Gebruikers op dit forum: dock, moreno, racingkameel, raoul duke, Reluk2, spike, Strupar, WaterFox en 6 gasten
Re: Extra timeGeld... Geld... Geld...
Peter jammer genoeg ongeveer het minst aan het woord geweest. Met 3 woord zegt hij meer dan Joos in heel de show. Successupporter = opportunist
There is only one Super RACING!! Houd het simpel, leef met vlag(gen) en ... GENK!!!
Re: Extra timeVandenbempt: "Ik vind dat.."
Raes: "Jij mag niks zeggen Peter, we moeten ons niveau laag houden..." Vandenbempt: "Als je het niveau laag wil houden kan je beter gewoon geen gasten uitnodigen..."
Re: Extra timeToch al eens blij dat het geen Anderlecht-show was geworden.
Herman Wijnants had er precies echt nog wel vertrouwen in dat het al dan niet via PO3 nog goed zal komen. Blijf mij toch afvragen waarom ik iedere week toch blijf kijken. Puur omdat er niets anders op is zeker... Successupporter = opportunist
There is only one Super RACING!! Houd het simpel, leef met vlag(gen) en ... GENK!!!
Re: Extra timeToch ook nog een interessant detail op het laatste : Op de vraag van Joos waarom Bruls nu naar Gent en niet naar Genk gegaan was, antwoordde Wijnants het volgende : " ik heb eigenlijk met Degraen afgesproken daar niet meer over te praten".Hij geeft echter wel aan het niet normaal te vinden dat een manager zowel volmacht heeft van de club als van de speler om de zaak af te sluiten.
Ik heb vroeger altijd goed samengewerkt met Genk en ik heb daar nog altijd met een aantal mensen goede contacten. En dan doet hij op vraag van VD Bempt héél kort het verhaal van de transfer van Kevin Van den Bergh.(woensdagavond telefoon,donderdag 11 uur afspraak en om 15uur getekend) Eigenlijk zegt ie dus niks maar maakt tussen de lijnen brandhout van de huidige verantwoordelijken,bijvb géén verhaaltje van Houben met zijn drie keer bieden( ) en als anekdote het verhaal over Bayat bevestigen...
Re: Extra time
Natuurlijk is het niet normaal dat je als club aan een manager -van het kaliber Bayat dan nog- volmacht geeft om een transfer af te handelen. DD heeft gewoon gedacht om op die manier de prijs te drukken - hij was er waarschijnlijk volledig van overtuigd dat Brüls sowieso wel voor KRC zou kiezen maar hield geen rekening met AAG. Hij heeft dus gegokt en verloren. Hoe men het ook draait of keert, hij heeft het in dit dossier verkeerd aangepakt - financieel kon AAG immers nooit met ons wedijveren.
Re: Extra timeWat mij bijblijft:
* Joos wel voetbal becommentarieert maar eigenlijk absoluut geen weet heeft van de tv-rechten. Als je weet dat de TV-rechten voor kleine clubs tussen de 30 en 50% van de omzet binnenbrengt, dan ben je als voetbaljournalist toch niet met u vak bezig. * 70% van de tv-rechten is gebaseerd op het 5 jaren klassement; X% op basis van de verplaatsingen van wedstrijden ifv pay per view TV; vermoedelijk dan ook nog Y% op basis van het klassement van dit jaar; * goede spitsen bij kleinere clubs een slechte mentaliteit hebben; * Bumba dat iets voor de kleine man is, dank u wel Raes voor deze bijdrage; * ze zeggen dat de topclubs de beker verwaarlozen terwijl de belgische topclubs gewoon te wisselvallig presteren of simpelweg niet goed genoeg zijn in België; * dat volgens de regels een makelaar niet zowel aankoopclub als speler mag vertegenwoordigen; * dat Degraen een moeilijke onderhandelaar is, want met Jos zou Bruls hier gestaan hebben voor 3M; * dat de voetbalwereld een verzameling is van oppertunisten, veel voetballeiders, de meeste makelaars en ook heel wat spelers/trainers; * dat Westerlo in de winterstop voor 700.000 spelers heeft gehaald. Wijnants vond ik veel overtuigender dan Degraen vorige week en ook veel opener. Degraen heeft volgens mij wel gebeld met Wijnants omdat die nu toch afgesproken hadden om niets over de zaak Bruls te zeggen. Volgens mij was Wijnants gewoon in zijn gat gebeten dat Genk hem niet rechtstreeks benaderde en dat via Bayat wou doen. Bayat heeft misschien zelfs niet gezegd welke club Bruls wou, Genk had toen immers pas Courtois verkocht en de CL behaald. Vraagje wat doet Degraen eigenlijk op gebied van inkomende transfers, scouting al niet, onderhandelen ook al niet, volmachten en een budget geven aan een makelaar voor mogelijke aanwinsten?
