Het is nu 20 mei 2012, 16:35

FiFA 12 - Alle info over de Game / Babbeltopic

Alles over games, technologie, smartphones, ...
  • Auteur
    Bericht

Re: FiFA 12 - Alle info over de Game / Babbeltopic

Berichtdoor Henri » 25 feb 2012, 17:43

Ergens is dit belachelijk, want je bent KDB kwijt aan Chelsea na 1 seizoen zeker?
Voor de update kon je KDB nog verkopen voor zo'n 20m na een paar seizoenen maar nu heb je dus niks en het budget is sowieso al laag.
Belachelijk EA, echt belachelijk :sop:
Henri

Mijn team: KRC Genk

Berichtdoor Spanky47 » 25 feb 2012, 18:51

Heb een manier gevonden om promotie en degradatie in carriere fifa12 te kunne toevoege voor Belgische 1e en 2e klasse!!! hierover binne enkele dage meer ;) met alle uitleg en fotos.. het kost wel een uur tijd .. zelf aanpassen enzo
Via creation center

kan nu al verklappe da ik 1e klasse heb van 20 teams en eerste 5 europees + beker. eerste 3 CL en nog 2 Europa League.. ook 3 zakkers... heb Lommel Charleroi Eupen en Fc Antwerp aan 1e toegevoegd... 2e klasse dan uiteraard 3 stijgers .. ook 20 clubs :) zaaalig

(Post made via Android)
Spanky47

Berichtdoor Spanky47 » 25 feb 2012, 18:53

En natuurlijk de Beker is nicee.. tegen 2e klassers :-)

(Post made via Android)
Spanky47

Berichtdoor walt » 25 feb 2012, 19:21

Spanky47 schreef op 25 feb 2012, 18:51:Heb een manier gevonden om promotie en degradatie in carriere fifa12 te kunne toevoege voor Belgische 1e en 2e klasse!!! hierover binne enkele dage meer ;) met alle uitleg en fotos.. het kost wel een uur tijd .. zelf aanpassen enzo
Via creation center

kan nu al verklappe da ik 1e klasse heb van 20 teams en eerste 5 europees + beker. eerste 3 CL en nog 2 Europa League.. ook 3 zakkers... heb Lommel Charleroi Eupen en Fc Antwerp aan 1e toegevoegd... 2e klasse dan uiteraard 3 stijgers .. ook 20 clubs :) zaaalig

(Post made via Android)

Dit is gewoon een vraag hè, vind het een goed idee, maar waarom 20 ploegen en niet 16 zoals in 't echt? :)
walt

Berichtdoor Spanky47 » 25 feb 2012, 21:20

Omda ge een competitie moet pakke met promotie en degradatie.. 2e klasse.downloade via creation center en ook 3e klasse. Voor wa extra teams.. En dan clubs te verwisselen...Franse ligue 1 en 2 had ik genomen :)

(Post made via Android)
Spanky47

Berichtdoor Spanky47 » 27 feb 2012, 01:00

BELGISCHE 1e KLASSE + 2e KLASSE maken
met degradatie + promotie in FIFA12!

totale tijdsduur : hou toch wel rekening met minimum 30min :) zelfs 45min

Afbeelding

Afbeelding

2 screens : 1e + 2e klasse Belgische competitie in FIFA 12 carriere met degradatie en promotie... op mn PS3 :) eindelijk een manier gevonden... (je moet wel een competitie pakken met meerdere divisies .. Spanje Duitsland Frankrijk Italie... heb dus Frankrijk (Ligue 1 : 20clubs + Ligue 2 : 20 clubs) gepakt en omgewisseld met Belgische clubs :)

wat je moet doen? (voor degene die niet veel ervan kennen/weten toch wel handig misschien?)

1) gewoon via Creation Center ( http://www.ea.com/nl/voetbal/creation-centre ) volgende 2 competities/toernooien aan favorieten toevoegen >
- 2e Klasse (van RAFCNR1) die dus (want deze 2e klasse heeft van 27 januari een update (Transfers)
- 3e Klasse BEL (heb ik gemaakt op de naam Spankovic) is dan eigenlijk niet de 3e Klasse zoals in de realiteit weliswaar :) , zitten 24 teams gewoon in die willekeurige gebruikers gemaakt hebben van 3e + 4e klasse , traditionele clubs als RC Mechelen, RFC Luik , La Louviere , Mouscron-Peruwelz , Union SG , Rupel Boom , Virton , Ronse enz zitten hierin :)

2) op PS3 : in FIFA12 MENU > FIFA AANPASSEN > CREATION CENTER gaan , en daar deze 2 competities Downloaden :)
per competitie kan ongeveer 10 tot 15min duren voor ze volledig gedownload zijn , dus iets anders doen op je PS3 kan even niet , doe dit gewoon een keer , 2x kwartierke , als ge iets anders kan doen tussendoor thuis ;)

