Het is nu 20 mei 2012, 16:30

Extra time

Alles over Racing Genk, van nieuws tot wedstrijden, spelers, transfers, ...
  • Auteur
    Bericht

Extra time

Berichtdoor mark » 16 aug 2010, 19:49

Amai, die gasten toen alsof KRC niet bestaat. Anderlecht is al kampioen en de andere topploegen Standaard,Club en Gent zijn maar slapjes bezig. KRC bestaat precies niet. O.o
mark

Mijn team: krc genk

Re: Extra time

Berichtdoor gert28 » 16 aug 2010, 19:50

mark schreef:Amai, die gasten toen alsof KRC niet bestaat. Anderlecht is al kampioen en de andere topploegen Standaard,Club en Gent zijn maar slapjes bezig. KRC bestaat precies niet. O.o

Laat Genk maar wat uit de schijnwerpers, dat is zelfs nog beter zo!
gert28

Mijn team: KRC Genk

Berichtdoor Looienaar » 16 aug 2010, 19:57

Man man man! Ik word gek van de hyprocrisie van Van Holsbeeck!!

Volgens artikel weet ik veel kan de speler zijn contract ontbinden en dat heeft Shikabalala gedaan maar omdat wij zo een speler niet willen aantrekken, hebben we uit respect toch maar 2milj geboden voor hun beste speler.

Hun BESTE speler?! Die maar 2milj waard zou zijn?! En wat hebben ze dan gedaan met onze beste jeugdspeler (Dennis Praet). Nog snel weghalen vooraleer hij 16 wordt... Een schande!

Kevin De Bruyne een jaar stallen bij Genk... Wat een lachertje... En denken dat hij toekomt met 3 à 5 miljoen... Hij kent de hedendaagse prijzen niet meer, denk ik.
Looienaar

Berichtdoor Aaron » 16 aug 2010, 20:01

Inderdaad de enige die A'lecht kan kloppen is A'lecht zelfs.
Ik mis een kots emoticon !
Aaron

Berichtdoor r_a_c » 16 aug 2010, 20:04

Aimé:rofl: , de leeftijd begint toch zijn tol te eisen...
r_a_c

Mijn team: Genk

Berichtdoor Looienaar » 16 aug 2010, 20:04

Nee, Kevin De Bruyne is niet te koop! Zelfs niet voor 15milj euro!!!
Looienaar

Berichtdoor Motelroom » 16 aug 2010, 20:08

Looienaar schreef:Nee, Kevin De Bruyne is niet te koop! Zelfs niet voor 15milj euro!!!

Goh, voor 15 miljoen mogen ze hem toch hebben denk ik :p
Motelroom

Berichtdoor Peewee » 16 aug 2010, 20:09

En Gilleke De Bruyne nog wat meer in de armen van RSCA duwen door te zeggen dat Anderlecht het financieel risico moet durven nemen om Kevin binnen te halen.

Ik zal het Genk nooit vergeven als ze Kevin deze transferperiode nog durven verkopen aan RSCA voor minder dan 5 miljoen euro.

Ten eerste zijn wij dan onze beste speler sinds jaren kwijt.

En ten tweede kun je er bijna van op aan dat we in die korte periode geen valabele vervanger meer gaan vinden.

Voor een speler als Kevin gaan vele Genksupporters gewoon elke week naar het stadion. Ik hoop dat het bestuur dat beseft.
Peewee

Mijn team: KRC GENK

Berichtdoor JMcN » 16 aug 2010, 20:11

Looienaar schreef:Nee, Kevin De Bruyne is niet te koop! Zelfs niet voor 15milj euro!!!

Met de helft ben ik ook al dolgelukkig hoor.
JMcN

Berichtdoor Elmuto » 16 aug 2010, 20:16

Peewee schreef:En Gilleke De Bruyne nog wat meer in de armen van RSCA duwen door te zeggen dat Anderlecht het financieel risico moet durven nemen om Kevin binnen te halen.