Maar dat is dan blijkbaar wel pas NADIEN gebeurd hé. Houben heeft in een interview gezegd dat hijzelf en niet DD met Wijnants heeft gebeld ten tijde van de onderhandelingen met Brüls en een bod heeft uitgebracht. Dat blijft een vreemde zaak : DD was bevoegd voor het aankoopbeleid en het voeren van de onderhandelingen maar het was Houben die met Wijnants belde...
Natuurlijk was Wijnants daardoor in zijn gat gebeten - blijkbaar mag dat deontologisch niet eens. Als we de verklaringen van Wijnants, DD en Houben mbt het dossier Brüls naast elkaar leggen, dan lijkt het er sterk op dat Houben in DD's plaats is getreden door het uitbrengen van een bod dat te laag werd bevonden en DD nadien heeft geprobeerd om Wijnants via Bayat onder druk te zetten. Om de onderlinge relaties niet te vertroebelen, zijn DD en Wijnants nadien overeengekomen om over dit dossier geen verklaringen meer af te leggen. Hoe dan ook maakt DD m.i. in dit dossier een slechte beurt. Als Louwagie Brüls kon binnenhalen, dan had DD dat -mits een andere aanpak- ook gekund.
Heb ik iets anders gezien of een stuk geslapen? -slechte mentaliteit spitsen? Wijnants zei dat hij misschien 15 jaar te tolerant geweest was en haalde daarbij enkele "faits divers" aan toe over oa Jaja Coelho.Daaruit besluiten dat goede spitsen een slechte mentaliteit hebben is imo erg kort door de bocht. - ivm de beker en de belangstelling van de topclubs had WIjnants het over het voorstel Collin nl dat de bekerwinnaar het 2e ticket voor de CL zou krijgen als alternatief voor méér geld voor de topclubs. DAT werd vooral aanzien als een kwalijke zaak aan tafel -Uw uitleg over Bruls is vrij persoonlijk; uit niets bleek dat Degraen een moeilijke onderhandelaar zou zijn, vermits zijn naam slechts zijdelings 1x ter sprake kwam; vergeet niet dat de vraagprijs 1.5 mio was; daarbij Wijnants sprak zijn "verwondering" uit over het feit dat een makelaar zowel voor de speler als de club in eenzelfde geval kan optreden. Maar vermits er over de makelaar geen regels (meer) zijn kan je die ook moeilijk overtreden Ontluisterend was wel het verhaal over Dirar : er was sprake van verschillende managers met daarbij Frenay die Wijnants een voorstel tot dading deed om de 10% bedongen meerwaarde om te zetten in 200.000 euro. Dit stukje in het verhaal over makelaars is echt ontluisterend... En ach ja Bumba...Joos haalde het spandoek op Lokeren aan om te wijzen op de absurditeit om morgen om half zeven de halve finale van de beker te doen spelen... Ik moet zeggen, deze uitzending was toch wel interessant omdat er echt wel wat inzage gegeven werd over de werking(?) van de het voetbalwereldje
hij heeft op een moment gezegd dat de moeilijke karakters vaak de mannen waren die het verschil maakten.
De anderen haalden aan dat de topclubs de beker niet als vol zagen. Ik geef mijn mening door te zeggen dat de topclubs niet sterk genoeg zijn of niet constant genoeg. Real en Barca, Porto/Benfica halen een veel hoger gemiddelde in gelijkaardige competities (enkele ploegen die veel sterker zijn) dan de rest van de competitie. In die landen winnen de topclubs meestal wel de beker.
