Gebruikers op dit forum: Géof en 0 gasten
Het is nu 20 mei 2012, 16:38
Re: FiFA 12 - Downloads Topic!Heeft nog iemand last van de goaltunes die na 3 seconden ofzo al stoppen?
Re: FiFA 12 - Downloads Topic!
Ja, ik heb gemerkt dat die goaltunes stoppen als je uw vreugdedans afmaakt.
Ge dowload die, ge kopieert die op u stick, ge vlamt die in uw ps3, ge duwt bij media op driehoekje, ge kopieert die in een afspeellijst, ge doet 'mijn fifa aanpassen', 'muziek' of wat dan ook, ge zet die lijst derin en patat... Sorry, ben Lokeren - Genk aan het volgen.
Re: FiFA 12 - Downloads Topic!bezig aan reserve-team en jeugdspelers KRC Genk aan fifa 12 toe te voegen voor in Carrière
en iedereen kan ze binnenkort downloaden.. te beginnen met.. Stef Peeters #3 CM nieuw talent , en Sandy Walsh CB #52... , Appiah Ofori LB #47, Ajub Masika CA #44 , redelijk wa werk aan.. maar binnen enkele uren of morgen voor iedereen de downloaden op http://www.ea.com/uk/football/creation-centre
Re: FiFA 12 - Downloads Topic!#3 Stef Peeters
![]() te downloaden voor fifa12 PS3! - account aanmaken als je geen hebt... - My Players , advanced search options ..... - peeters intikken... (mijn gebruikersnaam is daar Spankovic , die ist )P.S. da fotoke op die site van die spelers is een kale kop! maar INGAME al ge die download op fifa12 zelf is Stef Peeters met een kapsel ... http://www.ea.com/uk/football/creation-centre heeft een algemeen van 64... ![]()
Re: FiFA 12 - Downloads Topic!Heb Stef Peeters gedownload ! Maar hoe zet ik die nu in mijn team?
Ayub moet je toch niet maken? Staat bij mij gewoon al in het spel. Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
Re: FiFA 12 - Downloads Topic!Klopt ajub staat erin al.. Uhm gewoon downloaden op website .. , bookmark this dus.. en dan ps3 fifa 12 menu.. creation center.. daar downloaden / importeren.. dan transfer zelf doen bij ..... menu > fifa aanpassen > teams bewerken.. > teams/selecties wijzigen > clubtransfers. zou stef peeters bij "vrije spelers" moeten staan dan daar. en kan je hem perfect bij genk toevoegen
(Post made via Android)
Re: FiFA 12 - Downloads Topic!kheb snel juist enkele updates gedaan..
Stef Peeters v6 nu! - Stef Peeters heeft nu van 1 jaar naar 2 seizoenen contract! (dus zoals nu in werkelijkheid gebeurd is , contract tot 2013...- heeft nu ook een groot potentieel naar de toekomst toe... van +8 ALG (64 naar 72)- Commentator zal de naam Peeters zeggen - op zijn shirt (rug) staat zijn naam "Peeters" - visie 71 , lichtjes verbeterde pas etc.. +1 +2 gedaan hier en daar , ALG blijft 64 zou nu moeten 'verbeterd' zijn EN... zijn geliefde posities zijn.. vervolgens : 1 CM 2 CAM 3 CVM en 4 CB versie 6 downloaden dus allemaal ![]() (in geval van nieuwe verbeterde versies van teams competities of spelers in creation centre van fifa12 , zal er altijd een uitroepteken naast staan in Creation Centre van Fifa12 op PS3 zelf!) altijd doen dan! ![]() enkele screens : ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Re: FiFA 12 - Downloads Topic!Ik probeerde hem in mijn team te zetten gelijk gij zei, maar ik zag hem er niet in? Of werkt dat niet bij een al lopende carriere? maw, moet ik er een nieuw seizoen voor starten?
Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
Je moet dan helemaal opnieuw beginnen.
What a bummer Dan wacht ik met het nieuwe seizoen, tot spanky al zijn nieuwe spelers heeft geupload ![]() Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
Re: FiFA 12 - Downloads Topic!Ik heb mij ook eens even beziggehouden met een speler te maken, ik wou dat ook eens testen. Ik heb Willem Ofori gemaakt en die kun je dus vanaf nu downloaden. Mijn gebruikersnaam is "Kevino_322". Jullie zien maar als jullie de gemiddeldes goed vinden want ik heb gewoon maar een beetje uitgeprobeerd. Zijn Algemeen Gemiddelde is 62 (LB) en hij heeft een potentieel van 9, dus richting 71.
