Het is nu 20 mei 2012, 17:00

Genk - STVV

Sfeerinitiatieven, sfeergroepen, songs, sfeerattributen, ...
  • Auteur
    Bericht

Genk - STVV

Berichtdoor Vinnie » 21 jan 2012, 09:34

Ik vond het zwak :(

Na de corteo dacht ik dat iedereen goed opgeladen was voor 90 min mental te gaan maar daar heb ik me toch serieus in vergist.
Eerste helft vond ik ronduit dramatisch. Het was zelfs zo erg dat genkbloods mij even moed en troost is komen inspreken :D
Tweede helft was beter maar dat kon ook moeilijk anders.
The toxic avenger - hero of our time!
Vinnie

Mijn team: Genk

De volgende gebruikers vinden dit bericht leuk:
Genkbloods, Martrim

Re: Genk - STVV

Berichtdoor Koningsblauw » 21 jan 2012, 09:48

Zwakste sfeer sinds lang. Wel gelachen met de zombies die hun (toegegeven knappe) nieuwe banderi's blijkbaar schuin moesten houden omdat ze te hoog stonden ;)
Koningsblauw
Administrator

Mijn team: Zutendaal VV

Belgijanac

Berichtdoor RacingRobin » 21 jan 2012, 09:55

Van wat ik op TV hoorde, een moeizame tot zwakke eerste helft, tweede helft lekker sfeertje dankzij 10 dolle minuten op het veld.

Maar voor een derby...tja, ik was teleurgesteld. De derby leeft duidelijk niet meer bij de meerderheid in het stadion.
Sangue, sudore e lacrime...Forza Racing!!
RacingRobin

Mijn team: KRC Genk

Berichtdoor Footsoldier » 21 jan 2012, 10:52

Trouwens bij die forza racing, volgens mij waren dat de genkies aan de overkant die dat terugzongen ipv de boeren :crazy:
Footsoldier

Mijn team: Genk, Lazio Roma

M_ich

Berichtdoor Genkbloods » 21 jan 2012, 12:03

Zwak, zwakker, zwakst, tot zover de eerste helft. Tweede helft goed, maar ja, dan mogen we ons ook "successupporters" noemen, zingen als we voorkomen.

Ik ga naar planten toe, ik pak die vast, die zingen. Ik ga terug weg, die zingen niet meer. Ik kijk effe kwaad terug, die zingen. Ik draai me om, die zingen niet meer. Maar waar gaat ge?!?!

Hopelijk was dit echt een off-day gewoon van TZ, anders, WTF happened in 4 months?? Vanonder TT bij Lance goed groepke gezien, rond de capo ook een goed groepke, en dan een paar individuen, dat was het dat 90 minuten zich gegeven heeft. En ja, ook om in EIGEN boezem te kijken, bij ons bij Drughi en Ultras waren er ook een deel aan het slapen, WIJ moeten altijd het goede voorbeeld geven!

Corteo, in mijn ogen een succes. Goed vuurtje, vocaal redelijk. Maar ik blijf die route hopeloos vinden.

Dat is wat ik onthou na een zatte terugkeer.

@Vinnie: Zelfs een mosh kon er niet vanaf. :lol:
Laatst bijgewerkt door Genkbloods op 21 jan 2012, 12:38, in totaal 6 keer bewerkt.
tiocfaidh ar la
Genkbloods

Berichtdoor GenkFan » 21 jan 2012, 12:24

Footsoldier schreef op 21 jan 2012, 10:52:Trouwens bij die forza racing, volgens mij waren dat de genkies aan de overkant die dat terugzongen ipv de boeren :crazy:

Onder de STVV supp zit de kidsclub :rofl:
We zullen altijd zingen
We dansen en we springen
Omdat we van je houden
FORZA RACING!
GenkFan

Berichtdoor Earthbender » 21 jan 2012, 12:25

GenkFan schreef op 21 jan 2012, 12:24:
Footsoldier schreef op 21 jan 2012, 10:52:Trouwens bij die forza racing, volgens mij waren dat de genkies aan de overkant die dat terugzongen ipv de boeren :crazy:

