Het is nu 20 mei 2012, 17:02

NOG ALTIJD GEZOCHT: DE VOLLEDIGE BEELDEN V/D TITELWEDSTRIJD!

Het wel en wee van het Belgisch voetbal
  • Auteur
    Bericht

NOG ALTIJD GEZOCHT: DE VOLLEDIGE BEELDEN V/D TITELWEDSTRIJD!

Berichtdoor Koningsblauw » 27 mei 2011, 10:52

Heeft er iemand de volledige wedstrijd Genk - Standard opgenomen en digitaal beschikbaar? Onze goede vriend vsp heeft al het grootste deel van de wedstrijd gepost in het beeldmateriaal-forum, maar door een technisch defect hebben we geen beelden van het laatste half uur + de viering achteraf.
Laatst bijgewerkt door Koningsblauw op 02 jan 2012, 23:05, in totaal 3 keer bewerkt.
Koningsblauw
Administrator

Mijn team: Zutendaal VV

De volgende gebruikers vinden dit bericht leuk:
krcjamie

Re: GEZOCHT: DE VOLLEDIGE BEELDEN V/D TITELWEDSTRIJD!!

Berichtdoor Abductee » 27 mei 2011, 11:27

Zou vsp geen contact kunnen opnemen met Belgacom, met de uitleg dat hij de wedstrijd graag nog eens opnieuw zou kijken, op een moment dat de zenuwen hem niet zo'n parten spelen, maar dat er iets fout is gegaan bij de opname? Misschien dat ze bij Belgacom dan wel een oplossing aanreiken zodat hij die wedstrijd kan bekijken, en zo komen wij misschien ook nog aan de beelden? Eventueel tegen betaling, zoals het op aanvraag kijken van een film. Ik ben best bereid om dan te delen in de kosten, als ik dan de wedstrijdbeelden in de plaats krijg...
Abductee

Mijn team: KRC Genk

Berichtdoor Martrim » 27 mei 2011, 11:29

Ik kan me gewoon niet indenken dat NIEMAND dat opgenomen heeft...Had ik belgacom, had ik me die match toch gekocht en opgenomen.
You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.

Xbox: StarCSR // PSN: Martrim // Last.fm: StarCSR
Martrim

Berichtdoor Abductee » 27 mei 2011, 11:34

Martrim schreef:Ik kan me gewoon niet indenken dat NIEMAND dat opgenomen heeft...Had ik belgacom, had ik me die match toch gekocht en opgenomen.

Er zullen inderdaad wel mensen die wedstrijd hebben opgenomen, maar dan moeten we die mensen natuurlijk ook nog zien te vinden... De oproep is hier ondertussen toch al enkele keren geplaatst, met tot nog toe weinig resultaat...

Vsp kan het maar proberen hè! Niet geschoten is altijd mis.
Abductee

Berichtdoor Lobmans » 27 mei 2011, 11:36

Abductee schreef:Zou vsp geen contact kunnen opnemen met Belgacom, met de uitleg dat hij de wedstrijd graag nog eens opnieuw zou kijken, op een moment dat de zenuwen hem niet zo'n parten spelen, maar dat er iets fout is gegaan bij de opname? Misschien dat ze bij Belgacom dan wel een oplossing aanreiken zodat hij die wedstrijd kan bekijken, en zo komen wij misschien ook nog aan de beelden? Eventueel tegen betaling, zoals het op aanvraag kijken van een film. Ik ben best bereid om dan te delen in de kosten, als ik dan de wedstrijdbeelden in de plaats krijg...

Dat gaan ze nooit doen hoor, believe me.
Desnoods gewoon eens een zoekertje plaatsen bij Duizendpoot in HBVL ofzo?
Lobmans

Berichtdoor Animale322 » 27 mei 2011, 11:39

Lobmans schreef:
Abductee schreef:Zou vsp geen contact kunnen opnemen met Belgacom, met de uitleg dat hij de wedstrijd graag nog eens opnieuw zou kijken, op een moment dat de zenuwen hem niet zo'n parten spelen, maar dat er iets fout is gegaan bij de opname? Misschien dat ze bij Belgacom dan wel een oplossing aanreiken zodat hij die wedstrijd kan bekijken, en zo komen wij misschien ook nog aan de beelden? Eventueel tegen betaling, zoals het op aanvraag kijken van een film. Ik ben best bereid om dan te delen in de kosten, als ik dan de wedstrijdbeelden in de plaats krijg...

