Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Re: FilmsGisteren Poltergeist nog eens gezien: leuk, maar zeker niet leuker dan de rest van de oldskool films die ik de laatste tijd gezien heb.
Oui, moi je suis une bite. C'est ça. Je suis une misérable bite. Et pour me faire respecter, il faudra que je reste toujours bien dur.»
Re: Films
The Muppets zijn af! Film zelf wel nog niet gezien. tiocfaidh ar la
Re: FilmsIk heb gisterenavond Terminator 1, 2 en 3 gekeken. Terminator 2 blijft toch de beste!
Over de scene hieronder heeft mijn broer trouwens een lied geschreven met zijn band, getiteld 'Atomic Dawn'. Bijna al hun songs zijn geïnspireerd op films trouwens. Blade Runner en Apocalypse Now waren onder andere ook een bron van inspiratie. You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Re: FilmsGisterenavond Village of the damned gekeken in het rijtje van oldskool films.
Viel niet tegen: film ging goed vooruit, leuke scenes (vooral die openingsscene is echt goed, als iedereen daar uitgeteld ligt) en leuk concept. Weer maar eens genoten! Oui, moi je suis une bite. C'est ça. Je suis une misérable bite. Et pour me faire respecter, il faudra que je reste toujours bien dur.»
Re: FilmsVandaag "The girl with the dragon tattoo" gezien....fantastische donkere triller.Met uitstekend acteerwerk van Craig en Rooney Mara (yep,the girl with the tattoo)
Heb al uiteenlopende reacties gehoord over deze film, ik zal hem toch eens moeten bekijken. De films van David Fincher vind ik stuk voor stuk toppers, al viel The Social Netwerk voor mij wel enorm tegen. ![]()
Re: FilmsGisteren ook nog " The Descendants " met Clooney gekeken....vond het maar bagger.Film krijgt als inhoud komedie-drama met dus heel weinig komedie.Clooney zet wel een degelijke prestatie neer...maar,niet mijn ding dus.
Ook nog "A good old fashioned orgy" gekeken....een éénmaal kijken-en-dan-nooit-meer film...te weinig hilarische momenten.De dokter is wel een lekker wijf... ![]()
Door deze post zin gekregen om Predator nog eens te kijken. Wat een coole actiefilm toch. Nu is het natuurlijk eerder grappig dan serieus te nemen, maar toch. Genoten! Oui, moi je suis une bite. C'est ça. Je suis une misérable bite. Et pour me faire respecter, il faudra que je reste toujours bien dur.»
GET TO THE CHOPPER! ![]() You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Ooit een hilarische mockup gevonden van Arnie als kok met een mixer naast hem. "GET TO DA CHOPPA". Maar kvind hem nu even niet meer terug. You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.
Xbox: StarCSR // PSN: Martrim // Last.fm: StarCSR
Re: FilmsFlyboys gezien daarjuist. Goede film.
--> Inhoud; de eerste US - airforce piloten in de 1ste wereld oorlog.
Re: FilmsShawshank Redemption eindelijk gezien. Goeie film, al had ik misschien net wat meer verwacht. Dat heb je dus als je enkel goeie dingen hoort over films. Anyway; Morgan Freeman blijft een topacteur.
(is momenteel gratis te zien als digitale Telenet tv klant)
Blijft voor mij toch de film met het grootste "wauw"-gevoel na de eerste keer. Is echter geen film om elk jaar opnieuw te zien, dat heb je nu eenmaal met de absolute klasse vind ik. Twin Peaks is mijn favoriete serie, maar die probeer ik minstens 2 jaar in de koelkast te houden voor ik opnieuw kijk. Die Hard (1 uiteraard) is de enige uitzondering, pure klasse en bekijk ik om de zes maand ![]() ![]()
Damn right! Yipee-ki-yay. De volgende Die Hard is trouwens in productie! ![]() Nu met zn zoon in Rusland. ![]()
Re: FilmsDie Hard kicks fokken ASS!