Ik zal het Genk nooit vergeven als ze Kevin deze transferperiode nog durven verkopen aan RSCA voor minder dan 5 miljoen euro.

En ten tweede kun je er bijna van op aan dat we in die korte periode geen valabele vervanger meer gaan vinden.

Voor een speler als Kevin gaan vele Genksupporters gewoon elke week naar het stadion. Ik hoop dat het bestuur dat beseft.

Bwaa, geen paniek.. Je wist toch op voorhand dat dit vandaag in extra time zou besproken worden met VHB en De bilde als gasten, riooljournalistiek van de bovenste plank, hier lig ik niet wakker van. Laat hun maar dromen van een prijs tussen 3 en 5 miljoen, in Genk zullen ze ondertussen wel beseffen dat De Bruyne over een jaar dubbel zoveel waard is. Ze hebben hem trouwens niet voor niks 5 jaar laten bijtekenen, een duidelijk signaal naar de andere clubs toe imo.
Elmuto

Berichtdoor JoSTAR » 16 aug 2010, 20:23

Elmuto schreef:
Peewee schreef:En Gilleke De Bruyne nog wat meer in de armen van RSCA duwen door te zeggen dat Anderlecht het financieel risico moet durven nemen om Kevin binnen te halen.

Bwaa, geen paniek.. Je wist toch op voorhand dat dit vandaag in extra time zou besproken worden met VHB en De bilde als gasten, riooljournalistiek van de bovenste plank, hier lig ik niet wakker van. Laat hun maar dromen van een prijs tussen 3 en 5 miljoen, in Genk zullen ze ondertussen wel beseffen dat De Bruyne over een jaar dubbel zoveel waard is. Ze hebben hem trouwens niet voor niks 5 jaar laten bijtekenen, een duidelijk signaal naar de andere clubs toe imo.

Na de prestaties van Kevin gisteren, en de aanwezige scouts van enkele europese topclubs, zou het extreem dom zijn om hem nu nog te laten vertrekken naar Anderlecht, en al zéker voor een bedrag als 5 miljoen euro. Het lijkt op versterken van het kapitaal, maar in mijn ogen zou het pure kapitaalsvernietiging zijn :)

Nu nog hopen dat Kevin zijn benen niet gebroken worden.. Misschien vooral tegen Standard hem uit de ploeg laten.
JoSTAR

Berichtdoor Motelroom » 16 aug 2010, 20:25

JoSTAR schreef:
Elmuto schreef:

Na de prestaties van Kevin gisteren, en de aanwezige scouts van enkele europese topclubs, zou het extreem dom zijn om hem nu nog te laten vertrekken naar Anderlecht, en al zéker voor een bedrag als 5 miljoen euro. Het lijkt op versterken van het kapitaal, maar in mijn ogen zou het pure kapitaalsvernietiging zijn :)

Nu nog hopen dat Kevin zijn benen niet gebroken worden.. Misschien vooral tegen Standard hem uit de ploeg laten.

Och nee, laat hem maar ff dollen met Defour :D
Motelroom

Berichtdoor JoSTAR » 16 aug 2010, 20:27

Motelroom schreef:
JoSTAR schreef:

Och nee, laat hem maar ff dollen met Defour :D

Klaar, maar bij 4-0 aan de rust wel meteen wisselen dan ;)
JoSTAR

Berichtdoor sogano » 16 aug 2010, 20:28

Looienaar schreef:Man man man! Ik word gek van de hyprocrisie van Van Holsbeeck!!

Volgens artikel weet ik veel kan de speler zijn contract ontbinden en dat heeft Shikabalala gedaan maar omdat wij zo een speler niet willen aantrekken, hebben we uit respect toch maar 2milj geboden voor hun beste speler.

Hun BESTE speler?! Die maar 2milj waard zou zijn?! En wat hebben ze dan gedaan met onze beste jeugdspeler (Dennis Praet). Nog snel weghalen vooraleer hij 16 wordt... Een schande!