Zonodig contacteert ge de stip :D
Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
Animale322

Mijn team: KRC Genk, Juventus

Berichtdoor Lobmans » 27 mei 2011, 11:43

Animale322 schreef:
Lobmans schreef:

Zonodig contacteert ge de stip :D

Toeval of niet, maar die staan op dit moment in Genkcentrum :D
Lobmans

De volgende gebruikers vinden dit bericht leuk:
krcjamie

Berichtdoor Abductee » 27 mei 2011, 11:47

Lobmans schreef:
Animale322 schreef:Zonodig contacteert ge de stip :D

Toeval of niet, maar die staan op dit moment in Genkcentrum :D

Waar wacht ge op?!

edit: misschien kan iemand met wat meer connecties binnen KRC als mij daar eens horen of er iets te regelen valt?
Abductee

Berichtdoor chefpeewe » 27 mei 2011, 12:07

Er zullen misschien wel een aantal mensen dit opgenomen hebben, maar het online krijgen is nog een ander paar mouwen.
chefpeewe

Mijn team: Krc Genk

Berichtdoor JMcN » 27 mei 2011, 12:18

chefpeewe schreef:Er zullen misschien wel een aantal mensen dit opgenomen hebben, maar het online krijgen is nog een ander paar mouwen.

Dit dus. Bij mij staat het nog altijd op de digicorder maar ik heb geen idee hoe ik die beelden kan overdragen. Die beelden zijn blijkbaar gecodeerd op de harde schijf opgeslagen. Ik vraag me af hoe andere mensen dit voor elkaar krijgen?
Als ik me niet vergis is de enige mogelijkheid die beelden opnieuw op te nemen met een (externe) recorder, en die heb ik dus niet.
JMcN

Berichtdoor Martrim » 27 mei 2011, 12:24

JMcN schreef:Dit dus. Bij mij staat het nog altijd op de digicorder maar ik heb geen idee hoe ik die beelden kan overdragen. Die beelden zijn blijkbaar gecodeerd op de harde schijf opgeslagen. Ik vraag me af hoe andere mensen dit voor elkaar krijgen?
Als ik me niet vergis is de enige mogelijkheid die beelden opnieuw op te nemen met een (externe) recorder, en die heb ik dus niet.

We're getting somewhere!!!

Martrim

Berichtdoor Abductee » 27 mei 2011, 12:26

JMcN schreef:
chefpeewe schreef:Er zullen misschien wel een aantal mensen dit opgenomen hebben, maar het online krijgen is nog een ander paar mouwen.

Dit dus. Bij mij staat het nog altijd op de digicorder maar ik heb geen idee hoe ik die beelden kan overdragen. Die beelden zijn blijkbaar gecodeerd op de harde schijf opgeslagen. Ik vraag me af hoe andere mensen dit voor elkaar krijgen?

Er zijn heus wel mensen die u hiermee kunnen helpen (vsp bijvoorbeeld ;-))

Spreek anders eens met hem af. Als hij een avond langskomt met zijn recorder, dan kunnen jullie samen een hoop genkies gelukkig maken!
Abductee

Berichtdoor JMcN » 27 mei 2011, 12:31

Dat zal dan toch nog voor een andere periode zijn vrees ik (blok, examens) :p
Kan me trouwens ook niet voorstellen dat er niet meer mensen die match hebben opgenomen?
edit: alles werkt hier trouwens nog analoog dus de kwaliteit zal ook niet bepaald geweldig zijn (telkens omvormen tussen digitaal en analoog..)
edit2: zoals hierboven ook al opgemerkt: contacteer KRC (Gerits?) eens? Die nemen sowieso iedere match op normaal gezien.
edit3: er is al beeld: http://forum.rojadirecta.es/showthread. ... light=genk
Alleen in het Spaans en wellicht zonder viering..
JMcN

