door Martrim » 24 jan 2012, 15:16
Maar die "als" is geen kwestie, dus we doen wel even door hoor 
You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.
Xbox: StarCSR // PSN: Martrim // Last.fm: StarCSR
-
Martrim
-
-
-
- Mijn team: KRC Genk
door witte_nr1 » 24 jan 2012, 15:29
Zou wel eens cool zijn als we allemaal eens ergens anders zouden staan, ook al is het maar voor éne match.
-
witte_nr1
-
-
-
- Mijn team: RC Genk
door Martrim » 24 jan 2012, 15:32
witte_nr1 schreef op 24 jan 2012, 15:29:Zou wel eens cool zijn als we allemaal eens ergens anders zouden staan, ook al is het maar voor éne match.
Ik zou er gewoon niet meer op rekenen. Zelfs al 90% ervoor kiest om dat eens te testen, eindigen we nog evenzeer op onze plaats.
-
Martrim
-
-
-
door T.O. » 24 jan 2012, 15:51
idd, ben content waar ik nu sta...beetje slecht voor het trommelvlies ma ik vind da de vlieskes van tegenwoordig maar wat minder moeten bleiten
MENTALITÀ LOVANISTA
-
T.O.
-
-
-
- Mijn team: Racing Genk, AS Roma, Chelsea, Hertha BSC
door Footsoldier » 24 jan 2012, 16:27
Martrim schreef op 24 jan 2012, 15:32:Ik zou er gewoon niet meer op rekenen. Zelfs al 90% ervoor kiest om dat eens te testen, eindigen we nog evenzeer op onze plaats.
Als iedereen er zo over denkt dan zal het inderdaad niet gebeuren, ge zijt toch met een grote groep die actief is daar rechtsboven nee? Als ge allemaal al naar het midden in de scheiding tussen TT en SS komt dan zou dat al een grote verbetering zijn 
-
Footsoldier
-
-
-
- Mijn team: Genk, Lazio Roma
door Martrim » 24 jan 2012, 16:34
Footsoldier schreef op 24 jan 2012, 16:27:Als iedereen er zo over denkt dan zal het inderdaad niet gebeuren, ge zijt toch met een grote groep die actief is daar rechtsboven nee? Als ge allemaal al naar het midden in de scheiding tussen TT en SS komt dan zou dat al een grote verbetering zijn 
Tja, zo te zien staan we daar heel goed, hé Ik weet dat het tof is voor de hele groep, maar uiteindelijk komt ge nog altijd naar het voetbal voor uw plezier. En als zo te zien de meerderheid het liefst boven staat... Tja. Ergens gaan staan tegen je zin, zal je zingmotivatie ook vlug doen verzwakken. Ik heb al duizend keer gezegd: Gaat de meerderheid, dan ben ik mee. Maar zelf verkies ik ook bovenaan of aan de rand te staan. Momenteel heeft zo te zien de rest ook niet de motivatie gehad om er vanaf te stappen. Allé op witte na dan... maar dat is dan ook ene die niet kan stil staan 
-
Martrim
-
-
-
door witte_nr1 » 24 jan 2012, 16:52
-
witte_nr1
-
-
-
- De volgende gebruikers vinden dit bericht leuk:
Martrim
door Vinnie » 24 jan 2012, 17:02
wij zombies kunnen onmogelijk verhuizen....waar gaan we al dat bier zetten? Serieus, daar worden met ons groepje meer dan 100 bokken tijdens de match naar binnegekapt, die staan daar ideaal zo onder het hekwerk
The toxic avenger - hero of our time!
-
Vinnie
-
-
-
- Mijn team: Genk
door Genkbloods » 24 jan 2012, 17:18
Geef u pinten maar aan mij, zal die wel voor jullie bijhouden.  Algemeen: er worden oplossingen aangeboden, jammer dat men het niet wil. Ale, dat sommigen niet willen. Even goede vrienden, maar dan wil ik wel de volgende match een herboren TZ zien of ge ziet een kale dikke knikker de hele match voor u, trust me.
tiocfaidh ar la
-
Genkbloods
-
-
-
B-side
door Animale322 » 24 jan 2012, 18:00
TO, gij staat al ongeveer daar aan die trappen eh 
Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
-
Animale322
-
-
-
- Mijn team: KRC Genk, Juventus
door Martrim » 24 jan 2012, 18:03
Genkbloods schreef op 24 jan 2012, 17:18:Geef u pinten maar aan mij, zal die wel voor jullie bijhouden.  Algemeen: er worden oplossingen aangeboden, jammer dat men het niet wil. Ale, dat sommigen niet willen. Even goede vrienden, maar dan wil ik wel de volgende match een herboren TZ zien of ge ziet een kale dikke knikker de hele match voor u, trust me.
