Het is nu 20 mei 2012, 16:29

Ex-spelers

Alles over Racing Genk, van nieuws tot wedstrijden, spelers, transfers, ...
  • Auteur
    Bericht

Ex-spelers

Berichtdoor Belgijanac » 27 aug 2010, 21:03

Hier kunnen we nieuws ivm ex-genkies bijhouden.

Zoals bijvoorbeeld Adam Nemec die in de bundesliga ondertussen bovenaan de rangschikking staat. 8)
Beun there, done that!
Belgijanac
Administrator

Mijn team: KRC Genk, Hajduk Split

Re: Ex-spelers

Berichtdoor Glow » 28 aug 2010, 06:25

Die speler is echt een voorbeeld van het belachelijk ongeduldige publiek in Genk. Had die speler nu hier gezeten, in deze sfeer, dan had hij zeker en vast zijn waarde gehad. Die jongen werd van aan het begin met de grond gelijk gemaakt.
There's no darkness but ignorance
Glow

Mijn team: KRC Genk

Berichtdoor Fons » 28 aug 2010, 06:54

Glow schreef:Die speler is echt een voorbeeld van het belachelijk ongeduldige publiek in Genk. Had die speler nu hier gezeten, in deze sfeer, dan had hij zeker en vast zijn waarde gehad. Die jongen werd van aan het begin met de grond gelijk gemaakt.

Nope, is nog altijd een waardeloze speler hoor...
Fons

Mijn team: Genk, Juve, Orlando Magic

Berichtdoor shakespare » 28 aug 2010, 06:58

Sorry hoor, maar als je basisspeler bent bij een bundesligaclub, in casu Kaiserslautern, ben je géén waardeloze speler.
shakespare

Berichtdoor Fons » 28 aug 2010, 07:02

shakespare schreef:Sorry hoor, maar als je basisspeler bent bij een bundesligaclub, in casu Kaiserslautern, ben je géén waardeloze speler.

Sorry hoor, maar 5 goals in 33 matchen dan ben je geen goede spits.
Fons

Mijn team: Genk, Juve, Orlando Magic

Berichtdoor Martrim » 28 aug 2010, 13:08

Glow schreef:Die speler is echt een voorbeeld van het belachelijk ongeduldige publiek in Genk. Had die speler nu hier gezeten, in deze sfeer, dan had hij zeker en vast zijn waarde gehad. Die jongen werd van aan het begin met de grond gelijk gemaakt.

Als ik "Nemec" denk, denk ik nog eens niet aan dat die meer kansen had moeten krijgen, dan blijf ik keer op keer denken aan waarom Benteke toen gewoon niet volop het vertrouwen had gekregen... Dan had je op dit moment geen targetspits meer nodig.
You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.

Xbox: StarCSR // PSN: Martrim // Last.fm: StarCSR
Martrim

Berichtdoor Gennaro » 28 aug 2010, 13:43

shakespare schreef:Sorry hoor, maar als je basisspeler bent bij een bundesligaclub, in casu Kaiserslautern, ben je géén waardeloze speler.

Vraag me af hoelang dat nog gaat duren.. En een spits in een goed draaiend geheel die ook goede voorzetten krijgt presteert natuurlijk makkelijker. Denk dat hij in het Genk van dit seizoen ook een stuk beter zou zijn.
Gennaro

Mijn team: Racingggg

Berichtdoor JMcN » 28 aug 2010, 13:53

Mentaal was die jongen ook niet 100% bij Genk. Ik snap nog steeds niet waarom die spelers niet uitgebreider psychologisch worden gescout (zie Alex, Yeboah..).
Ook qua hulp met het integreren in de stad/hetland staat Genk nog mijlenver achter op bv. RSCA (zie Kanu, Suarez..).
JMcN

Berichtdoor Glow » 28 aug 2010, 13:54

JMcN schreef:Mentaal was die jongen ook niet 100% bij Genk. Ik snap nog steeds niet waarom die spelers niet uitgebreider psychologisch worden gescout (zie Alex, Yeboah..).
Ook qua hulp met het integreren in de stad/hetland staat Genk nog mijlenver achter op bv. RSCA (zie Kanu, Suarez..).

Wat wil je als je bij wijze van spreke vanaf dag 1 uitgefloten wordt...
There's no darkness but ignorance
Glow

Berichtdoor JMcN » 28 aug 2010, 14:02

Glow schreef:
JMcN schreef:Mentaal was die jongen ook niet 100% bij Genk. Ik snap nog steeds niet waarom die spelers niet uitgebreider psychologisch worden gescout (zie Alex, Yeboah..).

Wat wil je als je bij wijze van spreke vanaf dag 1 uitgefloten wordt...