Kevin De Bruyne een jaar stallen bij Genk... Wat een lachertje... En denken dat hij toekomt met 3 à 5 miljoen... Hij kent de hedendaagse prijzen niet meer, denk ik.

De duurste transfer ooit voor Anderlecht was Boussoufa: 3,5 mio aan Gent. De Nekken zullen nooit meer dan 3 Mio aan De Bruyne spenderen. Bovendien zal hij amper speelkansen krijgen, ook al beweert HVH het tegendeel. Op links staan zowel Boussoufa als Shikabala in de pikorde voor Kevin...
Genk moet zijn been stijf houden. Kevin is een goudklomp, niet alleen sportief, maar ook commercieel. Voor hem komen mensen naar de CA. Ik ben ervan overtuigd dat hij een aantal twijfelaars, die hun abo nog niet verlengd hebben, over de streep trekt...
sogano

Mijn team: Krc genk

Berichtdoor Peewee » 16 aug 2010, 20:36

sogano schreef:
Looienaar schreef:
Genk moet zijn been stijf houden. Kevin is een goudklomp, niet alleen sportief, maar ook commercieel. Voor hem komen mensen naar de CA. Ik ben ervan overtuigd dat hij een aantal twijfelaars, die hun abo nog niet verlengd hebben, over de streep trekt...

Zo is dat. Ik hoop dat Genk dat beseft. Na drie klote seizoenen hoop ik dat Genk aan de supporters denkt en niet aan het geldgewin op korte termijn.

Steeds grotere ploegen met veel meer geld beginnen Kevin ook stilaan te ontdekken. En dat zal ons niet nu maar binnen een jaar veel meer opleveren.
Peewee

Berichtdoor RacingRobin » 16 aug 2010, 20:55

De haat tegen Genk was weer van Raes z'n gezicht af te lezen vandaag...

"Iedereen wil nog versterking...zelfs Racing Genk *rollende ogen*"

"Er wordt europees gespeeld, Anderlecht,Brugge,Gent,....En ja Genk uiteraard *met een smerige grijns op het gezicht alsof hij wil zeggen haha goed zo frank*

Nu ja, mij goed. Laat ze maar zo smalend doen over Genk, des te harder komt de klap aan als we vanboven kunnen/ zijn aan't meedraaien!
Sangue, sudore e lacrime...Forza Racing!!
RacingRobin

Berichtdoor Peewee » 16 aug 2010, 21:00

Die vuile fout van Defour verdiende trouwens donker rood.

Mbokani is ook nog geschorst geweest op basis van TV beelden voor zijn fout tegen GBA.

Ik hoop dat in dit geval voor die Pony uit Luik ook TV beelden gebruikt worden.
Peewee

Berichtdoor Edge » 16 aug 2010, 21:07

Na de domheid die in voorgaande jaren is begaan geloof ik NOOIT dat ze De Bruyne dit seizoen nog laten vertrekken , MITS een monsterbod en zeker niet naar And.r...ht, wat ze nu in korte tijd aan krediet hebben opgebouwd, weliswaar op het veld , wil men niet als sneeuw zien smelten voor de zon....:nono:
Een topspeler voor 2 miljoen willen halen , wat een lachertje...
Edge

Berichtdoor Ice » 16 aug 2010, 21:22

Edge schreef:Na de domheid die in voorgaande jaren is begaan geloof ik NOOIT dat ze De Bruyne dit seizoen nog laten vertrekken , MITS een monsterbod en zeker niet naar And.r...ht, wat ze nu in korte tijd aan krediet hebben opgebouwd, weliswaar op het veld , wil men niet als sneeuw zien smelten voor de zon....:nono:

Ik zou zelfs nog verder gaan: Zelfs met - voor Genk normen - een monsterbod, zou ik afdwingen om hem:
- Het seizoen hier uit te laten spelen.
- NIET naar een Belgische club verkassen( lees: Anderlecht )
- Mooi percentje bij door-verkoop.

