Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Het is nu 20 mei 2012, 17:02
NOG ALTIJD GEZOCHT: DE VOLLEDIGE BEELDEN V/D TITELWEDSTRIJD!Heeft er iemand de volledige wedstrijd Genk - Standard opgenomen en digitaal beschikbaar? Onze goede vriend vsp heeft al het grootste deel van de wedstrijd gepost in het beeldmateriaal-forum, maar door een technisch defect hebben we geen beelden van het laatste half uur + de viering achteraf.
Laatst bijgewerkt door Koningsblauw op 02 jan 2012, 23:05, in totaal 3 keer bewerkt.
Re: GEZOCHT: DE VOLLEDIGE BEELDEN V/D TITELWEDSTRIJD!!Zou vsp geen contact kunnen opnemen met Belgacom, met de uitleg dat hij de wedstrijd graag nog eens opnieuw zou kijken, op een moment dat de zenuwen hem niet zo'n parten spelen, maar dat er iets fout is gegaan bij de opname? Misschien dat ze bij Belgacom dan wel een oplossing aanreiken zodat hij die wedstrijd kan bekijken, en zo komen wij misschien ook nog aan de beelden? Eventueel tegen betaling, zoals het op aanvraag kijken van een film. Ik ben best bereid om dan te delen in de kosten, als ik dan de wedstrijdbeelden in de plaats krijg...
Re: GEZOCHT: DE VOLLEDIGE BEELDEN V/D TITELWEDSTRIJD!!Ik kan me gewoon niet indenken dat NIEMAND dat opgenomen heeft...Had ik belgacom, had ik me die match toch gekocht en opgenomen.
You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.
Xbox: StarCSR // PSN: Martrim // Last.fm: StarCSR
Re: GEZOCHT: DE VOLLEDIGE BEELDEN V/D TITELWEDSTRIJD!!
Er zullen inderdaad wel mensen die wedstrijd hebben opgenomen, maar dan moeten we die mensen natuurlijk ook nog zien te vinden... De oproep is hier ondertussen toch al enkele keren geplaatst, met tot nog toe weinig resultaat... Vsp kan het maar proberen hè! Niet geschoten is altijd mis.
Dat gaan ze nooit doen hoor, believe me. Desnoods gewoon eens een zoekertje plaatsen bij Duizendpoot in HBVL ofzo?
Zonodig contacteert ge de stip ![]() Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
Toeval of niet, maar die staan op dit moment in Genkcentrum ![]()
Waar wacht ge op?! edit: misschien kan iemand met wat meer connecties binnen KRC als mij daar eens horen of er iets te regelen valt?
Re: GEZOCHT: DE VOLLEDIGE BEELDEN V/D TITELWEDSTRIJD!!Er zullen misschien wel een aantal mensen dit opgenomen hebben, maar het online krijgen is nog een ander paar mouwen.
Dit dus. Bij mij staat het nog altijd op de digicorder maar ik heb geen idee hoe ik die beelden kan overdragen. Die beelden zijn blijkbaar gecodeerd op de harde schijf opgeslagen. Ik vraag me af hoe andere mensen dit voor elkaar krijgen? Als ik me niet vergis is de enige mogelijkheid die beelden opnieuw op te nemen met een (externe) recorder, en die heb ik dus niet.
We're getting somewhere!!! You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.
Er zijn heus wel mensen die u hiermee kunnen helpen (vsp bijvoorbeeld Spreek anders eens met hem af. Als hij een avond langskomt met zijn recorder, dan kunnen jullie samen een hoop genkies gelukkig maken!
Re: GEZOCHT: DE VOLLEDIGE BEELDEN V/D TITELWEDSTRIJD!!Dat zal dan toch nog voor een andere periode zijn vrees ik (blok, examens)
Kan me trouwens ook niet voorstellen dat er niet meer mensen die match hebben opgenomen? edit: alles werkt hier trouwens nog analoog dus de kwaliteit zal ook niet bepaald geweldig zijn (telkens omvormen tussen digitaal en analoog..) edit2: zoals hierboven ook al opgemerkt: contacteer KRC (Gerits?) eens? Die nemen sowieso iedere match op normaal gezien. edit3: er is al beeld: http://forum.rojadirecta.es/showthread. ... light=genk Alleen in het Spaans en wellicht zonder viering..
