Het is nu 20 mei 2012, 16:32

fc bergen - GENK

Sfeerinitiatieven, sfeergroepen, songs, sfeerattributen, ...
  • Auteur
    Bericht

Re: fc bergen - GENK

Berichtdoor Genkbloods » 19 feb 2012, 12:57

Boycot die de groepen een paar dagen op voorhand afkondigen, dat is te laat voor de mensen die zoals mij hun ticket al betaald hadden bij supporterclubs! Genk en organisatie, jawadde.
tiocfaidh ar la
Genkbloods

Mijn team: KRC Genk

De volgende gebruikers vinden dit bericht leuk:
the chief

Berichtdoor nielss » 19 feb 2012, 13:32

spandoek niet eens binnengeraakt
10 meter werk voor niks. dju
nielss

Mijn team: Racing Genk

Berichtdoor Sander » 19 feb 2012, 13:33

nielss schreef op 19 feb 2012, 13:32:spandoek niet eens binnengeraakt

voor thuismatche misschien, tegen het bestuur
Sander

Berichtdoor Animale322 » 19 feb 2012, 13:36

Snap daar de ballen van he ... Ik vind die niet uitdagen ofzo...
Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
Animale322

Mijn team: KRC Genk, Juventus

Berichtdoor Gavino » 19 feb 2012, 14:12

Respect voor de aanwezige genkies ! :thumb: Sfeer klonk op tv pakken beter als verwacht, zeker met de boycot van verschillende sfeergroepen.
Gavino

Mijn team: Krc genk

B-side

Berichtdoor RacingRobin » 19 feb 2012, 14:42

Animale322 schreef op 19 feb 2012, 13:36:

Snap daar de ballen van he ... Ik vind die niet uitdagen ofzo...

Wat stond daar op?
Sangue, sudore e lacrime...Forza Racing!!
RacingRobin

Berichtdoor Massei_Genk » 19 feb 2012, 15:03

RacingRobin schreef op 19 feb 2012, 14:42:
Animale322 schreef op 19 feb 2012, 13:36:Snap daar de ballen van he ... Ik vind die niet uitdagen ofzo...

Wat stond daar op?

'shame on you'
in mijn ogen niet veel verschil met de boodschap op hun fameuze schaam-banner.. ach ja, jammer voor u Niels, maar zeker niet weggooien, kan nog goed van pas komen in de toekomst
Fino alla fine
Massei_Genk

Mijn team: Racing Genk, Juventus

Berichtdoor DG02 » 19 feb 2012, 17:45

Genkbloods schreef op 19 feb 2012, 12:57:Boycot die de groepen een paar dagen op voorhand afkondigen, dat is te laat voor de mensen die zoals mij hun ticket al betaald hadden bij supporterclubs! Genk en organisatie, jawadde.

'n paar dagen S?????
De meeste onder ons hadden al beslist vanaf da de prijs bekend werd, en dit was echt ni'n paar daen voor de match...
Wa verwachten jullie van ons? Da we iedereen persoonlijk gaan aanspreken of ze misschien wel of ni willen boycotte?
As bij ons de jongens zeggen die de bussen inleggen, BOYCOT dan ist boycot !!!
STILE DI VITA
-DRUGHI GENK-
DG02

Mijn team: Genk

Bermiche

Berichtdoor Drughi Genk » 19 feb 2012, 19:14

Inderdaad is ook zo !!! stond al 2 weken vast in onze groep
Don't worry,
about a thing,
cause every little thing,
gonna be all right.

Come On Genk,

Zuid is altijd met jullie !!!!
Drughi Genk

Berichtdoor -322- » 19 feb 2012, 23:13

Drughi Genk schreef op 19 feb 2012, 19:14:Inderdaad is ook zo !!! stond al 2 weken vast in onze groep

Als dat al 2 weken vaststond, dan hadden jullie dat hier op het forum ook wel wat eerder kunnen zeggen, niet? Dan waren er véél meer mensen niet gegaan, want nu heeft het ook niet echt nut gehad he ;)
Maar ik heb me wel goed geamuseerd gisteren, de sfeer was veel beter als ik verwacht had!
-322-