3) Speltype CARRIERE > nieuwe carrière starten > 3e optie pakken (doe ik toch altijd :crazy: ) Speler/Manager
Vervolgens ziet u het volgende staan : LEAGUE SELECTEREN :
- KIES GEEN COMPETITIE UIT HET CREATION CENTER
- 2de Klasse
- 3de Klasse BEL
>>>> gewoon optie 2 pakken , 2de Klasse ofzo :) (heb ik gekozen)

4) NU moeilijkste gedeelte even :) !!!
hou hier ook maar rekening op +- 10 à 15 minuten dat je hiermee bezig zijt :) ,

dan kan je , nu je de competities kan kiezen, bij C >
Creation Center , eerst alleen 2de klasse zien... :nono:
maaaaar... zo meteen ook 3de Klasse :loser: :rofl:
1x je aant verwisselen zijt zal je zien da je plotseling 3e Klasse CLUBS OOK kan gebruiken en verwisselen :D
(maar hierover de juiste werkwijze / uitleg :) als we ZOVER zijn , stap voor stap eerst... :sop: :therethere:

WAT we NU gaan doen? (competitie naar eigen keuze) ik had Franse Ligue 1 + 2 genomen dus volgens mijn keuze :
--1) Franse LIGUE 1 (20 clubs ) verwisselen met die van onze Belgische Pro League (16 clubs)
ALLES kan je verwisselen via 'Driehoekje' 8)

--2) Dus ga je gang en zet ALLE 16 Belgische CLUBS 1e klasse IN LIGUE 1!!!!! (en omgekeerd)
OPMERKING : BEHALVE de 4 zwakste Ligue 1 clubs die zetten we in 2e Belgische klasse zo meteen ;)
- LAAT DEZE CLUBS NOG EVEN STAAN in Franse Ligue 1 > AC Ajaccio , AS Nancy , Dijon FCO , Stade Brest

--3 [/size]Nu pak je 4 CLUBS van Belgische 2 Klasse naar 'eigen keuze' :) en die verwissel je MET deze 4 bovenstaande Franse Ligue 1 clubs
VOORBEELD : ik had Antwerp FC , AS Eupen , Charleroi , en Lommel United gekozen :) om onze fictieve Belgische 1e klasse TE VOLTOOIEN!

--4) NU heb je al 4 Franse Clubs in de Belgische 2e klasse gezet bij Creation Center :)
opmerking : deze zal je dus NIET tegenkomen EUROPEES nu als jouw club Europees speelt... maarjah al die andere 16 sterkere zoals bevoorbeeld PSG MARSEILLE LILLE LYON TOULOUSE BORDEAUX RENNES enz... noem maar op kan je ALTIJD nog tegenkomen nu dus ;) !!!!!! GIJZELF zal het verschil toch NIET merken in CARRIERE... het zijn altijd wel de +- 10 sterkste Franse clubs die je europees tegenkomt :) dus... F*ck al die kleinere clubs :) , TENZIJ je kiest voor in je verdere Carriere een zwakkere Franse club te nemen! (dan neem je gewoon zie heeeel onderaan , een andere competitie Duitsland Frankrijk ofzo :p )

--5) nu GEWOON hetzelfde doen met de LIGUE 2 :) onze fictieve Belgische 2e Klasse :check:
zet ALLE 14 Belgische CLUBS 2e klasse CREATION CENTER die NU NOG OVERBLIJVEN :) nu in de Ligue 2!!!
behalve opnieuw 6 zwakste clubs van LIGUE 2 ook :)
die ZWIEREN we weer op deze beurt in 3e Klasse BEL Creation Center (zal je eveneens NIET tegenkomen uiteraard in CARRIERE Europees)

DUS eventjes nog AFBLIJVEN VAN DEZE 6 CLUBS in LIGUE 2 en laten staan !! :
FC Istres , Clermont Foot , Amiens SC , US Boulogne , Stade Lavellois , EA Guingamp

al die andere Ligue 2-clubs > weg ermeeeee en vervangen door onze (14 overblijvende Belgische 2e Klasse Clubs)

--6) zijn BIJNA klaar :) om Carrière te STARTEN !
**** nu wel eventjes 1 BELANGRIJKE OPMERKING als je 3e Klasse Clubs wilt gebruiken!!!! ****
*** van Creation Center 3e Klasse BEL > naar Ligue 2 > Teams Wisselen [b]gaat niet
!!!! :) , of toch niet de 3e klasse clubs!!! ***
** OMDAT je eerst 2e Klasse in die keuze menu gekozen hebt!!! **
* wat WEL gaat , is OMGEKEERDE WIJZE ;) gewoon eerst Ligue 2 selecteren , en dan die 6 Franse Ligue2-Clubs WISSELEN (driehoekje drukken) , en dan rechterkant van je scherm kan je WEL via CREATION CENTER 3e Klasse BEL zien!!!!! doe dit 6x bij alle 6 Clubs die overblijven en vervang deze door 6 Clubs van Belgische 3e Klasse :) , NAAR EIGEN KEUZE (keuze in nog 24 extra clubs daar)
[/b]>>>> voorbeeld : ik had , naar mijn mening , de 6 interessantste clubs genomen , of degene met de rijkste geschiedenis..
- Union SG , La Louviere , Mouscron(Peruwelz) , Racing Mechelen! , RFC Liège (stamnr.4) , en FC Charleroi (nieuwe opgerichte Fusieclub ...)
Rupel Boom , Deinze , Turnhout , Tournai/DoornikRFC , Ronse SK , waren anders ook wel interessante clubs maar kon er maar 6 extra kiezen :) , dus ... de clubs die je liefste wil ;)