Onder de STVV supp zit de kidsclub :rofl:

Nee, waren zeker die van stvv met: Fuck you Racing! :loser:
Earthbender

Berichtdoor T.O. » 21 jan 2012, 12:37

Earthbender schreef op 21 jan 2012, 12:25:
GenkFan schreef op 21 jan 2012, 12:24:Onder de STVV supp zit de kidsclub :rofl:

heb ik dus echt geen decibel van gehoord

geamuseerd zoals usual, mij niks aantrekkend van dat hoopje ellendig dat niet meezingt

ook blij dat onze nieuwe vlag het al bij al goed heeft uitgehouden :p
Afbeelding

MENTALITÀ LOVANISTA
T.O.

Mijn team: Racing Genk, AS Roma, Chelsea, Hertha BSC

Animale322, Massei_Genk

Berichtdoor Sander » 21 jan 2012, 13:00

Onderaan TT goed geamuseerd, laatste kwartier constant met limburgse vlag staan zwaaien.
Sander

Berichtdoor Blue Magic » 21 jan 2012, 13:28

Ik zat deze keer in de zittribune, heel dicht bij die boeren en ondanks de mindere sfeer heb ik Genk toch 10x meer en harder gehoord dan die appelboeren.

Genk ! Genk ! = Gaat zeer luid en is visueel machtig :D
Blue Magic

Mijn team: Racing Genk

TZ90

Berichtdoor DennisWOT » 21 jan 2012, 13:32

Algemeen gezien vond ik de sfeer matig, maar ik heb me wel redelijk geamuseerd. Kwam ook wel door het bier...

Hoe triestig was het uitvak eigenlijk? En dan bedoel ik de invulling... Hoe weinig supp's hadden die bij voor zo een korte verplaatsing?!
Oui, moi je suis une bite. C'est ça. Je suis une misérable bite. Et pour me faire respecter, il faudra que je reste toujours bien dur.»
DennisWOT

Berichtdoor GenkFan » 21 jan 2012, 13:33

Earthbender schreef op 21 jan 2012, 12:25:
GenkFan schreef op 21 jan 2012, 12:24:Onder de STVV supp zit de kidsclub :rofl:

ja had ik ook gehoord 8)
We zullen altijd zingen
We dansen en we springen
Omdat we van je houden
FORZA RACING!
GenkFan

Berichtdoor Roelracing » 21 jan 2012, 13:43

Wat deed een wit/groene vlag onderaan in vak E?
Een jeugdvereniging die wat reclame kwam maken?
Successupporter = opportunist
There is only one Super RACING!!
Houd het simpel, leef met vlag(gen) en ... GENK!!!
Roelracing

Berichtdoor Lobmans » 21 jan 2012, 14:17

Roelracing schreef op 21 jan 2012, 13:43:Wat deed een wit/groene vlag onderaan in vak E?

Mss een vlag van RC Mechelen? Al zie ik er het nut ook niet van in om die tijdens zo'n match mee te nemen.
Lobmans

Berichtdoor Roelracing » 21 jan 2012, 14:42

Lobmans schreef op 21 jan 2012, 14:17:
Roelracing schreef op 21 jan 2012, 13:43:Wat deed een wit/groene vlag onderaan in vak E?

Mss een vlag van RC Mechelen? Al zie ik er het nut ook niet van in om die tijdens zo'n match mee te nemen.

Nja, zou kunnen. Maar ik veronderstel dat het wel een jeugdvereniging is die gratis tickets heeft gekregen door middel van stoeltjes te poetsen of zo, aangezien ze op de 2e rij zaten.
Successupporter = opportunist
There is only one Super RACING!!
Houd het simpel, leef met vlag(gen) en ... GENK!!!
Roelracing

Berichtdoor Gavv » 21 jan 2012, 14:50

Genkbloods schreef op 21 jan 2012, 12:03:Zwak, zwakker, zwakst, tot zover de eerste helft. Tweede helft goed, maar ja, dan mogen we ons ook "successupporters" noemen, zingen als we voorkomen.