Ben ik volledig mee akkoord hoor. Volgens mij had Nemec ook genoeg kwaliteiten om hier een oerdegelijke breker te worden. Het is nog maar af te wachten of Ofere beter zal zijn, Koita was in ieder geval stukken slechter.
JMcN

Berichtdoor Looienaar » 28 aug 2010, 14:17

Prioriteit 1 : Strupar scout maken van Genk voor Kroatie!
Looienaar

Berichtdoor putteke » 28 aug 2010, 17:10

op het forum van Kaiserslautern wordt hij(Nemec) toch wel geprezen en loven de supporters de club dat ze zo'n koopje hebben kunnen doen !
putteke

Mijn team: K.R.C. Genk

Berichtdoor Elmuto » 28 aug 2010, 19:04

Martrim schreef:

Als ik "Nemec" denk, denk ik nog eens niet aan dat die meer kansen had moeten krijgen, dan blijf ik keer op keer denken aan waarom Benteke toen gewoon niet volop het vertrouwen had gekregen... Dan had je op dit moment geen targetspits meer nodig.

Je moet eens aan de standard supporters vragen wat ze van Benteke vinden. Keer op keer krijg ik hetzelfde antwoord: ze zien hem daar hoogstens als invaller. Ook bij de nationale ploeg bewijst hij imo dat hij op dit moment nog steeds te kort komt.
Elmuto

Berichtdoor Martrim » 28 aug 2010, 19:39

Elmuto schreef:Je moet eens aan de standard supporters vragen wat ze van Benteke vinden. Keer op keer krijg ik hetzelfde antwoord: ze zien hem daar hoogstens als invaller. Ook bij de nationale ploeg bewijst hij imo dat hij op dit moment nog steeds te kort komt.

Bij Kortrijk was hij alleszins een dikke spits. Vergeet niet dat hij nog maar 19 is, vertrouwen nodig heeft en (vooral) een degelijke aanvoer vanop de flanken... En bij Standard zijn mannen als Berrier en De Mul nog niet in orde, en Witsel en Carcela lijken me dikwijls eerder het centrum op te zoeken.
You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.

Xbox: StarCSR // PSN: Martrim // Last.fm: StarCSR
Martrim

Berichtdoor Elmuto » 28 aug 2010, 20:04

Martrim schreef:
Elmuto schreef:Je moet eens aan de standard supporters vragen wat ze van Benteke vinden. Keer op keer krijg ik hetzelfde antwoord: ze zien hem daar hoogstens als invaller. Ook bij de nationale ploeg bewijst hij imo dat hij op dit moment nog steeds te kort komt.

Bij Kortrijk was hij alleszins een dikke spits. Vergeet niet dat hij nog maar 19 is, vertrouwen nodig heeft en (vooral) een degelijke aanvoer vanop de flanken... En bij Standard zijn mannen als Berrier en De Mul nog niet in orde, en Witsel en Carcela lijken me dikwijls eerder het centrum op te zoeken.

Kortrijk is natuurlijk Standard niet, maar zijn leeftijd speelt inderdaad in zijn voordeel, daarom dat ik ook zei dat hij naar mijn mening op dit moment nog te kort komt, wat natuurlijk nog kan veranderen in de toekomst.
Elmuto

Berichtdoor Matteo » 31 aug 2010, 06:40

Joey Gudjonsson, wie kent hem nog, heeft zich intussen tot basisspeler gewerkt bij Huddersfield Town. De promotiekandidaat uit de Engelse League One staat na vier speeldagen op een zesde plaats. Gudjonsson speelde tot nu toe elke minuut, en nam zelfs nog geen enkele gele kaart :)
Matteo

Mijn team: English football

Berichtdoor JohanB » 31 aug 2010, 07:00

Thomas schreef:Joey Gudjonsson, wie kent hem nog, heeft zich intussen tot basisspeler gewerkt bij Huddersfield Town. De promotiekandidaat uit de Engelse League One staat na vier speeldagen op een zesde plaats. Gudjonsson speelde tot nu toe elke minuut, en nam zelfs nog geen enkele gele kaart :)

Dat moet zowaar een wonder zijn :D
"The Drug Is Football" - Vanilla Muffins
JohanB

Berichtdoor BlueSmoke » 31 aug 2010, 08:42

Ik vraag me af , hoe het met volgende spelers gaat ?
Zijn ze ergens tuinman of voetballen ze nog 8)

- Soley Seyfo
- Sigurdson
- Dagano
- N' Sombu ( fzoiets :p )
BlueSmoke

Mijn team: KRC GENK

Berichtdoor voodoo_wizard » 31 aug 2010, 08:50

Dagano speelt op het moment voor Al-Sailiya Sport Club in Qatar
voodoo_wizard

Mijn team: KRC Genk, Fulham FC, Juventus, ...

