Het is nu 20 mei 2012, 16:52

Genk - Cercle

Sfeerinitiatieven, sfeergroepen, songs, sfeerattributen, ...
  • Auteur
    Bericht

Genk - Cercle

Berichtdoor T.O. » 22 dec 2011, 10:40

Hebben we der goesting in ofwa. Geef mij voetbal ik zweer het u, dat kersteten helpen verteren :fiesta:
Afbeelding

MENTALITÀ LOVANISTA
T.O.

Mijn team: Racing Genk, AS Roma, Chelsea, Hertha BSC

Re: Genk - Cercle

Berichtdoor Sander » 22 dec 2011, 11:08

ik heb altijd goesting in Genk!
Sander

Mijn team: KRC Genk

Berichtdoor Animale322 » 22 dec 2011, 11:08

T.O. schreef op 22 dec 2011, 10:40:Hebben we der goesting in ofwa. Geef mij voetbal ik zweer het u, dat kersteten helpen verteren :fiesta:

TO, blijf van de vlaggen af ! 8)
Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
Animale322

Mijn team: KRC Genk, Juventus

Berichtdoor T.O. » 22 dec 2011, 13:45

Ik zweer het u geef mij een vlag of er gaan lappen vallen! ^^
Afbeelding

MENTALITÀ LOVANISTA
T.O.

De volgende gebruikers vinden dit bericht leuk:
Henri

Berichtdoor Henri » 22 dec 2011, 14:02

T.O. schreef op 22 dec 2011, 13:45:Ik zweer het u geef mij een vlag of er gaan lappen vallen! ^^

Laat me raden, uw droomjob is vaandeldrager, right ? :p
Henri

Berichtdoor T.O. » 22 dec 2011, 14:05

Henri schreef op 22 dec 2011, 14:02:
T.O. schreef op 22 dec 2011, 13:45:Ik zweer het u geef mij een vlag of er gaan lappen vallen! ^^

Laat me raden, uw droomjob is vaandeldrager, right ? :p

Nee want das nie sfeervol genoeg. Heb eens gesolliciteerd naar de post van Ivan Bogdanov maar ik geraakte er net niet met mijn bicepomtrek.
Afbeelding

MENTALITÀ LOVANISTA
T.O.

Sander

Berichtdoor Massei_Genk » 22 dec 2011, 16:19

..net niet :)
Fino alla fine
Massei_Genk

Mijn team: Racing Genk, Juventus

Berichtdoor RacingRobin » 22 dec 2011, 22:53

As usual, geen woorden, maar daden ;)
Sangue, sudore e lacrime...Forza Racing!!
RacingRobin

Berichtdoor Animale322 » 22 dec 2011, 23:07

Liefst gelijk tegen Lierse ... Vlaggen en bandiries !
Animale322

Berichtdoor Roelracing » 22 dec 2011, 23:19

1 echt deftige 'forza racing' zodat ze daar in Brugge en Waregem weten wie er eerst mee begon in België en wie er de beste in is.
Successupporter = opportunist
There is only one Super RACING!!
Houd het simpel, leef met vlag(gen) en ... GENK!!!
Roelracing

Berichtdoor Animale322 » 22 dec 2011, 23:23

Roelracing schreef op 22 dec 2011, 23:19:1 echt deftige 'forza racing' zodat ze daar in Brugge en Waregem weten wie er eerst mee begon in België en wie er de beste in is.

En in Anderlecht* :sop:
Animale322

Berichtdoor Sander » 22 dec 2011, 23:37

TRIBUNEZUID schreef:
Roelracing schreef op 22 dec 2011, 23:19:1 echt deftige 'forza racing' zodat ze daar in Brugge en Waregem weten wie er eerst mee begon in België en wie er de beste in is.

Iedereen weet wie er als eerst mee begon en iedereen weet ook dat wij er de beste in zijn. 20 man die forza cercle of forza waregem roepen , wie hoort dat?

de mensen die in een straal van 5m rond die 20man staan :p

onze forza racing heeft zelfs europa verrast! :thumb:
Sander

JVDH

Berichtdoor lpracing » 23 dec 2011, 14:48

Heb er verdomd veel zin in! Was het al maar maandag!! we moete knallen! alles de lucht in, misschien toch nog is blote pens gaan, tis alweer ff geleden..