Ik ga naar planten toe, ik pak die vast, die zingen. Ik ga terug weg, die zingen niet meer. Ik kijk effe kwaad terug, die zingen. Ik draai me om, die zingen niet meer. Maar waar gaat ge?!?!

Hopelijk was dit echt een off-day gewoon van TZ, anders, WTF happened in 4 months?? Vanonder TT bij Lance goed groepke gezien, rond de capo ook een goed groepke, en dan een paar individuen, dat was het dat 90 minuten zich gegeven heeft. En ja, ook om in EIGEN boezem te kijken, bij ons bij Drughi en Ultras waren er ook een deel aan het slapen, WIJ moeten altijd het goede voorbeeld geven!

Corteo, in mijn ogen een succes. Goed vuurtje, vocaal redelijk. Maar ik blijf die route hopeloos vinden.

Dat is wat ik onthou na een zatte terugkeer.

@Vinnie: Zelfs een mosh kon er niet vanaf. :lol:

Rond de capo was idd wel een leuk groepke, goed geamuseerd daar :thumb: tviel me zelfs nog niet op dat de sfeer zo zwak was, maar dat zal wel vooral aan het bier liggen :D
Gavv

Genkbloods

Berichtdoor BlueIsh » 21 jan 2012, 15:27

Niet meedoen, maar wel fijn naar beneden op andere Genksupporters spugen. Zo'n dingen pissen mij dus écht off. Volgende keer zal't niet waar zijn.

________

Sfeer in't algemeen: zwak.

Wel blij dat we dankzij T.O. nu onze vlag hebben. Zowieso nu elke match minstens één vlag non-stop in de lucht in dat sfeervak. :thumb:
BlueIsh

Animale322

Berichtdoor Earthbender » 21 jan 2012, 15:37

BlueIsh schreef op 21 jan 2012, 15:27:Niet meedoen, maar wel fijn naar beneden op andere Genksupporters spugen. Zo'n dingen pissen mij dus écht off. Volgende keer zal't niet waar zijn.

________

Wel blij dat we dankzij T.O. nu onze vlag hebben. Zowieso nu elke match minstens één vlag non-stop in de lucht in dat sfeervak. :thumb:

Was dat in H?
Earthbender

Berichtdoor BlueIsh » 21 jan 2012, 15:41

TRIBUNEZUID schreef:Waren er echt mensen naar beneden aan spugen? :sop:

Jep. Kerel is zelfs ouder dan mij. Onbegrijpelijk.

@Earthbender: TZ.
BlueIsh

Berichtdoor Spille » 21 jan 2012, 15:45

BlueIsh schreef op 21 jan 2012, 15:27:Niet meedoen, maar wel fijn naar beneden op andere Genksupporters spugen. Zo'n dingen pissen mij dus écht off. Volgende keer zal't niet waar zijn.

________

Het zijn altijd dezelfde en elke keer worden die hier op forum ook aangeduid. Maar toch blijven die broekventjes daar staan en "shtijl make". Als TZ iets doet met handen in de lucht ofzo, zijn ze de eerste om "EY! Die hande joenge was da!" te roepen en als ge eens twee seconden niet op let door spanning in de match kunt ge wel eens bier of een rochel in uw nek verwachten.

Ik begin dat vrij tot zeer beu te worden eigenlijk :thumb:
Spille

Berichtdoor BlueIsh » 21 jan 2012, 15:58

Ik veronderstel dat die problemen bestaan vooraan SS? Wij staan met paar man gans vooraan TT aan trommel, en de jeugd daar gedraagt zich normaal gezien altijd. Zijn trouwens jongens met goeie mentaliteit.

Het erge is dat het nu een iets oudere kerel was die tussen die jeugd ging staan en ging spugen. Mensen in staantribune dachten natuurlijk dat het de jonge gastjes waren. Had hem over de plexi zien hangen, maar eens ie weg was hoor ik hele verhaal pas.

Zal erop toezien dat dat niet meer gebeurt, trust me.
BlueIsh

Beckers29

Berichtdoor Spille » 21 jan 2012, 16:01

BlueIsh schreef op 21 jan 2012, 15:58:Ik veronderstel dat die problemen bestaan vooraan SS? Wij staan met paar man gans vooraan TT, en de jeugd daar gedraagt zich normaal gezien altijd. Zijn trouwens jongens met goeie mentaliteit.

