door ForzaKRCGenk » 09 feb 2012, 10:35
Ik dacht dat we het terug over Jelle Vossen gingen hebben.. ? My mistake zeker...
-
ForzaKRCGenk
-
-
-
- Mijn team: KRC Genk
door Rated R » 09 feb 2012, 10:37
ForzaKRCGenk schreef op 09 feb 2012, 10:35:Ik dacht dat we het terug over Jelle Vossen gingen hebben.. ? My mistake zeker...
yup your mistake, je bent de schaam van belgie 
1312 Not removing until: sterrenlogo terug is (08.02.12) Not removing until: Been ontslagen wordt (08.02.12) Not removing until: Sittard terug in de ere divisie speelt (08.02.12) Not removing until: West Ham de Barclays League wint (08.02.12)
-
Rated R
-
-
-
- Mijn team: Genk,WestHam,Sittard
door ForzaKRCGenk » 09 feb 2012, 10:39
Rated R schreef op 09 feb 2012, 10:37:ForzaKRCGenk schreef op 09 feb 2012, 10:35:Ik dacht dat we het terug over Jelle Vossen gingen hebben.. ? My mistake zeker...
yup your mistake, je bent de schaam van belgie 
Dan krijg ik eindelijk mijn eigen spandoek.. ! 
-
ForzaKRCGenk
-
-
-
door RacingRobin » 11 feb 2012, 16:32
En Jelle krijgt weer een slag te verduren van Been, mag niet starten tegen Lokeren.
Sangue, sudore e lacrime...Forza Racing!!
-
RacingRobin
-
-
-
door putteke » 11 feb 2012, 16:37
RacingRobin schreef op 11 feb 2012, 16:32:En Jelle krijgt weer een slag te verduren van Been, mag niet starten tegen Lokeren.
tja... als 2 honden(Barda & Vossen) vechten voor één Been... loopt de 3e(Benteke) er mee heen... als we niet WINNEN... vrees ik voor Been's job in Genk.
-
putteke
-
-
-
- Mijn team: K.R.C. Genk
door RacingRobin » 11 feb 2012, 16:39
putteke schreef op 11 feb 2012, 16:37:RacingRobin schreef op 11 feb 2012, 16:32:En Jelle krijgt weer een slag te verduren van Been, mag niet starten tegen Lokeren.
tja... als 2 honden(Barda & Vossen) vechten voor één Been... loopt de 3e(Benteke) er mee heen... als we niet WINNEN... vrees ik voor Been's job in Genk.
Maak u geen illusies, Been staat nog lang niet ter discussie bij het bestuur.
-
RacingRobin
-
-
-
door putteke » 11 feb 2012, 16:43
RacingRobin schreef op 11 feb 2012, 16:39:putteke schreef op 11 feb 2012, 16:37:tja... als 2 honden(Barda & Vossen) vechten voor één Been... loopt de 3e(Benteke) er mee heen... als we niet WINNEN... vrees ik voor Been's job in Genk.
Maak u geen illusies, Been staat nog lang niet ter discussie bij het bestuur.
en ik die dacht dat enkele bestuursleden "verkopers van illusies" als beroep uitoefenden... 
-
putteke
-
-
-
- Mijn team: K.R.C. Genk
door Blue Magic » 11 feb 2012, 20:28
Mijn respect is NOGMAALS gegroeid voor deze kerel.
-
Blue Magic
-
-
-
- Mijn team: Racing Genk
door Rated R » 11 feb 2012, 20:29
Komt tenminste zijn fans groeten!
1312 Not removing until: sterrenlogo terug is (08.02.12) Not removing until: Been ontslagen wordt (08.02.12) Not removing until: Sittard terug in de ere divisie speelt (08.02.12) Not removing until: West Ham de Barclays League wint (08.02.12)
-
Rated R
-
-
-
door J Cohen » 11 feb 2012, 21:07
Veel meer zal ie ook niet meer kunnen doen voordat hij in juni met een fikse korting vertrekt... weggepest door de "Ik ben de Ma(n)rio...".
-
J Cohen
-
-
door Earthbender » 11 feb 2012, 21:15
't Is dat de fans zijn naam scanderen tijdens de 1ste helft, dat Been zich genoodzaakt ziet om Jelle in te brengen, anders was die niet snel gekomen hoor.