Berichtdoor Chazychaz » 31 aug 2010, 09:47

Sigurdsson speelt bij Viking in Noorwegen, N'sumbu speelt al heel lang niet meer. Geen idee waar Seyfo uithangt.
Never regret anything, because at some point in your life it was exactly what you wanted.
Chazychaz

Mijn team: KRC Genk, Juventus

Berichtdoor voodoo_wizard » 31 aug 2010, 11:24

Chazychaz schreef:Sigurdsson speelt bij Viking in Noorwegen, N'sumbu speelt al heel lang niet meer. Geen idee waar Seyfo uithangt.

Laatst gesignaleerd in Preston North End 2 of 3 seizoenen geleden
voodoo_wizard

Mijn team: KRC Genk, Fulham FC, Juventus, ...

Berichtdoor david_vdb » 31 aug 2010, 11:31

Thomas schreef:Joey Gudjonsson, wie kent hem nog, heeft zich intussen tot basisspeler gewerkt bij Huddersfield Town. De promotiekandidaat uit de Engelse League One staat na vier speeldagen op een zesde plaats. Gudjonsson speelde tot nu toe elke minuut, en nam zelfs nog geen enkele gele kaart :)

Indertijd toen ie bij RKC Waalwijk redelijk goed speelde, wilde ik hem altijd terug naar Genk zien gaan. Kwamen hij en Bjarni eigelijk zo veel te kort voor Genk? Ik vond Bjarni bijvoorbeeld ook wel een redelijke speler, heeft in 99-00 toch wel wat wedstrijden gespeeld (voornamelijk onder Heyligen).
Afbeelding
david_vdb

Mijn team: krc genk

Berichtdoor Chazychaz » 01 sep 2010, 11:56

Ruud Boffin naar West Ham.
Never regret anything, because at some point in your life it was exactly what you wanted.
Chazychaz

Mijn team: KRC Genk, Juventus

Berichtdoor franco » 04 sep 2010, 14:38

Hoe is het eigenlijk met Mirsad Beslija?
franco

Berichtdoor david_vdb » 04 sep 2010, 16:18

franco schreef:Hoe is het eigenlijk met Mirsad Beslija?

Volgens Wikipedia speelt hij nog steeds bij het Bosnische FK Željezničar Sarajevo in de hoogste divisie.

Beslija was van de nieuwere generatie een van m'n favoriete spelers. Heeft toch menig linksback in België belachelijk gemaakt, en had een groot aandeel in het kampioenenjaar (soms als starter, maar ook als supersub). Uiteindelijk heeft hij toch een seizoen of 5/6 hier zijn wedstrijden gespeeld.
Afbeelding
david_vdb

Mijn team: krc genk

Berichtdoor Zizou » 05 sep 2010, 19:31

Koen daerden is bij onze waalse vrienden uit de A kern gezet. Hij mag niet meer meetrainen woor de komst van enkele nieuwkomers. Ik vind het jammer dat een speler als hij dit meemaakt :(
Zizou

Mijn team: Genk

Berichtdoor Peewee » 05 sep 2010, 19:47

Zizou schreef:Koen daerden is bij onze waalse vrienden uit de A kern gezet. Hij mag niet meer meetrainen woor de komst van enkele nieuwkomers. Ik vind het jammer dat een speler als hij dit meemaakt :(

Een heel spijtige zaak voor Koen. Hebt altijd veel respect gehad voor Koen. Is zowat de duurste transfer geweest die Genk ooit gedaan heeft, omdat Koen altijd heel eerlijk is geweest tov onze club.

Spijtig dat hij sinds zijn knieproblemen nooit meer op niveau is geraakt, want aan zijn mentaliteit zal het zeker niet liggen. Als Backup van De Bruyne zou hij misschien nog niet misstaat als Standard zijn contract zou verbreken.
Peewee

Berichtdoor Max Cady » 05 sep 2010, 20:22

Respect hebben ze niet in t Luikse!
Racing Beunhazen
Max Cady

Mijn team: Krc Genk

Berichtdoor Scandic » 06 sep 2010, 04:41

Seyfo is van Preston naar Gambia gegaan. Hij ging er aan de slag bij zijn ex-club Hawks. Geen idee of hij daar nog speelt. Werd ook al een paar keer in verband gebracht met clubs op Cyprus.

Bjarni Gudjonsson speelt bij het Ijslandse KR Reykjavik. Thordur is dacht ik gestopt, hij speelde tot 2008 bij IA Akranes.

Stojanovic speelt bij het Bosnische Leotar.
Ljubojevic bij het Zweedse AIK.
Scandic

Berichtdoor kierewiet » 06 sep 2010, 08:13

Wat is eigenlijk de situatie van die Henkens (Lommel United). Ik dacht dat die vorig jaar verhuurd werd door Genk. Is die dan nu verkocht?
't Is stil, waar het nooit waait.
kierewiet

Volgende

Keer terug naar KRC Genk