Berichtdoor Hans22 » 27 mei 2011, 13:43

Kan iemand eens gaan kijken op het standard forum?(ik geraak niet binnen in hun gesloten afdeling) Misschien(al betwijfel ik het) is er daar ook vraag naar de volledige match? Zou wel lachen zijn, moesten net zij ons deze 90min glorie voor eeuwig bezorgen!
Hans22

Mijn team: KRC GENK

Berichtdoor Schaterwei » 27 mei 2011, 13:48

Hans22 schreef:Kan iemand eens gaan kijken op het standard forum?(ik geraak niet binnen in hun gesloten afdeling) Misschien(al betwijfel ik het) is er daar ook vraag naar de volledige match? Zou wel lachen zijn, moesten net zij ons deze 90min glorie voor eeuwig bezorgen!

Zou dat Forum in Lantin gevestigd zijn, daar raak je makkelijker buiten dan binnen :D
Schaterwei

Berichtdoor Alexx3600 » 27 mei 2011, 13:50

Schaterwei schreef:
Hans22 schreef:Kan iemand eens gaan kijken op het standard forum?(ik geraak niet binnen in hun gesloten afdeling) Misschien(al betwijfel ik het) is er daar ook vraag naar de volledige match? Zou wel lachen zijn, moesten net zij ons deze 90min glorie voor eeuwig bezorgen!

Zou dat Forum in Lantin gevestigd zijn, daar raak je makkelijker buiten dan binnen :D

Touché :D
You couldn't catch me in the streets without a ton of reefer. That's like Malcolm X, catchin' the Jungle Fever
Alexx3600

Berichtdoor SquareOne » 27 mei 2011, 14:31

JMcN schreef:

Een pc of laptop met een tv-kaart aansluiting (via s-video of coax) is het handigste. Maar als ik mij niet vergis moet je dat wel doen op een plaats waar belgacom-tv te krijgen is. (Had iets te maken met DRM en de encryptiesleutel)

Verder zal je signaal ook maar SD-kwaliteit zijn ook al heb je de beelden in HD opgenomen.
Be an individual. Only sheep need a leader...
SquareOne

Berichtdoor Lobmans » 27 mei 2011, 17:02

JMcN schreef:edit3: er is al beeld: http://forum.rojadirecta.es/showthread. ... light=genk

Er zijn nog zo'n kleine vijf minuten te zien na afluiten.

En dat het Spaans commentaar is, vind ik nog niet zo erg.

Die overenthousiaste
"GOALLOLOLOLOLOLOLOLOLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOGOOOALLLOOOOO GOOOALL GOAAL GOAAL GOAALLLL !!!" (het lijkt wel een kalkoen :p) van die commentator is alvast veel beter dan Frank Raes. :thumb:

Vooral zalig om eens eindelijk de beelden van de spanning van de laatste minuten voor affluiten te zien bij de supporters, bankzitters,... :)
Lobmans

Berichtdoor Gtid_ » 27 mei 2011, 17:25

Raes wat echt een preut tijdens de goals. Zowel van Mangadingske als onze Kennedy. Echt een waterbuffel, hoe die aan een vrouw is geraakt is mij nog altijd een raadsel. Er zit nog meer enthousiasme in de tenen van mij bomma dan in die kerel... Vandenbempt daarentegen op de radio, klasse!
Gtid_

Mijn team: Racing Genk

Berichtdoor forzarg » 27 mei 2011, 18:31

Ik heb de match opgenomen via BTV.. maar zou begot niet weten hoe die hier te krijgen ofzo..
forzarg

Mijn team: Krc Genk

Berichtdoor Martrim » 27 mei 2011, 18:33

Geweldig om de match nu te hebben... En een dikke thx aan degene die die link gevonden heeft!
Maar met Nederlandstalige commentaar zou ik ook tof vinden ;)

Martrim

Berichtdoor Spille » 27 mei 2011, 19:07

Martrim schreef:Geweldig om de match nu te hebben... En een dikke thx aan degene die die link gevonden heeft!

Ik heb op Windows media player enkel geluid :(
Spille

Berichtdoor Malu » 27 mei 2011, 19:28

Spille schreef:
Martrim schreef:Geweldig om de match nu te hebben... En een dikke thx aan degene die die link gevonden heeft!