Ciao, Herman...ga terug waar je thuis hoort, in een riool. :p

I'
WARNING!
My sense of humor may hurt your feelings.....
I suggest you get over it.
Ice

Berichtdoor Looienaar » 16 aug 2010, 21:38

Is er nog geen anti Van Holsbeeck groep op facebook?

Net nog eens het filmpje bekeken op sporza.be en die Raes mag van mij ook zo'n pagina krijgen! Nadat hij de vraag had gesteld voegde hij er nog aan toe " blijkbaar is hij(Kevin) ook nog een fan van anderecht"

Herman moet kei hard aangepakt worden tijdens Genk Anderlecht..
Looienaar

Berichtdoor Gooz74 » 16 aug 2010, 21:44

Ik wil er hier toch even aan toevoegen dat ik vond dat Gert Verheyen doodleuk antwoordde... De Bruyne moet zijn seizoen gewoon uitdoen bij Genk. Dit in tegenstelling tot Dwaes, HVH en "rechtse hoek" De Bilde.
Toch leuk om te zien dat er nog neutrale analysten zijn.. Proficiat Gert
Gooz74

Berichtdoor Looienaar » 16 aug 2010, 21:53

Ja van Gert Verheyen ben ik fan! Vond dat hij het ook goed deed tijdens het WK en ook de eerste aflevering van Extra Time maakte hij goede analyses.

Die zouden ze elke aflevering moeten hebben in Extra Time!
Looienaar

Berichtdoor T.O. » 16 aug 2010, 22:32

Aaron schreef:Inderdaad de enige die A'lecht kan kloppen is A'lecht zelfs.
Ik mis een kots emoticon !

Altijd toch in da feuilletonneke.

Raes: "Welkom bij Extra Time, we gaan het vandaag hebben over Anderlecht."
Joos: "Was dat de vorige drie weken ook niet zo?"
Raes: "Wat is die Boussoufa toch een goeie speler, nietwaar Gilles?"
De Bilde: "Wat zei je Frank? Toen ik Herman hier een massage gaf, was ik even afgeleid."
Joos: "KV Mechelen is heel goed begonn..."
Raes: "Herman, wat heb je vanmorgen gegeten?"
Van Holsbeeck: "Ik heb mijn boterham..."
Raes: "Brood, een basisbegrip in de voedselpyramide."
Van Holsbeeck: "...op een correcte manier benaderd en we zijn tot een goeie consensus gekomen."
Raes: "Brugge heeft in een zoutloze match 0-0 gespeeld, we gaan die match eens grondig analyseren."
Joos: "Genk swingt weer, ik heb daarnet een reportage gem..."
Raes: "Maar nu gaan we kijken hoe Jürgen Cavens op de lat shot."

Ze hebben vorige week al goed over ons moeten babbelen, vaker willen ze onze ballen ook niet likken. Altijd al een anti-Genkse kerel geweest die Raes. Dat ze die nog niet hebben buitengeshot, menneke.
Afbeelding

MENTALITÀ LOVANISTA
T.O.

Mijn team: Racing Genk, AS Roma, Chelsea, Hertha BSC

Berichtdoor Aaron » 16 aug 2010, 22:39

Meer Rsca Time..
Aaron

Berichtdoor Lazy Tony » 17 aug 2010, 05:49

Ik begin die overdreven aandacht voor Kevin stilaan beu te worden. Het is een uitzonderlijk goede speler, maar men gaat wel voorbij aan het vakmanschap van Vercauteren, de manier waarop hij omringd is (Barda, Buffel, Vossen, Töszer) én het feit dat hij zeker nog mindere periodes heeft. Vergeet niet dat tijdens PO2 hij niet zo goed was en dat hij na drie wedstrijden de enige speler van JPL is waar nog over gepraat wordt, terwijl het tegen GBA zelfs niet goed was...

Zo branden wij in België wel vaker spelers voortijdig op: zijn kop wordt zot gemaakt en de dip bij een mindere periode wordt alleen maar groter omdat er zoveel druk op hem ligt.

