Het is nu 20 mei 2012, 16:56

Genk kopiëren is (not) a crime?

Sfeerinitiatieven, sfeergroepen, songs, sfeerattributen, ...
  • Auteur
    Bericht

Re: Genk kopiëren is (not) a crime?

Berichtdoor SC46 » 10 feb 2012, 19:44

RacingRobin schreef op 10 feb 2012, 19:31:Antwerp, Brugge en MVV zingen dit ook en er is ooit zelfs (in het vroege begin) een versie voor Ajax van gemaakt.
Wat de Forza betreft wil ik toch even dit nog zeggen. Die is uiteraard overgenomen uit Italië, maar dat hebben we te danken aan de vele Italianen in Genk die dit hebben "meegenomen" en waardoor dit een deel van de identiteit van de club is geworden. De Aux armes van Standard is uiteraard de Franstalige link alsook hun nauwe band met Marseille, maar Charleroi deed dit ook. "we'll be coming" van Anderlecht, daar vind of ken ik de link totaal niet van of er moet een Schots/Ierse connectie zijn tussen Celtic en Anderlecht.

Aan de andere kant heeft SC46 al duidelijk laten weten dat de Forza in Anderlecht maar op weinig sympathie kan rekenen van de paars-witte aanhang en men hier desnoods tegen zal optreden.

Bij deze ook nog eens vermelden dat iedereen op dit forum is toegelaten, zolang er geen provocatie is en er op een normale manier kan worden gediscusseerd. Hou het dus allemaal deftig, anders volgen er maatregelen.

Klopt, maar antwerp heeft een jarenlange vriendschap met feyenoord gehad, van brugge en mvv snap ik dat ook niet ze. Maar ik vermoed dat die song , net zoals you'll never walk alone, een eigen leven is gaan leiden. Maar de link met feyenoord blijft.
'we'll be coming' is blijven hangen na rsca-celtic, waar er verbroederd werd in de stad met de celtic supporters.
En komt aux armes eigenlijk oorspronkelijk van marseille? Want heel frankrijk zingt die song bijna.
SC46

Mijn team: RSCA

Berichtdoor RacingRobin » 10 feb 2012, 19:49

SC46 schreef op 10 feb 2012, 19:44:
RacingRobin schreef op 10 feb 2012, 19:31:Antwerp, Brugge en MVV zingen dit ook en er is ooit zelfs (in het vroege begin) een versie voor Ajax van gemaakt.
Wat de Forza betreft wil ik toch even dit nog zeggen. Die is uiteraard overgenomen uit Italië, maar dat hebben we te danken aan de vele Italianen in Genk die dit hebben "meegenomen" en waardoor dit een deel van de identiteit van de club is geworden. De Aux armes van Standard is uiteraard de Franstalige link alsook hun nauwe band met Marseille, maar Charleroi deed dit ook. "we'll be coming" van Anderlecht, daar vind of ken ik de link totaal niet van of er moet een Schots/Ierse connectie zijn tussen Celtic en Anderlecht.

Aan de andere kant heeft SC46 al duidelijk laten weten dat de Forza in Anderlecht maar op weinig sympathie kan rekenen van de paars-witte aanhang en men hier desnoods tegen zal optreden.

Bij deze ook nog eens vermelden dat iedereen op dit forum is toegelaten, zolang er geen provocatie is en er op een normale manier kan worden gediscusseerd. Hou het dus allemaal deftig, anders volgen er maatregelen.

Klopt, maar antwerp heeft een jarenlange vriendschap met feyenoord gehad, van brugge en mvv snap ik dat ook niet ze. Maar ik
vermoed dat die song , net zoals you'll never walk alone, een eigen leven is gaan leiden. Maar de link met feyenoord blijft.