Ik had hetzelfde aan de hand met Real player. Waarschijnlijk een codex die niet aanwezig is.
Malu

Berichtdoor duckie » 27 mei 2011, 19:40

Lobmans schreef:
JMcN schreef:edit3: er is al beeld: http://forum.rojadirecta.es/showthread. ... light=genk

Er zijn nog zo'n kleine vijf minuten te zien na afluiten.

En dat het Spaans commentaar is, vind ik nog niet zo erg.

Die overenthousiaste
"GOALLOLOLOLOLOLOLOLOLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOGOOOALLLOOOOO GOOOALL GOAAL GOAAL GOAALLLL !!!" (het lijkt wel een kalkoen :p) van die commentator is alvast veel beter dan Frank Raes. :thumb:

Vooral zalig om eens eindelijk de beelden van de spanning van de laatste minuten voor affluiten te zien bij de supporters, bankzitters,... :)

HELD !!!

kwaliteit van het beeld is erg goed. Nederlandstalige commentaar zou leuk zijn, maar je maakt m'n avond goed met deze link.

Merci !!
duckie

Berichtdoor Spille » 27 mei 2011, 19:50

Malu schreef:
Spille schreef:

Ik had hetzelfde aan de hand met Real player. Waarschijnlijk een codex die niet aanwezig is.

Jep, Martrim fixed it!
Spille

Berichtdoor JMcN » 27 mei 2011, 20:10

Sowieso altijd VLC gebruiken om eender welk videobestand af te spelen. Veruit de beste, snelste en meest complete speler.
Rojadirecta is altijd een aanrader voor streams, volledige matchen & highlights ;)
JMcN

Berichtdoor Fraa » 27 mei 2011, 20:41

JMcN schreef:Sowieso altijd VLC gebruiken om eender welk videobestand af te spelen. Veruit de beste, snelste en meest complete speler.
Rojadirecta is altijd een aanrader voor streams, volledige matchen & highlights ;)

Bwah, das subjectief.

CCCP (met Media Player Classic ingebouwd) is volgens mij't snelst, best & meest compleet :)
Al gebruikt VLC wel geen codecs op zich, maar toch... Ik heb VLC & MPC enige tijd naast elkaar gebruikt om te zien wat me't meest beviel & MPC kwam er voor mij duidelijk als de winnaar uit.
Afbeelding
Fraa

Berichtdoor Koningsblauw » 27 mei 2011, 21:11

Fraa schreef:
JMcN schreef:Sowieso altijd VLC gebruiken om eender welk videobestand af te spelen. Veruit de beste, snelste en meest complete speler.

Bwah, das subjectief.

CCCP (met Media Player Classic ingebouwd) is volgens mij't snelst, best & meest compleet :)
Al gebruikt VLC wel geen codecs op zich, maar toch... Ik heb VLC & MPC enige tijd naast elkaar gebruikt om te zien wat me't meest beviel & MPC kwam er voor mij duidelijk als de winnaar uit.

²tje. CCCP all the way
Koningsblauw
Administrator

Mijn team: Zutendaal VV

Berichtdoor vsp » 27 mei 2011, 21:20

Abductee schreef:
JMcN schreef:Dit dus. Bij mij staat het nog altijd op de digicorder maar ik heb geen idee hoe ik die beelden kan overdragen. Die beelden zijn blijkbaar gecodeerd op de harde schijf opgeslagen. Ik vraag me af hoe andere mensen dit voor elkaar krijgen?

Er zijn heus wel mensen die u hiermee kunnen helpen (vsp bijvoorbeeld ;-))

Spreek anders eens met hem af. Als hij een avond langskomt met zijn recorder, dan kunnen jullie samen een hoop genkies gelukkig maken!

ik kan die eraf krijgen. laat maar weten wanneer. dan kom ik af met de laptiop. ik had topoc nu pas gezien 8)
vsp

Mijn team: krc genk

Berichtdoor Fraa » 27 mei 2011, 21:23

Btw, dat Spaans commentaar heeft wel wat, vooral bij de 1-1:

GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL

:D
Afbeelding
Fraa

Volgende

Keer terug naar Nationaal voetbal