Het is nu 20 mei 2012, 16:29

Ex-spelers

Alles over Racing Genk, van nieuws tot wedstrijden, spelers, transfers, ...
  • Auteur
    Bericht

Re: Speeldag 27 : KRC Genk - Club Brugge

Berichtdoor Zapata » 22 feb 2012, 11:32

Martrim schreef op 22 feb 2012, 10:14:
Zapata schreef op 21 feb 2012, 23:01:Ik denk niet dat Koen het zich zal beklagen.Die wist maar al te goed wat hij deed toen hij naar Hoffenheim ging.Ik vrees dat u een verkeerd beeld hebt over Hoffenheim en de Bundesliga.Ik ben er gerust in dat Koen het zal maken in Duitsland.

Inderdaad: Hij zal het daar wel "maken". Talent genoeg. Maar ik ben er 1000000000000000% van overtuigd dat die zijn carrière sowieso een heel stuk vertraagd is door zijn achterlijke move om naar daar te gaan. Ondertussen was die al 7 maanden basisspeler en had die Champions League gespeeld. Als die zich dus niet ENIGSZINS beklaagt dat die vertrokken is, is die nog dommer en arroganter dan we al dachten.

Gij vindt misschien dat hij zich moet beklagen dat hij vertrokken is in Genk ik vind van niet.Als ik moet kiezen tussen Genk of Hoffenheim is de rekening vlug gemaakt geef mij maar Hoffenheim en zeker wat het loon betreft.We zullen binnen enkele jaren wel zien wie het bij het rechte eind had.Ik zou sowieso liever aan de onderhandelingstafel zitten met een Duitser als met een zekere DD.
Zapata

Mijn team: KRC Genk

Re: Ex-spelers

Berichtdoor witte_nr1 » 22 feb 2012, 11:32

DennisWOT schreef op 22 feb 2012, 11:30:
Super_Mike schreef op 22 feb 2012, 08:54:http://www.youtube.com/watch?v=OxU5Gbmmrj4&sns=fb

Matoukou in actie bij Arsenal Kiev, scoort het tweede doelpunt in een vriendschappelijke match.

Held! :beg:

Lijkt me wel wat bijgekomen? Oftewel doen die truitjes hem geen goed... :D

Lijkt me ook... wat een kast. :beg:
witte_nr1

Mijn team: RC Genk

Berichtdoor Malu » 22 feb 2012, 11:34

Scandic schreef op 22 feb 2012, 09:24:
Malu schreef op 22 feb 2012, 08:50:Hoe doet Casteels het in Duitsland?

Is basisspeler bij Hoffenheim II en die spelen in de Regionalliga Süd.

En wat is dat die Regionen voetbal?
Malu

Berichtdoor sogano » 22 feb 2012, 11:40

Malu schreef op 22 feb 2012, 11:34:

Onze 3e klasse, denk ik...
sogano

Mijn team: Krc genk

Berichtdoor Zapata » 22 feb 2012, 11:40

Het Regionen voetbal komt overeen met het niveau van Genk op dit ogenblik ;-)
Zapata

Berichtdoor Rated R » 22 feb 2012, 11:52

Zapata schreef op 22 feb 2012, 11:40:

Het Regionen voetbal komt overeen met het niveau van Genk op dit ogenblik ;-)

3de klasse dus
1312
Not removing until: sterrenlogo terug is (08.02.12)
Not removing until: Been ontslagen wordt (08.02.12)
Not removing until: Sittard terug in de ere divisie speelt (08.02.12)
Not removing until: West Ham de Barclays League wint (08.02.12)
Rated R

Mijn team: Genk,WestHam,Sittard

Berichtdoor Martrim » 22 feb 2012, 12:02

Zapata schreef op 22 feb 2012, 11:32:Hij vindt misschien dat hij zich moet beklagen dat hij vertrokken is in Genk ik vind van niet.Als ik moet kiezen tussen Genk of Hoffenheim is de rekening vlug gemaakt geef mij maar Hoffenheim en zeker wat het loon betreft.We zullen binnen enkele jaren wel zien wie het bij het rechte eind had.Ik zou sowieso liever aan de onderhandelingstafel zitten met een Duitser als met een zekere DD.