Spanky, als jij jouwe nog wilt maken doe je dat ZEKER maar he, mijne was gewoon maar eens om uit te testen, jij bent daar wat beter in vind ik Hoe vind je hem? : Creation centre - geavanceerde zoekopties - Willem Ofori (intypen) Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
Re: FiFA 12 - Downloads Topic!vind het zeker nie slecht gedaan
(wat die sterktes betrefd +- ok. denk ik...) zijn naam is officieel > Voornaam : Willem Marvin Achternaam : Appiah-Ofori denk ik? had hem hier staan aan 60 sterkte (van Fifa11 wel).. dus 62 is dan wel logischer 1 seizoen verder en beetje gegroeid wou hem 61 geven dit seizoendegene die klaarstaan (en stonden al in fifa11 bij mij #47 Willem Marvin APPIAH-OFORI LV/CV / LVV / LM 60 (61 nu) #52 Sandy WALSH CV /RV gaat +- 61 worden #39 Jordy CROUX SP/CAM/CM/CV (meeste websites melden dat hij Spits is , en enkele andere verdediger :s ALG 57 had hem in fifa 11 als CAM staan #38 'Carvalho' Dos Sandos Umberto Bekend als CARVALHO ALG 58 #46 Leopold 'Leo' Mandeng Charita NJENGO , CA / SP / ALG 60 #54 Beytullah Acici SP (TUR) - ALG 56 #45 Jordan FELTESSE RB /CV ALG 56 (ga ik ook 57 of 58 van maken nu) #48 Wietse VERMEYLEN RM /CM/CA ALG 57 die ga ik denk ik toch al zeeeeeker (opnieuw nemen in fifa12)... je kan tot een kern gaan van 42 spelers met Stef Peeters waren dat er 29 nu , en met die hierboven vermeld staan 37... dan kunnen er nog een 4 of 5-tal jeugdspelers bij! dus da wordt kiezen tussen ( en denk een ALG van +-) : # 36 CVM / CM Jordie Briels ALG +- 54 # 37 CM / CVM / LM / RM Seppe BrulmansALG +- 53 # 43 CVM Pieter Gerkens ALG +- 53 #53 Stijn WERTELAERS DM (denk da ik Lentz een sterkte van 61 ga geven / verhogen dus , en deze gast 56 krijgt ongeveer ![]() # ??? RV/RVV/RM/RV Dennis DE KEGEL ALG +- 59 (komt van Anderlecht) ..ga ik zééééker pakken denk ik ![]() # 49 Frederik Spruyt ALG +-54 # 42 RM /CM / CAM Jentl Gaethofs ALG +- 53 # 60 CV / LV Boubacar Diallo +-ALG 55 # ??? SP/CA Siebe Schrijvers +- ALG 54+ # 56 CM / CAM / CVM / RM Alessio Alessandro +- ALG 55 - 29.04.1996 # ??? 'ERIVELTON' Paulo da Silva SP / CA / CAM - 17.11.1995 die int dikke lettertype krijgen voorkeur denk ik ![]() ma ik kan nog altijd eventueel ze allemaal / zoveel mogelijk maken ... je kunt ze even bij andere ploegen zette (of als vrije speler) zodat ge ze in carriere toch nog makkelijk kunt 'transfereren' vrij , wanneer je uitgaande transfers doet. deze gaan het ongeveer worden best wel wa werk aan dus effe geduld , kwestie van enkele dagen of paar weken in slechtste geval! kan wel maar tot 1994 gaan , 1995 gaat nie als geboortejaar... dus denk dak enkel die spelers ga pakke tot daar.. zelfs Sandy Walsh zou wegvallen zo (14-03-1995) maar dan maak ik hem 'even' in FIFA12 3 maanden jonger ..... want is wel 1 van de grotere talenten denk ik bij ons momenteel ...dan hebben we nog 3 andere talenten da ik zeeeker ga toevoegen aan fifa12 bij andere teams : Dennis Praet +-65 CM CAM CVM ofzo + Jordan Lukaku +- 66 LV / LVV / LM / LV (Anderlecht) Benito Raman +- 63 SP CA (AA Gent) (Toptalent ) maar Dennis Preat staan er al in (aan 68 wel :s wat zeeeeker iets omlaag kan en ik zelf nog ga doen +- 65 ) waar heb ge die lengte + gewicht gevonden ? vond da nergens.. of is da gegokt?