Genkbloods

Berichtdoor Genkbloods » 20 feb 2012, 01:28

Edit: pertotal.
Laatst bijgewerkt door Genkbloods op 20 feb 2012, 13:58, in totaal 2 keer bewerkt.
tiocfaidh ar la
Genkbloods

Berichtdoor JohanB » 20 feb 2012, 10:10

Animale322 schreef op 18 feb 2012, 23:11:Oh ja, op facebook gelezen: "Schandalig. Nadat eerst de supporters ons viseren thuis tegen hun viseert nu de club ons om de avond zelf combi aan te kondigen. Supps met auto's worden gewoon naar huis gestuurd. En dan durven ze te nog te verklaren dat voetbal niks met politiek te maken heeft."

Geen last van gehad... Ik was dan ook een dik uur op voorhand aanwezig en heb in m'n beste Frans (100 keer beter dan Di Rupo's Nederlands) de bezoekersparking gevraagd. Vervolgens werd ik probleemloos verwezen naar een straat waar ik rustig kon parkeren en vervolgens werd ik zonder problemen toegelaten tot de straat waar onze bussen parkeerden...
"The Drug Is Football" - Vanilla Muffins
JohanB

Berichtdoor JohanB » 20 feb 2012, 10:13

H2O schreef op 19 feb 2012, 12:53:jammer dat genkies zich niet aan een boycot kunnen houden. Normaal moet het OSV dat gewoon beslissen om geen kaarten te verdelen. En die buscombi? tsjah ik hoop dat genk gepast reageert, maar dat zal wel niet. Ik heb dat zelf eens aan de hand gehad op moucron uit. Kwamen ook met een auto aan en werden meteen apart genomen. Na uitgebreid gefilmd te zijn (zonder uitleg uiteraard) mochten we toch binnen.

Altijd wat met die waalse verplaatsingen, Charleroi was ook altijd nest.

Er was dan ook geen georganiseerde boycot he ;-)
JohanB

Berichtdoor JohanB » 20 feb 2012, 10:19

Ondanks het ontbreken van het gros van de kern van de sfeergroepen viel de sfeer al bij al nog vrij goed mee...

Voor mij was het echter een wedstrijd met 2 kanten:

- heb me rot geamuseerd tot dat de spelers hun applaus gekregen hadden.

- maar dan: We winnen nog eens, met al bij al degelijk voetbal, er is geen krachtiger moment dan op dat moment uit te halen naar het bestuur, wanneer spelers terug naar binnen zijn, en ze zich dus zeker niet geviseerd kunnen voelen...
Als ons groepje, waaronder o.a. Lobmans e.a. dan een aanzet geven tegen het bestuur, kijkt 90 % van het vak ons aan alsof ze van een andere planeet komen, 5 % bedenkt zich "oei die kijken dwaas, ik ga m'n bek ook houden" en 5 % dat het wel zag zitten...

dan vraag ik me toch 1 ding af: Waar zitten al die keyboard warriors hier die zitten te verkondigen dat er actie ondernomen mag worden, dat de tijd op is voor het bestuur en si en la?
Dit was een uitstekend moment, na UITwinst, maar nee hoor, plots is weer alles koek en ei... dwaas is dat! Genk-onwaardig, en een grote blijk van weinig met je club in te zitten!
JohanB

Animale322, Massei_Genk, RacingRobin

Berichtdoor Rated R » 20 feb 2012, 10:23

JohanB schreef op 20 feb 2012, 10:19:Ondanks het ontbreken van het gros van de kern van de sfeergroepen viel de sfeer al bij al nog vrij goed mee...

- maar dan: We winnen nog eens, met al bij al degelijk voetbal, er is geen krachtiger moment dan op dat moment uit te halen naar het bestuur, wanneer spelers terug naar binnen zijn, en ze zich dus zeker niet geviseerd kunnen voelen...
Als ons groepje, waaronder o.a. Lobmans e.a. dan een aanzet geven tegen het bestuur, kijkt 90 % van het vak ons aan alsof ze van een andere planeet komen, 5 % bedenkt zich "oei die kijken dwaas, ik ga m'n bek ook houden" en 5 % dat het wel zag zitten...

dan vraag ik me toch 1 ding af: Waar zitten al die keyboard warriors hier die zitten te verkondigen dat er actie ondernomen mag worden, dat de tijd op is voor het bestuur en si en la?
Dit was een uitstekend moment, na UITwinst, maar nee hoor, plots is weer alles koek en ei... dwaas is dat! Genk-onwaardig, en een grote blijk van weinig met je club in te zitten!

