Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
festivalshet is bijna zover de periode van de festivals komen eraan. 8)
welke gaan jullie en voor welke artiets of group ga je ? ik zelf doe dit jaar minder festivals dan nrml alleen tomorrowland en dit is mss de beste die plaats vind in belgie ?
Re: festivalsDit jaar doe ik enkel Pukkelpop op zaterdag en Extrema outdoor. voor de rest kleine festivals ofzo. Bewust niet op reis en hopelijk een Europese uitmatch meepikken.
Om on topic te blijven. Groepen maken mij niet zoveel uit dit jaar, gewoon fun met vrienden. Ultras
Re: festivalsAfro Latino, Electricfield ( even reclame maken http://www.facebook.com/pages/Electric- ... 4177958759 ) Dour of rock herk, pukkelpop, Houza Palooza,...
genkie till i die
Re: festivalsDour Festival (veruit het beste belgische festival dit jaar)
Pukkelpop Reggae Geel Houza Palooza (dub fx )
Andere kleine festivals die nog opkomen!
Re: festivalsover pukkelpop was ik nog aan twijfelen niet echt mijn stijl behalve boiler room en de chille sfeer op de camping
maar toch veel jong volk vind ik.....
Re: festivals
Blijf ik toch altijd een grappige reden vinden om iets minder te vinden Ge gaat toch met UW vrienden en UW groep... Wat boeit wat er voor de rest rondloopt? OK, dat je niet naar de gemiddelde chiro en/of scoutsfuif gaat om niet als enige oudere tussen een bende 16 jarigen te zitten, kan ik volgen. Maar zo excuses voor mega-feesten? You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.
Xbox: StarCSR // PSN: Martrim // Last.fm: StarCSR
Re: festivalskrijg snel van die jonge aanstellers en da komt meestal nie goed na veel bier en warm weer.
mah buh veel heb ik van pukkelpop nie gezien. was vooral men tentje die ik heb gezien of waar ik me nog iets van herhinner ![]()
Amateur ![]()
En gij praat over "jonge aanstellers"? You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.
+1 ![]()
Re: festivalsnja haha komt wel stom over had het zelf niet door haha 1-0 voor martrim
![]()
Re: festivalsmaar terug on topic.
ben benieuwd hoe tomorrowland dit jaar gaat zijn na vorig jaar maar toch wel een geweldige sfeer bij vooral david guetta ook al was zijn muziek dan weer een min punt voor mij maar daar praten ze nu toch nie over eerder over het affe sfeer. leek wel beter dan een vol stadion vol met zingende supporters
Re: festivalsWeekje Sziget. En dan uitrusten.
Re: festivalsGaat er niemand naar Dour?
Re: festivalsEén dag Werchter (donderdag, voor Linkin Park) en "vier" dagen Pukkelpop (Foo Fighters, Offspring, Rise Against,...).
Daarnaast misschien ook nog naar Opglabbeek voor optredens van Pennywise en Bad Religion! Dour zal niet gaan, want ik schrijf mijn thesis in de zomervakantie, vooral in juli. ![]()
U hebt een prima muziekkeuze, jongeman!
Re: festivalsIk zou graag eens naar Hip Hop Kemp gaan in Tsjechië, maar dat zal pas voor volgend jaar zijn.
Voor de rest zeggen festivals mij weinig, ben vorig jaar naar Tomorrowland gegaan, normaal gezien gingen we dit jaar opnieuw, maar we waren te laat met kaarten bestellen. Als het aanbod qua hiphop volgend jaar aantrekkelijk is, wil ik wel es naar Dour. 29-06 wel Wu-Tang Clan in de Vooruit ![]() You couldn't catch me in the streets without a ton of reefer. That's like Malcolm X, catchin' the Jungle Fever
Ik zou als ik u was naar GLABBEEK gaan. Dat is nog iets anders als Opglabbeek Dan komt ge mij daar overigens ook tegen. Wat een kick ass optreden wordt dat! You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.
Re: festivalsVoor mij wordt het hetzlfde festivalrecept als elk jaar: geen enkel.
Re: festivalstomorrowland:
Brodinski Laidback Luke Don Rimini Wolfgang Gartner TIËSTO FAITHLESS DAVID GUETTA Sander Van Doorn Sound of Stereo Fedde Le Grand Dubfire De Jeugd van Tegenwoordig Afrojack Avicii (= Tim Berg) netsky mustard pimp martin solveig ... my goodness my guinness
[img]http://gifs.gifbin.com/122009/1260445104_serving_a_guiness.gif[/img]
Re: festivalsEminem op Pukkelpop, en ook nog The Streets, wat interesseert de rest mij een klote...
tiocfaidh ar la
Gij staat mij aan ! Precies dezelfde reden waarom ik combi pkp heb Als blikken kunnen doden kost het één ogen-blik !
