door Spanky47 » 07 okt 2011, 17:38
hier gaan alle downloads komen voor FiFA 12!!!!ben momenteel bezig nieuwe dingen te zoeken en om te zetten naar mp3 - clubliederen en nieuwe Jupiler League Hymne staat al gereed... P.S. voor oude spreekkoren enz, zie in deze topic , downloads FiFA 11 > http://www.blauwwit.be/forum/cybercafe/ ... -topic-260
-
Spanky47
-
-
-
- Mijn team: KRC Genk
- De volgende gebruikers vinden dit bericht leuk:
FeniX, Gtid_
door Spanky47 » 07 okt 2011, 17:44
NIEUWE Jupiler Pro League Hymne - Seizoen 2011-2012 net deze hymne omgezet naar mp3. Kan je af laten spelen voor er een competitiewedstrijd begint net voor de aftrap.. NIEUWE LINK meteen al online gezet (BETERE en ZUIVERE kwaliteit !!! )Filename > Jupiler Pro League Hymne 2011-2012 HIGH QUALITY 1.38MB OFFLINE Link > http://www.multiupload.com/DAZ6I8B1EUONLINE Link > http://www20.zippyshare.com/v/66136106/file.html Bron : youtube http://www.youtube.com/watch?v=RPOBpvsYYrM
Laatst bijgewerkt door Spanky47 op 07 apr 2012, 03:14, in totaal 5 keer bewerkt.
-
Spanky47
-
-
-
door Spanky47 » 07 okt 2011, 17:57
Eerste upload is 100% in orde  ! eerste upload was beetje ruis op (nieuwe upload is 100% zuivere kwaliteit! nu nog nieuwe KRC-Songs omzetten 
-
Spanky47
-
-
-
door FeniX » 07 okt 2011, 19:53
Weet gij als rechtstreeks via ps3 kan downloaden van multiupload?
http://i29.tinypic.com/qn8kft.gif
-
FeniX
-
-
-
door Spanky47 » 07 okt 2011, 20:36
denk het niet? misschien wel  , lukt da nie , gewoon via pc / laptop , en dan op usb stickske zetten  > en zo in ps3 en op ps3
-
Spanky47
-
-
-
door FeniX » 07 okt 2011, 21:21
ja maar mijn ps3 herkent mijn stick niet :d
http://i29.tinypic.com/qn8kft.gif
-
FeniX
-
-
-
door Spanky47 » 07 okt 2011, 22:02
ai :s , is minder .. nieuwe usb stick kopen dan ofzo  ?
-
Spanky47
-
-
-
door Spanky47 » 08 okt 2011, 00:57
Nieuwe KRC-gezangen (liefst meer dan 50x )!!!!!! voor fifa12!allemaal van nu en vorig(e) seizoen(en)!!!! dit pakket bevat : - 53 mp3 bestanden in totaal waarvan > zie afbeeldingen hieronder    P.S. Kzoek dus nog heel wat gezangen van onze spelers! zoals Bevoorbeeld Barda oléé olé olééééé!!! Voorlopig dus Kevin de Bruyne 1x en Vossen 2x beschikbaar in dit pakket ook 'Racing Boys Have a Party! ontbreekt... dus hier mogen altijd , in goede (dezelfde) kwaliteit , filmkes van gepost worden! wie hier youtube-filmpkes van vind , of andere suggesties om naar mp3 om te zetten voor op fifa12? LET ME KNOW!!
dan zal ik meteen deze gezangen online zetten + kan ik ook zelf dit aan mijn fifa12 toevoegen !!!! voor de rest zou alles zo 'goed als 90%' beschikbaar moeten zijn nu  Suggesties : ------------- • http://www.youtube.com/watch?v=ib5OygVV ... re=related hier kan ik misschien nog enkele mp3-bestanden uit halen 1 van dezer dagen  ofzo andere suggesties altijd welkom! aarzel niet 
Laatst bijgewerkt door Spanky47 op 07 apr 2012, 03:15, in totaal 1 keer bewerkt.
-
Spanky47
-
-
-
FeniX
door Spanky47 » 08 okt 2011, 14:50
vorige info > samengevat in een ander post..
Laatst bijgewerkt door Spanky47 op 07 apr 2012, 03:16, in totaal 10 keer bewerkt.
-
Spanky47
-
-
-
T.O.
door T.O. » 08 okt 2011, 15:51
Merci merci merciiiii! supercool dees!
