Het is nu 20 mei 2012, 17:14
Het wielrennen-topicHet nieuwe wielerseizoen is recentelijk begonnen in Australië. Voor wie supporteren jullie? Wat verwachten jullie van dit nieuwe koers seizoen? Kan Gilbert zijn vorig jaar herhalen? Wat kan wereldkampioen Cav'? Wie schittert in de voorjaarsklassieker? Welk team is het best gewapend voor dit jaar? De verwachtingen van Lotto-team & Omega Pharma Quickstep? Contador-Schleck? Maakt VDB zijn tourdroom waar? Wat kan Boonen nog?
Spui uw mening..
Re: Het wielrennen-topicIk supporter al sinds het gezegende jaar 2005 voor Tom Boonen. Ook dit seizoen hoop ik dat hij nog eens kan vlammen en ergens een klassieker meepikt. Het is en blijft ne goeie coureur. Gilbert gaat denk ik wel een goed seizoen rijden, al lijkt het mij straf dat hij weer zóveel wint als vorig seizoen. Maar hij zal zijn grote koersen wel meepikken. Ik HOOP echt dat Schleck dit jaar de Tour wint, al zal het héél moeilijk worden, want er zitten 2 individuele tijdritten in. Zonder ongelukken rijdt VDB het podium dit jaar.
![]()
Re: Het wielrennen-topicIk ben ook absoluut een Boonen-fan, en Gilbert zal me hopelijk weer verassen. Ik geloof er ook in dat Boonen zijn klassiekersbenen terug vindt en hij hopelijk de mooiste koers van het jaar kan winnen: Parijs Roubaix.
Of RVV, al hebben ze het parcours wel licht verzwaard met die wijzigingen. Vind het wel jammer, zo een heroïsch monument als de muur v. Geraardsbergen uit het parcours halen. De Poggio haalt men toch ook niet uit Milan Sanremo?
Re: Het wielrennen-topicJa ik vind het ook jammer, want het blijft toch cultuur. Dries Devenyns zei onlangs dat het nieuwe parcours wel een uitdaging is en dat de sfeer schitterend moet zijn, dus we kunnen pas oordelen als die dag er is. Maar ik hoop voor de organisatie dat daar een grote naam wint, anders zal de kritiek vertienvoudigen. Stel je maar eens voor dat er een Nederlander wint
. Toch hoop ik dat de Muur ergens in een andere koers wordt opgenomen, altijd kippenvel als de renners daar op rijden._______________
Re: Het wielrennen-topic
Lars Boom Ja, het blijft toch een stukje cultureel erfgoed hé ![]()
Re: Het wielrennen-topicContador 2 jaar geschorst...
Het TAS heeft Alberto Contador twee jaar geschorst voor zijn positieve plas in de Tour van 2010. De Spanjaard testte positief op het gebruik van clenbuterol. Contador moet ook zijn eindzege in die Tour teruggeven, Andy Schleck wordt dan de winnaar. (sporza) _______________
Re: Het wielrennen-topicRaar dat deze topic in Cybercafé staat, Sport zou toch een aparte subforum moeten krijgen.
Geschorst met terugwerkende kracht. Contador verliest de Tour en de Giro en mag dit jaar terug koersen vanaf 6 augustus.
Dan wint Andy Schleck de tour en Jurgen VDB wordt 4 in de tour van 2010
Re: Het wielrennen-topicIk ben aan het aftellen naar het openingsweekend in vlaanderen. Ik hoop op een sterke Boonen..
Re: Het wielrennen-topicIk hoop dit weekend ook op Belgische winst. Boonen, Van Avermaet en Greipel zijn mijn favorieten voor dit weekend.
Joker: Thomas De Gendt, waar opvallig weinig over gezegd wordt in de voorbeschouwingen... _______________
Ik kijk ook uit naar de prestaties van Guillaume Van Keirsbulck. Echt wel een jongen met talent.
Re: Het wielrennen-topicNog mensen die zaterdag naar de beverbeek classic gaan kijken in hamont-achel? Mijn broer doet daar aan mee bij de juniors.
![]() (Post made via Mobile Device)
Re: Het wielrennen-topicHet peleton op 5 minuten in OHN. West Ham - Palace 0-0 aan de rust.
Re: Het wielrennen-topicHet peleton op 2'33'' van de kopgroep.
Re: Het wielrennen-topicGilbert lek, Boonen & co volgen op 1'30'' van de leiders.
Re: Het wielrennen-topicLars Boom zien vliegen, jawadde
Ik zeg maar zoo, dat is korter als dierentuin
Zijn eigen fout, had daar niks te zoeken.
Re: Het wielrennen-topicBoonen is inorde ze! Het gevaar gaat komen van Brechel en VanMarcke denk ik.
Laatst bijgewerkt door Basgenk op 25 feb 2012, 15:37, in totaal 1 keer bewerkt.
Ik zie Boonen dit wel afmaken.
Re: Het wielrennen-topicFlecha & Hushovd zitten ook in de kopgroep?! Dat gaat nog wat geven.
Heerlijk duel Boonen-Vanmarcke
Vanmarcke knalt eventjes alles weg. Wie is dat juist, heb er nog nooit van gehoord?
Absoluut talent! 23 jaar en maakt enorme vorderingen. Was op zijn 21e al 2e in Gent-Wevelgem! http://www.wvcycling.com/renner/2984//2010/
De man van Topsport Vlaanderen. kortere samenvatting van zijn gent wevelgem http://www.sporza.be/permalink/1.746787
Re: Het wielrennen-topicHushovd kraakt.
Re: Het wielrennen-topicGohoho! Wat is Vanmarcke goed!
Boonen's opvolging lijkt verzekerd voor de toekomst.
|