Wij die in ons hoekje blijven staan en hetzelfde doen als al zowat 2.5 seizoenen zal niet zorgen voor een wel of net-niet herboren TZ. Wij klagen overigens ook niet... Wij zijn verre van perfect, en ook in ons hoekje zijn er een aantal die 100% zijn, een aantal die 75% zijn, 50%, 25% of zelfs maar 5%... Maar ik kan wel zeggen dat als heel TZ datzelfde gemiddelde heeft "per kop" dat degenen die echt klagen, dat al minder zouden moeten doen. En dat is geen verwijt naar anderen, ABSOLUUUUUTTTT niet... maar eerder van dat de oplossingen niet gezocht moeten worden bij een al dan niet verplaatsing van één groepke van een 10/20 man...
-
Martrim
-
-
-
M_ich
door Genkbloods » 24 jan 2012, 19:23
Martrim schreef op 24 jan 2012, 18:03:Genkbloods schreef op 24 jan 2012, 17:18:Geef u pinten maar aan mij, zal die wel voor jullie bijhouden.  Algemeen: er worden oplossingen aangeboden, jammer dat men het niet wil. Ale, dat sommigen niet willen. Even goede vrienden, maar dan wil ik wel de volgende match een herboren TZ zien of ge ziet een kale dikke knikker de hele match voor u, trust me.
Wij die in ons hoekje blijven staan en hetzelfde doen als al zowat 2.5 seizoenen zal niet zorgen voor een wel of net-niet herboren TZ. Wij klagen overigens ook niet... Wij zijn verre van perfect, en ook in ons hoekje zijn er een aantal die 100% zijn, een aantal die 75% zijn, 50%, 25% of zelfs maar 5%... Maar ik kan wel zeggen dat als heel TZ datzelfde gemiddelde heeft "per kop" dat degenen die echt klagen, dat al minder zouden moeten doen. En dat is geen verwijt naar anderen, ABSOLUUUUUTTTT niet... maar eerder van dat de oplossingen niet gezocht moeten worden bij een al dan niet verplaatsing van één groepke van een 10/20 man...
Het gaat om minstens 30 man, jullie, Beunhazen, groepjes rond Loe, BluewhiteDragon, ... Minstens 30-40 man. Dat is een goede groep.
tiocfaidh ar la
-
Genkbloods
-
-
-
Animale322
door Martrim » 24 jan 2012, 19:34
Genkbloods schreef op 24 jan 2012, 19:23:Het gaat om minstens 30 man, jullie, Beunhazen, groepjes rond Loe, BluewhiteDragon, ... Minstens 30-40 man. Dat is een goede groep.
De Beunen staan naar mijn weten al WEKEN in de buurt van de scheiding tussen SS en TT...
-
Martrim
-
-
-
door BlueFirm » 24 jan 2012, 19:39
Boven wordt nog redelijk wat kabaal gemaakt, zombies, Lunatics. Er wwordt daar nogal wat uitgekraamd.
(Post made via Android)
Audentes Deus iuvat---"God helpt hen die zelf wat durven"
-
BlueFirm
-
-
-
door Belgijanac » 24 jan 2012, 19:40
Martrim schreef op 24 jan 2012, 19:34:Genkbloods schreef op 24 jan 2012, 19:23:Het gaat om minstens 30 man, jullie, Beunhazen, groepjes rond Loe, BluewhiteDragon, ... Minstens 30-40 man. Dat is een goede groep.
De Beunen staan naar mijn weten al WEKEN in de buurt van de scheiding tussen SS en TT...
Ben tweede helft vrijdag meer naar midden opgeschoven (bij gtid) en daar ging het toch beter. Zelfs kleine beetjes helpen dus. 
Beun there, done that!