Dus: wat is die Barda toch een klasbak, hé! :thumb:
Lazy Tony

Mijn team: Genk

Berichtdoor Bliwwie » 17 aug 2010, 05:58

Peewee schreef:Die vuile fout van Defour verdiende trouwens donker rood.

Mbokani is ook nog geschorst geweest op basis van TV beelden voor zijn fout tegen GBA.

Ik hoop dat in dit geval voor die Pony uit Luik ook TV beelden gebruikt worden.

Scheidsrechter had het gezien als ik mij niet vergis. Dus sowieso geen schorsing op basis van tv beelden voor my little pony.
Afbeelding
Bliwwie

Berichtdoor Belgijanac » 17 aug 2010, 06:04

Ik heb niet gekeken. Toen was ik net de strontpamper van de kleine aan het verversen.
Blijkbaar was er op TV nog meer kak dan in die volle luier.
Beun there, done that!
Belgijanac
Administrator

Mijn team: KRC Genk, Hajduk Split

Berichtdoor Boiske » 17 aug 2010, 06:11

Het zal voor de Raeskes en de Holsbeeckskes toch maar bij een natte droom blijven om De Bruyne ooit in het Anderlecht shirt te zien 8)
Boiske

Berichtdoor Glow » 17 aug 2010, 06:42

Edge schreef:Na de domheid die in voorgaande jaren is begaan geloof ik NOOIT dat ze De Bruyne dit seizoen nog laten vertrekken , MITS een monsterbod en zeker niet naar And.r...ht, wat ze nu in korte tijd aan krediet hebben opgebouwd, weliswaar op het veld , wil men niet als sneeuw zien smelten voor de zon....:nono:

Wat ge wel moet beseffen is dat die topspeler einde contract is na dit seizoen, als ik me niet vergis. Ge zou wel gek zijn om meer dan 2 milj te betalen.
There's no darkness but ignorance
Glow

Berichtdoor Koningsblauw » 17 aug 2010, 06:45

Vanholsbeeck in HLN over De Bruyne

Is Kevin De Bruyne niet een risicootje waard?

"Dat is een ander verhaal... Toen we recent een evaluatie maakten van onze scouting, stelden we vast dat we zeer goed zitten bij de allerjongsten en de profs. Maar in de categorie 14 tot 17 jaar kunnen we progressie maken daarom haalden we Urbain Haesaert. Deze zomer haalden we Dennis Praet, 16 jaar en het beste wat in België rondloopt in zijn leeftijdscategorie, weg bij Racing Genk hij zou sowieso vertrekken. Toen vertelde Dirk Degraen mij: 'Als je straks komt voor De Bruyne, zullen we het onthouden...' Oké, ik kan dat begrijpen."

Is het juist dat jullie 2 miljoen boden aan Genk?

"Ja. We wilden iets betalen tussen 2 en 3 miljoen. Genk vraagt er 5. Voor een jongen van 19, die uiteindelijk nog maar één seizoen op het hoogste Belgische niveau speelde, vinden wij dat een te groot risico. Met mijn gezicht op pagina één van Het Laatste Nieuws staan bij de titel: 'Mislukte transfer van Van Holsbeeck', à la limite, dat kan nog een keertje. Maar ik zie me liever niet op jullie cover naast: 'Anderlecht op rand faillissement.' Ik moet daarbij eerlijk zijn en zeggen dat ook de entourage van De Bruyne ons liet verstaan dat het beter is dat hij nog wat in Genk blijft."

Hebben jullie de trein-De Bruyne gemist?

(knikt) "Als hij verder blijft evolueren zoals nu, wordt 5 miljoen straks 6, 7 of 8 miljoen, en dan zullen ongetwijfeld clubs komen die kapitaalkrachtiger zijn dan Anderlecht."

@Glow je hebt het toch niet over De Bruyne? Zijn contract loopt tot 2015.
Koningsblauw
Administrator

Mijn team: Zutendaal VV

Volgende

Keer terug naar KRC Genk