-
Earthbender
-
-
-
door Ursa_Major » 13 feb 2012, 21:59
klodde schreef:Benteke of Vossen? "Ik ga op mijn tong bijten" 13/02/2012 14:49 14 reacties Genk-coach Mario Been heeft een boon voor Christian Benteke. Die krijgt de voorkeur op Jelle Vossen die lijdzaam moet toekijken vanop de bank. "Ik ga op mijn tong bijten", klinkt het veelzeggend bij Vossen. Een poosje geleden was Jelle Vossen niet gelukkig omdat Been hem regelmatig vroegtijdig naar de kant haalde. "Tijdens het laatste kwartier komt er net meer ruimte en heb je meer kans om te scoren", zei de spits daarover. Nu is de situatie voor hem nog erger geworden: hij moet vrede nemen met een plaats op de bank. Tegen Anderlecht en Lokeren koos Been voor Benteke en liet hij Vossen op de bank beginnen. Toegegeven, tegen Anderlecht speelde Benteke een prima partij maar in andere wedstrijden bewees hij al te dikwijls dat hij het echte torinstinct mist. "Jelle heeft ook 45 minuten gehad om een goal te maken." Mario Been "Als Jelle zou staan te juichen, dan zou het een verkeerde zaak zijn. Ik heb zaterdag een keuze gemaakt voor Benteke. Die had het tegen Anderlecht geweldig gedaan maar tegen Lokeren had hij een mindere wedstrijd", vertelde Been voor de microfoon van Sporting Telenet. De naam Jelle Vossen galmde zaterdag door de Cristal Arena en de aanvaller mocht aan de tweede helft beginnen. De Nederlandse coach gaf fijntjes aan dat Vossen toch niet in staat was het tij te keren. "Jelle is de tweede helft ingekomen, hij heeft ook 45 minuten de tijd gehad om een goal te maken en dat is hem ook niet gelukt."17 goals Voor Jelle Vossen is de situatie niet makkelijk, zeker niet na zijn geweldige prestaties vorig seizoen. Zonder het met zoveel woorden te zeggen, laat hij duidelijk verstaan dat hij maar weinig begrip kan opbrengen voor de keuze van zijn coach. "Ik ga op mijn tong bijten. Ieder heeft zijn eigen gedacht en dat geldt voor mij ook. Ik heb dit seizoen alles samen 17 keer gescoord en we zijn half februari, dat lijkt mij toch niet slecht." http://www.belgiumsoccer.be/nieuws/lees/2012-02-13/benteke-of-vossen-ik-ga-op-mijn-tong-bijten
Die zin, dat kan je toch niet menen Been? 
40 jaar Genks voetbal, 20 jaar T2, Pierre Denier!
-
Ursa_Major
-
-
-
door shakespare » 13 feb 2012, 22:01
Ursa_Major schreef op 13 feb 2012, 21:59:klodde schreef:Benteke of Vossen? "Ik ga op mijn tong bijten" 13/02/2012 14:49 14 reacties Genk-coach Mario Been heeft een boon voor Christian Benteke. Die krijgt de voorkeur op Jelle Vossen die lijdzaam moet toekijken vanop de bank. "Ik ga op mijn tong bijten", klinkt het veelzeggend bij Vossen. Een poosje geleden was Jelle Vossen niet gelukkig omdat Been hem regelmatig vroegtijdig naar de kant haalde. "Tijdens het laatste kwartier komt er net meer ruimte en heb je meer kans om te scoren", zei de spits daarover. Nu is de situatie voor hem nog erger geworden: hij moet vrede nemen met een plaats op de bank. Tegen Anderlecht en Lokeren koos Been voor Benteke en liet hij Vossen op de bank beginnen. Toegegeven, tegen Anderlecht speelde Benteke een prima partij maar in andere wedstrijden bewees hij al te dikwijls dat hij het echte torinstinct mist. "Jelle heeft ook 45 minuten gehad om een goal te maken." Mario Been "Als Jelle zou staan te juichen, dan zou het een verkeerde zaak zijn. Ik heb zaterdag een keuze gemaakt voor Benteke. Die had het tegen Anderlecht geweldig gedaan maar tegen Lokeren had hij een mindere wedstrijd", vertelde Been voor de microfoon van Sporting Telenet. De naam Jelle Vossen galmde zaterdag door de Cristal Arena en de aanvaller mocht aan de tweede helft beginnen. De Nederlandse coach gaf fijntjes aan dat Vossen toch niet in staat was het tij te keren. "Jelle is de tweede helft ingekomen, hij heeft ook 45 minuten de tijd gehad om een goal te maken en dat is hem ook niet gelukt."17 goals Voor Jelle Vossen is de situatie niet makkelijk, zeker niet na zijn geweldige prestaties vorig seizoen. Zonder het met zoveel woorden te zeggen, laat hij duidelijk verstaan dat hij maar weinig begrip kan opbrengen voor de keuze van zijn coach. "Ik ga op mijn tong bijten. Ieder heeft zijn eigen gedacht en dat geldt voor mij ook. Ik heb dit seizoen alles samen 17 keer gescoord en we zijn half februari, dat lijkt mij toch niet slecht." http://www.belgiumsoccer.be/nieuws/lees/2012-02-13/benteke-of-vossen-ik-ga-op-mijn-tong-bijten
Die zin, dat kan je toch niet menen Been? 
