Het is nu 20 mei 2012, 16:57

Genk-OHL

Sfeerinitiatieven, sfeergroepen, songs, sfeerattributen, ...
  • Auteur
    Bericht

Re: Genk-OHL

Berichtdoor BlueWhiteDragon » 29 jan 2012, 21:56

Bwaa dat hele verhaal van het vallen.
Ik had er me eerst wat buiten gehouden. Ik stond er vlak langs (zijn aantal vrienden van me) en ik ben ook met enkele personen die daar normaal staan (Schoonbroer van RacingRobin) gaan praten en hem de situatie uitgelegd. Ook aan die meisjes die daar stonden. Het was gewoon een heel idioot geval van 'erover' gaan. Ik duw ook en val ook naar onder en dat doet iedereen. Maar deze keer was het er net 1 tikkeltje over en ik snapte de reactie van de personen eronder wel. Ik begreep ook dat ze even agressief en met veel bedreigingen kwamen (was door het opjagen aan ook andere dingen).
Na match was er binnen nog even wat gedoe en kwamen er ook stewards bij. Er even bij gaan staan, ff met de personen in kwestie ook gepraat en handen geschud en twas allemaal in orde!
Liefst geen gezaag hier meer over openbaar op het forum, iemand die er nog iets over wilt weten, pm maar!

Verder ben ik in de 2e helft onder gaan staan bij Loe & co. Vond de sfeer wel wat afzwakken maar toch fijn om eindelijk vlaggen, ... omhoog te zien! Wel dat er onder aan de trappen tss SS en TT 2 mannen echt aant klagen waren dat de vlaggen omlaag moesten. Echt serieus aant schreeuwen enzo. Vlaggen ging toen daar onder ook werkelijk omlaag. Jammer maar helaas!
BlueWhiteDragon

Mijn team: KRC Genk

Berichtdoor Binek » 29 jan 2012, 22:23

sfeer maar redelijk
veel banderie/vlaggen ++
nadeel is wel dat ik hierdoor minder kon zien van de match (al kon ik er nog net naast kijken)
vooral jammer dat vele liedjes maar heel kort worden aangehouden
probeer ze altijd zelf zo lang mogelijk aan te houden door ff wat harder te schreeuwen

D/U stonden waren 2e helft meer aanwezig en het is idd positief als jullie de andere blijven aanmoedigen!! Al zou dit normaal niet nodig moeten zijn in TZ... .
Nu Genkbloods terug is, zullen er wel een aantal cactussen gaan verdwijnen....
Binek

Berichtdoor Animale322 » 29 jan 2012, 22:34

Genkbloods schreef op 29 jan 2012, 10:31:Daarom dat ik zeg, kom allemaal (de fanatieke sfeermakers) in een vaste kern staan en dan kan je blijven gaan. Niemand klaagt van vlaggen of banderies, gewoon blijven gaan en zo trek je makkelijker de rest van het volk mee. Zo moet het!

En kapot gelachen toen ik ineens die plaat van Gianni Loco bij de Zombies hoorde... :rofl:

Awel, ik heb bijna 70-80 minuten met een bandirie in de lucht gestaan he, ma heb niemand horen klagen, eindelijk :)
Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
Animale322

Mijn team: KRC Genk, Juventus

De volgende gebruikers vinden dit bericht leuk:
e-lektric, T.O.

Berichtdoor Genkbloods » 29 jan 2012, 22:42

Animale322 schreef op 29 jan 2012, 22:34:
Genkbloods schreef op 29 jan 2012, 10:31:Daarom dat ik zeg, kom allemaal (de fanatieke sfeermakers) in een vaste kern staan en dan kan je blijven gaan. Niemand klaagt van vlaggen of banderies, gewoon blijven gaan en zo trek je makkelijker de rest van het volk mee. Zo moet het!

En kapot gelachen toen ik ineens die plaat van Gianni Loco bij de Zombies hoorde... :rofl:

Awel, ik heb bijna 70-80 minuten met een bandirie in de lucht gestaan he, ma heb niemand horen klagen, eindelijk :)

Heb dat gezien en te gek! Zo moet het, en banderies doorgeven enzo, blijven gaan. Tweede helft was echt lekker binnen onze groep daar aan TT onder en SS rond capo, nu proberen het meer te verspreiden.