-
Belgijanac
- Administrator
-
-
-
- Mijn team: KRC Genk, Hajduk Split
-
door loe » 24 jan 2012, 20:42
Genkbloods schreef op 24 jan 2012, 19:23:Martrim schreef op 24 jan 2012, 18:03:Wij die in ons hoekje blijven staan en hetzelfde doen als al zowat 2.5 seizoenen zal niet zorgen voor een wel of net-niet herboren TZ. Wij klagen overigens ook niet... Wij zijn verre van perfect, en ook in ons hoekje zijn er een aantal die 100% zijn, een aantal die 75% zijn, 50%, 25% of zelfs maar 5%... Maar ik kan wel zeggen dat als heel TZ datzelfde gemiddelde heeft "per kop" dat degenen die echt klagen, dat al minder zouden moeten doen. En dat is geen verwijt naar anderen, ABSOLUUUUUTTTT niet... maar eerder van dat de oplossingen niet gezocht moeten worden bij een al dan niet verplaatsing van één groepke van een 10/20 man...
Het gaat om minstens 30 man, jullie, Beunhazen, groepjes rond Loe, BluewhiteDragon, ... Minstens 30-40 man. Dat is een goede groep.
Ik overweeg wel om meer richting centrum te komen staan, al zal de impact van onze 'verschuiving' maar heel gering zijn aangezien we eigenlijk bijna knal onder D/U en zo staan. Het meeste wat we kunnen doen is een scheet naar links gaan en misschien een paar rijen hoger gaan staan.
Bis vincit, qui se vincit in victoria ~ Tweemaal overwinnaar is hij, die bij een overwinning zichzelf overwint
Racing for passion, Blades and Hammers for fanculture.
-
loe
-
-
-
- Mijn team: KRC Genk, West Ham
door J.D. » 24 jan 2012, 20:45
Super_Mike schreef op 23 jan 2012, 21:01:Als de Zombies zouden verhuizen, wie gaat dan de canon verzorgen? 
Vak AA? Daar kennen ze toch al onze teksten.
-
J.D.
-
-
-
door DennisWOT » 24 jan 2012, 22:04
BlueFirm schreef op 24 jan 2012, 19:39:Boven wordt nog redelijk wat kabaal gemaakt, zombies, Lunatics. Er wwordt daar nogal wat uitgekraamd. (Post made via Android)
En de Acid Area 
Oui, moi je suis une bite. C'est ça. Je suis une misérable bite. Et pour me faire respecter, il faudra que je reste toujours bien dur.»
-
DennisWOT
-
-
-
Lobmans
door Super_Mike » 24 jan 2012, 23:36
Genkbloods schreef op 24 jan 2012, 17:18:Geef u pinten maar aan mij, zal die wel voor jullie bijhouden.  Algemeen: er worden oplossingen aangeboden, jammer dat men het niet wil. Ale, dat sommigen niet willen. Even goede vrienden, maar dan wil ik wel de volgende match een herboren TZ zien of ge ziet een kale dikke knikker de hele match voor u, trust me.
Sorry pé, maar ik ben het niet helemaal eens met u... Voor individuele sfeermakers of kleine groepjes van een vijf man zou het misschien een goed idee zijn naar rond de trap te verhuizen. Maar voor grote groepen, zoals bijvoorbeeld Zombie Squad, is het beter dat ze blijven waar ze zijn. Waarom? Ze werken als een katalysator. Als iedereen die zijn bakkes opentrekt groepeert rond de trappen, dooft de sfeer evenzeer uit naar de uiteindes toe. Als de grotere groepen blijven staan waar ze staan, trekken zij het directe gebied rond hun ook mee. Kijk maar naar die fameuze canons. De eerste was Witte mee begonnen, de tweede Vinnie. Na enkele minuten deden er weer meerderen mee en zo breidde het zich uit tot toch een ferme groep die zelfs op TV hoorbaar is.
-
Super_Mike
-
-
-
-
M_ich, Martrim
door witte_nr1 » 25 jan 2012, 09:31
Super_Mike schreef op 24 jan 2012, 23:36:Genkbloods schreef op 24 jan 2012, 17:18:Geef u pinten maar aan mij, zal die wel voor jullie bijhouden.  Algemeen: er worden oplossingen aangeboden, jammer dat men het niet wil. Ale, dat sommigen niet willen. Even goede vrienden, maar dan wil ik wel de volgende match een herboren TZ zien of ge ziet een kale dikke knikker de hele match voor u, trust me.