En de body-language erbij : sprekend  Het mooiste stukje uit die reportage staat er wel niet bij : "ik heb in de tweede helft Jelle ingebracht ipv Eli, omdat ik met een tweede spits wilde spelenDoor een slip of the tongue vertelt meneer er dus bij dat we met één spits moesten spelen, thuis tegen f--king Lokeren en in een wedstrijd die absoluut moest worden gewonnen. Alhoewel geen inzet absoluut niet goed te praten is, zie je toch sommige spelers denken "wat doet die allemaal" 
-
shakespare
-
-
door Henri » 13 feb 2012, 22:25
Jelle vandaag tegengekomen op café in Leuven. Been is een  , door Vossen op de bank te zetten verlies je teveel scorend vermogen. Zowel Vossen als Barda kan je bijv. heel de wedstrijd niet zien en dan kunnen ze toch beslissend zijn met wat klasseflitsen. Vossen op de bank laten starten bij Genk kan je imo bijv. vergelijken met Gomez niet te laten starten in Bayern. Het is gewoon te zot voor woorden. En tjah Been als je met zo'n uitspraak komt van "hij heeft ook 45min gehad om te scoren" dan is het duidelijk dat je überhaupt niets van voetbal afweet en dat je de man Vossen niet kan uitstaan. Beentje die uitspraak is zum kotzen 
-
Henri
-
-
-
- De volgende gebruikers vinden dit bericht leuk:
Animale322
door Rated R » 14 feb 2012, 10:30
Henri schreef op 13 feb 2012, 22:25:Jelle vandaag tegengekomen op café in Leuven. Been is een  , door Vossen op de bank te zetten verlies je teveel scorend vermogen. Zowel Vossen als Barda kan je bijv. heel de wedstrijd niet zien en dan kunnen ze toch beslissend zijn met wat klasseflitsen. Vossen op de bank laten starten bij Genk kan je imo bijv. vergelijken met Gomez niet te laten starten in Bayern. Het is gewoon te zot voor woorden. En tjah Been als je met zo'n uitspraak komt van "hij heeft ook 45min gehad om te scoren" dan is het duidelijk dat je überhaupt niets van voetbal afweet en dat je de man Vossen niet kan uitstaan. Beentje die uitspraak is zum kotzen 
Vossen moet in principe altijd spelen tenzij hij gekwetst is. Het probleem is gewoon dat Been een ploeg wil klaar hebben voor volgend jaar. Hij weet dat Vossen zal vertrekken, en Benteke volgend jaar Spits nr2 zal zijn naast Spits nr 1 BARDA. En daarom wil hij nu Benteke zo veel mogelijk laten spelen. Dat is toch de idee die hij mij geeft. EEN SLECHT IDEE!!!
-
Rated R
-
-
-
door Martrim » 14 feb 2012, 11:08
Inderdaad. Het moet Vossen naast Benteke zijn met Barda op de flank en dan vervang je Vossen volgend seizoen gewoon door een machien. Barda naast Benteke is geen goed idee, zeker niet als Mario hem zover laat terugzakken als zaterdag.
You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.
Xbox: StarCSR // PSN: Martrim // Last.fm: StarCSR
-
Martrim
-
-
-
Ray Sing
door sogano » 14 feb 2012, 11:14
Martrim schreef op 14 feb 2012, 11:08:Inderdaad. Het moet Vossen naast Benteke zijn met Barda op de flank en dan vervang je Vossen volgend seizoen gewoon door een machien. Barda naast Benteke is geen goed idee, zeker niet als Mario hem zover laat terugzakken als zaterdag.
