Het is nu 20 mei 2012, 16:54

Genk - Chelsea

Sfeerinitiatieven, sfeergroepen, songs, sfeerattributen, ...
  • Auteur
    Bericht

Re: Genk - Chelsea

Berichtdoor Massei_Genk » 05 nov 2011, 13:11

Misschien ligt het aan mij, maar zelfs bij de 0-1 was de sfeer niet veel minder, nog geen 30 seconden na de 0-1 was het toch alweer Genk die zong.. ik vond het gewoon een goede match qua sfeergebeuren. zowel de eerste, als de tweede helft (natuurlijk bij de 0-1 íets minder en na de 1-1 íets meer, maar dat is ook redelijk normaal) waren voor mij goed en ik kijk met plezier terug op deze toch wel historische match voor ons Genkies
Fino alla fine
Massei_Genk

Mijn team: Racing Genk, Juventus

Berichtdoor Earthbender » 05 nov 2011, 13:22

Massei_Genk schreef op 05 nov 2011, 13:11:Misschien ligt het aan mij, maar zelfs bij de 0-1 was de sfeer niet veel minder, nog geen 30 seconden na de 0-1 was het toch alweer Genk die zong.. ik vond het gewoon een goede match qua sfeergebeuren. zowel de eerste, als de tweede helft (natuurlijk bij de 0-1 íets minder en na de 1-1 íets meer, maar dat is ook redelijk normaal) waren voor mij goed en ik kijk met plezier terug op deze toch wel historische match voor ons Genkies

Tja, ook al weet je dat de 0-1 kan vallen, het doet altijd wat pijn! Maar ik vond niet dat TZ minder was. In de zit waren we even stiller, maar het werd weer snel beter. En in de 2de helft stuwde de zit de spelers mee vooruit, en na de 1-1: FEESTJEUH! :thumb:
Earthbender

Mijn team: KRC Genk

Berichtdoor loe » 05 nov 2011, 13:40

Even een intermezzo ...

Er is weeral een banner van Standardfans gepikt in Poltava. Het gaat om het doek van de 'Old Boys' (lijkt er mij te staan op het doek). Een standardfan probeert zich nogmaals te verdedigen op Ultrastifo: "Dat is een doek van een 'gewone' supportersgroep en heeft niets met het Ultra-zijn te maken, zoals UI96 en PHK'. O ja, was die van PHK ook al eens niet gestolen?

Standard, havin' a laugh!
Bis vincit, qui se vincit in victoria ~ Tweemaal overwinnaar is hij, die bij een overwinning zichzelf overwint

Racing for passion, Blades and Hammers for fanculture.
loe

Mijn team: KRC Genk, West Ham

De volgende gebruikers vinden dit bericht leuk:
Animale322, Martrim, Massei_Genk

Berichtdoor Animale322 » 05 nov 2011, 16:46

nielss schreef op 05 nov 2011, 11:39:
Massei_Genk schreef op 03 nov 2011, 21:04: animale kan dit zeker bevestigen, maar het lukte gewoon niet ;)

Waarom moet ik steeds alles van iedereen bevestigen? :lol:
Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
Animale322

Mijn team: KRC Genk, Juventus

Berichtdoor Massei_Genk » 05 nov 2011, 17:00

Animale322 schreef op 05 nov 2011, 16:46:
nielss schreef op 05 nov 2011, 11:39:

Waarom moet ik steeds alles van iedereen bevestigen? :lol:

Omdat gy een beest (lees: animale) zijt he :p
ma volgens uw quote lijkt da alsof ik da gezegd heb, wat nie zo is
Fino alla fine
Massei_Genk

Aaron

Berichtdoor Animale322 » 05 nov 2011, 17:04

Massei_Genk schreef op 05 nov 2011, 17:00:
Animale322 schreef op 05 nov 2011, 16:46:Waarom moet ik steeds alles van iedereen bevestigen? :lol:

Omdat gy een beest (lees: animale) zijt he :p
ma volgens uw quote lijkt da alsof ik da gezegd heb, wat nie zo is