5) Voila , KLAAR! druk nu maar gewoon op X om UW carriere te starten!
met promotie en degradatie :cheer: (en 5 Europese plaatsen) (en een interessantere beker , zelfs 2 bekers!)
3 degraderende/promoverende teams
enige minpunt is wel , géééén play-offs zo..
EN in de Carrière-Menu zal je bij jou eigen aangepaste Belgische competitie Frankrijk (Ligue 1 + 2 zien ) en Franse clubs Belgische Pro League.. maja :lol: als het DAT maar is, maar een BENAMING )-B

P.S. deze werkwijze kan je toepassen bij andere Competities (een 1e + 2e Divisie) :)
Italie (ook 20clubs Serie A + 20 clubs Serie B ) dus zelfde als bij Frankrijk alleen heb je in Frankrijk 2 Bekers ;)
Duitsland (hier heb je wel 18 clubs in 1. Bundesliga , net als 2. Bundesliga) als je ZELF liever 18 clubs wilt , kan je beter DUITSLAND nemen , in plaats van Frankrijk, eigen KEUZE hoe je het zelf wilt!)
Spanje .. HIER heb je wel 2 teams MEEEER :) dan Frankrijk in 2e klasse , telt 22 clubs , 1e klasse dus 20clubs

opm : Engeland (kan in Principe ook maar dan ga je na x aantal seizoen wel ENGELSE clubs in jouw 2e klasse hebben zitten die van 3e of 4e klasse komen... en met véél pech zelfs in uw 1e Klasse Engelse clubs! daar blijf ik persoonlijk liever vanaf ;) ENGELAND afblijven best dus)
Spanky47

De volgende gebruikers vinden dit bericht leuk:
david_vdb, FeniX

Berichtdoor Spanky47 » 27 feb 2012, 04:31

walt schreef op 25 feb 2012, 19:21:
Spanky47 schreef op 25 feb 2012, 18:51:Heb een manier gevonden om promotie en degradatie in carriere fifa12 te kunne toevoege voor Belgische 1e en 2e klasse!!! hierover binne enkele dage meer ;) met alle uitleg en fotos.. het kost wel een uur tijd .. zelf aanpassen enzo
Via creation center

(Post made via Android)

Dit is gewoon een vraag hè, vind het een goed idee, maar waarom 20 ploegen en niet 16 zoals in 't echt? :)

jammer genoeg kan het allemaal niet 'handmatig' gemaakt worden vanaf 0 :( , dus enkel teams 'verwisselen' uit een bestaande land/competitie met degradatie/promotie ... je kan wel Duitsland nemen , heb je 18 clubs zowel 1e als 2e klasse... (16 zal helaas daarom niet gaan :???: ) vind het ook best jammer WAAROM we gewoon geen 2e klasse kunne downloaden en 'toevoegen' in Carrière.. mét degradatie/promotie! Dat gaat eigenlijk wél maar dan zonder degradatie en promotie... dus... op mijne manier MET promotie en degradatie :check:

voorlopig enkel deze manier :) dak heb gevonden toevallig... maat we HEBBEN zo nu toch al degradatie/promotie .. mét Belgische clubs uit 1e + 2e klasse (en enkele 3e) :thumb:

ik begrijp nog altijd niet waarom ik er 'nu pas' ben achter gekomen, speel reeds continu bijna FIFA12 :) al jaaaaren... ma soit , we hebben nu een mogelijkheid, voor degene die willen .. veel plezier ermee!!! ;) veel fans van 2e-klasse clubs en 3e-klasse zullen dit wel graag zien vermoed ik :)
Spanky47

Berichtdoor Spanky47 » 27 feb 2012, 04:46

Henri schreef op 25 feb 2012, 17:43:Ergens is dit belachelijk, want je bent KDB kwijt aan Chelsea na 1 seizoen zeker?
Voor de update kon je KDB nog verkopen voor zo'n 20m na een paar seizoenen maar nu heb je dus niks en het budget is sowieso al laag.

er bestaat nog altijd een mogelijkheid om deze update weer te verwijderen en alle standaard selecties van toen je FIFA12 kocht te 'herstellen' zeg maar ..
volgens mij is dan alles gereset :) .

