Gebruikers op dit forum: Géof en 0 gasten
Re: FM 12Ge moet wel wachten tot het seizoen om is, daarna kan je ze benaderen geloof ik. Zo heb ik dat althans gedaan.
Re: FM 12Kun je dat ook niet doen bij het contract.
Want bij Dudek had ik ook opties voor staf, speler en speler/keepertrainer.
Re: FM 12Ik heb deze voor 775k overgenomen van Varese. Bij zijn debuut (wel een oefenmatch) is hij meteen man v/d match met twee assisten.
![]()
Re: FM 12Afrikaanse spelers zijn meestal benaderbaar tot hun 18, bij Spaanse ploegen is dit hetzelfde.
Dus daar zou ik vooral scouten.
Re: FM 12Nu scheurt Vossen zijn hamstrings... 2 tot 3 maand uit...
Re: FM 12
Wat wilt ge als ge die tot 5 uur 's nachts laat spelen. ![]() ![]()
Re: FM 12Niemand bij mij kan een strafschop nemen, Vossen heeft er al 4 gemist dit seizoen..
Toch nog mooi 9de geworden Klotebestuur wel, heb het financieel al echt niet breed, besluiten die pipo's om 2,5 miljoen te investeren in veldverwarming. Gevolg geen transferbudget en nog lager loonbudget ![]()
Re: FM 12xml parsing error:
not well formed(invalid token) at line 1 of highlights.xml xml parsing error: not well formed(invalid token) at line 1 of 2d speed.xml xml parsing error: not well formed(invalid token) at line 1 of floating_info_state_changed.xml Dat krijg ik de hele tijd als ik wil spelen.En dan valt mijn beeld weg. Iemand die weet hoe ik dit kan oplossen?
Re: FM 12Heb het ook al voorgehad.
Het volgende doen: naar u D schijf gaan --> gebruikersnaam-->appdata(deze map is verborgen normaal dus dat moet ge zichtbaar maken)-->Roaming-->sports interactive-->Football manager 12--> alles wat in die map staat verwijderen. Heeft het probleem bij mij verholpen. ![]() ![]()
Ok merci. Zal het morgen eens effe proberen.
Re: FM 12Ai, ik heb wel een dik probleem...
Ik had nog een contract tot het einde van het seizoen, en ik wou voorlopig niet verlengen (uitstellen tot het einde van het seizoen). Ik wil dan uiteindelijk wel een nieuw contract tekenen, ik vraag het aan het bestuur, zij gaan akkoord. Maar ik krijg er geen? En zo gaat 30 juni voorbij en ben ik werkloos... Is dit gewoon een vervelende bug, of is er een oplossing voor? _______________
Re: FM 12Wie is zo in het 3e jaar met ManCity HET grote talent om te kopen?
![]() En kunt ge eigenlijk een speler van 16 jaar omscholen van een CAM tot een CM?
Re: FM 12Ik ga eindelijk nog eens terug beginnen. Maar ik weet nog niet met welke club. Heel waarschijnlijk zal ik werkloos starten...
Edit: Ik kon beginnen bij Boussu Dour en Millwall aan het begin van het seizoen, ofwel Khabarovsk proberen te redden in de Russische 2e klasse. Maar het is dus Millwall geworden. ![]() You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Je kan ze een positie aanleren dacht ik.
Re: FM 12Ik ga Hubert proberen terug te halen, hij is toch serieus beter geworden en ik heb Belgen nodig..
Re: FM 12Die bug waar ik laatst over sprak, is nog steeds niet opgelost. Ik weet dat er zo een soort data editor is, kan je via dit (of een andere manier) terug in de tijd gaan naar een datum gaan die niet is opgeslagen? Zodat ik toch nog tijdig mijn contractverlenging krijg
![]() _______________
Re: FM 121e wedstrijd van het seizoen 1-1 gelijkspel op Leicester. Zij waren de betere ploeg en we komen uiteindelijk 0-1 voor via een strafschop. Toch is het een teleurstelling dat de 1-1 nog valt door flater van de verdediging omdat we na 0-1 genoeg kansen gehad hebben om de wedstrijd te beslissen. Het zal hoe dan ook een lang seizoen worden en het bestuur verwacht dat ik mij handhaaf in de npower Championship. Zonder een transferbudget en een zeer laag salarisbudget is het moeilijk om spelers te halen. Ik heb ondertussen Limbombe en Praet gehuurd.
You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Re: FM 12Mijn broer heeft FM verwijderd
Het werkt weer ![]() Nogmaals merci Alexx ![]()
In opdracht van Klodde. Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
Re: FM 12Klodde, ja, die is nu waarschijnlijk een boek aan het schrijven:
De complot theorieën op het Blauwwit forum. Tegen Inter zwaar de boot in. 2-6. Vossen zit al aan 35 goals in totaal.
Re: FM 123de jaar ook kampioen en beker, in Milaan nog 1-2 gewonnen.
Vossen meest trefzekere speler van Europa, 52 wedstrijden 42 doelpunten. Heleboel spelers zijn nu ontevreden en willen vertrekken Joneleit en Vossen op kop. Ook Wilfried is verkocht.
Re: FM 12Ik ben failliet heb nog maar 18 spelers.
![]()
Ik ben bereid fm lessen te geven tegen een kleine vergoeding ![]() ![]()
Re: FM 12Ik heb op 3 jaar tijd rond de 50mio winst gemaakt, maar nu heb ik geen spelers meer.
De loonlast is wel omhoog gegaan, ligt op 255k p/w maar er moeten nog spelers bij. Heb veel Zuid Amerikanen maar die komen pas over 1 of 2 jaar, 10 van de 18 spelers zijn opgeleid in eigen land wel.
Re: FM 12Ik sta met Millwall na 6 wedstrijden op de 10e plek met 11 punten. Niet zo slecht als ik weet dat de 1e 13 punten heeft.
Resulaten npower Championship: Millwall - Leicester 1-1 Millwall - Nottm Forest 0-0 Millwall - Derby 1-0 Millwall - Blackpool 0-1 Millwall - Brighton 1-0 Millwall - Birmingham 2-0 Ik zit nu ook in de 3e ronde van de League Cup waar ik het moet opnemen tegen Wolves. Ik heb Dag & Red (2-0) en Brentford (1-0) al uitgeschakeld. Tegen Wolves zal het dus zeer moeilijk worden aangezien mijn kern toch helemaal niet zo sterk is. Ik heb vooral Genk-spelers gehaald. IN: Limbombe, Wertelaers, Ayub, Carvalho (Genk) Lewis (AZ) Tsimba Massivi (Lyon) GEHUURD Verbauwhede, Clerbois, Babangida en Banton VRIJE TRANSFER UIT: Smith (55k), Craig (120k), Hackett (0k), Batt (50k), Forde (500k) Ik heb dus niets uitgegeven aan inkomende transfer omdat ik ook geen transferbudget had. Ik heb pas op de laatste moment spelers kunnen verkopen en dan nog wel op afbetaling. Van de inkomendee transfers zijn Verbauwhede en Clerbois allebei zeker een meerwaarde. Clerbois is een Belgische centrale verdediger. Ben nu bezig met mijn staff aan te passen. Ik heb al een nieuwe assistent, 2 nieuwe conditietrainers en een nieuwe fysiotherapeut. You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig.
|