Dat bedoel ik dus, er is altijd wel een link te vinden. Dat wij van Genk dit zingen, is me ook eerlijk gezegd een raadsel waar ik het antwoord op niet kan geven, maar zoals Brugge en MVV is ook in Genk dit lied al jaren lang een vaste waarde. Waarschijnlijk omdat de boodschap van "Handen uit de mouwen en hard werken" ook van toepassing was/is in het Genkse met de mijngeschiedenis, is maar een theorie van mij. Aux armes wordt inderdaad in heel Frankrijk gezongen, qua origine ben ik niet zeker, maar ik dacht dat dit Marseille was. Forza xxx wordt trouwens ook in heel Italië geroepen.
Laatst bijgewerkt door RacingRobin op 10 feb 2012, 19:51, in totaal 1 keer bewerkt.
Sangue, sudore e lacrime...Forza Racing!!
RacingRobin

Mijn team: KRC Genk

Berichtdoor BlueIsh » 10 feb 2012, 19:58

SC46 schreef op 10 feb 2012, 19:25:Hier maak ik niet veel woorden aan vuil, stop dan ook met het clublied van feyenoord te zingen.

loe had het duidelijk over stelen van een andere clubs traditie binnen je eigen land. En al zeker als het over een lijflied gaat zoals Aux Armes of Forza Racing.

Al vind ikzelf het persoonlijk ook jammer dat we letterlijk van Feyenoord overnamen, maar dat was het punt niet. Binnen je eigen land zo'n lied stelen, dààr ging het over.
BlueIsh

De volgende gebruikers vinden dit bericht leuk:
RacingRobin

Berichtdoor SC46 » 10 feb 2012, 20:09

BlueIsh schreef op 10 feb 2012, 19:58:
SC46 schreef op 10 feb 2012, 19:25:Hier maak ik niet veel woorden aan vuil, stop dan ook met het clublied van feyenoord te zingen.

loe had het duidelijk over stelen van een andere club binnen je eigen land. En al zeker als het over een lijflied gaat zoals Aux Armes of Forza Racing.

Al vind ikzelf het persoonlijk ook jammer dat we letterlijk van Feyenoord overnamen, maar dat was het punt niet. Binnen je eigen land zo'n lied stelen, dààr ging het over.

Dat valt dan ook het meeste op hé want ge speelt vaak tegen elkaar. Denk dat de reacties van milan ook negatief zijn als jullie de forza inzetten op san siro. In celtic zullen ze ook de schijt krijgen dat iedereen hen nu nazingt. Dankzij youtube en tv is de hele europese ultra scene een groot dorp geworden. Vroeger werden ideeën voor songs in andere landen opgepikt dankzij de europacup of andere trips.
Een song stelen is voor mij trouwens ook volledig overnemen. Als er zelf een tekst wordt gemaakt op een bestaande melodie, valt dat onder stelen? Voor mij niet, als het maar geen clubsong is en er voldoende eigen inbreng is.
SC46

Berichtdoor BlueIsh » 10 feb 2012, 20:13

SC46 schreef op 10 feb 2012, 20:09:Dat valt dan ook het meeste op hé want ge speelt vaak tegen elkaar. Denk dat de reacties van milan ook negatief zijn als jullie de forza inzetten op san siro. In celtic zullen ze ook de schijt krijgen dat iedereen hen nu nazingt. Dankzij youtube en tv is de hele europese ultra scene een groot dorp geworden. Vroeger werden ideeën voor songs in andere landen opgepikt dankzij de europacup of andere trips.
Een song stelen is voor mij trouwens ook volledig overnemen. Als er zelf een tekst wordt gemaakt op een bestaande melodie, valt dat onder stelen? Voor mij niet, als het maar geen clubsong is en er voldoende eigen inbreng is.

I agree.
Dus je bent het eens met hetgeen hier al meermaals is gezegd.
BlueIsh

Berichtdoor Martrim » 10 feb 2012, 20:15

RacingRobin schreef op 10 feb 2012, 19:49:Dat bedoel ik dus, er is altijd wel een link te vinden. Dat wij van Genk dit zingen, is me ook eerlijk gezegd een raadsel waar ik het antwoord op niet kan geven, maar zoals Brugge en MVV is ook in Genk dit lied al jaren lang een vaste waarde. Waarschijnlijk omdat de boodschap van "Handen uit de mouwen en hard werken" ook van toepassing was/is in het Genkse met de mijngeschiedenis, is maar een theorie van mij. Aux armes wordt inderdaad in heel Frankrijk gezongen, qua origine ben ik niet zeker, maar ik dacht dat dit Marseille was. Forza xxx wordt trouwens ook in heel Italië geroepen.

