Het is nu 20 mei 2012, 17:12

Het nieuws

Over koetjes en kalfjes
  • Auteur
    Bericht

Het nieuws

Berichtdoor Footsoldier » 10 aug 2011, 11:36

Ik dacht misschien dat het een goed idee was om het nieuws en opinies te verzamelen in één topic:

Al 768 mensen opgepakt bij straatrellen in Groot-Brittannië

Bij de rellen in Groot-Brittannië zijn de afgelopen dagen nu al 768 mensen opgepakt. Dat meldt Scotland Yard. In Londen bleef het afgelopen nacht kalm, maar in heel wat andere Britse steden zoals Manchester, Nottingham, Birmingham en Liverpool kwam het wel tot rellen.

In Manchester was er volgens de politie sprake van buitensporig geweld en werden 108 mensen opgepakt. In Liverpool vielen de amokmakers brandweerwagens aan en in Nottingham werd een politiekantoor in lichterlaaie gezet. Daarbij raakte gelukkig niemand gewond. Er werden ook kleinere uitbarstingen van geweld geregistreerd in Reading, Oxford, Leicester, Gloucester, Wolverhampton, West Bromwich en Milton Keynes.

In Birmingham kwamen ook drie mensen om bij een vluchtmisdrijf. Het is nog niet duidelijk of hun dood ook echt een gevolg is van de straatrellen.

Nu, mij lijkt het geen wonder dat in de stad met de grootste multiculturaliteit (Londen) dit nu begonnen is. Toch wel duidelijk dat de multiculturele samenleving serieus aan het falen is. Als we niet oppassen, dan kan zich dit ook snel plaats vinden in andere grote steden zoals Brussel.

Om het een link te geven met voetbal, Millwall, Charlton en EDL supporters zijn zelf de straten aan het "beschermen":

http://imageshack.us/photo/my-images/269/28205210150281883221985.jpg
Footsoldier

Mijn team: Genk, Lazio Roma

Re: Het nieuws

Berichtdoor syLaR.: » 10 aug 2011, 13:23

Dit is niet zo tof voor het imago van Londen met het oog op de Spelen van volgend jaar.
syLaR.:

Mijn team: KRC Genk

Berichtdoor Jamal » 10 aug 2011, 15:34

Zelfs die van Birmingham en Villa zouden gaan samenwerken vanavond, what's up?! :D
Jamal

Berichtdoor Luca-Wts » 10 aug 2011, 15:41

Gisteren hebben de firms van Millwall, Sheffield U, Charlton en een deel lads van de EDL grote schoonmaak gehouden in de straten van Londen.
GENECHE 07 ALTIJD PRESENT

ACAB

AVANTI ULTRAS
Luca-Wts

Mijn team: GENK-JUVE-SITTARD

Berichtdoor loe » 10 aug 2011, 20:18

Ik vind het wel straf van de Zulu's dat zij zich ertegen verzetten. Zij zijn zelf een gemengde groep (zwarten en blanken), en zij komen op tegen de allochtonen in dit geval. Want de zogenaamde 'looters' zijn veelal van Allochtoonse origine. Van groepen zoals Millwall kan ik het begrijpen, omdat zij echt nog old-British, en dus rechtsconservatiever zijn.
Bis vincit, qui se vincit in victoria ~ Tweemaal overwinnaar is hij, die bij een overwinning zichzelf overwint

Racing for passion, Blades and Hammers for fanculture.
loe

Mijn team: KRC Genk, West Ham

Berichtdoor Footsoldier » 10 aug 2011, 20:22

Schokkende beelden uit Manchester:

[video]http://www.youtube.com/watch?v=0cbVW_QS2eE&feature=youtu.be[/video]
Footsoldier

Berichtdoor Footsoldier » 10 aug 2011, 20:39

Ik heb het laatst zelfs "zwarte" EDL-leden gezien, het is niet dat als ge zwart zijt dat ge dan niet conservatief kunt zijn. Ik denk dat de zulu's gewoon hun stad en die eer van hun stad willen verdedigen tegen alles en iedereen die de stad Birmingham oneer aandoet.
Footsoldier

Berichtdoor RacingRobin » 10 aug 2011, 20:40

loe schreef:Ik vind het wel straf van de Zulu's dat zij zich ertegen verzetten. Zij zijn zelf een gemengde groep (zwarten en blanken), en zij komen op tegen de allochtonen in dit geval. Want de zogenaamde 'looters' zijn veelal van Allochtoonse origine. Van groepen zoals Millwall kan ik het begrijpen, omdat zij echt nog old-British, en dus rechtsconservatiever zijn.

Ze maken nochthans heel duidelijk dat dit niets met ras te maken heeft, enkel en alleen tegen relschoppers en plunderaars. Maakt niet uit welk ras.
Sangue, sudore e lacrime...Forza Racing!!
RacingRobin

Berichtdoor kikobardio » 10 aug 2011, 20:46

Footsoldier schreef:Schokkende beelden uit Manchester:

[video]http://www.youtube.com/watch?v=0cbVW_QS2eE&feature=youtu.be[/video]

hahaha, lekker droog !
kwestie van te kunne vertelle later aan de kids, papa heeft meegedaan aan de relle toen !
nice filmke !
kikobardio

Berichtdoor loe » 10 aug 2011, 20:48

RacingRobin schreef:
loe schreef:Ik vind het wel straf van de Zulu's dat zij zich ertegen verzetten. Zij zijn zelf een gemengde groep (zwarten en blanken), en zij komen op tegen de allochtonen in dit geval. Want de zogenaamde 'looters' zijn veelal van Allochtoonse origine. Van groepen zoals Millwall kan ik het begrijpen, omdat zij echt nog old-British, en dus rechtsconservatiever zijn.