²²²²²²²² Op zeker ogenblik was Barda op zijn eigen helft te vinden om een bal op te halen. Hetzelfde merk je bij Vossen, die een tandje komt bijsteken omdat er vanuit ons middenveld weinig of geen aanvallende, of althans veel te trage, impulsen komen. Wees met al dat gewroet dan nog maar eens scherp voor de goal... Dat tactisch geklungel van Been is gewoonweg hemeltergend. In het overgrote deel van de matchen moet ons middenveld het afleggen tegen dat van de tegenstander, zelfs in die matchen die we alsnog gewonnen hebben: remember de match tegen de Kanaries, waar we bij momenten werden weggespeeld door wereldvoetballers als Mennes en Delorge.....
-
sogano
-
-
-
- Mijn team: Krc genk
Ray Sing
door Spacecowboy » 14 feb 2012, 12:08
Martrim schreef op 14 feb 2012, 11:08:Inderdaad. Het moet Vossen naast Benteke zijn met Barda op de flank en dan vervang je Vossen volgend seizoen gewoon door een machien. Barda naast Benteke is geen goed idee, zeker niet als Mario hem zover laat terugzakken als zaterdag.
Dat ziet bijna iedereen, maar mario zal nooit zijn onechte zoon Buffel uit de ploeg zetten...
-
Spacecowboy
-
-
-
door sogano » 23 feb 2012, 13:02
Enkel KDB is opgeroepen voor de match van de RD tegen Griekenland.
Vanden Borre en Vossen vallen af....
-
sogano
-
-
-
- Mijn team: Krc genk
door moetdakapothier » 23 feb 2012, 13:12
Vossen = machien
(Post made via iPod)
-
moetdakapothier
-
-
- Mijn team: KRC Genk, Juventus
door Genkofcourse » 23 feb 2012, 13:12
sogano schreef op 23 feb 2012, 13:02:Enkel KDB is opgeroepen voor de match van de RD tegen Griekenland. Vanden Borre en Vossen vallen af....
Ook Simaeys, Hubert, Tshimanga en Benteke vallen af dus.
If we are born to die and we all die to live then what's the point of living life if it just contradicts?
-
Genkofcourse
-
-
-
- Mijn team: KRC Genk, SSC Napoli
-
door Martrim » 23 feb 2012, 13:25
Niet dat ik het nationale ploeg materiaal vind, maar ik ben wel verbaasd dat Benteke er niet bij is. Leekend kennende was dat een zekerheid, zeker als de Benji er al bij kan zitten.
-
Martrim
-
-
-
witte_nr1
door Ray Sing » 23 feb 2012, 13:30
Martrim schreef op 23 feb 2012, 13:25:Niet dat ik het nationale ploeg materiaal vind, maar ik ben wel verbaasd dat Benteke er niet bij is. Leekend kennende was dat een zekerheid, zeker als de Benji er al bij kan zitten.
Benteke moet eerst nog bevestigen, De Ceulaer heeft dat al gedaan.
-
Ray Sing
-
-
door RacingRobin » 23 feb 2012, 13:44
Ray Sing schreef op 23 feb 2012, 13:30:Martrim schreef op 23 feb 2012, 13:25:Niet dat ik het nationale ploeg materiaal vind, maar ik ben wel verbaasd dat Benteke er niet bij is. Leekend kennende was dat een zekerheid, zeker als de Benji er al bij kan zitten.
Benteke moet eerst nog bevestigen, De Ceulaer heeft dat al gedaan.
Na Tshimanga heb ik meer het gevoel dat George die dikke bandenboer een pleziertje doet om zo Benji zijn prijs nog wat omhoog te duwen voor eventuele geïnteresseerden.
Laatst bijgewerkt door RacingRobin op 23 feb 2012, 13:44, in totaal 1 keer bewerkt.
-
RacingRobin
-
-
-
door Tazz » 23 feb 2012, 14:09
Het is wel zo dat Benji aan een beter seizoen bezig is dan eender welke Genk-speler...
-
-
- Mijn team: KRC Genk, Schalke 04
door seermenie » 23 feb 2012, 14:12
Das ook zo een pure moment-opname uitspraak. In de eerste helft vant seizoen draaide Lokeren langs geen kanten, en De Ceulaer dus ook niet.
