door DRUGHI*GENK » 22 jan 2012, 18:44
Ik weet dat ik wat vroeg ben maar naar deze wedstrijd (eigelijk alle wedstrijden) moeten we massaal gaan afzakken!! Héél TZ moet daar zijn!! Als alles volgens "het plan" verloopt is dit de laatste wedstrijd tegen bergen van dit seizoen! "ALS" natuurlijk.. De wedstrijd is zaterdag 18 Feb. om 20u. De bedoeling is dat iedereen zijn banner meeneemt en zoveel mogelijk vlaggen en bandieri's... Een haast perfect bezoekersvak;  -Links onder (link vd trappen) komt die grote banner van Ultras -Rechts onder (rechts vd trappen) komt de Drughi banner en een Jamaica vlag OF de nieuwe banner van Drughi maar dat moeten we nog zien kwa tijd,... -Rechts boven die van Geneche -links boven die van TZ90 en ..... Dit zijn geen vaste plaatsen want ik wil niemand verplichten... maar rekening houdend met de grootte vd banners lijkt mij dat de beste optie.
-
DRUGHI*GENK
-
-
-
- Mijn team: Genk
- De volgende gebruikers vinden dit bericht leuk:
Onderdezon
door BlueSmoke » 22 jan 2012, 18:49
Van de partij ! Deze partij staat al een hele tijd met stip genoteerd
-
BlueSmoke
-
-
-
- Mijn team: KRC GENK
door Spille » 22 jan 2012, 18:50
Zeker werk maken van dat "foutloze" Franstalige spandoek!
-
Spille
-
-
-
- Mijn team: KRC Genk
door Earthbender » 22 jan 2012, 18:59
Is er dan een combi regeling? Anders nog eens mee afzakken.
-
Earthbender
-
-
-
door M_ich » 22 jan 2012, 19:09
Hier moeten we eens denken voor hun terug te pakken voor hun mislukte actie! Maar in Bergen zal de controle wel zéér zwaar zijn...
-
M_ich
-
-
-
door B-side » 22 jan 2012, 19:10
Zeker aanwezig! Onze banner gaat dan net niet optijd klaar zijn jammer genoeg...
-
B-side
-
-
- Mijn team: Genk ; BMG , Ajax
door kierewiet » 22 jan 2012, 19:14
 En ik denk dat humor de beste revanche is. Iets in de aard van: "Nederlandse les nodig? Contacteer Mario Been!" (Ik doe maar wat)
't Is stil, waar het nooit waait.
-
kierewiet
-
-
-
door Massei_Genk » 22 jan 2012, 19:21
Normaal gezien van de partij! We moeten die walen terugpakken na hun fiasco bij ons. Ziet er inderdaad een mooi vak uit, mijn bandiera gaat in ieder geval mee!
Fino alla fine
-
Massei_Genk
-
-
- Mijn team: Racing Genk, Juventus
-
door e-lektric » 22 jan 2012, 19:34
Sinds dat Bergen met hun schaam af kwam zit ik te wachten op deze match ! Na Stvv - Genk, Standard - Genk, is dit toch de 3e 'belangrijkste'
Die mannen gaan er aan, punt.
Dit is GENK bitch !
-
e-lektric
-
-
-
door loe » 22 jan 2012, 19:44
AANWEZIG Een vak vol banners zou af zijn! En de 'Google Translate 1 - 0 Ultras Mons' zou ook wel oprecht zijn.
Bis vincit, qui se vincit in victoria ~ Tweemaal overwinnaar is hij, die bij een overwinning zichzelf overwint
Racing for passion, Blades and Hammers for fanculture.
-
loe
-
-
-
- Mijn team: KRC Genk, West Ham
real G
door M_ich » 22 jan 2012, 20:06
loe schreef op 22 jan 2012, 19:44:AANWEZIG Een vak vol banners zou af zijn! En de 'Google Translate 1 - 0 Ultras Mons' zou ook wel oprecht zijn.
Die moet er echt komen, wil ik wel maken tegen dan...
-
M_ich
-
-
-
door M_ich » 22 jan 2012, 20:21
Nog een ideetje: 'wij zijn de fier van België'
-
M_ich
-
-
-
door Reynderson » 22 jan 2012, 20:42
ik had ook een idee voor banner in bergen 
-
Reynderson
-
-
-
- Mijn team: krc genk
door Tuncel » 22 jan 2012, 21:07
Ik meende dat de uitsupporters geen goed zicht hadden op het plein.. Ik spreek wel over een paar jaar terug. We stonden 'links' op de foto.
-
Tuncel
-
-
-
-
door Magic » 22 jan 2012, 21:20
Aanwezig!
-
Magic
-
-
door Aces » 22 jan 2012, 21:38
aanwezig lijk altijd
waarschijnlijk gaan de steward er extra op toezien dat er geen provocerende banners binnen gaan
Frontline TT 1312
-
Aces
-
-
-
door Lance » 22 jan 2012, 21:39
hoogst waarschijnlijk niet aanwezig.. vrouw moet rond die datum bevallen en risico dat ik dat mis zou net iets te groot zijn...