FIFA12 Menu > FIFA AANPASSEN > TEAMS/SELECTIES WIJZIGEN > ALLE PLOEGEN HERSTELLEN

.....................
Edit reply ; 04:57
.....................
effe net nagedacht... weet nog een BETERE mogelijkheid :) wat Kevin De Bruyne betreft !

je kan ook perfect de laatste UPDATE BEHOUDEN en De Bruyne weer eigendom van KRC GENK maken IN CARRIERE!
simpel..

1) ga naar FIFA12 Menu > FIFA AANPASSEN > TEAMS/SELECTIES WIJZIGEN > CLUBTRANSFERS
2) KIES KRC Genk
3) VERKOOP De Bruyne even AAN Chelsea ;) , en dan METEEN weer aan KRC Genk
4) voila :) die LEENOPTIE is foetsie , De Bruyne IS weer eigendom VAN GENK in Carrière!
:thumb: :therethere:
>>> NIET vergeten als je Carriere opstart , bij carriere-instellingen , 6e regel staat op gegeven moment GEBRUIKTE TEAMS > moet op 'Huidige aangepast' staan!
zo moet je een nieuwe Carrière starten ;) en hebben wij met onze club KRC Genk , IN CARRIERE , waar we recht op hebben! Als we De Bruyne verkopen... op al die miljoenen €uro's ! (marktwaarde seizoen 1 is meteen al 12 miljoen €)

.......................
Edit 2 reply ; 05:02
.......................
net nieuwe carriere eens opgestart om effe te checken ter bevestiging of deze Leencontract wel inderdaad dan weg is!!
inderdaad , 100% in orde!
zo maak je op 1minuut tijd De Bruyne metéén weer eigendom van KRC Genk !!!
+
Hij is niet alleen terug eigendom van ons.. heeft ook een riant contract! 6jaar ;) wel € 45.000 weekloon tegen de rest van het team allemaal 8.000 10.000 Vossen 15.000 hier als 2e hoogste salaris.
GELUKKIG da KDB een lang contract heeft ;) als da ook maar 1 jaar was, was het haast heeeel moeilijk om hem enkele seizoenen te late verlengen bij KRC Genk..
DUS 2x voordeel.. je zit 6 seizoenen lang SAFE wat DE BRUYNE betreft ;)

Een geluk.. ;)

:cheer: :cheer:
Laatst bijgewerkt door Spanky47 op 15 maart 2012, 17:22, in totaal 6 keer bewerkt.
Spanky47

Berichtdoor Henri » 27 feb 2012, 11:04

Spanky47 schreef op 27 feb 2012, 04:46:
Henri schreef op 25 feb 2012, 17:43:Ergens is dit belachelijk, want je bent KDB kwijt aan Chelsea na 1 seizoen zeker?

effe net nagedacht... weet nog een BETERE mogelijkheid :) wat Kevin De Bruyne betreft !

je kan ook perfect de laatste UPDATE BEHOUDEN en De Bruyne weer eigendom van KRC GENK maken IN CARRIERE!
simpel..

1) ga naar FIFA12 Menu > FIFA AANPASSEN > TEAMS/SELECTIES WIJZIGEN > CLUBTRANSFERS
2) KIES KRC Genk
3) VERKOOP De Bruyne even AAN Chelsea ;) , en dan METEEN weer aan KRC Genk
4) voila :) die LEENOPTIE is foetsie , De Bruyne IS weer eigendom VAN GENK in Carrière!
:thumb: :therethere:
>>> NIET vergeten als je Carriere opstart , bij carriere-instellingen , 6e regel staat op gegeven moment GEBRUIKTE TEAMS > moet op 'Huidige aangepast' staan!
zo moet je een nieuwe Carrière starten ;) en hebben wij met onze club KRC Genk , IN CARRIERE , waar we recht op hebben! Als we De Bruyne verkopen... op al die miljoenen €uro's ! (marktwaarde seizoen 1 is meteen al 12 miljoen €)

Merci Spanks, ik ga cheaten en dat doen. Het is EA's eigen schuld, moeten ze Genk maar meer geld geven )-B

Btw, mooi idee van die 1ste en 2de klasse. Keep up the good work :thumb:
Laatst bijgewerkt door Henri op 27 feb 2012, 13:11, in totaal 1 keer bewerkt.
Henri

Berichtdoor DennisWOT » 27 feb 2012, 11:49

Waarschijnlijk weer een domme vraag, maar hoe gebeurt die update? Want ik wou nog eens spelen nu na die update, maar die gebeurt blijkbaar niet automatisch (zoals bij andere games wel)? Ik speel met Xbox360 btw...

Nevermind: heb t al...