Inderdaad van dat persoonlijk maar Bruls heeft toch veel meer potentieel dan VandenBergh. Hoeveel betaalden we voor Kevin? Volgens Wijnants mag dat niet zowel speler als aankopende club vertegenwoordigen.
Dat haalde ik onrechtstreeks aan met de melding over voetballeiders, spelers en makelaars.
Maar Raes moest weer zo een opmerking maken wie Bumba was. Zo een typische Raes opmerking waar hij even wil laten zien dat hij mee is of dat hij het weet.
Inderdaad, Als Gert V of Peter VDB daar zijn en de gast praat goed mee dan valt ondanks de andere mensen die daar zitten het niveau nog wel mee.
Re: Extra timeFrank Raes en Filip Joos discussiëren in de 100e Extra Time met Johan Boskamp, Gunther Schepens, en Peter Maes over de voetbalactualiteit.
Stand up & Sing !
![]() WARNING!
My sense of humor may hurt your feelings..... I suggest you get over it.
Re: Extra timeHebben Verheyen en Van den Bempt geen zin meer? Alweer dat gemurmel van Schepens (superscout of niet
) Niet dat de Lommelse tongval van Maes de zinnen bekoort, maar hij is wel verstaanbaar en wat mij aan hem als trainer vooral aanstaat: hij kan vanuit een quasi verloren positie terugvechten zonder in paniek te slaan. Ik zie Lokeren nog altijd meedoen (uiteraard voor de beker, maar ook nog voor de PO-1, en liefst niet ten koste van Genk).'t Is stil, waar het nooit waait.
Re: Extra timeIk had ook graag Van Wijks verhaal gehoord.
Was vorige week te horen in "De Kleedkamer" Van Wijk ziet het potentieel van Bergen en wil hogerop met de club, sportief en qua infrastructuur. De voorzitter ziet het anders.Laatst bijgewerkt door RacingRobin op 27 feb 2012, 16:04, in totaal 1 keer bewerkt.
Sangue, sudore e lacrime...Forza Racing!!
Ik kan je niet tegenspreken over het gemurmel van Schepens; hij praat meestal binnensmonds en met stukken van zinnen. Maar Boskamp is imo minstens even erg: altijd dat gewauwel over Barcelona(we wéten nu wel dat er alléén daar gevoetbald wordt) en voor de rest meestal quasi onverstaanbare kreten en wat spelsituaties waarbij je zijn uitleg best achteraf nog een keer of 3 beluistert om te weten wat hij nu werkelijk zei. Kortom, we zitten straks met een flauwe plezante Raes, een Joos die zichzelf hoger inschat dan hij misschien is , een murmelaar en een wauwelaar. Voeg daarbij een Noord-Limburger die voor een bandenmarchant werkt en je kan het al raden : het wordt weer wat ![]()
Van Wijk ziet het bi-color... WARNING!
My sense of humor may hurt your feelings..... I suggest you get over it.
Re: Extra timeMenen die dat nu ?
Re: Extra timeJohan uwe crème smelt.
Re: Extra timeDie u16
![]() Siebe is zelfs al een etage hoger gezet ![]()
Re: Extra timeBoskamp is precies echt wel een grote fan van Siebe
![]()
Re: Extra timeDie Siebe, is dat een schrijver ?
Re: Extra timeHeel veel complimenten van Boskamp over die U16 en een kleine steek naar GS over het feit dat Siebe al bij de Reserven speelt bij Genk.
En ondertussen fijn aan het lepelen in zijn ijscrème
Re: Extra timeIk speel op een behoorlijk niveau, maar als je die U16 ziet spelen dan voel je je pas echt klein... En ze zijn jonger dan ik...
Jeezes! Dat belooft voor de toekomst!
Re: Extra timeBenteke owned Donk
![]()
Re: Extra timeGoeie binnenkomer van Been op de persconferentie : "Ik weet niet wat mijn collega (Daum) gezegd heeft, hij lijkt het niet nodig te vinden even te moeten wachten." Daum zit precies weer aan het wit spul...
Re: Extra timeHet woord Anderlecht is nog (bijna) niet gevallen, hoe zou dat toch komen? ;-)
Edit: te vroeg gesproken! ![]()
Nee hoor, gewoon het syndroom van Daum...
Re: Extra timeDat van Benteke en Donk
geniaal
|