door Jimz » 26 jan 2012, 18:37
Serieus zin om er nog eens een dikke sfeer van te maken! Hopelijk doen de meeste mee, want uitverkocht betekend ook veel buitenstaand volk.
Ik ga alvast mijn best doen om de meeste mee te krijgen! (TN)
- Bijlagen
-

- id271925-960x700-n.jpg (408.45 KiB) 745 keer bekeken
-
Jimz
-
-
-
- Mijn team: KRC Genk
door Jimz » 26 jan 2012, 18:38
Jimz schreef op 26 jan 2012, 18:37:Serieus zin om er nog eens een dikke sfeer van te maken! Hopelijk doen de meeste mee, want uitverkocht beteken d ook veel buitenstaand volk. Ik ga alvast mijn best doen om de meeste mee te krijgen! (TN)
betekent* Sorry Matrim! 
-
Jimz
-
-
-
door Spille » 26 jan 2012, 19:13
Jimz schreef op 26 jan 2012, 18:38:Jimz schreef op 26 jan 2012, 18:37:Serieus zin om er nog eens een dikke sfeer van te maken! Hopelijk doen de meeste mee, want uitverkocht beteken d ook veel buitenstaand volk. Ik ga alvast mijn best doen om de meeste mee te krijgen! (TN)
betekent* Sorry Matrim! 
*Ma Rtrim
-
Spille
-
-
-
- De volgende gebruikers vinden dit bericht leuk:
Martrim
door Jimz » 26 jan 2012, 19:20
't Is duidelijk dat examens niet goed voor mij zijn 
-
Jimz
-
-
-
door M_ich » 26 jan 2012, 19:43
Iemand die in Leuven op café gaat zien?
-
M_ich
-
-
-
door Spille » 26 jan 2012, 20:57
"Schijt aan het beleid" "Wij willen voetbal zien" "Bloed, zweet en tranen" "Waar is die kampioen?" "Feyenoord pak die rotzooi mee"  ...
-
Spille
-
-
-
door Genkbloods » 26 jan 2012, 21:07
Spille schreef op 26 jan 2012, 20:57:"Schijt aan het beleid" "Wij willen voetbal zien" "Bloed, zweet en tranen" "Waar is die kampioen?" "Feyenoord pak die rotzooi mee"  ...
Braadworsten goedkoper, nu!
tiocfaidh ar la
-
Genkbloods
-
-
-
door loe » 26 jan 2012, 21:16
Naar OHL: "En in de Plaza is 't ook plezant, en in de Plaza is het oook plezaaaant" "OOOO Ze zijn een fusieclub! OOO ze zijn een fusieclub! (kuch kuch)" "En opt unief is 't ook plezant, en opt unief is het ook plezaaaaaant" "Handen in de lucht: 3x CRISTAL ALKEN, 1x STELLA NIET CAMPIONE" ... Verveling tijdens de blok, part III 
Bis vincit, qui se vincit in victoria ~ Tweemaal overwinnaar is hij, die bij een overwinning zichzelf overwint
Racing for passion, Blades and Hammers for fanculture.
-
loe
-
-
-
- Mijn team: KRC Genk, West Ham
door T.O. » 26 jan 2012, 21:22
loe schreef op 26 jan 2012, 21:16:Naar OHL: "En in de Plaza is 't ook plezant, en in de Plaza is het oook plezaaaant"
euh eigenlijk wel, ja "En opt unief is 't ook plezant, en opt unief is het ook plezaaaaaant"
Momenteel niet echt "Handen in de lucht: 3x CRISTAL ALKEN, 1x STELLA NIET CAMPIONE"
Stella > Cristal Maar voor de rest, vollen bak gaan eh!! 
MENTALITÀ LOVANISTA
-
T.O.