Re: FiFA 12 - Downloads Topic!Gegokt, haha... Ik weet dat Willem iets kleiner is als mij, ik ben net boven de meter 80, dus hem net eronder gezet.
Heb ook al met hem gespeeld en hij deed het toch redelijk goed ! Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
Re: FiFA 12 - Downloads Topic!dit mag weg , heb alle info in 1 bericht gezet.. overzichtelijker
Laatst bijgewerkt door Spanky47 op 14 dec 2011, 08:35, in totaal 1 keer bewerkt.
Re: FiFA 12 - Downloads Topic!34 nieuwe Jeugdspelers / Talenten / andere spelers
Fifa12 PS3 Belgische Jupiler PRO LEAGUE voor degene die nog niets kennen van de Creation Centre voor Fifa12.. Wat moet je doen? via Creation Centre > http://www.ea.com/nl/voetbal/creation-centre 1. account aanmaken > inloggen 2. mijn spelers 3. geavanceerde zoekopties en zoek 1 van de zovele spelers hieronder.. 4. dan rechtsboven in een rood kadertje 'speler toevoegen aan favorieten' > op klikken zodra je een speler gevonden hebt, kan je makkelijk alle spelers/talenten zoeken op mijn nickname (Spankovic) , gewoon door op mijn nickname te klikken waar 'van Spankovic' staat.. krijg je ze allemaal tegelijk in uw zoekfunctie te zien , en kan je ze heel snel achter elkaar aanduiden/toevoegen aan u favorieten (win je tijd mee) ahja > alle spelers lijken op de website allemaal kaal te zijn en zelfde face, IN GAME is dat totaal niet zo met zo realistisch mogelijk nagemaakte gezichte :s.. mijn 3D Unity Web plugin deed het niet dus dan maar zo .. in-game merk je er toch niks van ![]() 5. Dan gewoon op de PS3 zelf , in Fifa12-Menu > FIFA AANPASSEN > CREATION CENTRE (NIEUW!) > x drukken > hij zal nu alle gegevens ophalen.. iets erna staat er 'Bepaalde inhoud is gefilterd omdat er vloekwoorden zijn gebruikt' > OK X drukken zegt die altijd! (kan in het begin wel 10x mislukken dat ophalen van de gegevens, is normaal ik had dat ook , 1x het werkt doen er geen problemen meer voor..blijven proberen! kzou zeggen probeer eerst 1 speler! om te testen..) 6. nu R1 > tabblad SPELERS > en voila hier kan je al uw spelers (en eventueel teams etc) vlot downloaden (door X te drukken) 7. dan zegt hij weer een hele uitleg.. gewoon X Ja klikken 8. nadat je dit bij alle spelers gedaan hebt > terug naar FIFA12 hoofdmenu > FIFA AANPASSEN > TEAMS BEWERKEN > TEAMS/SELECTIES WIJZIGEN > CLUBTRANSFERS > Vrije Spelers > dan X drukken selecteer en voila daar staan alle gedownloade spelers! nu nog enkel deze spelers in de juiste ploeg zetten ![]() als er toch nog problemen voordoen.. kan zijn da je voor deze extra uitbreiding moet bijbetalen 7 euro of 5 euro ofzo? ben niet zeker maar ik had in het begin alles al uitgebreid ook de Live Seasons...mits problemen? en je wilt zeker zijn dat je het maximum aan teams en spelers (belgische 2e klasse enzo) ook in uw fifa 12 wilt , kan je dit beter doen ![]() > HOOFDMENU > ONLINE > MIJN FIFA 12 ONLINE > FIFA 12-WINKEL en daar dan aankopen.. ik kan de prijzen niet meer zien want heb alles aangekocht - Live Seizoen - Alle competities - Creation Centre - Alles-in-één-pakket.. maar normaal gezien is dat dus voor ZELF : uitgebreid spelers aan te maken + teams te downloaden en competities. spelers zouden gratis zijn om te downloaden .. schiet mij nie dood als het niet zo is, hier twijfel ik lichtjes over Welke spelers kan je toevoegen? • KRC GENK - #39 Jordy Croux CM/CAM/SP/RM, ......................ALG55 BEL - #42 Dennis De Kegel RB/RVV, ...........................ALG56 BEL - #60 Boubacar Diallo