Deze keyboard warrior zat thuis :( met griep .
1312
Not removing until: sterrenlogo terug is (08.02.12)
Not removing until: Been ontslagen wordt (08.02.12)
Not removing until: Sittard terug in de ere divisie speelt (08.02.12)
Not removing until: West Ham de Barclays League wint (08.02.12)
Rated R

Mijn team: Genk,WestHam,Sittard

Berichtdoor JohanB » 20 feb 2012, 11:23

Rated R schreef op 20 feb 2012, 10:23:
JohanB schreef op 20 feb 2012, 10:19:Ondanks het ontbreken van het gros van de kern van de sfeergroepen viel de sfeer al bij al nog vrij goed mee...

Deze keyboard warrior zat thuis :( met griep .

Tot daaraan toe, hopelijk snel beter!

Ook degene die boycotten viseer ik hier niet mee.
Voor alle duidelijkheid: enkel die keyboard warriors die hier grote mond optrekken en zaterdag aanwezig waren viseer ik.
JohanB

Rated R, witte_nr1

Berichtdoor Racing-Boy » 20 feb 2012, 12:51

Nergens foto's van mijn spandoek ?
Ik wil wel eens zien hoe hij eruit zag :banana1:
ULTRAS
NEVER
SURRENDER
Racing-Boy

Mijn team: Genk , Frankfurt

Berichtdoor Super_Mike » 20 feb 2012, 13:47

JohanB schreef op 20 feb 2012, 11:23:Tot daaraan toe, hopelijk snel beter!

Voor alle duidelijkheid: enkel die keyboard warriors die hier grote mond optrekken en zaterdag aanwezig waren viseer ik.

Ik was er, maar heb het niet gehoord. Soit, ben ook direct vertrokken nadat Barda (na een invalbeurt van 2 minuten, notabene) kwam groeten.
Super_Mike

Mijn team: RC Genk

Genkbloods

Berichtdoor Genkbloods » 20 feb 2012, 14:00

Super_Mike schreef op 20 feb 2012, 13:47:
JohanB schreef op 20 feb 2012, 11:23:Tot daaraan toe, hopelijk snel beter!

Ik was er, maar heb het niet gehoord. Soit, ben ook direct vertrokken nadat Barda (na een invalbeurt van 2 minuten, notabene) kwam groeten.

Ik ook, heb er nu eens niks van gehoord.
tiocfaidh ar la
Genkbloods

Berichtdoor JohanB » 20 feb 2012, 16:20

Genkbloods schreef op 20 feb 2012, 14:00:
Super_Mike schreef op 20 feb 2012, 13:47:

Vrij logisch daar het vaak meteen gecounterd werd...
De meeste songs die o.a. lobmans en ik aangezet hebben werden thans duidelijk genoeg gehoord...

Die mens met zijne megafoon vanvoor had het ook maar al te goed gehoord, was duidelijk aan zijn reactie te zien.
JohanB

Berichtdoor DG02 » 20 feb 2012, 16:56

-322- schreef op 19 feb 2012, 23:13:
Drughi Genk schreef op 19 feb 2012, 19:14:Inderdaad is ook zo !!! stond al 2 weken vast in onze groep

Als dat al 2 weken vaststond, dan hadden jullie dat hier op het forum ook wel wat eerder kunnen zeggen, niet? Dan waren er véél meer mensen niet gegaan, want nu heeft het ook niet echt nut gehad he ;)
Maar ik heb me wel goed geamuseerd gisteren, de sfeer was veel beter als ik verwacht had!

