Het is nu 20 mei 2012, 17:03

Gezocht: Genktruitjes voor verzameling!!

Alles over Racing Genk, van nieuws tot wedstrijden, spelers, transfers, ...
  • Auteur
    Bericht

Gezocht: Genktruitjes voor verzameling!!

Berichtdoor Parco » 01 feb 2012, 02:50

Hallo beste collega-fans!

Ik ben al enige tijd een fervent verzamelaar van KRC Genk-truitjes. Via deze weg zou ik willen proberen mijn verzameling te vergroten. Ik ben in huis namelijk een soort van genk-kamer aan het creëren. En als inkleding hang ik mijn verzameling tegen de muur.

Ik ben nog op zoek naar home-truitjes seizoen 2008/2009 blauw (sponsor airness) één mouw blauw één mouw wit zoals Tözser het hier zo mooi showt: http://img.vandaag.be/tmp/450/350/r/art ... lijven.jpg.
Ook ben ik nog opzoek naar een extra shirt van seizoen 2010/2011, dat van vorige seizoen dus half blauw, half wit: http://www.voetbal.be/files/voetbal_be/ ... ssen_2.jpg.

Indien iemand deze heeft liggen en ze voor een prijsje wil wegdoen... contact me! De maat speelt niet echt een rol (mag eventueel ook een grote kindermaat zijn... het dient niet perse om dragen) maar indien mogelijk rond maat M. Official merchandise en splinternieuw zijn geen vereisten! Ze mogen zeker gedragen zijn, daar ben ik niet vies van, enkel gewassen en in een goede staat zijn indien mogelijk gewenst. Ook ben ik niet opzoek naar matchworns, ik behoud graag de trots en wil deze enkel als ik ze zelf persoonlijk ontvangen heb.

Indien iemand mij kan verder helpen of kan doorsturen naar een adres waar ik deze nog kan vinden, U mag me steeds mailen (pm).

Alvast dank!
Mvg,
Een trots verzamelaar en trouwe fan!

P.S.: Ik weet niet of dit het gepaste Forum is om dit op te posten. Ik probeer het echter omdat ik elders maar weinig responds kreeg. Ik hoop via deze weg dus beter te doen. Excuses als ik hierbij een verkeerde keuze maakte!! Dank voor begrip.
Parco

Mijn team: KRC Genk

Keer terug naar KRC Genk