Ze maken nochthans heel duidelijk dat dit niets met ras te maken heeft, enkel en alleen tegen relschoppers en plunderaars. Maakt niet uit welk ras.

Neen, maar het probleem heeft ondertussen ook een etnisch kantje gekregen. Dat zal dan ook wel aan de rechtse firms liggen, die daar een extra opportuniteit in zien. Het begon niet echt als een 'gemeenschapskwestie', maar ik vind het er wel naar toe veranderen.

Zo kwamen de Millwallfans aanzetten met een duidelijke 'ENGLAND ENGLAND!' , en nog andere groepen riepen slogans als 'Black rats'. Daarom dat ik even een vraagteken bij de Zulu's plaatste ;)
Bis vincit, qui se vincit in victoria ~ Tweemaal overwinnaar is hij, die bij een overwinning zichzelf overwint

loe

Berichtdoor Aaron » 10 aug 2011, 20:57

Aaron

Berichtdoor Jamal » 10 aug 2011, 21:20

RacingRobin schreef:

Zo is het. De 'allochtonen' in eender welke firm voelen zich dan ook allemaal Brits en zo hoort het ook, integratie.
Jamal

Berichtdoor loe » 10 aug 2011, 21:25

Jamal schreef:
RacingRobin schreef:

Zo is het. De 'allochtonen' in eender welke firm voelen zich dan ook allemaal Brits en zo hoort het ook, integratie.

Nu in België nog :p

loe

Berichtdoor Roelracing » 10 aug 2011, 21:34

Door de aanhoudende onrust in Groot-Brittannië wordt de start van de Engelse competitie mogelijk uitgesteld.

In principe staat dit weekend de eerste speeldag in de Premier League op het programma. Maar omdat de veiligheid van spelers en fans mogelijk niet kan worden gegarandeerd, bestaat de kans dat de wedstrijden worden verschoven.

Donderdag staat een vergadering op het programma. Dan zullen de competitieverantwoordelijken de knoop doorhakken. Eerder werden al de oefeninterland Engeland-Nederland, voorzien voor woensdagavond in Wembley, en een aantal matchen uit de Carling Cup uitgesteld

VoetbalBelgie
Successupporter = opportunist
There is only one Super RACING!!
Houd het simpel, leef met vlag(gen) en ... GENK!!!
Roelracing

Berichtdoor BlueIsh » 19 feb 2012, 03:45

Aangezien het een "Nieuws" topic is en't niet de moeite is er een nieuw topic over te beginnen...

-Steven Defour facebook: Cover picture for my book. Release Date: February 15th!
Afbeelding

WTF? Dat 23-jarig paard vindt het NU al nodig z'n oninteressant verhaal te gaan verkondigen?!
BlueIsh

Berichtdoor Aaron » 19 feb 2012, 03:57

Dat is weer zo'n hype, boeken maken over de voetbalwereld..
Aaron

Berichtdoor RacingRobin » 19 feb 2012, 10:22

Nu het hier toch over nieuws gaat, what the fuck was me dat gisteren op de VRT, 20 minuten zwans over die prins Friso zijn ongeval...na heel de elfstedentocht nu dit erbij, een mens zou gaan denken dat we reeds deel uitmaken van Nederland!
Sangue, sudore e lacrime...Forza Racing!!
RacingRobin

Berichtdoor Belgijanac » 19 feb 2012, 10:27

Ik lees altijd prins frisco...
Beun there, done that!
Belgijanac
Administrator

Mijn team: KRC Genk, Hajduk Split

De volgende gebruikers vinden dit bericht leuk:
RacingRobin

Berichtdoor Belgijanac » 19 feb 2012, 10:29

BlueIsh schreef op 19 feb 2012, 03:45:Aangezien het een "Nieuws" topic is en't niet de moeite is er een nieuw topic over te beginnen...

-Steven Defour facebook: Cover picture for my book. Release Date: February 15th!
[ Afbeelding ]

WTF? Dat 23-jarig paard vindt het NU al nodig z'n oninteressant verhaal te gaan verkondigen?!

Hij geeft een kleurrijke beschrijving van de binnenkant van D'onofrio zijn anus.
Beun there, done that!
Belgijanac
Administrator

Mijn team: KRC Genk, Hajduk Split

Berichtdoor Schaterwei » 19 feb 2012, 10:45

BlueIsh schreef op 19 feb 2012, 03:45:Aangezien het een "Nieuws" topic is en't niet de moeite is er een nieuw topic over te beginnen...

[ Afbeelding ]

Je moet het ijzer smeden, ...VOOR dat het helemaal afgekoeld is ;)
Schaterwei

De volgende gebruikers vinden dit bericht leuk:
BlueIsh

Berichtdoor Martrim » 20 feb 2012, 10:39

Lol... We gaan "de waarheid" over Genk ook ergens te horen krijgen dan? :D
You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.

Xbox: StarCSR // PSN: Martrim // Last.fm: StarCSR
Martrim

Berichtdoor witte_nr1 » 20 feb 2012, 10:41

:D En waarschijnlijk niks over zijn plons in de molenvijver...
witte_nr1

Mijn team: RC Genk

Keer terug naar Cybercafé