-
-
-
- Mijn team: Racing Genk, AS Roma, Chelsea, Hertha BSC
door loe » 26 jan 2012, 21:28
T.O. schreef op 26 jan 2012, 21:22:loe schreef op 26 jan 2012, 21:16:Naar OHL: "En in de Plaza is 't ook plezant, en in de Plaza is het oook plezaaaant"
euh eigenlijk wel, ja "En opt unief is 't ook plezant, en opt unief is het ook plezaaaaaant"
Momenteel niet echt "Handen in de lucht: 3x CRISTAL ALKEN, 1x STELLA NIET CAMPIONE"
Stella > Cristal Maar voor de rest, vollen bak gaan eh!! 
Ik zat gisteren nog in de Plaza  , ik kon het weer niet laten om eens 'extreem te gaan ontspannen' na een examen, resultaat ... het werd 2u 's nachts en menig stella gezopen (niet comfortabel met een examen morgen). 
Bis vincit, qui se vincit in victoria ~ Tweemaal overwinnaar is hij, die bij een overwinning zichzelf overwint
Racing for passion, Blades and Hammers for fanculture.
-
loe
-
-
-
- Mijn team: KRC Genk, West Ham
door T.O. » 27 jan 2012, 01:02
loe schreef op 26 jan 2012, 21:28:T.O. schreef op 26 jan 2012, 21:22:euh eigenlijk wel, ja Momenteel niet echt Stella > Cristal Maar voor de rest, vollen bak gaan eh!! 
Ik zat gisteren nog in de Plaza  , ik kon het weer niet laten om eens 'extreem te gaan ontspannen' na een examen, resultaat ... het werd 2u 's nachts en menig stella gezopen (niet comfortabel met een examen morgen). 
Haha wij doen vaak onze pregame daar, matchke meepikken en dan richting belge of giraf. Paper schrijven met ne kater, 't is eens iets anders 
MENTALITÀ LOVANISTA
-
T.O.
-
-
-
door Martrim » 27 jan 2012, 11:01
Ik denk dat het eerste kwartier wel zal bepalen in welke richting de match uit gaat... Het kan wel eens een zwaar negatieve sfeer worden. 
You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.
Xbox: StarCSR // PSN: Martrim // Last.fm: StarCSR
-
Martrim
-
-
-
door JohanB » 27 jan 2012, 11:13
Martrim schreef op 27 jan 2012, 11:01:Ik denk dat het eerste kwartier wel zal bepalen in welke richting de match uit gaat... Het kan wel eens een zwaar negatieve sfeer worden. 
Doelt ge dan op het bestuur of richting OHL? Iig, ik ga er nog eens bij kunnen zijn zaterdag, damn wat mis ik KRC Genk, ik zou momenteel zelfs het Genk onder HVH missen 
"The Drug Is Football" - Vanilla Muffins
-
JohanB
-
-
door Martrim » 27 jan 2012, 11:23
JohanB schreef op 27 jan 2012, 11:13:Doelt ge dan op het bestuur of richting OHL? Iig, ik ga er nog eens bij kunnen zijn zaterdag, damn wat mis ik KRC Genk, ik zou momenteel zelfs het Genk onder HVH missen 
Vooral bestuur, al mag kut OHL ook wel wat geroep krijgen  Maar prioriteit is onze eigen ploeg.
-
Martrim
-
-
-
door Vinnie » 27 jan 2012, 11:40
ik voel weer een pertotale en gare avond opkomen 
The toxic avenger - hero of our time!
-
Vinnie
-
-
-
- Mijn team: Genk
OSZ, witte_nr1
door Djerbe » 27 jan 2012, 11:55
Safe the earth, It's our only source of beer !
-
Djerbe
-
-
-
Vinnie
door Vinnie » 27 jan 2012, 12:40
heb 'm nog niet, tegen de volgende thuismatch wel! Fuck da gaat lachen worden man  3 zombies op de fiets  genoeg drank en andere middelen meenemen voor onderweg
-
Vinnie
-
-
-
door Djerbe » 27 jan 2012, 12:43
Het is vooral te hopen dat we aan het stadion geraken  !!! 2u op voorhand vertrekken moet wel lukken dan schat ik 
Safe the earth, It's our only source of beer !