Wat ik wel zou willen doen is een virtuele prof die ik ooit aangemaakt heb, verwijderen. Gewoon die savefile dan verwijderen, of...?
Oui, moi je suis une bite. C'est ça. Je suis une misérable bite. Et pour me faire respecter, il faudra que je reste toujours bien dur.»
DennisWOT

Berichtdoor DennisWOT » 27 feb 2012, 18:10

Eigenlijk, als ik heel eerlijk moet zijn, vind ik het geen goed spel:

- Als ge tegen een gesloten ploeg speelt (zo goed als continu in de JPL dus) dan hebt ge ook écht het gevoel dat ge naar een Belgische kutmatch aan't kijken zijt. Ge geraakt er totaal niet door en krijgt altijd een of andere kutgoal tegen op de counter.
- Het verdedigen trekt toch echt op niks? Instappen = gekloot. Zo is het als ge irl tegen mannen als Ronaldo of Messi speelt misschien, maar toch niet tegen Jonathan Wilmet?!
- Wie heeft er trouwens al ooit een verdediger de bal in de tribune zien keilen omdat er op 3 meter van hem een aanvaller druk wilt komen zetten?

Zo zijn er nog wel enkele voorbeelden... Ik weet precies terug waarom ik dit spel zolang in de kast heb laten liggen nadat ik het even gespeeld had na aankoop.
Oui, moi je suis une bite. C'est ça. Je suis une misérable bite. Et pour me faire respecter, il faudra que je reste toujours bien dur.»
DennisWOT

Berichtdoor Spanky47 » 27 feb 2012, 20:29

Hmm DennisWOT

had ik ook eerste weken last van ;) nu lukt da goed meestal bij mij. Vond et eerst ook kut die ganeplay. Nu vind ik em top ..

kwestie van oefenen oefenen oefenen.. en gameplay wennen :) .. geloof me

(Post made via Android)
Spanky47

Berichtdoor Martrim » 27 feb 2012, 20:30

Spanky47 schreef op 27 feb 2012, 20:29:Hmm DennisWOT

had ik ook eerste weken last van ;) nu lukt da goed meestal bij mij. Vond et eerst ook kut die ganeplay. Nu vind ik em top ..

kwestie van oefenen oefenen oefenen.. en gamepkay wennen :) .. geloof me

Probleem is dat een Dennis (net zoals ik) ook graag veel andere spellen speelt. FIFA is volgens mij een game waar je enkel echt goed kan worden als minstens 80% van je gaminguren in FIFA gaan.
You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.

Xbox: StarCSR // PSN: Martrim // Last.fm: StarCSR
Martrim

Berichtdoor Spanky47 » 27 feb 2012, 20:35

Wat nog De Bruyne betreft.. Hij is niet alleen terug eigendom van ons.. heeft ook een riant contract! 6jaar ;) wel € 45.000 weekloon tegen de rest van het team allemaal 8.000 10.0000 Vossen 15.000 hier als 2e hoogste salaris. GELUKKIG da KDB een lang contract heeft ;) als da ook maar 1 jaar was, was het haast heeeel moeilijk om hem enkele seizoenen te late verlengen bij KRC Genk..

Een geluk.. ;)

(Post made via Android)
Spanky47

Berichtdoor DennisWOT » 29 feb 2012, 00:27

Spanky47 schreef op 27 feb 2012, 20:29:Hmm DennisWOT

kwestie van oefenen oefenen oefenen.. en gameplay wennen :) .. geloof me

(Post made via Android)

Veel spelen of niet, de dingen die ik aanhaalde blijven crappy... Ik vind dat verdedigen écht geen vooruitgang. Ze hebben m.i. geprobeerd het té realistisch te maken, waardoor het dat eigenlijk net niet is...
DennisWOT

Berichtdoor Martrim » 29 feb 2012, 09:21

DennisWOT schreef op 29 feb 2012, 00:27:Veel spelen of niet, de dingen die ik aanhaalde blijven crappy... Ik vind dat verdedigen écht geen vooruitgang. Ze hebben m.i. geprobeerd het té realistisch te maken, waardoor het dat eigenlijk net niet is...

Vroeger had ge nog arcade vs sim, nu is alles quasi sim. Of ge moet al een "partygame" als Fifa Street gaan spelen, en zelfs daar hebben ze nu meer arcade dan nodig uitgehaald.
Het wordt tijd voor nog een Virtua Striker! :D

Martrim

Berichtdoor Matteo » 01 maart 2012, 19:31

Vanavond om 21u op National Geographic komt Megafactories EA Sports: Fifa 12. Over hoe ze het game maken.

Dit ter info.
Matteo

Mijn team: English football

Animale322

Berichtdoor Martrim » 01 maart 2012, 20:19

Matteo schreef op 01 maart 2012, 19:31:Vanavond om 21u op National Geographic komt Megafactories EA Sports: Fifa 12. Over hoe ze het game maken.

Dit ter info.