Simpel: het oude kleine Genk dweepte gewoon zeer hard met Feyenoord. Daar zal dat wel van komen...
You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.

Xbox: StarCSR // PSN: Martrim // Last.fm: StarCSR
Martrim

RacingRobin

Berichtdoor RacingRobin » 10 feb 2012, 20:19

SC46 schreef op 10 feb 2012, 20:09:
BlueIsh schreef op 10 feb 2012, 19:58:
loe had het duidelijk over stelen van een andere club binnen je eigen land. En al zeker als het over een lijflied gaat zoals Aux Armes of Forza Racing.

Dat valt dan ook het meeste op hé want ge speelt vaak tegen elkaar. Denk dat de reacties van milan ook negatief zijn als jullie de forza inzetten op san siro. In celtic zullen ze ook de schijt krijgen dat iedereen hen nu nazingt. Dankzij youtube en tv is de hele europese ultra scene een groot dorp geworden. Vroeger werden ideeën voor songs in andere landen opgepikt dankzij de europacup of andere trips.

En toch hoorde ik eergisteren erg duidelijk "Forza Juve" in San Siro klinken, wat uiteindelijk ook niet aanvaard wordt. Maar uiteindelijk roepen ze dat in heel Italië omdat het daar zo'n algemene kreet is geworden net als er in België overal wel een Komaan Racing, Brugge, you mauves, Lierse,....te horen is. In België een Italiaanse kreet roepen daarentegen is speciaal en uitzonderlijk en daar zit een achtergrond en een verhaal aan vast. Daar draait het gewoon om. Wij Genkies nemen natuurlijk veel over uit het buitenland en proberen zo vaak mogelijk een Genkse twist hieraan te geven, maar in België is de Forza van Genk en met reden en het is gewoon stelen wat andere clubs doen in België wanneer ze dit nazingen, simpelweg omdat zij geen link of geschiedenis van oorsprong ermee hebben, maar daar ben je zelf ook mee akkoord. De Forza van ons overnemen is al even belachelijk als dat wij Aux armes zouden beginnen roepen en wij zullen bijna nooit een zeer bekend lied van een andere Belgische club bewust overnemen.
RacingRobin

Berichtdoor SC46 » 10 feb 2012, 20:24

Er worden wel weinig of geen songs geript tussen de grote clubs. We moeten er ook rekening mee houden dat het meestal de kleinere clubs (met alle respect voor cercle of waregem) zijn die iets van een grotere club overnemen. Net zoals wij dat vroeger deden van nog grotere clubs uit europa. Met youtube kan iedereen zelf aan de slag en voor het songrepertoire is dat niet slecht.Hoe kleiner of compacter een supporterslegioen, hoe makkelijker ook om een nieuwe song erdoor te krijgen denk ik. Al is dat het werk van de ultras natuurlijk.
SC46

Berichtdoor RacingRobin » 10 feb 2012, 20:33

SC46 schreef op 10 feb 2012, 20:24:Er worden wel weinig of geen songs geript tussen de grote clubs. We moeten er ook rekening mee houden dat het meestal de kleinere clubs (met alle respect voor cercle of waregem) zijn die iets van een grotere club overnemen. Net zoals wij dat vroeger deden van nog grotere clubs uit europa. Met youtube kan iedereen zelf aan de slag en voor het songrepertoire is dat niet slecht.Hoe kleiner of compacter een supporterslegioen, hoe makkelijker ook om een nieuwe song erdoor te krijgen denk ik. Al is dat het werk van de ultras natuurlijk.