Foutje in het aanpassen van de quote ;)
Animale322

Berichtdoor Footsoldier » 05 nov 2011, 17:35

nielss schreef op 05 nov 2011, 11:39:Na de 0-1 zag ik heel veel kelen toegaan ;) Als je tegen Chelski speelt weet je dat de kans groot is dat je op achterstand gaat komen. Verwacht je eraan en maak gewoon een supersfeer ?

kijk in Chelski, 5-0 achter en heel het vak stond te springen...

toen we dinsdag 0-1 achterstonden en ons spel viel even wat tegen hoorde ik veel mensen morren, onderaan SS probeerden we met 4-5 man de boel op te jutten, animale kan dit zeker bevestigen, maar het lukte gewoon niet ;)

tot de kansen terugkwamen en we meer en meer begonnen te drukken, toen gingen die handjes weer te lucht in.

na de 1-1 was de sfeer pure top inderdaad ;)

maar toch steun aan blauw en wit? ook alst tegen zit

Een hele dikke 2..In mijn buurt ook veel mensen gezien die ik nog nooit had gezien, en inderdaad..Tegen chelsea verwacht men gewoon het beste van het beste in verband met sfeer, maar die verwachtigen zijn gewoon niet ingelost na de 0-1,de goal die ook wel te voorspellen was. Gewoon in vergelijking met tegen Valencia vond ik het veel minder na de 0-1. Maar zoals gezegd was het bij de 1-1 wel ECHT top.

En heel die media die ons verheerlijkt in verband met sfeer, verheerlijkte de sfeer van Standaard ook een paar jaar geleden in de CL en de keren dat ik op sclessin was, was het maar zwak.Ik wil maar zeggen, fuck de media.. Maar precies de helft zit er op de kicken als de media eens iets postiefs over de sfeer zegt... No one likes us, we don't care hoeft dus al helemaal niet meer gezongen worden.
Footsoldier

Mijn team: Genk, Lazio Roma

Berichtdoor Martrim » 05 nov 2011, 17:37

Kom kom. "No one likes us, we don't care" moet daarom niet uitsluiten dat het leuk is om erkenning te krijgen. Zeker als je jarenlang zelfs bij goede prestaties te horen krijgt dat het maar niks voorstelt.
You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.

Xbox: StarCSR // PSN: Martrim // Last.fm: StarCSR
Martrim

Berichtdoor Massei_Genk » 05 nov 2011, 17:41

Footsoldier schreef op 05 nov 2011, 17:35:
nielss schreef op 05 nov 2011, 11:39:Na de 0-1 zag ik heel veel kelen toegaan ;) Als je tegen Chelski speelt weet je dat de kans groot is dat je op achterstand gaat komen. Verwacht je eraan en maak gewoon een supersfeer ?

kijk in Chelski, 5-0 achter en heel het vak stond te springen...

toen we dinsdag 0-1 achterstonden en ons spel viel even wat tegen hoorde ik veel mensen morren, onderaan SS probeerden we met 4-5 man de boel op te jutten, animale kan dit zeker bevestigen, maar het lukte gewoon niet ;)

tot de kansen terugkwamen en we meer en meer begonnen te drukken, toen gingen die handjes weer te lucht in.

na de 1-1 was de sfeer pure top inderdaad ;)

maar toch steun aan blauw en wit? ook alst tegen zit

Een hele dikke 2..In mijn buurt ook veel mensen gezien die ik nog nooit had gezien, en inderdaad..Tegen chelsea verwacht men gewoon het beste van het beste in verband met sfeer, maar die verwachtigen zijn gewoon niet ingelost na de 0-1,de goal die ook wel te voorspellen was. Gewoon in vergelijking met tegen Valencia vond ik het veel minder na de 0-1. Maar zoals gezegd was het bij de 1-1 wel ECHT top.

En heel die media die ons verheerlijkt in verband met sfeer, verheerlijkte de sfeer van Standaard ook een paar jaar geleden in de CL en de keren dat ik op sclessin was, was het maar zwak.Ik wil maar zeggen, fuck de media.. Maar precies de helft zit er op de kicken als de media eens iets postiefs over de sfeer zegt... No one likes us, we don't care hoeft dus al helemaal niet meer gezongen worden.