Sorry pé, maar ik ben het niet helemaal eens met u... Voor individuele sfeermakers of kleine groepjes van een vijf man zou het misschien een goed idee zijn naar rond de trap te verhuizen. Maar voor grote groepen, zoals bijvoorbeeld Zombie Squad, is het beter dat ze blijven waar ze zijn. Waarom? Ze werken als een katalysator. Als iedereen die zijn bakkes opentrekt groepeert rond de trappen, dooft de sfeer evenzeer uit naar de uiteindes toe. Als de grotere groepen blijven staan waar ze staan, trekken zij het directe gebied rond hun ook mee. Kijk maar naar die fameuze canons. De eerste was Witte mee begonnen, de tweede Vinnie. Na enkele minuten deden er weer meerderen mee en zo breidde het zich uit tot toch een ferme groep die zelfs op TV hoorbaar is.
Totdat Vinnie een sms kreeg van zn vriendin die in 'De Waerd' naar de match zat te kijken. 'Zing eens iets anders,is afgezaagd aan't worden''. Geniaal 
-
witte_nr1
-
-
-
door Martrim » 25 jan 2012, 09:33
En toen wisten we allemaal dat we ZEER GOED bezig waren! 
-
Martrim
-
-
-
door Max Cady » 25 jan 2012, 10:00
Vinnie schreef op 24 jan 2012, 17:02:wij zombies kunnen onmogelijk verhuizen....waar gaan we al dat bier zetten? Serieus, daar worden met ons groepje meer dan 100 bokken tijdens de match naar binnegekapt, die staan daar ideaal zo onder het hekwerk
Bij de Beunhazen 
Racing Beunhazen
-
Max Cady
-
-
-
- Mijn team: Krc Genk
-
door Martrim » 25 jan 2012, 10:01
Mensen hebben het zo te zien moeilijk met retorische vragen 
-
Martrim
-
-
-
door witte_nr1 » 25 jan 2012, 10:03
Max Cady schreef op 25 jan 2012, 10:00:Vinnie schreef op 24 jan 2012, 17:02:wij zombies kunnen onmogelijk verhuizen....waar gaan we al dat bier zetten? Serieus, daar worden met ons groepje meer dan 100 bokken tijdens de match naar binnegekapt, die staan daar ideaal zo onder het hekwerk
Bij de Beunhazen 
Kunnen konijnen zoveel bier aan? 
-
witte_nr1
-
-
-
door T.O. » 25 jan 2012, 12:36
Wa was da van retorische vragen? 
MENTALITÀ LOVANISTA
-
T.O.
-
-
-
- Mijn team: Racing Genk, AS Roma, Chelsea, Hertha BSC
witte_nr1
door Martrim » 25 jan 2012, 12:37
Dat was iemand anders 
-
Martrim
-
-
-
door Koningsblauw » 31 jan 2012, 13:26
Vinnie schreef op 24 jan 2012, 17:02:wij zombies kunnen onmogelijk verhuizen....waar gaan we al dat bier zetten? Serieus, daar worden met ons groepje meer dan 100 bokken tijdens de match naar binnegekapt, die staan daar ideaal zo onder het hekwerk
Dat zal bij ons niet minder zijn, groot voordeel, wij staan veel dichter bij de toog 
-
Koningsblauw
- Administrator
-
-
-
- Mijn team: Zutendaal VV
door Vinnie » 31 jan 2012, 17:54
Koningsblauw schreef op 31 jan 2012, 13:26:Vinnie schreef op 24 jan 2012, 17:02:wij zombies kunnen onmogelijk verhuizen....waar gaan we al dat bier zetten? Serieus, daar worden met ons groepje meer dan 100 bokken tijdens de match naar binnegekapt, die staan daar ideaal zo onder het hekwerk
Dat zal bij ons niet minder zijn, groot voordeel, wij staan veel dichter bij de toog 
de zombies zijn blijkbaar slimmer dan de beunen tijdens de match zelf schenken ze geen bier, vandaar dat we een hele voorraad meenemen op de tribune 
The toxic avenger - hero of our time!
-
Vinnie
-
-
-
|