Vreemde vaststelling vind ik, aangezien onze kern nu niet bepaald klein is naar Belgische normen en we de voorbije twee jaar (sinds de oprichting van TZ eigenlijk) een ware song revolutie kennen, we zijn daarentegen wel een hechter blok geworden dat klopt. Ook vreemd vind ik de conclusie dat dit makkelijker is bij kleine clubs en de taak is van de ultras, terwijl die clubs helemaal geen ultras of noemenswaardige harde kern hebben :)
Laatst bijgewerkt door RacingRobin op 10 feb 2012, 20:33, in totaal 1 keer bewerkt.
RacingRobin

Martrim

Berichtdoor SC46 » 10 feb 2012, 21:00

Dat bedoel ik met compact, in TZ zal het makkelijker zijn om iets erdoor te krijgen. Maar dat vak is jullie eigen verdienste. Wij hebben de kans ook gehad om mee te doen met het sfeervak van rsca, maar moesten dan wel onze identiteit ervoor opgeven. Hebben het nu iets moeilijker maar zijn wel trouw aan onze groep gebleven.
SC46

Berichtdoor loe » 11 feb 2012, 14:49

SC46 schreef op 10 feb 2012, 19:25:
loe schreef op 10 feb 2012, 12:23:
Laat Nadson hier buiten jongens! :D

Nu even serieus, SC46, ik wil eens weten in welk sfeerverband jij zit bij RSCA? Lid van de Mauves Army? Niet dat ik lid ben van een of andere Ultravereniging, maar ik ken er theoretisch genoeg van af om te zeggen dat alles wat jij zegt, zwaar in strijd is met de fundamentele principes ervan. Die laksheid waarmee je stelt dat 'alles wordt gepikt, dus let it be', zouden je meer voor gek doen staan in landen met een serieuze scene. Maar ja, dit is België. Hier worden wij ook al uitgelachen als we op Ultrastifo dit probleem alleen maar aankaarten. België is blijkbaar te onserieus om serieus over te komen.

Dit begint al op een beschaafde discussie te lijken waarvoor dank :thumb: Ik ben idd lid van MA en ga al naar het voetbal sinds '90. Dus ik weet er ook wel het één en 't ander vanaf. Ik heb niet gezegd dat alles gepikt kan worden, maar zeg dat diezelfde discussie er altijd geweest is. Sommige songs doen het goed in zowat elk stadion en hebben vaak niks met voetbal te maken (bv dat idiote 'waar is dat feestje'). Dat werd al op fuiven enzo gezongen dus denk ik niet dat één groep daar aanspraak op kan maken. Andere songs zijn typisch voor een club en zijn belachelijk als ze door andere teams 'gestolen' worden. Ja, zoals jullie 'forza'. Maar ook die is gepikt van milan, net zoals 'aux armes' op standard van marseille en onze 'we'll be coming' van celtic. 99 procent van de belgische songs komen uit het buitenland en zijn dus 'gepikt'. Het enige wat we doen is (meestal) een eigen toets eraan geven.

Los van een Brits of van een Ultragedachte: Ik wacht op de dag dat 'Pretty Bubbles in the air' in Millwall gezongen gaat worden of dat de Rangers uit de bol gaan op 'Just can't get enough' :sigh: . Hopelijk begrijpen de Cercletjes, de Anderlechtjes, De Esseveetjes van deze wereld, eindelijk wat wij bedoelen? Blijf AF van andermans traditie!

Hier maak ik niet veel woorden aan vuil, stop dan ook met het clublied van feyenoord te zingen.

En stop nu met zeveren en begin zelf eens voor traditie te zorgen? Jullie HEBBEN traditie (lange geschiedenis, vele titels, europese campagnes), doe er dan iets mee en verlaag u niet tot het kopiëren van andermans zaken. Want ik schrik echt van de povere fantraditie in Anderlecht, ondanks dat jullie zolang de tijd hebben gehad om eraan te werken. Bewijst voor mij alleen maar dat Genk één van de weinige voetbalsteden is in België.