Wij zijn dan ook zo'n forumbeesten ,da we iedere dag hier komen posten he !!!
We hebben dit net zoals Geneche, ultras en casuals da hebben gedaan binnen onze groep beslist...
STILE DI VITA
-DRUGHI GENK-
DG02

Mijn team: Genk

Berichtdoor Genkbloods » 20 feb 2012, 18:18

Hopelijk de volgende keer een echte boycot als er nog eens zo'n prijzen zijn, en dan telkens! Niet wél naar Brugge gaan en niet naar Bergen, zoiets vind ik hypocriet als de prijzen hetzelfde waren! En al zeker na wat Bergen hier gedaan heeft, we zouden in feite alles naar de klote hebben moeten doen daar! Vergelijk het met dit, als je hoort dat je broerke problemen heeft, dan rept ge u naar daar en pakt ge die dader meteen terug, en niet de derde of vierde keer je die tegenkomt, dan zal een rood licht u ook niet stoppen.

Nu, het is niet de bedoeling onderling bordel te maken, en al zeker niet op een faking forum, ik respecteer ieders mening maar persoonlijk snapte ik deze boycot niet! Nu, pas op, moest ik op voorhand mijn ticket niet betaald hebben (2 weken op voorhand wist niet iedereen dat Ultras gingen boycotten, misschien alleen de regelaars van de bussen ofzo), had ook ik met de groep geboycot, solidariteit boven alles. Maar heb het met S. en K. nog over gehad, had al gezegd ik betaald had en zo toch ging en "ik had toestemming".
tiocfaidh ar la
Genkbloods

Berichtdoor Aces » 20 feb 2012, 19:06

JohanB schreef op 20 feb 2012, 16:20:
Genkbloods schreef op 20 feb 2012, 14:00:

De meeste songs die o.a. lobmans en ik aangezet hebben werden thans duidelijk genoeg gehoord...

Die mens met zijne megafoon vanvoor had het ook maar al te goed gehoord, was duidelijk aan zijn reactie te zien.

In begin van de match is BOB komen zegen dat we geen anti di rupo en anti waalse song mochten opstarten anders pv en eventueel stadionverbod, daarom heb ik int begin van de match nie meegedaan bij zo een liedjes maar heb hem al snel doorgegeven aan andere
Frontline TT
1312
Aces

Berichtdoor JohanB » 20 feb 2012, 19:50

Aces schreef op 20 feb 2012, 19:06:

In begin van de match is BOB komen zegen dat we geen anti di rupo en anti waalse song mochten opstarten anders pv en eventueel stadionverbod, daarom heb ik int begin van de match nie meegedaan bij zo een liedjes maar heb hem al snel doorgegeven aan andere

Het ging hier over anti-bestuur (anti bestuur Genk wel te verstaan...)
JohanB

Berichtdoor Animale322 » 20 feb 2012, 20:07

Aces schreef op 20 feb 2012, 19:06:

Anti di rupo mag niet :sigh:
Vrije-meningsuiting bestaat nog steeds naar mijn weten :loser:
Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
Animale322

Mijn team: KRC Genk, Juventus

Berichtdoor Makkie » 20 feb 2012, 20:58

DG02 schreef op 19 feb 2012, 17:45:
Genkbloods schreef op 19 feb 2012, 12:57:Boycot die de groepen een paar dagen op voorhand afkondigen, dat is te laat voor de mensen die zoals mij hun ticket al betaald hadden bij supporterclubs! Genk en organisatie, jawadde.

'n paar dagen S?????
De meeste onder ons hadden al beslist vanaf da de prijs bekend werd, en dit was echt ni'n paar daen voor de match...
Wa verwachten jullie van ons? Da we iedereen persoonlijk gaan aanspreken of ze misschien wel of ni willen boycotte?
As bij ons de jongens zeggen die de bussen inleggen, BOYCOT dan ist boycot !!!

Hebben jullie al niet verschillende wedstrijden een boycot gedaan??? :)
Makkie

Berichtdoor Drughi Genk » 20 feb 2012, 21:08

Inderdaad !!! Maar een volledige boycot in Genk = als Kerstmis op pasen valt dus NOOIT !!!
Don't worry,
about a thing,
cause every little thing,
gonna be all right.

Come On Genk,

Zuid is altijd met jullie !!!!
Drughi Genk

Vorige

Keer terug naar Sfeer