You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.
Xbox: StarCSR // PSN: Martrim // Last.fm: StarCSR
Re: FilmsVerandert die gratis film van Telenet eigenlijk regelmatig? Elke keer als ik eens kijk is het Shawshank Redemption
![]()
Die staat er al erg lang ja. Maar met die videotheek van Prime zelf heb je natuurlijk wel héél wat gratis films, waaronder veel nieuwe tegenwoordig. ![]()
kunt ge af en toe ne gratis film kijken, ook als ge geen prime hebt ofwa? The toxic avenger - hero of our time!
jup Dat is een kennismakingsfilm. 1312
Not removing until: sterrenlogo terug is (08.02.12) Not removing until: Been ontslagen wordt (08.02.12) Not removing until: Sittard terug in de ere divisie speelt (08.02.12) Not removing until: West Ham de Barclays League wint (08.02.12)
Re: FilmsAfelopen week de film 'Tot Altijd' gezien, best wel een aangrijpende film van Nic Balthazar.
Re: FilmsDe Halloween films met Michael Myers als killer, niemand die die kent?
![]() http://i29.tinypic.com/qn8kft.gif
Zeker wel! Ik ben enorm fan van de eerste. Een Jamie Lee Curtis die nog schattig is en bij momenten vrij onbeholpen acteert. Een supergoeie soundtrack waardoor scenes veel spannender lijken dan ze effectief zijn. En natuurlijk ook wel supergoeie scenes, zoals bv met die grafsteen. Oui, moi je suis une bite. C'est ça. Je suis une misérable bite. Et pour me faire respecter, il faudra que je reste toujours bien dur.»
De tweede, (h)20years later en resurrection vindk ook nog wel goed. http://i29.tinypic.com/qn8kft.gif
Tweede heb ik laatst gezien en vond ik al iets minder. De sexy verpleegster-scene maakte natuurlijk wel iets goed. Maar het leuke verhaal dat de eerste had, was totaal niet meer van toepassing bij de tweede. Vrij plat allemaal en iets te voorspelbaar. Oui, moi je suis une bite. C'est ça. Je suis une misérable bite. Et pour me faire respecter, il faudra que je reste toujours bien dur.»
Rob Zombie zijn remakes gezien? ps: The Crow vindk ook een schitterende film! http://i29.tinypic.com/qn8kft.gif
Staan op m'n te bekijken-lijstje. Maar algemeen gezien ben ik geen fan van remakes... Heb't nog maar weinig (of eigenlijk niet) weten werken dat een remake beter is dan het origineel. Enige dieptepunten in de commerciëlere horrorfilms zijn toch wel A Nightmare On Elm Street and The Texas Chainsaw Massacre. Bij The Fly is het wel gelukt, maar da's eigenlijk een volledig andere film waarin het idee enkel is behouden. Oui, moi je suis une bite. C'est ça. Je suis une misérable bite. Et pour me faire respecter, il faudra que je reste toujours bien dur.»
Ik ben blij dat je dit zegt! Niet dat ik de remake van Halloween gezien heb, maar ik had enkele jaren geleden eens een trailer gezien van een horrorfilm met een clown ofzo. En ik zei tegen mijn eigen: "Die moet ik zien!" Maar ik was dit dus al helemaal vergeten en ben zelfs vergeten hoe de film noemt! En waarsschijnlijk was de regisseur ook niet Rob Zombie en heb ik dat weer gedroomd... ![]() You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Totaal ander verhaal dan het origineel eigenlijk, meer over zijn kinderjaren ![]() @kanjer: http://www.youtube.com/watch?v=UBe1v-qtOnQ deze? ![]() http://i29.tinypic.com/qn8kft.gif
Re: FilmsNee, dat was hem niet want IT heb ik al gezien. ![]() You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Re: FilmsDan zou ik het niet weten ![]() In zombieland komt ook wel ff een clown voor ![]() http://i29.tinypic.com/qn8kft.gif
|