Denk je nu echt dat het coveren van de helft van youtube met enkele ultra's voor fantraditie zorgt? Ik heb respect voor jullie strijd voor het oude logo, en de organisatie van jullie sfeervak. Maar de helft van de genk fans in het stadion liep 15 jaar geleden nog met een andere kleur rond de nek of was nog nooit in een stadion geweest. O-Side bv. is lang een begrip geweest in de belgische fangeschiedenis maar jij gaat me vertellen wat traditie is? En niet alle fans zijn ultra's of casuals, dat blijft hier een minderheid.

Het Blauwe Legioen

Mensen vergeten vaak dat mensen een leven voor KRC Genk hadden, zoals Waterschei en Winterslag. Dus het is niet dat de modale KRC supporter niet weet wat er zich voor 1988 afspeelde. Die 'hand in hand' blijf ik een accidentje noemen, en ik heb me er nooit volledig lekker bij gevoeld dat die gezongen werd. Maar dit lied dateert al vanuit de beginjaren van KRC, en toen kon je nergens niet van een echte Ultrascene spreken in België. Ik denk dat als we wisten wat we nu weten, dit lied indertijd nooit zou overgenomen zijn. Maar toen had het gewoon iets van een 'kom, laten we de ploeg eens aanmoedigen'-mentaliteit, zonder ook maar gekoppeld te zijn aan enkele waarden. En ik blijf erbij dat wij trots mogen zijn op Genk als voetbalstad. Ik denk dat het Belgisch voetbal niet veel clubs onder haar heeft met een identiteit (zoals bij ons het mijnvoetbal is). Dat is redelijk schaars in België en daarom ben ik ook niet te beschaamd om te zeggen dat België onze club en haar supporters nodig heeft.
Bis vincit, qui se vincit in victoria ~ Tweemaal overwinnaar is hij, die bij een overwinning zichzelf overwint

Racing for passion, Blades and Hammers for fanculture.
loe

Mijn team: KRC Genk, West Ham

Genkofcourse, Max Cady

Berichtdoor SC46 » 14 feb 2012, 16:52

Om in hetzelfde onderwerp te blijven, want dat lijkt me ook een vorm van copiëren. Kan iemand van drughi me vertellen waarom die naam gekozen werd? Banden met juve of gewoon als eerbetoon? Mag ook via pm.
SC46

Berichtdoor Winston » 14 feb 2012, 16:57

loe schreef op 11 feb 2012, 14:49:
SC46 schreef op 10 feb 2012, 19:25:

Mensen vergeten vaak dat mensen een leven voor KRC Genk hadden, zoals Waterschei en Winterslag. Dus het is niet dat de modale KRC supporter niet weet wat er zich voor 1988 afspeelde. Die 'hand in hand' blijf ik een accidentje noemen, en ik heb me er nooit volledig lekker bij gevoeld dat die gezongen werd. Maar dit lied dateert al vanuit de beginjaren van KRC, en toen kon je nergens niet van een echte Ultrascene spreken in België. Ik denk dat als we wisten wat we nu weten, dit lied indertijd nooit zou overgenomen zijn. Maar toen had het gewoon iets van een 'kom, laten we de ploeg eens aanmoedigen'-mentaliteit, zonder ook maar gekoppeld te zijn aan enkele waarden. En ik blijf erbij dat wij trots mogen zijn op Genk als voetbalstad. Ik denk dat het Belgisch voetbal niet veel clubs onder haar heeft met een identiteit (zoals bij ons het mijnvoetbal is). Dat is redelijk schaars in België en daarom ben ik ook niet te beschaamd om te zeggen dat België onze club en haar supporters nodig heeft.

Volgens mijn vader werd 'hand in hand' zelfs al tijdens de wedstrijden van Waterschei gezongen.
Winston

Berichtdoor RacingRobin » 14 feb 2012, 17:15

SC46 schreef op 14 feb 2012, 16:52:Om in hetzelfde onderwerp te blijven, want dat lijkt me ook een vorm van copiëren. Kan iemand van drughi me vertellen waarom die naam gekozen werd? Banden met juve of gewoon als eerbetoon? Mag ook via pm.