Voor de xbox mannen (geen idee of dat voor PS3 ook geldt) als ge problemen hebt met die erin te krijgen. Gewoon op een Cd branden, en dan in uw dashboard die cd rippen, playlist maken en voila ge kunt dat zo in t spel zetten
MENTALITÀ LOVANISTA
-
T.O.
-
-
-
- Mijn team: Racing Genk, AS Roma, Chelsea, Hertha BSC
door Elmuto » 08 okt 2011, 20:33
Zaaalig ! Merci Spanky47 
-
Elmuto
-
-
-
door RacingRobin » 09 okt 2011, 20:49
De webmaster van Genk heeft blijkbaar dankbaar gebruik gemaakt van deze topic, liedjes te downloade voor je mobieltje, dankzij krc genk joepiii 
Sangue, sudore e lacrime...Forza Racing!!
-
RacingRobin
-
-
-
door Animale322 » 09 okt 2011, 20:52
RacingRobin » 09 okt 2011, 21:49 schreef:De webmaster van Genk heeft blijkbaar dankbaar gebruik gemaakt van deze topic, liedjes te downloade voor je mobieltje, dankzij krc genk joepiii 
Ja haha ik dacht ook al dat het wel van hieruit werd afgehaald, alleen had ik geen zin om het te controleren 
Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
-
Animale322
-
-
-
- Mijn team: KRC Genk, Juventus
door DennisWOT » 10 okt 2011, 12:03
T.O. » 08 okt 2011, 15:51 schreef:Merci merci merciiiii! supercool dees! Voor de xbox mannen (geen idee of dat voor PS3 ook geldt) als ge problemen hebt met die erin te krijgen. Gewoon op een Cd branden, en dan in uw dashboard die cd rippen, playlist maken en voila ge kunt dat zo in t spel zetten
Cool, merci voor deze uitleg. Straks ofzo eens proberen! Gaat het ook met usb-stick? (heb daar nog nooit iets ingestoken, dus geen idee).
Oui, moi je suis une bite. C'est ça. Je suis une misérable bite. Et pour me faire respecter, il faudra que je reste toujours bien dur.»
-
DennisWOT
-
-
-
door Gtid_ » 10 okt 2011, 12:07
DennisWOT » 10 okt 2011, 12:03 schreef:T.O. » 08 okt 2011, 15:51 schreef:Merci merci merciiiii! supercool dees! Voor de xbox mannen (geen idee of dat voor PS3 ook geldt) als ge problemen hebt met die erin te krijgen. Gewoon op een Cd branden, en dan in uw dashboard die cd rippen, playlist maken en voila ge kunt dat zo in t spel zetten
Cool, merci voor deze uitleg. Straks ofzo eens proberen! Gaat het ook met usb-stick? (heb daar nog nooit iets ingestoken, dus geen idee).
Normaal gezien wel. Ik ben een seizoen bezig met Genk, had de supporterszangen van vorige jaren erop gezet. Nu hernieuwen, dus. Dat seizoentje ga ik dus niet meer uitspelen...
-
Gtid_
-
-
-
- Mijn team: Racing Genk
door DennisWOT » 10 okt 2011, 12:11
Gtid_ » 10 okt 2011, 12:07 schreef:DennisWOT » 10 okt 2011, 12:03 schreef:Cool, merci voor deze uitleg. Straks ofzo eens proberen! Gaat het ook met usb-stick? (heb daar nog nooit iets ingestoken, dus geen idee).
Normaal gezien wel. Ik ben een seizoen bezig met Genk, had de supporterszangen van vorige jaren erop gezet. Nu hernieuwen, dus. Dat seizoentje ga ik dus niet meer uitspelen...
Dus ik kan dit niet toevoegen en pakweg instellen dat die liedjes altijd gezongen worden bij matchen van Genk, als het seizoen lopende is? Ik ben een "noob" in deze zaken...
Oui, moi je suis une bite. C'est ça. Je suis une misérable bite. Et pour me faire respecter, il faudra que je reste toujours bien dur.»
-
DennisWOT
-
-
-
door Animale322 » 10 okt 2011, 20:05
DennisWOT » 10 okt 2011, 13:11 schreef:Gtid_ » 10 okt 2011, 12:07 schreef:Normaal gezien wel. Ik ben een seizoen bezig met Genk, had de supporterszangen van vorige jaren erop gezet. Nu hernieuwen, dus. Dat seizoentje ga ik dus niet meer uitspelen...
Dus ik kan dit niet toevoegen en pakweg instellen dat die liedjes altijd gezongen worden bij matchen van Genk, als het seizoen lopende is? Ik ben een "noob" in deze zaken...