Damn...Wil ik wel eens zien :) Maar twee programma's tegelijk opnemen zal wel niet lukken zeker?

Martrim

Berichtdoor Henri » 01 maart 2012, 20:29

Martrim schreef op 01 maart 2012, 20:19:
Matteo schreef op 01 maart 2012, 19:31:Vanavond om 21u op National Geographic komt Megafactories EA Sports: Fifa 12. Over hoe ze het game maken.

Dit ter info.

Damn...Wil ik wel eens zien :) Maar twee programma's tegelijk opnemen zal wel niet lukken zeker?

Het staat volledig op youtube: http://www.youtube.com/watch?v=acYgRJy3BcA
Ik wou het ook graag zien, maar niet mogelijk op kot dus ik was zeer tevreden toen ik dit vond :p
Henri

Berichtdoor Martrim » 01 maart 2012, 20:32

Ja, zo te zien gaat twee dingen tegelijkertijd opnemen toch. Dus ik ga het toch in mn zetel kijken dit weekend :) Maar toch thx voor de tip. Dat kanaal hebben kan alleen al handig zijn :)

Martrim

Berichtdoor FeniX » 01 maart 2012, 23:47

Was wel tof om te zien/weten allemaal, dat de commentator nie altijd klopt valt nu ook wel te begrijpen :p
http://i29.tinypic.com/qn8kft.gif
FeniX

Berichtdoor Spanky47 » 03 maart 2012, 02:24

FeniX schreef op 01 maart 2012, 23:47:Was wel tof om te zien/weten allemaal, dat de commentator nie altijd klopt valt nu ook wel te begrijpen :p

ik verwacht wel dat de komende jaren hier een verbetering op gaat komen ;) , NET als het publiek!
de technieken/technologie blijft maar verbeteren dus :) hier zal ooit wel een oplossing voor gevonden worden denk ik , kan nog heel wat jaren duren..
dat zijn nog altijd de 'pijnpunten' wat tot nu toe nooit top was , en waar EA nog alleen maar in kan VERBETEREN!
:???:

vooral samengevat de volgende dingen MOETEN nog beter kunnen (kan aan gewerkt worden) ! :
commentaren! inderdaad

het pubiek!
met meer leven in! :p (bengaals vuurwerk enzo en bewegingen , confetti , wc rollen , spandoeken , tifo's , noem maar op! dat kan toch ECHT WEL 10 x beter! nu trekt het op nie veel!

• als je veel BUDGET hebt :) na x aantal seizoenen , STADIONuitbreidingen kunnen doen!!!
bv Genk heeft nu een stadioncapaciteit van 25.000 toeschouwers , als je dat bevoorbeeld naar 30.000 kunt uitbreiden dat je bevoorbeeld PER thuismatch EXTRA inkomsten hebt! bij fifa 2006 2007 (ofzo ergens) was dat toch zo?!!!
-> doe dan maar hier meteen 3 niveau's in ook :) ofzo zoals x aantal LOGES enzo (meer kosten maar meer inkomsten op termijn!)
---bv. stadion uitbreiden naar 30.000... per +5000 stadioncapaciteit zou ons dat bv.
niveau 1 , staanplaatsen , 2.500.000 € kosten , niveau 2 iets meer luxe gewone zitplaatsen 5.000.000 , niveau 3 allemaal loges en bussiness-seats bevoorbeeld 7.500.000! ik zeg maar iets ;) maar dat het dan op 5 seizoenen dubbel en dik terugverdiend is!!!
• en uiteraard dan ook wekelijkse inkomsten/uitgaven aan u budget dat continu veranderd - of + :)..
nu heb je een TRANSFERBUDGET en WEEKLOONBUDGET en daar veranderd NIETS aan .. :???: enkel als je contracten verlengt of spelers koopt/verkoopt :???: ook maar matig vind ik (of als je prijzen pakt) :sop: voor de rest veranderd er niets aan je budget O.o , en ook

supportersopkomst > naargelang je prestaties : speel je middenmoot als Genk zijnde :17.000 à 18.000 toeschouwers bevoorbeeld en iets minder inkomsten per thuismatch , degradatie.. 12.000 14.000 ofzo.. (tenzij vaste abonnementenverkoop 17.000 is dat ook altijd minimum zo is!, wat ook wel MAG ingevoerd worden als extra HIER weer bij) , en top 6 minimum 23.000 à 25.000 ofzo! moet toch ook weer kunnen ingevoerd worden vind ik