Die media kan mij gestolen worden, echt..
dan kijk ik nog liever naar wat andere supporters van ons vinden dan de media. Maar zelfs dat is niet eens nodig want we doen het niet voor hun, maar voor onszelf, voor onze ploeg, voor Genk! Zoals reeds al aangehaald zitten we op de juiste weg, nu alleen deze lijn nog doortrekken, OOK in minder aantrekkelijke wedstrijden en we zijn vertrokken
Fino alla fine
Massei_Genk

Berichtdoor Footsoldier » 05 nov 2011, 17:43

Ja, misschien was het wel een lichtjes overdreven post ;).. Maar ik ergerde mij er lichtjes aan. Ik heb gewoon ook schrik voor een te euforisch gevoel wat een negatieve invloed gaat hebben op vanavond..Voetjes op de grond en vanavond gewoon knallen !

Negativist tot in de kist 8)
Footsoldier

Mijn team: Genk, Lazio Roma

Berichtdoor Massei_Genk » 05 nov 2011, 18:04

Haha ma ge hebt zeker wel gelijk op bepaalde vlakken ;) Realisme moet er zeker zijn, en we moeten ook zeker niet te hard van stapel lopen, maar het gaat nu eenmaal goed.
Match per match apart bekijken en gewoon altijd knallen (te beginnen met vandaag)
Fino alla fine
Massei_Genk

Berichtdoor T.O. » 06 nov 2011, 23:50

Genkbloods schreef op 05 nov 2011, 11:56:Dan denk ik dat ze op de tv foetelen, want ik heb Genk 90 minuten duidelijk gehoord.

Idd, heb de match is bekeken en was net Hajduk Split tegen Wisla Krakow waarvan de sfeermakers eigenlijk grizzlyberen zijn met sabeltanden in hun mond en kettingzagen in hun handen
Afbeelding

MENTALITÀ LOVANISTA
T.O.

Mijn team: Racing Genk, AS Roma, Chelsea, Hertha BSC

Berichtdoor T.O. » 06 nov 2011, 23:52

Massei_Genk schreef op 05 nov 2011, 17:41:Die media kan mij gestolen worden, echt..
dan kijk ik nog liever naar wat andere supporters van ons vinden dan de media. Maar zelfs dat is niet eens nodig want we doen het niet voor hun, maar voor onszelf, voor onze ploeg, voor Genk! Zoals reeds al aangehaald zitten we op de juiste weg, nu alleen deze lijn nog doortrekken, OOK in minder aantrekkelijke wedstrijden en we zijn vertrokken

Idd, ik doe het voor mezelf, voor de mannen waarmee ik int vak sta en voor onze spelers. Die de voorbije 2 jaar toch bewijzen dat ze ons bloeske mogen dragen (het is ooit anders geweest.) Feedback die van HUN komt, dat doet me enorm goed. Hoe ik Vossen, Köteles of Tözsér over de sfeer hoor stoefen, heerlijk.
Afbeelding

MENTALITÀ LOVANISTA
T.O.

Mijn team: Racing Genk, AS Roma, Chelsea, Hertha BSC

Aaron, Genkbloods, Massei_Genk

Berichtdoor Aaron » 11 nov 2011, 22:59

Weet niet als deze hier al staat;

Aaron

Berichtdoor Massei_Genk » 11 nov 2011, 23:18

Waarom zingen die zo nie IN het stadion?
Fino alla fine
Massei_Genk

Genkofcourse

Berichtdoor RacingRobin » 11 nov 2011, 23:26

Massei_Genk schreef op 11 nov 2011, 23:18:Waarom zingen die zo nie IN het stadion?

Omdat het makkelijker is om met 100 te zingen en zo die andere 40 ofzo te intimideren, wat blijkbaar goed gelukt was, dan met diezelfde 100 tegen 20.000 gekken te zingen zeker? :crazy:
Sangue, sudore e lacrime...Forza Racing!!
RacingRobin

Berichtdoor Massei_Genk » 11 nov 2011, 23:36

RacingRobin schreef op 11 nov 2011, 23:26:
Massei_Genk schreef op 11 nov 2011, 23:18:Waarom zingen die zo nie IN het stadion?