Gisteren overigens iemand (als het goed is mag het ook gezegd worden) die ik vorige keer nog aansprak van "meer zingen", DE HELE MATCH zien geven, klasse! En er was een man in TT vanboven, schat rond de 60 jaar, die ook veel meezong, schitterend! Alleen jammer dat er dan van die faking mongolen rond hem stonden die geen klote deden. Kampen bouwen voor zo cactussen, simpel. Beunhazen paar scheten laten draaien daar en we zijn er van af.
tiocfaidh ar la
Genkbloods

Animale322

Berichtdoor Massei_Genk » 29 jan 2012, 22:51

BlueWhiteDragon schreef op 29 jan 2012, 21:56:Wel dat er onder aan de trappen tss SS en TT 2 mannen echt aant klagen waren dat de vlaggen omlaag moesten. Echt serieus aant schreeuwen enzo. Vlaggen ging toen daar onder ook werkelijk omlaag. Jammer maar helaas!

Inderdaad! Dat moet wel bij ons geweest zijn. Die twee mannen waren uiteindelijk echt aan het schreeuwen en vies aant kijken.. Eerst nog genegeerd, toen begon het.. tja ik noem het maar 'gedreig' omdat ik niet op een beter woord kom, heviger te worden en heb ik zwaar tegen mijn goesting die bandiera maar naar omlaag gedaan, al nee-schuddend van de teleurstelling in die personen (na nog even een korte (zinloze) discussie te zijn aangegaan). Hetzelfde bij Alexx3600.. Nog steeds jammer dat dit zo'n dingen moeten gebeuren!
Fino alla fine
Massei_Genk

Mijn team: Racing Genk, Juventus

Berichtdoor Genkbloods » 29 jan 2012, 22:53

Massei_Genk schreef op 29 jan 2012, 22:51:
BlueWhiteDragon schreef op 29 jan 2012, 21:56:Wel dat er onder aan de trappen tss SS en TT 2 mannen echt aant klagen waren dat de vlaggen omlaag moesten. Echt serieus aant schreeuwen enzo. Vlaggen ging toen daar onder ook werkelijk omlaag. Jammer maar helaas!

Inderdaad! Dat moet wel bij ons geweest zijn. Die twee mannen waren uiteindelijk echt aan het schreeuwen en vies aant kijken.. Eerst nog genegeerd, toen begon het.. tja ik noem het maar 'gedreig' omdat ik niet op een beter woord kom, heviger te worden en heb ik zwaar tegen mijn goesting die bandiera maar naar omlaag gedaan, al nee-schuddend van de teleurstelling in die personen (na nog even een korte (zinloze) discussie te zijn aangegaan). Hetzelfde bij Alexx3600.. Nog steeds jammer dat dit zo'n dingen moeten gebeuren!

Luister, geef dan toch gewoon een seintje en ik kom even langs, omhoog die handel.
tiocfaidh ar la
Genkbloods

BlueIsh, Dries, M_ich, Massei_Genk, T.O.

Berichtdoor racingboy12 » 29 jan 2012, 23:12

Heb gisteren onderaan TT ook redelijk lang met de vlag gezwaaid en af en toe heb ik er ook horen roepen dat de vlaggen weg moesten, maar dat heb ik gewoon genegeerd. Het enigste waar ik mijn vlag voor naar beneden deed was als mijn armen het ffkes nemeer aan konden :p
Racing voor altijd!
racingboy12

Animale322, T.O.

