Gebruikers op dit forum: -322-, Google [Bot], wasgebezig en 0 gasten
Genk - ChelseaChelsea away is nog maar pas voorbij, maar binnen 10 dagen is er alweer Genk - Chelsea..
Laat maar komen die ideeen, dat die chelski's eens zien hoe dat een fatsoenlijke home-support er moet uitzien..
Re: Genk - ChelseaStem smeren en gaaaaaaaaaaaaaaan ! !
Re: Genk - Chelsea
Moet gij nie iets anders aan het smeren zijn op het moment ;-)
Ze moeten gewoon weggeknald worden ! Een sfeer zoals tegen Valencia, of nog beter ! Ik hoop ook nog dat Drughi ofzo met een tifo komt tijdens de CL, maar dat is aan hun, en daar steekt natuurlijk veel werk en geld in Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
Re: Genk - Chelseaer gaat natuurlijk man nodig zijn om te komen helpen op wedstrijddag en het dus 1 november is mag dat geen probleem zijn he mannen !!!
Don't worry,
about a thing, cause every little thing, gonna be all right. Come On Genk, Zuid is altijd met jullie !!!!
Re: Genk - ChelseaDe stille supporters ginder wat jennen was ok, maar het lijkt me toch aangewezen om in de thuiswedstrijd vooral onze ploeg te steunen. Zingen tegen dat handvol supporters lijkt me dwaas.
![]() ![]()
Re: Genk - ChelseaIdd, hopelijk wat minder anti songs. Ik kan al niet wachten, hopelijk weer zo'n sfeer als tegen Valencia !
(Post made via iPhone)
Re: Genk - ChelseaLaat u niet vangen, ik heb gisteren toch opgevangen dat de Chelsea aanhang voor een vol uitvak zal zorgen en dat ze uit zijn op wraak, deze keer zal de harde kern WEL aanwezig zijn.
Sangue, sudore e lacrime...Forza Racing!!
Wees gerust, de onze ook ![]() Fino alla fine
Misschien ![]()
Wraak waarvoor? ![]() ![]()
Wordt er iets gedaan dan? Simpele ja of nee is genoeg ;-) Desnoods in PB ps: Im in dan .. Laatst bijgewerkt door Animale322 op 23 okt 2011, 21:01, in totaal 1 keer bewerkt.
Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
Indien nodig aanwezig.
Re: Genk - ChelseaIk ben al van zes uur daar. Moet uefa helpen met iets.
Ga dan ook sfeer moeten maken vanuit de os vakken ofzo. Maar vind miss wel een gaatje indien er meer volk nodig is. (Post made via Android)
Re: Genk - ChelseaIs het eigenlijk mogelijk om op de staantribune te geraken? Of gaat daar niet gestaan worden?
Anders zit ik waarschijnlijk maar in een stil hoekje tegen Chelsea. ![]()
Die klappers van tegen valencia gaven ook wel een beestig resultaat, maar ik weet niet hoe het zit met die kosten daarvan, dat moeten de gene die da georganiseerd hadden maar bekijken, in hoeverre da mogelijk is.. Ik stel mij volledig ter beschikking.. Laat het mij maar weten, en ik ben van de partij.. Stuur maar een pm eventueel met verdere info.
Voor het feit dat we ze in eigen huis zo belachelijk als het Nederlands van de Ultras Mons hebben gemaakt ![]() Sangue, sudore e lacrime...Forza Racing!!
Fat chance. Het away vak is al eeuwen uitverkocht, het lijkt me straf dat de harde kern nu nog zou beslissen om plots wraak te willen komen nemen. Buiten het stadion misschien dan. Maar dan nog is de harde kern momenteel weinig georganiseerd. Na de rellen tegen Cardiff vorig seizoen zijn er heel wat topboys opgepakt (The Nightmare kwam nog aan op de rechtbank met een vles vodka in zijn handen ), en sindsdien loopt het wat mank. Tenzij het tegen Tottenham is, houdt iedereen zich kalm. Misschien dat een verplaatsing naar het continent nog wel voor amusement zal zorgen, dat zullen we binnenkort zien. ![]()
Ideaal. Niks beter als een beetje interactie met de bezoekers. ![]()
Die Engelsmannen kennende zal er voor de match door hun wel stevig gecentrumd worden.. GENECHE 07 ALTIJD PRESENT
ACAB AVANTI ULTRAS
Dan hoop ik dat er 'teruggecentrumd' wordt ! Van mijn stad blijven ze af. Anders grote kuis zoals tijdens Winterslag-Arsenal .Bis vincit, qui se vincit in victoria ~ Tweemaal overwinnaar is hij, die bij een overwinning zichzelf overwint
Racing for passion, Blades and Hammers for fanculture.
Bwa daar is toch niets verkeerd mee, wij doen op verplaatsing in Europa toch ook hetzelfde. Dat is net een van de charmes van die Europese matchen, supporters die samen pleinen inpalmen en wat verbroederen enz.
Denk dat luca_wts zijn nadruk lag op een andere vorm van het werkwoord 'centrummen'. Ik zeg je één ding, zatte Engelsen wil je niet in je centrum . Al zal het misschien door strenge UEFA controles minder zijn de laatste jaren.Bis vincit, qui se vincit in victoria ~ Tweemaal overwinnaar is hij, die bij een overwinning zichzelf overwint
Racing for passion, Blades and Hammers for fanculture.
Bwa ik denk dat dat nog wel zal meevallen hoor. Zelfs die +5000 man van Birmingham hebben in Brugge voor niet al te veel problemen gezorgd, terwijl die toch een véél zwaardere reputatie hebben dan die van Chelsea. Bovendien zullen er ook wel een deel "locals" uit België en omringende landen in het bezoekersvak zitten.
Re: Genk - ChelseaRotzooi daarentegen
Als je de commentaren op youtube leest zie je overal wel dezelfde reacties: er waren geen vuilnisbakken aanwezig. En die paar vuilnisbakken die er waren zaten stampvol. Ook een beetje eigen schuld van de stad Brugge zelf dus.
Re: Genk - ChelseaManne, ik ben nie graag opdringerig, maar deze MOET!
Can you hear Chelsea sing? Noooo noooo Can you hear Chelsea sing? Noooo noooo Can you hear Chelsea sing? I can't hear a fucking thing Whooo whoooo whooooo ![]() MENTALITÀ LOVANISTA
|