Omdat het makkelijker is om met 100 te zingen en zo die andere 40 ofzo te intimideren, wat blijkbaar goed gelukt was, dan met diezelfde 100 tegen 20.000 gekken te zingen zeker? :crazy:

haha nu hebben die zich toch nog belachelijker gemaakt, en dan zeggen ze op voorhand nog dat ze ons gingen wegblazen qua support? Grappig volkske, die Britten..
Fino alla fine
Massei_Genk

Berichtdoor Spille » 12 nov 2011, 00:03

Engelse stijl! Kijk maar naar Brugge :p
Spille

Gavino

Berichtdoor loe » 12 nov 2011, 00:16

Aaron schreef op 11 nov 2011, 22:59:Weet niet als deze hier al staat;

Ik ken nu niet overdreven veel van die Britse-stijl 'knokcultuur'. Maar is met 40 man aanvallen om dan meteen te moeten gaan lopen (tegen 100 man), niet een beetje vreemd? Dit is geen aanvallende reactie van mij he ofzo ;) , stel me gewoon vragen hoe dit 'geïnterpreteerd' zal worden binnen jullie scene.

Want ik lees dit op youtube:

I think you will find we were drinking and singing songs when these fools came aroiund the corner and attacked us unprovoked..and started throwing bottles. what a set of cunts they are. we couldnt just stand there and take it, so we ran for them, and then they ran off like like little schollboys. if you cant take the hit, then dont start the fight. wankers.
Bis vincit, qui se vincit in victoria ~ Tweemaal overwinnaar is hij, die bij een overwinning zichzelf overwint

loe

Berichtdoor witte_nr1 » 15 nov 2011, 06:14

Als ge zag wat voor mannen er zaten aan de Amadeus toen,zou ik ook gaan lopen...12u 's middags Leffe aan't zuipen alsof het water was en je kreeg de indruk dat het de promoteam was van Stone Island. En zij waren de mannen van Genk ook de hele tijd komen 'spotten' aan de Camargue. Het zat er aan te komen toen.
witte_nr1

Mijn team: RC Genk

Berichtdoor loe » 15 nov 2011, 18:27

witte_nr1 schreef op 15 nov 2011, 06:14:Als ge zag wat voor mannen er zaten aan de Amadeus toen,zou ik ook gaan lopen...12u 's middags Leffe aan't zuipen alsof het water was en je kreeg de indruk dat het de promoteam was van Stone Island. En zij waren de mannen van Genk ook de hele tijd komen 'spotten' aan de Camargue. Het zat er aan te komen toen.

ok, thanks om wat meer over de context te vertellen.

loe

witte_nr1

Berichtdoor Ursa_Major » 14 feb 2012, 18:07

Vossen 1-1 tegen Chelsea sfeer

We zullen altijd zingen..

Tijden!
40 jaar Genks voetbal, 20 jaar T2, Pierre Denier!
Ursa_Major

Berichtdoor Massei_Genk » 14 feb 2012, 18:09

Beiden geblokkeerd wegens auteursrechten van de MAFFIA (aka UEFA).. jammer
Fino alla fine
Massei_Genk

Berichtdoor Animale322 » 14 feb 2012, 18:19

Ach man die UEFA is zo achterlijk he man, met hun youtube blokkeringen.
Ook bij mij hebben ze een filmpje geblokkeerd die uitsluitend over de sfeer ging;
Animale322

Berichtdoor -RACINGBOY- » 14 feb 2012, 19:59

Jammer

(Post made via iPod)
-RACINGBOY-

Berichtdoor Ursa_Major » 15 feb 2012, 20:15

Ursa_Major

Alexx3600, Animale322, Massei_Genk

Berichtdoor Ursa_Major » 18 feb 2012, 18:35

Genk-Chelsea 1-1 Vossen + sfeer

3 linkse passes van 3 rechtsvoetige spelers
:cheer:
http://tinyurl.com/72n9kkb

Mooiste moment van dit seizoen, zonder twijfel!
Ursa_Major

Dries, Gavino

Berichtdoor Tuncel » 19 feb 2012, 14:18

Man, wat een sfeer !!
Tuncel

Vorige

Keer terug naar Sfeer