Berichtdoor Massei_Genk » 29 jan 2012, 23:18

Heb geprobeerd om het nog te negeren, ma ge moest die bezig zien: Mannen die toch zéker 20 jaar ouder zijn, de grote mannen aan het uithangen tegen iemand die zoveel jonger is.. Maar ik trek hier lessen uit voor de volgende keer, dan zal het sowieso anders zijn ;)
Fino alla fine
Massei_Genk

Berichtdoor T.O. » 29 jan 2012, 23:38

Genkbloods schreef op 29 jan 2012, 22:53:
Massei_Genk schreef op 29 jan 2012, 22:51:Inderdaad! Dat moet wel bij ons geweest zijn. Die twee mannen waren uiteindelijk echt aan het schreeuwen en vies aant kijken.. Eerst nog genegeerd, toen begon het.. tja ik noem het maar 'gedreig' omdat ik niet op een beter woord kom, heviger te worden en heb ik zwaar tegen mijn goesting die bandiera maar naar omlaag gedaan, al nee-schuddend van de teleurstelling in die personen (na nog even een korte (zinloze) discussie te zijn aangegaan). Hetzelfde bij Alexx3600.. Nog steeds jammer dat dit zo'n dingen moeten gebeuren!

Luister, geef dan toch gewoon een seintje en ik kom even langs, omhoog die handel.

Idem hier, kastentelepathie noemen ze dat.
Afbeelding

MENTALITÀ LOVANISTA
T.O.

Mijn team: Racing Genk, AS Roma, Chelsea, Hertha BSC

Massei_Genk

Berichtdoor rcg » 30 jan 2012, 00:26

Eerste helft op trappen TT ter hoogte van capo gestaan. 1x iemand iets gezegd over vlag en weinig van aangetrokken..

Daarna recht naar onder gegaan onderaan trappen in TT. Samen met kameraad die, toegegeven, normaal niet heel veel doet/zingt. Daar echter alleen maar goeie ingesteldheid voor en langs u. Waardoor hij ook los kwam (mede door het lichtjes duwen van bovenaf :p ).
Zelf ook zoveel als fysiek mogelijk vlag de lucht in. Vaste plaats gevonden denk ik. Top avondje maw. :thumb:
"I believe there are boundaries to happiness, but we exceeded them at that time..."
rcg

Berichtdoor TZ4Life » 30 jan 2012, 01:05

Redelijke goede sfeer over de hele match. Maar vooral tevreden omdat er meer en langer vlaggen en bandieries in de lucht waren. Visueel gaan we er toch duidelijk op vooruit.
TZ4Life!
TZ4Life

Mijn team: KRC Genk, Olympique Marseille

Berichtdoor Lance » 30 jan 2012, 01:35

na iedere match lees ik hier dezelfde reacties... 'die jong achter mij was aant klagen dat 'm niks zag door mijn vlag/banderi'
heeft weinig of geen nut om hier te klagen.. de moment zelf die persoon duidelijk maken dat hij/zij in een sfeervak staat en dat daar continu met vlaggen mag gezwaaid worden!

volgende match neem ik onze grote vlag eens denk ik :)
Afbeelding
Lance

Berichtdoor J-star » 30 jan 2012, 10:26

Tijdje geleden verplaatst van midden Ss, tot juist langs de trappen bij de capo, en ik heb me die verplaatsing nog steeds niet beklaagd. Visueel zag het tegen Ohl echt goed uit. Tijdens de Dale Cavese dacht ik dat het was serieus veel vlaggen, en bandieri's in de lucht gezien, zoals het hoort. Next time: gewoon hetzelfde van dat. Als er toch mensen zijn die zich geroepen voelen om te reclameren, gewoon vriendelijk verzoeken om in één van de andere vakken plaats te nemen. Gewoon blijven doorvlaggen, die personen wat reclameren maken zichzelf gewoon belachelijk door eerst een regelement te ondertekenen, en daarna te komen huilen als ze niks zien. Gewoon de hele match door die vlaggen in de lucht, en vooral de klagers niet hun goesting geven, zo geraken we er nooit van af! :tifo:
"Wees niet bang van de perfectie, je bereikt ze toch nooit.”
J-star

Mijn team: Krc genk

Berichtdoor Rated R » 30 jan 2012, 10:38

Binek schreef op 29 jan 2012, 22:23:sfeer maar redelijk
veel banderie/vlaggen ++
nadeel is wel dat ik hierdoor minder kon zien van de match (al kon ik er nog net naast kijken)
vooral jammer dat vele liedjes maar heel kort worden aangehouden
probeer ze altijd zelf zo lang mogelijk aan te houden door ff wat harder te schreeuwen

D/U stonden waren 2e helft meer aanwezig en het is idd positief als jullie de andere blijven aanmoedigen!! Al zou dit normaal niet nodig moeten zijn in TZ... .
Nu Genkbloods terug is, zullen er wel een aantal cactussen gaan verdwijnen....