Wanneer je dat instelt wordt het bij ALLE matchen van de desbetreffende clubs(s) afgespeelt. Al speel je Carriére, online,...
Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
-
Animale322
-
-
-
- Mijn team: KRC Genk, Juventus
door JohanB » 11 okt 2011, 07:30
Mij lukt het dus niet om m'n PS3 de liedjes op de USB stick te laten herkennen... Moeten ze hernoemt worden naar kortere namen? Of komt dat omdat PS3 niet overweg kan met een USB stick van 16gb die fat32 geformat is?
"The Drug Is Football" - Vanilla Muffins
-
JohanB
-
-
door b.w.virus » 11 okt 2011, 09:52
JohanB » 11 okt 2011, 07:30 schreef:Mij lukt het dus niet om m'n PS3 de liedjes op de USB stick te laten herkennen... Moeten ze hernoemt worden naar kortere namen? Of komt dat omdat PS3 niet overweg kan met een USB stick van 16gb die fat32 geformat is?
Als ge uw bestanden opend met op x te duwen, zal de PS3 het niet herkennen. ge moet op driehoekje duwen en alles weergeven nemen. Dan komen uw bestanden tevoorschijn.
-
b.w.virus
-
-
-
door JohanB » 11 okt 2011, 10:25
b.w.virus » 11 okt 2011, 09:52 schreef:JohanB » 11 okt 2011, 07:30 schreef:Mij lukt het dus niet om m'n PS3 de liedjes op de USB stick te laten herkennen... Moeten ze hernoemt worden naar kortere namen? Of komt dat omdat PS3 niet overweg kan met een USB stick van 16gb die fat32 geformat is?
Als ge uw bestanden opend met op x te duwen, zal de PS3 het niet herkennen. ge moet op driehoekje duwen en alles weergeven nemen. Dan komen uw bestanden tevoorschijn.
Die kans krijg ik niet eens... Ik plug m'n usb in, vervolgens in het menu voor audio ga ik naar usb stick en dan verschijnt er doodleuk op dat er geen bestanden gevonden kunnen worden... en ik zweer op m'n job dat er wel degelijk bestanden op die usb stick staan... Zou het niet kunnen dat die usbstick door de ps3 moet geformatteerd worden?
-
JohanB
-
-
door b.w.virus » 11 okt 2011, 10:41
JohanB » 11 okt 2011, 10:25 schreef:b.w.virus » 11 okt 2011, 09:52 schreef:Als ge uw bestanden opend met op x te duwen, zal de PS3 het niet herkennen. ge moet op driehoekje duwen en alles weergeven nemen. Dan komen uw bestanden tevoorschijn.
Die kans krijg ik niet eens... Ik plug m'n usb in, vervolgens in het menu voor audio ga ik naar usb stick en dan verschijnt er doodleuk op dat er geen bestanden gevonden kunnen worden... en ik zweer op m'n job dat er wel degelijk bestanden op die usb stick staan... Zou het niet kunnen dat die usbstick door de ps3 moet geformatteerd worden?
Bij mij gebeurt juist hetzelfde. Er kunnen geen bestanden gevonden worden. Dan druk ik op driehoekje en er verschijnt een venster met 'alles weergeven' en 1 met 'informatie'. Dan neem ik 'alles weergeven' en komt alles mooi tevoorschijn. zowel bij audio video als foto's.
-
b.w.virus
-
-
-
door Keiichi » 11 okt 2011, 10:44
Hier lukt alles op de PC. Songs importeren en afspelen ingame lukt probleemloos. Thanks Spanky47!
-
Keiichi
-
-
-
door Gtid_ » 11 okt 2011, 11:44
Animale322 » 10 okt 2011, 20:05 schreef:DennisWOT » 10 okt 2011, 13:11 schreef:Dus ik kan dit niet toevoegen en pakweg instellen dat die liedjes altijd gezongen worden bij matchen van Genk, als het seizoen lopende is? Ik ben een "noob" in deze zaken...
Wanneer je dat instelt wordt het bij ALLE matchen van de desbetreffende clubs(s) afgespeelt. Al speel je Carriére, online,...
Klopt, maar je kan het niet nu instellen terwijl je al een seizoen bezig bent. Dan zullen de gezangen ook niet mee in je carrière komen. Dacht ik toch?!