Forza Racing!!!
lpracing

Berichtdoor Gtid_ » 23 dec 2011, 15:08

Ik ga klotezat zijn. Eerst cyclocross kijken en dan richting Genk. Gelukkig moet ik niet rijden... :fiesta:
Gtid_

Mijn team: Racing Genk

Berichtdoor Sander » 23 dec 2011, 15:40

Let's go f*cking mental!
Sander

Berichtdoor Yen-c » 24 dec 2011, 16:01

Het geweldige jaar 2011 in schoonheid afsluiten, de spelers nog eens uitdrukkelijk bedanken met een merci Racing en kampioenen olé olé? En vermits Tözsèr en Pudil hoogst waarsschijnlijk zullen vertrekken in januari, hun naam nog eens scanderen. 2 spelers met een redelijk lange staat van dienst en die een groot aandeel hebben in onze recente successen!
Yen-c

Berichtdoor Jorrit » 24 dec 2011, 17:29

Zou wel mooi zijn geweest mocht er een tifo zijn gepland voor deze match met een soort van 'jaaroverzicht' van ons Genk. Maar daar is het nu uiteraard al te laat voor.

Gewoon nog eens voor de laatste keer dit jaar nog eens de volle 90'+ de longen uit u lijf schreeuwen en het jaar in schoonheid afsluiten. Ook zoals hierboven al gezegd vind ik ook wel dat Tözsér en Pudil hun naam mag gescandeerd worden voor hun toch wel lange dienst voor onze club.
Blues army, Racing army!
Jorrit

Berichtdoor Sander » 24 dec 2011, 23:41

GOESTINGGGGG!
Sander

Berichtdoor Gtid_ » 25 dec 2011, 09:32

Ik ga vooral die kilo extra van gisteren en vandaag eraf zweten...
Gtid_

Mijn team: Racing Genk

Sander

Berichtdoor Animale322 » 25 dec 2011, 12:31

Gtid_ schreef op 25 dec 2011, 09:32:Ik ga vooral die kilo extra van gisteren en vandaag eraf zweten...

TZ gaat gaan zeg ik u ! Zweet zal in het rond vliegen !
Animale322

Berichtdoor Dewaelheyns » 26 dec 2011, 12:19

Als alles goed gaat ben ik in vak HH das aan de noord-kant naar de corner toe present met een megafoon, hopelijk doen de stewards niet moeilijk.

Het is mijn bedoeling om de andere kant van het stadion ook mee te krijgen, we hebben allemaal gezien welke mega-effecten het kan hebben als heel het stadion de ploeg naar voren duwt, daarmee dit initiatief.

En zoals hierboven beschreven kunnen we hiermee een nog luidere forza racing bekomen :p
Racing Genk... always there for me when i'm down
my pride, my love, my life
Dewaelheyns

Mijn team: Krc Genk

Azzurri, Jimz, JVDH, Onderdezon, TZ90

Berichtdoor Sander » 26 dec 2011, 13:05

Dewaelheyns schreef op 26 dec 2011, 12:19:Als alles goed gaat ben ik in vak HH das aan de noord-kant naar de corner toe present met een megafoon, hopelijk doen de stewards niet moeilijk.

Het is mijn bedoeling om de andere kant van het stadion ook mee te krijgen, we hebben allemaal gezien welke mega-effecten het kan hebben als heel het stadion de ploeg naar voren duwt, daarmee dit initiatief.

En zoals hierboven beschreven kunnen we hiermee een nog luidere forza racing bekomen :p

Hopen dat als je de megafoon mee binnen krijgt, de oudere generatie niet moeilijk zal doen. Verder zeer leuk initiatief ;)
Sander

Berichtdoor Dewaelheyns » 26 dec 2011, 13:10

Sander schreef op 26 dec 2011, 13:05:
Dewaelheyns schreef op 26 dec 2011, 12:19:Als alles goed gaat ben ik in vak HH das aan de noord-kant naar de corner toe present met een megafoon, hopelijk doen de stewards niet moeilijk.

Hopen dat als je de megafoon mee binnen krijgt, de oudere generatie niet moeilijk zal doen. Verder zeer leuk initiatief ;)

Dat hoop ik ook, maar in HH heerst er wel een redelijk positieve sfeer en kan er al is lichtjes meegezongen worden met TZ, het probleem is denk ik dat iedereen wel meewil maar zich schaamt om het in gang te zetten omdat ze denken dat ze dan voor schut staan. Maar daar gaan we vanavond verandering in brengen.

We hebben allemaal gezien hoe het in de CL ging in de thuismatchen met de juiste sfeer. als we daardoor op het einde van het seizoen een paar puntjes meer kunnen bekomen mogen ze mij zelfs de dorpsgek van de Noordkant noemen, Fuck it :p
Dewaelheyns

Animale322

Berichtdoor Gavv » 26 dec 2011, 13:36

Yen-c schreef op 24 dec 2011, 16:01:Het geweldige jaar 2011 in schoonheid afsluiten, de spelers nog eens uitdrukkelijk bedanken met een merci Racing en kampioenen olé olé? En vermits Tözsèr en Pudil hoogst waarsschijnlijk zullen vertrekken in januari, hun naam nog eens scanderen. 2 spelers met een redelijk lange staat van dienst en die een groot aandeel hebben in onze recente successen!