Re: GEZOCHT: DE VOLLEDIGE BEELDEN V/D TITELWEDSTRIJD!!Kan iemand eens gaan kijken op het standard forum?(ik geraak niet binnen in hun gesloten afdeling) Misschien(al betwijfel ik het) is er daar ook vraag naar de volledige match? Zou wel lachen zijn, moesten net zij ons deze 90min glorie voor eeuwig bezorgen!
Zou dat Forum in Lantin gevestigd zijn, daar raak je makkelijker buiten dan binnen ![]()
Touché ![]() You couldn't catch me in the streets without a ton of reefer. That's like Malcolm X, catchin' the Jungle Fever
Een pc of laptop met een tv-kaart aansluiting (via s-video of coax) is het handigste. Maar als ik mij niet vergis moet je dat wel doen op een plaats waar belgacom-tv te krijgen is. (Had iets te maken met DRM en de encryptiesleutel) Verder zal je signaal ook maar SD-kwaliteit zijn ook al heb je de beelden in HD opgenomen. Be an individual. Only sheep need a leader...
Er zijn nog zo'n kleine vijf minuten te zien na afluiten. En dat het Spaans commentaar is, vind ik nog niet zo erg. Die overenthousiaste "GOALLOLOLOLOLOLOLOLOLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOGOOOALLLOOOOO GOOOALL GOAAL GOAAL GOAALLLL !!!" (het lijkt wel een kalkoen ) van die commentator is alvast veel beter dan Frank Raes. Vooral zalig om eens eindelijk de beelden van de spanning van de laatste minuten voor affluiten te zien bij de supporters, bankzitters,... ![]()
Re: GEZOCHT: DE VOLLEDIGE BEELDEN V/D TITELWEDSTRIJD!!Raes wat echt een preut tijdens de goals. Zowel van Mangadingske als onze Kennedy. Echt een waterbuffel, hoe die aan een vrouw is geraakt is mij nog altijd een raadsel. Er zit nog meer enthousiasme in de tenen van mij bomma dan in die kerel... Vandenbempt daarentegen op de radio, klasse!
Re: GEZOCHT: DE VOLLEDIGE BEELDEN V/D TITELWEDSTRIJD!!Ik heb de match opgenomen via BTV.. maar zou begot niet weten hoe die hier te krijgen ofzo..
Re: GEZOCHT: DE VOLLEDIGE BEELDEN V/D TITELWEDSTRIJD!!Geweldig om de match nu te hebben... En een dikke thx aan degene die die link gevonden heeft!
Maar met Nederlandstalige commentaar zou ik ook tof vinden You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.
Ik heb op Windows media player enkel geluid ![]()
Ik had hetzelfde aan de hand met Real player. Waarschijnlijk een codex die niet aanwezig is.
HELD !!! kwaliteit van het beeld is erg goed. Nederlandstalige commentaar zou leuk zijn, maar je maakt m'n avond goed met deze link. Merci !!
Jep, Martrim fixed it!
Re: GEZOCHT: DE VOLLEDIGE BEELDEN V/D TITELWEDSTRIJD!!Sowieso altijd VLC gebruiken om eender welk videobestand af te spelen. Veruit de beste, snelste en meest complete speler.
Rojadirecta is altijd een aanrader voor streams, volledige matchen & highlights
Bwah, das subjectief. CCCP (met Media Player Classic ingebouwd) is volgens mij't snelst, best & meest compleet
Al gebruikt VLC wel geen codecs op zich, maar toch... Ik heb VLC & MPC enige tijd naast elkaar gebruikt om te zien wat me't meest beviel & MPC kwam er voor mij duidelijk als de winnaar uit.
²tje. CCCP all the way
ik kan die eraf krijgen. laat maar weten wanneer. dan kom ik af met de laptiop. ik had topoc nu pas gezien ![]()
Re: GEZOCHT: DE VOLLEDIGE BEELDEN V/D TITELWEDSTRIJD!!Btw, dat Spaans commentaar heeft wel wat, vooral bij de 1-1:
GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL ![]()
|