• ook al zou je denken dat een uitbreiding naar 40.000 of 50.000 Genk NOOIT gevuld krijgt in de realiteit ! ik vind toch wel als je bv. in seizoen 2018/2019 bevoorbeeld zit , en je hebt een stadion van 40.000.. dat wel kan gevuld raken d.m.v. het niveau/sterkte van het team.. nu hebben we altijd al 3 of 3.5 sterren gehad .. heb je bevoorbeeld 4sterren dat je zo een stadion makkelijk kan vullen tot +-. 35.000 40.000.. heb ge 4.5 sterren tot zelfs 50.000 60.000 , en vanaf 5 sterren stadions kan vullen tot 80.000 90.000 ofzo! moet toch LUKKEN he?!!! EA Sports? stel nu bevoorbeeld als wij in 2015 worden overgenomen door een steenrijke RUS en hier spelen opeens 3 wereldspelers van +85 ALG > bevoorbeeld : Van Persie , Kompany , Iniesta....(NIET dat het realistisch is) maar STEL , dat zulke spelers per speler +85 zowat +- 5.000 extra fans kan lokken PER match? MOET toch allemaal haalbaar zijn he! :sop:

• zoals ook ergens in enkele eerdere Fifa's het geval was ook 2007 ofzo :) >
- Keeperstrainer , Spitsentrainer , enz! hoe beter die is , hoe sneller jou talenten groeien bevoorbeeld! , zou toch ook wel NOG een toegevaarde waarde zijn aan de carrière :thumb:

anderzijds.. :
+ die toevoeging van die scouts NU in FIFA12 is wel :thumb:
+ net als de gameplay 10x beter! het moet niet té simpel zijn! zoals de vorige fifa's , verdedigen is echt wel een verademing :p eerste weken wel op gevloekt tot én met.. 1x je dat doorhebt... voetbal is niet AANVAL alleen :) , maar voor de 'haters' van deze functie kan je gelukkig deze uitzetten ergens bij instellingen zodat je nog hetzelfde Fifa11 gevoel hebt (dacht toch dat ik dat eens gelezen had dat dit kan?! don't schoot me if i'm wrong! )
+ heel die veranderingen online is toch ook wel :thumb: vind ik..
>>> alleen -punt !! die EA-SERVERS! EA komaan he :s per 10 wedstrijden online zijn er altijd wel MINSTENS 2 waar de verbinding opeens WEG valt! bij 11 was dat ook al zo! FIFA10 was op dat vlak 99% betrouwbaar en zelden problemen met de EA-servers!
+ toevoeging in Fifa12 van Play-Offs (alleen playoff 1 jammer genoeg) maar toch wel een leuke extra ;) , tenzij , als je het zo speelt.. ikzelf heb Franse competitie UITERAARD ingewisseld met allemaal Belgische teams en speel met degradatie en promotie! veel leuker!
+ ...

Conclusie :
EA SPORTS heeft nog veel werk de komende jaren ;) er kan nog heel wat verbeterd worden..
en extra dingen toegevoegd worden eveneens!
Laatst bijgewerkt door Spanky47 op 03 maart 2012, 02:59, in totaal 8 keer bewerkt.
Spanky47

Berichtdoor david_vdb » 03 maart 2012, 02:28

My two cents: voeg me op PS3 maar toe voor online duels: "david_vdb". Een aanvaardbaar niveau om tegen te spelen :) Naast NBA 2K 11 dan ook het enige spel dat ik heb.
Afbeelding
david_vdb

Mijn team: krc genk

Berichtdoor Spanky47 » 03 maart 2012, 02:55

zoals ik hier lees hebben sommige gamers moeilijkheden met het nieuwe verdedigingssysteem :

voor de Haterzzz van het nieuwe verdedigingssysteem..
HOE OUDE VERDEDIGINGSSYSTEEM van FIFA11 in FIFA12 toepassen? heel simpel!!!!
FIFA12-Menu >>
FIFA AANPASSEN >>
INSTELLINGEN >>
BESTURING >>
DRAADLOZE CONTROLLER-INSTELLINGEN >>
..dan onderaan staat er nu bij :

* 'Verdedigen' >> Tactische verdedigingsoptie
gewoon veranderen naar
* 'Verdedigen' >> Oude besturing :cheer: :cheer:

Het nieuwe verdedingssysteem uitzetten in FIFA12 en dat van FIFA11 gebruiken in fifa12 :
Je kan namelijk in het menu het nieuwe verdedigen uitzetten en gewoon met het oude systeem van verdedigen uit FIFA 11 spelen, in online ranked games zal dit dus niet mogelijk zijn. In unranked games dan weer wel. Dus in ranked online spellen in FIFA 12 zal het niet mogelijk zijn om met het oude verdedigingssysteem te spelen.