Even tussendoor, die naam wordt ook wel bij enkele andere ultra groepen van andere clubs gebruikt buiten Genk en Juve.
Ken jij overigens de oorsprong van de naam "Drughi"? Zo niet, kan ik je zeggen dat die van de film " a clockwork orange" komt.
Voor de rest laat ik iemand van Drughi zelf antwoorden ;)
RacingRobin

Berichtdoor SC46 » 14 feb 2012, 17:40

RacingRobin schreef op 14 feb 2012, 17:15:
SC46 schreef op 14 feb 2012, 16:52:Om in hetzelfde onderwerp te blijven, want dat lijkt me ook een vorm van copiëren. Kan iemand van drughi me vertellen waarom die naam gekozen werd? Banden met juve of gewoon als eerbetoon? Mag ook via pm.

Even tussendoor, die naam wordt ook wel bij enkele andere ultra groepen van andere clubs gebruikt buiten Genk en Juve.
Ken jij overigens de oorsprong van de naam "Drughi"? Zo niet, kan ik je zeggen dat die van de film " a clockwork orange" komt.
Voor de rest laat ik iemand van Drughi zelf antwoorden ;)

Ik wist dat die naam uit die film kwam ja, blijkbaar hebben ze ook nog een afdeling in brussel.
SC46

Berichtdoor Rated R » 18 feb 2012, 18:19

Lokeren- Gent

Ik hoor steeds meer supporters van Belgische ploegen zingen.
Dat is zeer positief, maar allemaal zo herkenbare liedjes 8)
We hebben een goed voorbeeld gegeven precies!!!
1312
Not removing until: sterrenlogo terug is (08.02.12)
Not removing until: Been ontslagen wordt (08.02.12)
Not removing until: Sittard terug in de ere divisie speelt (08.02.12)
Not removing until: West Ham de Barclays League wint (08.02.12)
Rated R

Mijn team: Genk,WestHam,Sittard

Berichtdoor Massei_Genk » 18 feb 2012, 19:12

Rated R schreef op 18 feb 2012, 18:19:Lokeren- Gent

Ik hoor steeds meer supporters van Belgische ploegen zingen.
Dat is zeer positief, maar allemaal zo herkenbare liedjes 8)
We hebben een goed voorbeeld gegeven precies!!!

Wij brengen de scene toch een beetje tot leven he. Alhoewel Lokeren - Gent altijd wel redelijk geladen is, voor zoverre hun kwaliteiten.
Fino alla fine
Massei_Genk

Mijn team: Racing Genk, Juventus

Berichtdoor Belgijanac » 18 feb 2012, 19:21

Eigenlijk kan het mij geen kloot schelen dat anderen liedjes van ons overnemen. Dat betekent dat we goed bezig zijn!
Zo lang wij zelf maar genoeg inspiratie hebben...
Beun there, done that!
Belgijanac
Administrator

Mijn team: KRC Genk, Hajduk Split

Berichtdoor RacingRobin » 18 feb 2012, 19:45

Belgijanac schreef op 18 feb 2012, 19:21:Eigenlijk kan het mij geen kloot schelen dat anderen liedjes van ons overnemen. Dat betekent dat we goed bezig zijn!

De eerste die nog met "sfeernix stadion" afkomt, verdient pek en veren :D
RacingRobin

Berichtdoor Rated R » 18 feb 2012, 19:47

RacingRobin schreef op 18 feb 2012, 19:45:
Belgijanac schreef op 18 feb 2012, 19:21:Eigenlijk kan het mij geen kloot schelen dat anderen liedjes van ons overnemen. Dat betekent dat we goed bezig zijn!

