012, 17:11
Goud: Degraen, voor z'n geweldige inkomende transfers. Zilver: Been, voor z'n tactisch vermogen en de manier hoe hij spelers motiveert. Brons: Houben, voor z'n jagende capaciteiten op alles wat een clitoris heeft.
WARNING! My sense of humor may hurt your feelings..... I suggest you get over it.
-
Ice
-
-
-
door Pookie » 23 feb 2012, 17:58
Ray Sing schreef op 23 feb 2012, 16:56:Martrim schreef op 23 feb 2012, 15:29:Vossen heeft ondanks alles toch nog serieus wat goals gemaakt  goud: Simaeys zilver: Köteles (alleen al voor de CL en de penaltysave tegen Chelsea. Veel keuze hebben we niet  ) brons: Vossen
Kan ik me wel in terugvinden maar Köteles heeft er voor mij toch ook te veel "naast" gepakt om zilver te verdienen. Dan toch maar De Bruyne in de top-drie. Niet dat die zo'n geweldig seizoen speelt, maar hij is in mijn ogen toch meer beslissend geweest dan LK. Dus : goud voor JS, zilver voor KDB, brons voor Vossen en Köteles ex aequo.   Köteles heeft dit seizoen wel wat meer gedaan dan KDB.. KDB is veel geblesseerd geweest, meer rotslechte wedstrijden dan super goede..
You can call me Walter White, 'Cause I can put you all on ice without an ounce of that gin
-
Pookie
-
-
-
- Mijn team: KRC Genk, Tottenham
door H2O » 23 feb 2012, 18:37
klodde schreef:Ik ben fan van Genk sinds mijn 14de, dus 14 jaar geleden, sinds 1998. Busuttil was tot 1994 speler van Genk zie ik op Wikipedia, had ik nog nooit van gehoord. Maar ja in 1994 was ik 8 jaar, dus wel logisch dat ik hem niet ken.
in 1994 was ik 6 jaar en toch ken ik hem. Geen excuses mijn beste. 
-
H2O
-
-
door Malu » 23 feb 2012, 19:54
Geef maar toe dat je voor elke goal van Busutil een caramel kreeg  .
-
Malu
-
-
door RacingRobin » 23 feb 2012, 22:23
H2O schreef op 23 feb 2012, 18:37:klodde schreef: Ik ben fan van Genk sinds mijn 14de, dus 14 jaar geleden, sinds 1998. Busuttil was tot 1994 speler van Genk zie ik op Wikipedia, had ik nog nooit van gehoord. Maar ja in 1994 was ik 8 jaar, dus wel logisch dat ik hem niet ken.
in 1994 was ik 6 jaar en toch ken ik hem. Geen excuses mijn beste. 
Ik was ook 8 jaar in 1994 en heb die tijden nooit echt meegemaakt, maar ik ken Busuttil en ben me bewust van zijn waarde in de Genkse geschiedenis  ( wat een vreemd moment trouwens een jaar of 2 terug toen Carmel de aftrap kwam geven en bijna niemand rond mij in TZ wist wie hij was....) Trouwens klodde, je bent pas 28 geworden zei je, was je in '94 dan niet 10 jaar?
Laatst bijgewerkt door RacingRobin op 23 feb 2012, 22:24, in totaal 2 keer bewerkt.
Sangue, sudore e lacrime...Forza Racing!!
-
RacingRobin
-
-
-
door footliefhebber » 23 feb 2012, 22:31
Ray Sing schreef op 23 feb 2012, 16:56:Martrim schreef op 23 feb 2012, 15:29:Vossen heeft ondanks alles toch nog serieus wat goals gemaakt  goud: Simaeys zilver: Köteles (alleen al voor de CL en de penaltysave tegen Chelsea. Veel keuze hebben we niet  ) brons: Vossen
Kan ik me wel in terugvinden maar Köteles heeft er voor mij toch ook te veel "naast" gepakt om zilver te verdienen. Dan toch maar De Bruyne in de top-drie. Niet dat die zo'n geweldig seizoen speelt, maar hij is in mijn ogen toch meer beslissend geweest dan LK. Dus : goud voor JS, zilver voor KDB, brons voor Vossen en Köteles ex aequo. 
kdb in top-3??? Totaal NIET mee eens, die heeft in verhouding met wat hij zou moeten kunnen veel te weinig gebracht, heeft veel pretentie gekweekt (getuige het beeldmateriaal rond zijn persoon het voorbije weekend na bergen) nee sorry dan vind ik nog steeds dat koteles, jelle (voor zijn goals die velen blijkbaar toch vergeten) en simaeys het toch meer verdienen hoor ...
eens een genkie altijd een genkie !!!
-
footliefhebber
-
-
-
door genkie » 23 feb 2012, 23:34
Ice schreef op 22 feb 2012, 12:35:Klopt, en de eerste pseudo klasbak...Gerard Plessers! Waar is de tijd... http://www.youtube.com/watch?v=MxQva3OYjOcDat is trouwens de zoon van Gerard Plessers 
-
genkie
-
-
-
door Ursa_Major » 24 feb 2012, 06:24
klodde schreef:Ice schreef op 23 feb 2012, 17:11:Brons: Houben, voor z'n jagende capaciteiten op alles wat een clitoris heeft.
Ik lig plat 
Mja, gaat misschien ook beter zo. 
40 jaar Genks voetbal, 20 jaar T2, Pierre Denier!
-
Ursa_Major
-
-
-
|