Re: festivalsWerchter vrijdag en zaterdag, Tomorrowland combi, PKP combi en waarschijnlijk een kijkje nemen op Marktrock...
Combi's waren al uitverkocht en zelfs de vrijdag toen ik online bestelde ![]() Ultras
Re: festivalsLang getwijfeld om naar Werchter te gaan, maar ga uiteindelijk toch passen dit jaar. De enige naam die ik écht wou zien is Coldplay, en ik schat de kans vrij hoog in dat die in de loop van het komende najaar/voorjaar nog wel terugkomen voor een zaalshow.
Het extra geld dat ik normaal aan Werchter kwijt was, dan maar besteed aan de luxe van een hotelkamer tijdens Tomorrowland zodat we er drie dagen op volle kracht tegenaan kunnen gaan!
Namen die ik zeker wil zien: Faithless: heb ze op een jaar tijd dan wel drie keer gezien, toch wil ik hun laatste keer op Belgische bodem niet missen. Ook al is het niet live, toch zal dat qua sfeer en show wellicht een van dé hoogtepunten worden dit jaar Tiësto: ondanks z'n stijlverandering blijf ik toch wel fan. Hij was zowat de enige echt grote naam die er nog niet stond, dus het werd tijd dat ze hem eens naar Boom haalden. Denk dat z'n huidige stijl echt wel geschikt is om de main te doen ontploffen Gabriel & Dresden: altijd grote liefhebber van hun muziek geweest, helaas nooit live kunnen zien toen ze in 2007 de brui er aan gaven. Ik vond het dus zeer leuk om te horen dat ze besloten hebben om opnieuw samen te werken en dan ook al meteen langskomen op Tomorrowland Voor de rest ga ik niet te veel plannen. Zoals elk jaar zal ik ook nu wellicht vooral aan de trance-stages rondhangen, al zal ik tussendoor ook wel een elders een kijkje nemen. Als het uitkomt dan ga ik mss zelfs eens naar Guetta kijken. NIet dat ik fan ben van z'n muziek, maar qua sfeer moet dat vorig jaar toch echt wel onvergetelijk zijn geweest... Anyway, dat we maar snel zeven weken verder zijn!
Ps: wie van de Genkies pakt z'n flatscreen mee voor het geval dat de Supercup op zaterdag 23 juli gespeeld wordt?
Re: festivals[video]http://www.youtube.com/watch?v=zcmmFQGxMNU&feature=relmfu[/video]
zo kan alle man mee genieten van de match
-- de sfeer met Guetta was idd heel goed, maar het kon naar mijn mening toch niet tippen aan moby het jaar er voor, hoewel het met the subs ook wel kicken was toen .my goodness my guinness
[img]http://gifs.gifbin.com/122009/1260445104_serving_a_guiness.gif[/img]
Re: festivalsTomorrowland heeft nu al 2 keer iets over moby gepost op hun site, dus het zou goed kunnen dat hij dit jaar van de partij is !
Hier tomorrowland all the way ! Ik ben vooral te vinden aan de main, versuz en dim mak - stage
Ik ga ook proberen om Sander Van Doorn te gaan checken Lobmans ik stel voor dat jij een goeie radio meebrengt, en dan komen de genkies allemaal bij jou tent meevolgen ![]() Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
Dacht het nog toen ik aan het typen was ![]() ![]()
Re: festivalsIk heb een combi Graspop en Pukkelpop.
Graspop kijk ik op dit moment al zéér hard naar uit. Spelen echt zeer veel bands die me wel kunnen bekoren! Pukkelpop wordt ongetwijfeld ook feest. Maar toch minder dan anders, aangezien heel veel van m'n maten in snelheid gepakt zijn door de ticketverkoop... Daarnaast misschien nog wat kleine hardcorefestivalletjes en dingen als Rock Herk. Oui, moi je suis une bite. C'est ça. Je suis une misérable bite. Et pour me faire respecter, il faudra que je reste toujours bien dur.»
Re: festivalstomorrowland krijgt toch meer en meer naam in de wereld zeker als je ziet hoeveel grote artiesten komen
hier wil ik wel veel voor betalen om te kunnen gaan. zolang het maar niet te commercieel wordt
|