De eerste die nog met "sfeernix stadion" afkomt, verdient pek en veren :D

En een klets rond zijn linker oor!
1312
Rated R

Berichtdoor moetdakapothier » 20 feb 2012, 16:41

hahaha, gisteren tijdens svzw-standard: 1.... Omdat ik van je hou, blijf ik je altijd trouw gehoord? oké da is misschien nog te vatten maar nu dit: bij het scoren draaien ze ? Bro hymn ? juist zoals bij ons??? wanne wankers daar...

(Post made via iPod)
moetdakapothier

Mijn team: KRC Genk, Juventus

Berichtdoor Dries » 20 feb 2012, 17:01

moetdakapothier schreef op 20 feb 2012, 16:41:hahaha, gisteren tijdens svzw-standard: 1.... Omdat ik van je hou, blijf ik je altijd trouw gehoord? oké da is misschien nog te vatten maar nu dit: bij het scoren draaien ze ? Bro hymn ? juist zoals bij ons??? wanne wankers daar...

(Post made via iPod)

Was mij ook al opgevallen, ik zou me kapot schamen als hier plots pakweg zombie nation door de boxen zou gaan na een doelpunt. Afbeelding
Racing Till I Die!
Dries

Berichtdoor Lobmans » 20 feb 2012, 17:16

Dries schreef op 20 feb 2012, 17:01:
moetdakapothier schreef op 20 feb 2012, 16:41:hahaha, gisteren tijdens svzw-standard: 1.... Omdat ik van je hou, blijf ik je altijd trouw gehoord? oké da is misschien nog te vatten maar nu dit: bij het scoren draaien ze ? Bro hymn ? juist zoals bij ons??? wanne wankers daar...

(Post made via iPod)

Was mij ook al opgevallen, ik zou me kapot schamen als hier plots pakweg zombie nation door de boxen zou gaan na een doelpunt. Afbeelding

Bro Hymn draaien ze daar al een aantal jaar hoor.
Lobmans

Berichtdoor Rated R » 20 feb 2012, 17:19

Eigenlijk zou deze uit de boxen moeten knallen.
Dat is tenminste uniek.
1312
Rated R

Berichtdoor Massei_Genk » 20 feb 2012, 17:38

Rated R schreef op 20 feb 2012, 17:19:
Dat is tenminste uniek.

:therethere:
Fino alla fine
Massei_Genk

Berichtdoor Rated R » 20 feb 2012, 18:02

Massei_Genk schreef op 20 feb 2012, 17:38:
Rated R schreef op 20 feb 2012, 17:19:
Dat is tenminste uniek.

:therethere:

Why? :therethere:
:D
1312
Rated R

Berichtdoor Massei_Genk » 20 feb 2012, 18:07

Rated R schreef op 20 feb 2012, 18:02:
Massei_Genk schreef op 20 feb 2012, 17:38: :therethere:

Why? :therethere:

Is dat niet die microschoft versie? :p
Zijn er velen toch tegen, hoewel ik de tekst zelf nog wel sjiek vind eigelijk..
Fino alla fine
Massei_Genk

Berichtdoor Rated R » 20 feb 2012, 18:09

Massei_Genk schreef op 20 feb 2012, 18:07:
Rated R schreef op 20 feb 2012, 18:02:Why? :therethere:

Is dat niet die microschoft versie? :p
Zijn er velen toch tegen, hoewel ik de tekst zelf nog wel sjiek vind eigelijk..

Oh, waarom zijn er zoveel tegen?
Ik vind de tekst namelijk ook leuk
1312
Rated R

Berichtdoor Genkbloods » 20 feb 2012, 18:10

Zulte Waregem zingt dus alleen maar Genkliedjes, ze doen het erom. Heb er eens speciaal op gelet. "omdat we van je houden" was er zelfs bij!! :sigh:
tiocfaidh ar la
Genkbloods

Berichtdoor Belgijanac » 20 feb 2012, 18:12

Straks pikken die ons wasmachine logo! :D
Beun there, done that!
Belgijanac
Administrator

Mijn team: KRC Genk, Hajduk Split

VorigeVolgende

Keer terug naar Sfeer