-
seermenie
-
-
-
Coxie
door Coxie » 23 feb 2012, 14:35
klodde schreef:Dat De Ceulaer wel opgeroepen is en Vossen niet is toch wel opmerkelijk. Vossen is een hele goeie speler. Maar dat betekent dus dat De Ceulaer wel degelijk iets betekent dat zelfs Leekens hem oproept. Van mij mag De Ceulaer altijd naar Genk komen. Maar Vossen moet ook blijven!!!
Dus omdat Leekens hem éénmaal oproept voor een oefeninterland wilt zeggen dat De Ceulaer iets betekent? De Ceulaer is goed bezig en in vorm, maar zou geen noemenswaardige versterking zijn voor ons. Degelijk ja, maar een versterking, nee. En al zeker niet voor de prijs die je voor hem zal moeten betalen.
-
Coxie
-
-
-
door Martrim » 23 feb 2012, 15:36
Ray Sing schreef op 23 feb 2012, 13:30:Benteke moet eerst nog bevestigen, De Ceulaer heeft dat al gedaan.
Ik bedoel alvast niet dat ik De Ceulaer in deze selectie niet zijn plaats vind hebben. Maar ik vind dat statistisch en zelfs voetballend gezien dat Benteke een redelijk zelfde niveau haalt. Dus het is voor mij ABSOLUUT niet "Benteke ipv De Ceulaer". Als ik dat al zou moeten zeggen, vind ik dat Lukaku er niet hoort. Maar ik vond het gewoon vreemd dat de maatstaven voor Benji ook niet tot een definitieve selectie voor Benteke hebben geleid. En overigens vind ik ook dat het niveau dat De Ceulaer nu haalt, hij nog nergens anders getoond heeft. RKC was lager van niveau en bij STVV was het statistisch gezien een pak minder als velen lijken te denken. Zoek zijn cijfers maar eens op. Maar ook dit is niet als verwijt naar hem toe, enkel als reactie op je melding dat Benji al bevestigd zou hebben.
-
Martrim
-
-
-
door Winston » 23 feb 2012, 16:31
Martrim schreef op 23 feb 2012, 15:36:Ray Sing schreef op 23 feb 2012, 13:30:Benteke moet eerst nog bevestigen, De Ceulaer heeft dat al gedaan.
Ik bedoel alvast niet dat ik De Ceulaer in deze selectie niet zijn plaats vind hebben. Maar ik vind dat statistisch en zelfs voetballend gezien dat Benteke een redelijk zelfde niveau haalt. Dus het is voor mij ABSOLUUT niet "Benteke ipv De Ceulaer". Als ik dat al zou moeten zeggen, vind ik dat Lukaku er niet hoort. Maar ik vond het gewoon vreemd dat de maatstaven voor Benji ook niet tot een definitieve selectie voor Benteke hebben geleid. En overigens vind ik ook dat het niveau dat De Ceulaer nu haalt, hij nog nergens anders getoond heeft. RKC was lager van niveau en bij STVV was het statistisch gezien een pak minder als velen lijken te denken. Zoek zijn cijfers maar eens op. Maar ook dit is niet als verwijt naar hem toe, enkel als reactie op je melding dat Benji al bevestigd zou hebben.
Het niveau van De Ceulaer heeft ook veel te maken met het soort voetbal dat Lokeren speelt. Verder is iemand als Leko in uw rug hebben voor spelers type De Ceulaer een geweldige zege. De selectie van De Ceulaer is zeker geoorloofd, want hij is op dit moment een van de weinige Belgische spitsen die in vorm steekt. Dat Lukaku de voorkeur krijgt op Benteke vind ik raar, maar misschien wel ergens te begrijpen. Benteke heeft er een goede reeks op zitten en had zeker een selectie verdient, maar ik denk dat Leekens wil zien of Lukaku al enige vorm van progressie heeft gemaakt. Benteke kent hij van bij zijn Kortrijk periode, ziet hem elke week spelen en dus is zijn niet-selectie vanuit dat oogpunt nog wel te begrijpen.
-
Winston
-
-
-
door Martrim » 24 feb 2012, 01:24
klodde schreef:Als de prijs meevalt mag hij voor mijn part gerust komen. De Ceulaer is in elk geval stukken beter als wat Buffel de laatste tijd doet. Ok, Buffel probeert en doet zijn best maar hij schiet gewoon te kort.
Jammer genoeg is voor Genk een De Ceulaer geen optie om Buffel te vervangen maar Vossen.
-
Martrim
-
-
-
|