SP, ..................................ALG51 BEL - #38 Umberto Dos Santos 'Carvalho' CM/CAM/LM/CA, ALG54 BEL - #48 Jordan Feltesse RB/RVV, ............................ALG59 BEL - #52 Jentl Gaethofs CM/CVM, ............................ALG55 BEL - #43 Pieter Gerkens CVM/CM, ............................ALG55 BEL - #45 Muhammed Mert CAM/CA, ..........................ALG58 TUR - #46Leopold Njengo SP/CA/LV/LM, .....................ALG59 BEL - #47 Willem Ofori LB/LVV/LM/LV, .......................ALG62 BEL - #3 Stef Peeters CM/CVM/CAM/CV, .....................ALG63 BEL - #51 Sandy Walsh CV/CVM/CM, ..........................ALG58 NED - #53 Stijn Wertelaers DM,................................ ALG59 BEL - #40 Leandro Trossard SP..................................ALG56 BEL >>> A.Masika #44 geven , Carvalho heeft #38 al... • RSC ANDERLECHT - #36 Nathan Kabasele RV/CA/SP.... ALG62 - #37 Jordan Lukaku LB/LVV/LM/LV. ALG61 - #26 Dennis Praet CM/CAM/CVM.... ALG64 • STANDARD LIEGE - #36 Dino Arslanagic CV, .......................ALG61 - #41 Jonathan Buata 'Mananga' CVM/CM/CV, ALG54 - #39 Merveille Goblet DM,..................... ALG58 - #45 Dolly Menga SP, ............................ALG54 - #22 'Danilo' Souza Campos LM/LV/CAM/CM, ALG59 - #47 Franco Zennaro CVM/CV, .................ALG57 • CLUB BRUGGE - #51 Mateusz Kuzmicki CV/CVM, ..ALG59 ..POL • KAA GENT - #27 Benito Raman SP/CA , .ALG62.. BEL - #29 Jef Vogels CV , .........ALG59.. BEL • SPORT. LOKEREN - #26 Cédric Mingiedi 'Mpembele' CM/CAM/CVM , ALG59.. BEL • BEERSCHOT AC - #22 Lindani Ntamo CAM/CM, ALG58 Z-AFR • CERCLE BRUGGE - #20 Andréa Mbuyi-Mutombo CM/RM/LM/CAM, ALG61.. BEL • STVV - #5 Benji Commers CV/LB/LVV, .......ALG54..BEL - #23 Benoît Masset CV/RB/RVV, .......ALG57..BEL - #12 Dylan Vanwelkenhuysen SP/CA, ..ALG54..BEL >>> P. Ngawa #37 geven, #5 heeft Commers nu.. >>> R. Okotie #29 geven.. • LIERSE - #31 'Flávio' Amado da Silva SP/CA/CAM/RM,..ALG66...ANGOLA - #28 Stein Huysegems SP/CA/LV/LM, ...........ALG68...BEL + aanpassen in Fifa12 zelf : +moest je dit nog niet zelf veranderd hebben... bij de spelers die er al instaan (persoonlijk vind ik KRC Genk ondergewaardeerd) : Joneleit ALG 65 naar 68, Nadson 62 > 66 Pudil 65 > 67 Hubert 64 > 67 Limbombe 63 > 66 Lentz 55 > 62 Durwael 54 > 62 Dugary Ndabashinze 64 > 66 Hyland 66 > 69 Anele Ngcongca 69 > 71 Vanden Borre 69 > 72 P.S. Voor RSC Anderlecht en Standard Luik minder spelers kunnen maken , omdat deze clubs veel uitgeleende spelers hebben en die nog eigendom zijn van deze clubs , en de spelers na 1 seizoen terugkeren naar hun club.. er waren thans nog een heel deel talenten bij deze clubs.. maar in Fifa12 kan je maar tot 42 spelers per club gaan . vreemd genoeg heeft KRC Genk geen spelers uitgeleend en kon ik ook meer talenten maken.. scheelt toch 8 talenten voor Anderlecht en 5 voor Standard.. maar eigenlijk staan ze er al in nu dus maar 'uitgeleend'.. dus bij deze , dé reden da ik MAAR 6 spelers heb gemaakt voor Standard en maar 3 voor anderlecht)..bij beide clubs komt het totaal op 39 v.d. 42.. (beetje marge laten voor inkomende transfers voor deze clubs in Carrière)voor Anderlecht 8 spelers : Kaminski + Diandy (OHL) , Veselinovic + Chavarria (KV Kortrijk) , Sterckx (Z-Waregem), Yala Lusala (Lokeren), Djellal (Excelsior in NL), Garcia Calvete (STVV) voor Standard 5 spelers : Daerden + Ngawa (STVV), Victor Ramos (Vasco Da Gama) , Angeli (Beerschot) , Gershon (KV Kortrijk)
Re: FiFA 12 - Downloads Topic!Waar moet ik die downloads plaatsen?