-
Djerbe
-
-
-
door T.O. » 27 jan 2012, 14:53
Martrim schreef op 27 jan 2012, 11:01:Ik denk dat het eerste kwartier wel zal bepalen in welke richting de match uit gaat... Het kan wel eens een zwaar negatieve sfeer worden. 
Gij zijt echt serieus bezig ofwa? 
MENTALITÀ LOVANISTA
-
T.O.
-
-
-
door H2O » 27 jan 2012, 15:41
T.O. schreef op 27 jan 2012, 14:53:Martrim schreef op 27 jan 2012, 11:01:Ik denk dat het eerste kwartier wel zal bepalen in welke richting de match uit gaat... Het kan wel eens een zwaar negatieve sfeer worden. 
Gij zijt echt serieus bezig ofwa? 
en of. dikke brol die stella 
-
H2O
-
-
door BOB » 27 jan 2012, 15:54
Vinnie schreef op 27 jan 2012, 12:40:heb 'm nog niet, tegen de volgende thuismatch wel! Fuck da gaat lachen worden man  3 zombies op de fiets  genoeg drank en andere middelen meenemen voor onderweg
Het is tijd om nog eens een pré-matchke te doen Aan ons plekske konden ze op een gegeven moment beter een glascontainer zetten Cheerio
-
BOB
-
-
- Mijn team: KRC GENK
Vinnie
door T.O. » 27 jan 2012, 17:27
Van u verbaast me dat dan weer niet 
MENTALITÀ LOVANISTA
-
T.O.
-
-
-
door Genkbloods » 27 jan 2012, 17:29
Iemand TZ abo over of iemand kent? Laat weten!
tiocfaidh ar la
-
Genkbloods
-
-
-
door Vinnie » 27 jan 2012, 17:39
BOB schreef op 27 jan 2012, 15:54:Vinnie schreef op 27 jan 2012, 12:40:heb 'm nog niet, tegen de volgende thuismatch wel! Fuck da gaat lachen worden man  3 zombies op de fiets  genoeg drank en andere middelen meenemen voor onderweg
Het is tijd om nog eens een pré-matchke te doen Aan ons plekske konden ze op een gegeven moment beter een glascontainer zetten Cheerio
fok ja man da waren tijden  hoe lang is dat al geleden? een jaar of 7? zouden we dat nu nog kunnen lappen daar denkt ge?:)
-
Vinnie
-
-
-
door Spille » 27 jan 2012, 23:51
Niet voor 't één of 't ander, maar Cristal heeft niet eens genoeg grondstoffen om "Pils" genoemd te worden, just sayin'  Stella is da shiiit.
-
Spille
-
-
-
door Martrim » 28 jan 2012, 00:05
Limburgers en Leuvenaars over bieren... De voorkeuren zijn wel overduidelijk 
-
Martrim
-
-
-
door Spille » 28 jan 2012, 00:06
Martrim schreef op 28 jan 2012, 00:05:Limburgers en Leuvenaars over bieren... De voorkeuren zijn wel overduidelijk 
Valt het op dan? 
-
Spille
-
-
-
door Bermiche » 28 jan 2012, 02:12
Spille schreef op 27 jan 2012, 23:51:Niet voor 't één of 't ander, maar Cristal heeft niet eens genoeg grondstoffen om "Pils" genoemd te worden, just sayin'  Stella is da shiiit.
Daar zegt ge het. Ge krijgt er de schijt van!
-
Bermiche
-
-
-
- Mijn team: Krc Genk
Martrim
door BlueIsh » 28 jan 2012, 03:29
-
BlueIsh
-
-
-
door DennisWOT » 28 jan 2012, 03:31
Al hou ik van tijd tot tijd wel van zo een sfeertje... (  ), laat ons hopen dat het straks niet zo is...
Oui, moi je suis une bite. C'est ça. Je suis une misérable bite. Et pour me faire respecter, il faudra que je reste toujours bien dur.»
-
DennisWOT
-
-
-
|