-
Lance
-
-
-
door Massei_Genk » 22 jan 2012, 21:41
Lance schreef op 22 jan 2012, 21:39:hoogst waarschijnlijk niet aanwezig.. vrouw moet rond die datum bevallen en risico dat ik dat mis zou net iets te groot zijn...
Uiteraard heeft zoiets voorrang op Genk K.! Proficiat nog 
Fino alla fine
-
Massei_Genk
-
-
- Mijn team: Racing Genk, Juventus
-
door Spille » 22 jan 2012, 21:43
Lance schreef op 22 jan 2012, 21:39:hoogst waarschijnlijk niet aanwezig.. vrouw moet rond die datum bevallen en risico dat ik dat mis zou net iets te groot zijn...
Blauw bloed poept goed!
-
Spille
-
-
-
door Marcolinhoo » 22 jan 2012, 21:49
Hoe laat zouden de bussen dan ongeveer vertrekken? Mss kan ik mijn ouders overhalen om mij te laten gaan, da is alweer van Genk - Anderlecht geleden 
-
Marcolinhoo
-
-
-
- Mijn team: Racing Genk
door loe » 22 jan 2012, 23:26
Marcolinhoo schreef op 22 jan 2012, 21:49:Hoe laat zouden de bussen dan ongeveer vertrekken? Mss kan ik mijn ouders overhalen om mij te laten gaan, da is alweer van Genk - Anderlecht geleden 
Ik ben geen goede schatter maar pak dat de meeste bussen zullen vertrekken tussen 17u-17u30
Bis vincit, qui se vincit in victoria ~ Tweemaal overwinnaar is hij, die bij een overwinning zichzelf overwint
Racing for passion, Blades and Hammers for fanculture.
-
loe
-
-
-
- Mijn team: KRC Genk, West Ham
door Marcolinhoo » 22 jan 2012, 23:55
loe schreef op 22 jan 2012, 23:26:Marcolinhoo schreef op 22 jan 2012, 21:49:Hoe laat zouden de bussen dan ongeveer vertrekken? Mss kan ik mijn ouders overhalen om mij te laten gaan, da is alweer van Genk - Anderlecht geleden 
Ik ben geen goede schatter maar pak dat de meeste bussen zullen vertrekken tussen 17u-17u30
Zou ideaal zijn, merci 
-
Marcolinhoo
-
-
-
- Mijn team: Racing Genk
door Animale322 » 23 jan 2012, 00:12
Ook aanwezig, zoals bijna altijd  loe schreef op 22 jan 2012, 23:26:Marcolinhoo schreef op 22 jan 2012, 21:49:Hoe laat zouden de bussen dan ongeveer vertrekken? Mss kan ik mijn ouders overhalen om mij te laten gaan, da is alweer van Genk - Anderlecht geleden 
Ik denk nog net iets vroeger... Bergen is geen verplaatsing langs de deur he. Ik gok dat de meeste bussen tussen 16-16.30 uur zullen vertrekken 
Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
-
Animale322
-
-
-
- Mijn team: KRC Genk, Juventus
door Peterrr » 23 jan 2012, 08:52
we moeten die gewoon op één of andere manier terug pakken ! zowiezo dat die mense ons gaan herdenken als we daar zijn geweest ! moeten daar echte hel maken !! 
-
Peterrr
-
-
door Yen-c » 23 jan 2012, 10:47
GENK=CHAMPION=HONTE? Mons= ?
-
Yen-c
-
-
-
door kauffie » 23 jan 2012, 17:14
niet aanwezig  wegens carnaval...
-
kauffie
-
-
- Mijn team: krc genk
door ForzAt » 23 jan 2012, 17:44
Deze match wil ik niet missen! Hopelijk een goede comeback tegen Ultras mons ? Die ''Google Translate 1 - 0 Ultras Mons'' vind ik wel goed 
Sing Loud, Sing Proud! TZ'90
-
ForzAt
-
-
-
-
door Spille » 23 jan 2012, 17:51
ForzAt schreef op 23 jan 2012, 17:44:Deze match wil ik niet missen! Hopelijk een goede comeback tegen Ultras mons ? Die ''Google Translate 1 - 0 Ultras Mons'' vind ik wel goed 
Het meest ironische is nog dat heel het stadion een banner gaat kunnen zien... behalve de Ultras Mons 
-
Spille
-
-
-
door TZ4Life » 23 jan 2012, 18:15
We gaan ons niet laten vangen door weer te beginnen met anti-walen songs. Een (sarcastisch) spandoek in een reactie op de mislukte van hun, en voor de rest dat stadion wegblazen en die 'ultras' mons eens op hun plaats zetten.
TZ4Life!
-
TZ4Life
-
-
-
- Mijn team: KRC Genk, Olympique Marseille
door RacingRobin » 23 jan 2012, 18:18
TZ4Life schreef op 23 jan 2012, 18:15:We gaan ons niet laten vangen door weer te beginnen met anti-walen songs. Een (sarcastisch) spandoek in een reactie op de mislukte van hun, en voor de rest dat stadion wegblazen en die 'ultras' mons eens op hun plaats zetten.
Vincenzo Lomato in't bijzonder 
Sangue, sudore e lacrime...Forza Racing!!
-
RacingRobin
-
-
-
real G
|