Afbeelding
1312
Not removing until: sterrenlogo terug is (08.02.12)
Not removing until: Been ontslagen wordt (08.02.12)
Not removing until: Sittard terug in de ere divisie speelt (08.02.12)
Not removing until: West Ham de Barclays League wint (08.02.12)
Rated R

Mijn team: Genk,WestHam,Sittard

Dries, Martrim, Massei_Genk, the chief

Berichtdoor e-lektric » 30 jan 2012, 12:28

Animale322 schreef op 29 jan 2012, 22:34:

ik stond voor/langst u pé, dus dan moeten ze niet mekkeren :D Toen ik die kleine van Drughi omhoog hield, waart gij wel aant mekkeren zalle ! :nono: :check:
Dit is GENK bitch !
e-lektric

Berichtdoor Massei_Genk » 30 jan 2012, 15:14

TRIBUNEZUID schreef:
Lance schreef op 30 jan 2012, 01:35:na iedere match lees ik hier dezelfde reacties... 'die jong achter mij was aant klagen dat 'm niks zag door mijn vlag/banderi'
heeft weinig of geen nut om hier te klagen.. de moment zelf die persoon duidelijk maken dat hij/zij in een sfeervak staat en dat daar continu met vlaggen mag gezwaaid worden!

volgende match neem ik onze grote vlag eens denk ik :)

Een paar wedstrijden terug was er een man aan klagen omdat er een bandierie in de lucht was, ik heb die man toen stevig op zijn plaats gezet en kheb die de rest van de wedstrijd niet meer zien klagen. Gewoon terug muilen, die stoppen wel. ;)

Klopt volledig, maar als jongere is het niet evident terug te muilen tegen 2 ouderen, ook al heb ik het nog even geprobeerd. Zou er een omstaander van hogere leeftijd mij hierin gesteund hebben, zou het vergemakkelijken en zou ik mij er ook véél minder van hebben aangetrokken.
Fino alla fine
Massei_Genk

Berichtdoor Animale322 » 30 jan 2012, 19:01

e-lektric schreef op 30 jan 2012, 12:28:
Animale322 schreef op 29 jan 2012, 22:34:Awel, ik heb bijna 70-80 minuten met een bandirie in de lucht gestaan he, ma heb niemand horen klagen, eindelijk :)

ik stond voor/langst u pé, dus dan moeten ze niet mekkeren :D Toen ik die kleine van Drughi omhoog hield, waart gij wel aant mekkeren zalle ! :nono: :check:

EY ! Er is een verschil tussen mekkeren, en "spelen" ... Ik deed het tweede :D
Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
Animale322

Mijn team: KRC Genk, Juventus

e-lektric

Berichtdoor witte_nr1 » 31 jan 2012, 09:42

Genkbloods schreef op 29 jan 2012, 10:31:

Proberen we al een paar matchen... vies lachen als die doorkomt. Dan wil ik de reacties eens horen van de tegenpartijen. Zing dat maar eens na. 8)
witte_nr1

Mijn team: RC Genk

Berichtdoor CheMical85 » 01 feb 2012, 21:10

Klachten over vlaggen en bandieri's mag iedereen in het vervolg vriendelijk doorverwijzen naar onderaan TT. Wij lossen dat wel op op onze manier. :nono: .
CheMical85

Mijn team: Genk

Animale322, Massei_Genk

Berichtdoor Rated R » 01 feb 2012, 21:17

hahaha klinkt te gezellig.
kga volgend jaar ook komen naar TZ.
1312
Not removing until: sterrenlogo terug is (08.02.12)
Not removing until: Been ontslagen wordt (08.02.12)
Not removing until: Sittard terug in de ere divisie speelt (08.02.12)
Not removing until: West Ham de Barclays League wint (08.02.12)
Rated R

Mijn team: Genk,WestHam,Sittard

Vorige

Keer terug naar Sfeer