Het ziet er dus naar uit dat EA wilt dat iedereen met dit nieuwe systeem leert te spelen en het oude wilt laten vergeten. :sop:
Laatst bijgewerkt door Spanky47 op 03 maart 2012, 03:47, in totaal 28 keer bewerkt.
Spanky47

Berichtdoor Spanky47 » 03 maart 2012, 03:07

kreeg gisteren opeens in Carrière (2e seizoen) bij Nieuws ergens het bericht dat er geruchten waren dat Lierse SK zou overgenomen worden! en iets later 2 maanden ofzo.. opeens een bericht dat ze inderdaad nu definitief overgenomen waren en zo rijk waren en zover wilde komen als Real Madrid .. Manchester City.. Inter...
moest hier eens heel goed mee lachen :rofl: in eerste instantie :lol: !

plots 1x de transferperiode in de winter er was :) O.o Benteke had een waarde van 4.000.000 ofzo ongeveer , opeens een bod van 3.800.000 van Lierse SK :sop: nee gezegd :p meteen erna 4.400.000 ofzoiets opnieuw nee gezegd en dat nog 3x ofzo , opeens 9.000.000! , nog altijd NEEEE gezegd :D en opeens... 12.500.000 !!!! voor BENTEKE! transferwaarde 4 miljoen he! , ik dacht van FUCK OFF laatste keer NEE nog 1 hoger bod 14 miljoen ofzo en jullie hebben hem!!! , wat een pech ze waren juist toen erna niet meer geïnteresseerd..
Laatst bijgewerkt door Spanky47 op 03 maart 2012, 18:09, in totaal 1 keer bewerkt.
Spanky47

Berichtdoor Martrim » 03 maart 2012, 13:25

Seriously... Het kan gerust zijn dat ge heel wat interessants te vertellen hebt. Maar door uw overdadig gebruik van smileys, kleuren en overdreven grote letters soms, krijg ik me er nooit toe gezet om het fatsoenlijk te lezen.
Ben ik hier nu echt alleen in?
Laatst bijgewerkt door Martrim op 03 maart 2012, 14:42, in totaal 1 keer bewerkt.

Martrim

Berichtdoor Kanjer » 03 maart 2012, 14:26

Martrim schreef op 03 maart 2012, 13:25:Seriously... Het kan gerust zijn dat ge heel wat interessants te vertellen zijn. Maar door uw overdadig gebruik van smileys, kleuren en overdreven grote letters soms, krijg ik me er nooit toe gezet om het fatsoenlijk te lezen.

True that ! 8) :crazy: :lol: :D :nono: :( :) )-B :hammer: :vomit: :loser: :cheer: :check: :-B :facepalm: :teach:
You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Kanjer

Berichtdoor Spanky47 » 03 maart 2012, 18:12

Kanjer schreef op 03 maart 2012, 14:26:
Martrim schreef op 03 maart 2012, 13:25:Seriously... Het kan gerust zijn dat ge heel wat interessants te vertellen zijn. Maar door uw overdadig gebruik van smileys, kleuren en overdreven grote letters soms, krijg ik me er nooit toe gezet om het fatsoenlijk te lezen.

True that ! 8) :crazy: :lol: :D :nono: :( :) )-B :hammer: :vomit: :loser: :cheer: :check: :-B :facepalm: :teach:

Zal in het vervolg minder smilies gebruiken.
Kleuren..? wilde het gewoon overzichtelijker maken.. (mislukte poging blijkbaar?)
als je bevoorbeeld binnenkort zoveel pagina's hebt van deze topic , en je hebt die uitleg eens nodig om het zelf toe te passen, zou je het zo wel héél makkelijk vinden!.. daarom altijd grote lettertypes en kleuren :therethere:

Daarom dat ik Tutorials altijd in kleur doe :thumb:
Omdat.. anders moet je echt alles 1 per 1 tegoei gaan nalezen , en zo valt het op en ben je er heel snel weer naartoe gescrolled ofzo .
Spanky47

Berichtdoor Martrim » 03 maart 2012, 18:17

Dat is net goed als je alles moet nalezen... Dan knoop je het pas tegoei in je hoofd.
Uiteraar doe je wat je wil. Wou gewoon even aanduiden dat de handige info die je hier geeft misschien aan velen verloren gaat door de verpakking van die inhoud.

Martrim

Berichtdoor Spanky47 » 03 maart 2012, 19:05

Martrim schreef op 03 maart 2012, 18:17:Dat is net goed als je alles moet nalezen... Dan knoop je het pas tegoei in je hoofd.
Uiteraar doe je wat je wil. Wou gewoon even aanduiden dat de handige info die je hier geeft misschien aan velen verloren gaat door de verpakking van die inhoud.

ik kan alleen maar al het nuttige info & trucs waar ik achter kom , hier delen zodat iedereen er gebruik van kan maken hé :thumb:

ik weet ook wel dat ik geen krak ben in zulke dingen uitleggen (waarschijnlijk soms té uitgebreid ook :$ )..
zodat het anders 'makkelijker' zou lezen.. nuja wie ben ik he!
kan het alleen maar mededelen!

Iedereen doet met deze info wat ze willen :thumb: ,
dat van promoveren/degraderen bv. zou waarschijnlijk ook korter kunnen, i know...

nuja , zolang de boodschap maar overkomt en iedereen geholpen is!
Spanky47

Martrim

VorigeVolgende

Keer terug naar Games & ICT