-
Gtid_
-
-
-
door Gtid_ » 11 okt 2011, 11:45
b.w.virus » 11 okt 2011, 10:41 schreef:JohanB » 11 okt 2011, 10:25 schreef:Die kans krijg ik niet eens... Ik plug m'n usb in, vervolgens in het menu voor audio ga ik naar usb stick en dan verschijnt er doodleuk op dat er geen bestanden gevonden kunnen worden... en ik zweer op m'n job dat er wel degelijk bestanden op die usb stick staan... Zou het niet kunnen dat die usbstick door de ps3 moet geformatteerd worden?
Bij mij gebeurt juist hetzelfde. Er kunnen geen bestanden gevonden worden. Dan druk ik op driehoekje en er verschijnt een venster met 'alles weergeven' en 1 met 'informatie'. Dan neem ik 'alles weergeven' en komt alles mooi tevoorschijn. zowel bij audio video als foto's.
Is bij mij ook. Je moet op driehoekje duwen en 'alles weergeven'. 
-
Gtid_
-
-
-
JohanB
door Gtid_ » 11 okt 2011, 11:46
Het énige dat ik jammer vind, is dat je zoveel liedjes invoert. Een hele map dus, en er tijdens de match zooooo weinig wordt afgewisseld van liedjes...
-
Gtid_
-
-
-
door Keiichi » 11 okt 2011, 23:17
Gtid_ » 11 okt 2011, 12:46 schreef:Het énige dat ik jammer vind, is dat je zoveel liedjes invoert. Een hele map dus, en er tijdens de match zooooo weinig wordt afgewisseld van liedjes...
Inderdaad heb ik ook. Als ik tegen Brugge speel hoor ik om de paar minuten "Glory Glory FC Brugge", werkt serieus op mijn zenuwen! De andere 9 'chants' komen amper voor.
-
Keiichi
-
-
-
door Spanky47 » 12 okt 2011, 00:19
KRC Genk gezangen voor FIFA12! deel 3 [quote] DOWNLOAD @Bestandsnaam > KRC Genk gezangen voor FIFA12! deel 3 -Spanky47-.rar (6.13 MB) URL-LINK > http://www.multiupload.com/U92YLWL2F2 deze 3e pakket bevat 9 gezangen voor tegen Rivaal Standard  : - Et le Standard, c'est du CACA!!!!!.mp3 - Et les Wallons, c'est du CACA!!!!!.mp3 - héééé hoo po po hééé hooo.mp3 - Heeeey hey Standard, hu ha, I wanna know... if you'll be my BITCH.mp3 - Hey hey , wie nie springt da is 'n Waal.mp3 - Sinan heb ge dat gezien!.mp3 - Sinan heb ge dat gezien! 2.mp3 - Sinan hoerezoon, sinan hoere-zoon!.mp3 - Te zwak voor Turkije! hij is te zwak voor Turkije!!.mp3
-
Spanky47
-
-
-
door JohanB » 12 okt 2011, 09:57
b.w.virus » 11 okt 2011, 09:52 schreef:JohanB » 11 okt 2011, 07:30 schreef:Mij lukt het dus niet om m'n PS3 de liedjes op de USB stick te laten herkennen... Moeten ze hernoemt worden naar kortere namen? Of komt dat omdat PS3 niet overweg kan met een USB stick van 16gb die fat32 geformat is?
Ok Thanks, het is gelukt!
-
JohanB
-
-
door Spanky47 » 12 okt 2011, 23:50
KRC Genk gezangen voor FIFA12! CORRECTIE van deel 1 2 en 3! bij 3 mp3-bestanden had ik in mijn PS3 beschadigd bestand (en op pc ging het thans perfect om te beluisteren! enkel in ps3 niet! bij deze , of nog enkele andere dit probleem zouden hebben , 3 nieuw opgenomen versies van dezelfde gezangen! deze lukken wel 100% op PS3  [quote] DOWNLOAD @Bestandsnaam > KRC Genk gezangen voor FIFA12! correctie beschadigde bestanden deel 1 tem 3 -Spanky47-.rar (3.96 MB) URL-LINK > http://www.multiupload.com/QAPIRXVHSM CORRECTIE van : - Et les Wallons, c'est du CACA!!!!! (CORRECTE werkende versie in PS3 menu!).mp3 - EXTRA voor FIFA12 - Ingang van het stadion! + !!! voorafgaand van de Jupiler Pro League Hymne (CORRECTE ...).mp3 - EXTRA - Spreekkoren rivaal favoriete team (Standard!!!) FIFA12 - Standard Maffia (CORRECT).mp3
-
Spanky47
-
-
-
door pino colada » 13 okt 2011, 14:07
ik snap nie hoe ik die op een stick kan krijge
-
pino colada
-
-