Het erge is dat het nu een iets oudere kerel was die tussen die jeugd ging staan en ging spugen. Mensen in staantribune dachten natuurlijk dat het de jonge gastjes waren. Had hem over de plexi zien hangen, maar eens ie weg was hoor ik hele verhaal pas.

Zal erop toezien dat dat niet meer gebeurt, trust me.

Is inderdaad 9 van de 10 keer vooraan SS. Die gooien wel vaker met bier en dergelijk naar onder, maar als het nu iemand anders was, mijn excuses, ik wil niemand onnodig zwart maken. In ieder geval bedankt! Want dat is echt een pest...
Spille

Berichtdoor Genkbloods » 21 jan 2012, 16:18

Nog nooit gezien maar zal er ook op letten, zo mongolen moeten eruit.
tiocfaidh ar la
Genkbloods

Belgijanac, danny.e

Berichtdoor loe » 21 jan 2012, 16:39

Ik hoop dat jullie een onderscheid maken tussen twee groepjes vooraan in SS :D ! Het ene meer centraal en aan de linkerkant met o.a. Animale, Luca_WTS, Export, ... en ik die daar staan en dan die beuntjes rechts in de hoek. Niet dat ik volgende keer met priemende ogen in de gaten gehouden wordt in SS , gewoon omdat ik redelijk onderaan in SS sta :cheer: .

Voor het overige,

KUTSFEER gisteren! Maar de alcohol maakte zo veel goed.
Bis vincit, qui se vincit in victoria ~ Tweemaal overwinnaar is hij, die bij een overwinning zichzelf overwint

Racing for passion, Blades and Hammers for fanculture.
loe

Mijn team: KRC Genk, West Ham

Animale322, Massei_Genk

Berichtdoor M_ich » 21 jan 2012, 16:41

Ik vond de sfeer eigenlijk ook niet zo slecht, sta altijd boven de trap ergens en daar was toch 80 à 90 % constant aant meedoen...
M_ich

Animale322, Footsoldier

Berichtdoor TZ90 » 21 jan 2012, 16:58

1ste helft slecht,2de time vnf de 1-1 beter sfeer !
TZ90

Mijn team: Krc Genk !!

Berichtdoor Animale322 » 21 jan 2012, 17:00

M_ich schreef op 21 jan 2012, 16:41:Ik vond de sfeer eigenlijk ook niet zo slecht, sta altijd boven de trap ergens en daar was toch 80 à 90 % constant aant meedoen...

Idem :thumb:
Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
Animale322

Mijn team: KRC Genk, Juventus

Berichtdoor Racing-Boy » 21 jan 2012, 17:26

Idd , die ventjes rechts onder in SS , liever met een muts gooien ipv mee te doen...
Wat komt zoiets in TZ zoeken? :facepalm:
ULTRAS
NEVER
SURRENDER
Racing-Boy

Mijn team: Genk , Frankfurt

Berichtdoor T.O. » 21 jan 2012, 17:39

Spille schreef op 21 jan 2012, 15:45:

________

Het zijn altijd dezelfde en elke keer worden die hier op forum ook aangeduid. Maar toch blijven die broekventjes daar staan en "shtijl make". Als TZ iets doet met handen in de lucht ofzo, zijn ze de eerste om "EY! Die hande joenge was da!" te roepen en als ge eens twee seconden niet op let door spanning in de match kunt ge wel eens bier of een rochel in uw nek verwachten.

Ik begin dat vrij tot zeer beu te worden eigenlijk :thumb:

Komt toch is in TZ staan pé :p
Afbeelding

MENTALITÀ LOVANISTA
T.O.

Mijn team: Racing Genk, AS Roma, Chelsea, Hertha BSC

Berichtdoor CheMical85 » 21 jan 2012, 20:19

Duid iemand mij aub die mannekes eens aan de volgende match! Paar corrigerende tikke en klaar.. Kom u melden bij de snare drum :thumb:
CheMical85

Mijn team: Genk

Volgende

Keer terug naar Sfeer