Gebruikers op dit forum: Géof en 0 gasten
FIFA 11Eerste in-game beelden zijn er...
http://www.youtube.com/watch?v=c_1ctLom ... r_embedded http://www.youtube.com/watch?v=MPzKTjSV ... r_embedded Ziet er weeral heel netjes uit, spel komt uit op 1 oktober!! Laatst bijgewerkt door Cin op 19 aug 2010, 07:35, in totaal 1 keer bewerkt.
wooow precies wel he! Rumor has it dat je nu je MP3'tjes van sfeergeluiden in je eigen stadion kan gebruiken in het spel! en een eigen lied selecteren om te gebruiken als je met je team scoort! af! Soccer is a teamsport... so is supporting your team...
Re: FIFA 11Zal voor de PS3 wel moeilijker liggen neem ik aan.
Al heb ik in een filmpje wel al gezien dat ze zelf verschillende sfeergeluiden aan het opnemen waren. Was zo een introductieclipje van 4 minuten, stonden daar ineens een paar in een micro "'t is stiiil, aan de overkant" te zingen
Re: FIFA 11
yup, dat zou moeten kunnen vanaf dit seizoen! wel ruig natuurlijk. iemand zin om de TZ liedjes een keer op te nemen? er wordt ook gewerkt aan het spelen zelf, je zal nog accurater moeten passen en je tegenstander (als het de computer betreft) zou ook intelligenter denken. ben benieuwd. madden 11 is eigenlijk niks aangepast tov vorig seizoen, dus hopelijk is fifa wel de moeite waard om opnieuw te kopen.
Re: FIFA 11Mooi afgewerkt ;o
Ik hoop dat je je kan laten vallen
Dat zou een kaakslag zijn naar de FIFA toe met al haar fairplay shit. Dus reken er maar niet op (en maar goed ook!)
Idd dat zou de fair play niet ten goede komen. Ik hoop dat eens Belgische 2e klasse erin zit, anders ben ik de JPL weer beu gespeeld na 2 seizoenen
Re: FIFA 11http://www.youtube.com/watch?v=94tQ4LJa ... r_embedded
In dit filmpje wordt uitgelegd hoe je met de keeper moet spelen... goalkeeper tutorial dus. Ik zou het ook wel fijn vinden als je tijdens een wedstrijd de keeper ook kon selecteren, net als je andere spelers, maar dat zal er wel niet bij zijn dit jaar.
Re: FIFA 11Kan niet wachten op fifa 11
Speel al Fifa sinds fifa '97 8) totally addicted
Ik speel ze ook al sinds '98, echt schitterend! Ik heb ze wel niet meer allemaal ik begon op PS1 maar die Fifa's heb ik nietmeer die van op de PS2 en PS3 staan mooi langs elkaar in de kast... Als ik fifa 1 seizoen niet kan kopen wordt ik gek denk ik...
:ween: :ween: :ween: :ween: :ween: :ween: :ween: You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.
Xbox: StarCSR // PSN: Martrim // Last.fm: StarCSR
Re: FIFA 11ik kan niet wachten tot 1 oktober 8)
ik ook niet!!!, elk jaar kijk ik zo uit naar fifa Demo komt op 15 september , nog 2 weekjes wachten dus
?
Demo download ik zeker, maar daar hecht ik niet heel veel belang aan omdat ik Fifa op PS3 koop en dat is toch nog anders dan PC. 1 oktober was meestal 30 september in Extrazone helaas is die winkel er niet meer
Wordt ik - Word ik. Onze Martrim wordt daar gek van
Ik koop hem ook op ps3
Tja, nederlands en van die theoretische vakken zijn nooit mijn beste geweest :p
Mij eens bevragen dan
Re: FIFA 11Misschien al praten over welke club je gaat nemen in manager mode.
Ik ga zoizo Racing Genk nemen , ik denk het eerste seizoen gewoon Coach zijn. Naderhand coach + speler. Qua transfers zal ik Durwael , Aquino , Casteels verhuren. Ogunjimi ga ik verpatsen , voor de rest weet ik nog niet wie ik laat vertrekken. Inkomende transfers weet ik het nog niet echt. Misschien Aloys Nong halen. Ook ga ik proberen Lestienne een seizoentje te huren.(hoop dat dat makkelijker gaat). En voor de rest is het nog afwachten. ik kan niet wachten!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Re: FIFA 11Ik speel enkel online en speltype coach:
Ik begin mijn carreire uiteraard met KRC Genk. Doelstelling met KRC Genk is: kampioenschap winnen en CL spelen het seizoen daarna Inkomende transfers: LB, RB, SP Uitgaande: Durwael, Aquino verhuren en Ogunjimi verkopen Welke spelers ik precies ga halen weet ik niet, misschien wel Ofere :p
Re: FIFA 11ik speel alleen coach :crazy:
eerste 2 seizoenen zowiezo met Genk, doelstelling 1ste is gewoon om de Beker en de competitie te winnen, en het seizoen daarna proberen daar de CL bij te doen. Qua transfers ga ik proberen Roberto carlos te halen ( op FIFA 09 kost hij maar een half miljoen, en zal wel nog minder worden, als hij nog speelt tenminste) Natuurlijk heb ik ook in mijn systeempje, een goeie aanvallende middenvelder hebben voor centraal, omdat ik Buffel en De Bruyne zowiezo op de flanken ga zetten. dan zou het zoiets worden: Koteles Roberto Carlos,Joa carlos en Anele Tozser,Hubert,Buffel,De Bruyne en ??? Barda en Vossen
wel niet echt realistisch
Re: FIFA 11jawel hoor, Roberto kost maar half miljoentje, da moet er toch af kunnen 8)
Re: FIFA 11Dit jaar ga ik ook Pes 11 aanschaffen ...
Als je die gameplay al bekijkt , heerlijk!
Re: FIFA 11Kun je nu wel europa league en champions league spelen? Bij 2010 was dit niet het geval, ofwel vind ik het gewoon niet.
Sangue, sudore e lacrime...Forza Racing!!
Re: FIFA 11champions leageu is kampioenenbal 8) en europa league was beker van europa of zoiets
Re: FIFA 11Gek dan, want ik had kampioen gespeeld met Genk en seizoen erop speelde ik weer gewoon een normaal seizoen zonder europese matchen. Ik speelde wel als prof, misschien dat dat het verschil was?
Sangue, sudore e lacrime...Forza Racing!!
Re: FIFA 11kan zeer goed zijn, maar eigenlijk weet ik niet hoe het met fifa 10 zit, ik heb 09 maar dat is gewoon hetzelfde qwa speeltype denk ik :crazy: maar ik denk dat speel als prof nog niet zo ver was
Re: FIFA 11Ik hoop dat ze het commentaar ook eens aanpassen want altijd hetzelfde commentaar is ook niet alles.
Al moet ik wel zeggen dat toen ik pas fifa speelde het soms wel hilarisch vond. Zo herinner ik mij nog goed de zin: "En Van Buyten houdt de bal binnen"
|