Volledig mee eens, een dikke ' merci racing ' en hun namen scanderen is wel op zijn plaats na zo'n fantastisch jaar 8) !
Gavv

Berichtdoor krcboy » 26 dec 2011, 13:52

Dewaelheyns schreef op 26 dec 2011, 13:10:
Sander schreef op 26 dec 2011, 13:05:

Dat hoop ik ook, maar in HH heerst er wel een redelijk positieve sfeer en kan er al is lichtjes meegezongen worden met TZ, het probleem is denk ik dat iedereen wel meewil maar zich schaamt om het in gang te zetten omdat ze denken dat ze dan voor schut staan. Maar daar gaan we vanavond verandering in brengen.

We hebben allemaal gezien hoe het in de CL ging in de thuismatchen met de juiste sfeer. als we daardoor op het einde van het seizoen een paar puntjes meer kunnen bekomen mogen ze mij zelfs de dorpsgek van de Noordkant noemen, Fuck it :p

wij in ii zullen alvast helpen , wij proberen al een paar jaar er wat sfeer in te brengen ,zitten aan de bovenkant juist langs vak hh
samen b.w.virus en de rest
krcboy

Mijn team: krc genk

Berichtdoor Sander » 26 dec 2011, 15:15

krcboy schreef op 26 dec 2011, 13:52:
Dewaelheyns schreef op 26 dec 2011, 13:10:

wij in ii zullen alvast helpen , wij proberen al een paar jaar er wat sfeer in te brengen ,zitten aan de bovenkant juist langs vak hh
samen b.w.virus en de rest

Goed dat je de sfeer op de zittribune wilt verbeteren, en elk dorp heeft wel een dorpsgek ;)
Maak die sfeer daar!
Sander

Berichtdoor Sander » 26 dec 2011, 15:17

Gavv schreef op 26 dec 2011, 13:36:
Yen-c schreef op 24 dec 2011, 16:01:Het geweldige jaar 2011 in schoonheid afsluiten, de spelers nog eens uitdrukkelijk bedanken met een merci Racing en kampioenen olé olé? En vermits Tözsèr en Pudil hoogst waarsschijnlijk zullen vertrekken in januari, hun naam nog eens scanderen. 2 spelers met een redelijk lange staat van dienst en die een groot aandeel hebben in onze recente successen!

Misschien na de 'Merci Racing' alle namen van de spelers nog eens scanderen voor wat ze ons in 2011 gegeven hebben.
Sander

Berichtdoor Dewaelheyns » 26 dec 2011, 15:29

Hier dan ook mijn oproep

GRAAG wil ik aan iedereen in de vakken HH, II, JJ, H, J, I, de cornervakken boven en onder, alle vakken achter de noordkant van het doel vragen om mee te gaan. Het is de laatste keer dit jaar dat we naar ons Genk kunnen daarom het volgende:

Ik heb als goed voornemen voor het nieuwe jaar een megafoon aangeschaft en zal proberen nu en dan wat te roepen als aanvulling van Tribune Zuid, ik vraag jullie dan ook om hier positief op te reageren. Ik verplicht uiteraard niemand om mee te doen maar gewoon om geen verwijten naar men oor te krijgen als ik wat sfeer tracht te maken zou al leuk zijn ;)

Bij deze zijn jullie op de hoogte en ik hoop u jullie massale steun straks. RACING GENK LAAAAAAAT JULLIE HOOOOOOREN!!!!!!
Dewaelheyns

Denninho, Genkofcourse, Onderdezon, Sander

Berichtdoor Jimz » 26 dec 2011, 16:22

Dewaelheyns schreef op 26 dec 2011, 15:29:Hier dan ook mijn oproep

GRAAG wil ik aan iedereen in de vakken HH, II, JJ, H, J, I, de cornervakken boven en onder, alle vakken achter de noordkant van het doel vragen om mee te gaan. Het is de laatste keer dit jaar dat we naar ons Genk kunnen daarom het volgende:

Ik heb als goed voornemen voor het nieuwe jaar een megafoon aangeschaft en zal proberen nu en dan wat te roepen als aanvulling van Tribune Zuid, ik vraag jullie dan ook om hier positief op te reageren. Ik verplicht uiteraard niemand om mee te doen maar gewoon om geen verwijten naar men oor te krijgen als ik wat sfeer tracht te maken zou al leuk zijn ;)

Bij deze zijn jullie op de hoogte en ik hoop u jullie massale steun straks. RACING GENK LAAAAAAAT JULLIE HOOOOOOREN!!!!!!

Ik zal het rondvertellen in vak E :thumb:
Jimz

Berichtdoor Jimz » 26 dec 2011, 16:27

Jimz

Volgende

Keer terug naar Sfeer