Ik speel fifa op de pc maar vind nergens een map om downloads in te zetten :s
Re: FiFA 12 - Downloads Topic!Lees, PS3.
Re: FiFA 12 - Downloads Topic!'k Zou niet weten waar ik het anders moet posten maar is het mogelijk met om met FIFA 12 op PC online te gaan spelen tegen mensen die FIFA 12 op bv. PS3 of XBOX hebben?
Blues army, Racing army!
Re: FiFA 12 - Downloads Topic!Gaat niet.
Re: FiFA 12 - Downloads Topic!Zou er iemand zo vriendelijk willen zijn om alle supportersgezangen nog eens online te gooien?
Ik ben de mijne kwijtgeraakt en Spanky zijn links zijn dood Ik zou ze graag terug op mijn pc willen hebben staan. Thnx in advance
zal dit weekend es zien want alle mp3-bestanden van deze gezangen staan nu enkel op mn ps3 normaal is het mogelijk deze terug op een usb stick te kopiëren , dus ook via pc te uploaden ![]() effe geduld..
Re: FiFA 12 - Downloads Topic!UPDATES KRC Genk talenten!!!!
(in Creation Center te downloaden) http://www.ea.com/nl/voetbal/creation-centre Jordy Croux > -nu Rugnummer 37 - ALG 62 naar 65 > vooral héééél wat sneller gemaakt ! (en heeft echt wel een 'goede' progressiemarge geloof me zeker een potentieel voor een club als Ajax , PSV .. bv.. Willem Ofori - ALG 62 naar 63 verdedigen +2 , fysiek +1 .. rest +- zelfde andere talenten als Ajub Masika , Carvalho , Peeters.. kan je zelf updaten .. deze staan nu in Fifa12 sinds de update v/d wintertransfers half februari
Re: FiFA 12 - Downloads Topic!KRC Genk gezangen voor FIFA12!
Deel 1 + 2 + 3 + in map EXTRA > Jupiler Pro League Hymne 2011-2012 HIGH QUALITY.mp3 NIEUWE Jupiler Pro League Hymne - Seizoen 2011-2012 ![]() Kan je af laten spelen voor er een competitiewedstrijd begint net voor de aftrap.. ![]() Bron : youtube http://www.youtube.com/watch?v=RPOBpvsYYrM ONLINE NIEUWE LINK ! voor degene die deel 1 tem 3 (+ Hymne Jupiler Pro League) nog niet hadden.. 78 MB groot
Re: FiFA 12 - Downloads Topic!+ (!!!!)
NIEUW : pakket #4 met 8 nieuwe gezangen KRC Genk gezangen voor FIFA12! Deel 4 (met o.a. gezangen voor tegen rivaal STVV)
- Dit is een oefenmatch!.mp3 - En zonder ons, is er geen sfeer!.mp3 - Hey Forza Racing la la lala la (Tonen van Pipi Langkous!).mp3 - Que Sera, Sera (Whatever Will Be, Will Be).mp3 - wij gaan Europa in!.mp3 - Wij maken Appelmoes!!!.mp3 - You'll Never Walk Alone.mp3 - Ze zijn te zwak voor Racing Genk!.mp3
Re: FiFA 12 - Downloads Topic!Aha! Merci hé Spanks
![]()
Re: FiFA 12 - Downloads Topic!Is zeker alleen voor PS3 of niet?
Neen, de liederen werken ook op de 360. Alleen moet je dan wel de gezangen op een CD branden en kan je het niet via usb doen. De spelers die Spanky aanmaakt kan je ook normaal gezien downloaden. Als je doelt op het feit of dit ook werkt op de pc-versie dan kan ik u niet verderhelpen.
Ik bedoelde inderdaad PC, was het vergeten te melden.
Re: FiFA 12 - Downloads Topic!Ik weet niet goed ik dit moet posten..
Ik heb onlangs Euro 2012 gekocht en gedownload via Fifa 12. Euro 2012 blijft vaak hangen en Fifa 12 begint nu ook zijn tikken te krijgen... Heb dit enkel bij fifa en niet bij bv. Cod of... Dus imo ligt het niet aan mijn Xbox 360. (Er zijn ook geen kretsen op mij disk.) Mensen die hier ook last van hebben? Of een oplossing weten?
|