Je hebt dus enkel een financieel argument aangehaald, maar een sportief argument zie ik niet. Want Hoffenheim en Bundesliga of niet: Hier was hij basisspeler aan de Belgische (wannabe) top en had hij CL gespeeld. Dat is ALTIJD beter dan waar hij nu staat. En met dat onder zijn schouder en de reputatie van Genk (lees: Guy Martens) als extraatje, zou hij dan zelfs als hij enkel voor het geld wou gaan, volgend seizoen verder staan dan waar hij nu volgend seizoen gaat staan (zelfs als hij om onverklaarbare redenen eerste keeper zou zijn bij Hoffenheim).

En laat dat net zijn wat ik hem verwijt en waardoor ik Genk in deze zaak niets verwijt: Hij en zijn vader zagen enkel Euro-tekens. Sportief is er geen enkel argument voor deze transfer. En dan mogen we nu zo slecht spelen als we willen.
You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.

Xbox: StarCSR // PSN: Martrim // Last.fm: StarCSR
Martrim

De volgende gebruikers vinden dit bericht leuk:
Blauwbeer, BlueFirm, Coxie, Rated R, real G, Socrates

Berichtdoor Coxie » 22 feb 2012, 12:52

Zapata schreef op 22 feb 2012, 11:32:
Martrim schreef op 22 feb 2012, 10:14:
Inderdaad: Hij zal het daar wel "maken". Talent genoeg. Maar ik ben er 1000000000000000% van overtuigd dat die zijn carrière sowieso een heel stuk vertraagd is door zijn achterlijke move om naar daar te gaan. Ondertussen was die al 7 maanden basisspeler en had die Champions League gespeeld. Als die zich dus niet ENIGSZINS beklaagt dat die vertrokken is, is die nog dommer en arroganter dan we al dachten.

Gij vindt misschien dat hij zich moet beklagen dat hij vertrokken is in Genk ik vind van niet.Als ik moet kiezen tussen Genk of Hoffenheim is de rekening vlug gemaakt geef mij maar Hoffenheim en zeker wat het loon betreft.We zullen binnen enkele jaren wel zien wie het bij het rechte eind had.Ik zou sowieso liever aan de onderhandelingstafel zitten met een Duitser als met een zekere DD.

De sportieve keuze is niet Hoffenheim of Genk, maar wel 3de doelman bij Hoffenheim en eerste doelman bij Genk. De financiële keuze is inderdaad logisch, maar de sportieve is dat niet. Het kan goed zijn dat hij het nog gaat maken bij Hoffenheim, maar sportief was hij gewoon beter bij Genk gebleven. Dan stond hij nu al enkele maanden in eerste te keepen.
Coxie

Berichtdoor H2O » 22 feb 2012, 14:59

Martrim schreef op 07 feb 2012, 14:55:
Aaron schreef op 07 feb 2012, 14:20:http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=49649

1.15 ongeveer, die zou nog durven zeggen dat ze hem hebben leren voetballen. Speurwerk van de scouting :sigh:

En die 'reporter' zijn stem, wasda jong :rofl:

"Wat doet het je om zo in een kolkend stadion in te vallen"...
Is die dan tijdens Genk - Anderlecht ingevallen? :check:

foei foei wat een kutreportage. kut anderlecht
H2O

Berichtdoor Malu » 22 feb 2012, 20:34

sogano schreef op 22 feb 2012, 11:40:

Onze 3e klasse, denk ik...

Ah zo, dus weinig of totaal geen druk.
Malu

Berichtdoor Malu » 22 feb 2012, 20:36

Zapata schreef op 22 feb 2012, 11:32:Gij vindt misschien dat hij zich moet beklagen dat hij vertrokken is in Genk ik vind van niet.Als ik moet kiezen tussen Genk of Hoffenheim is de rekening vlug gemaakt geef mij maar Hoffenheim en zeker wat het loon betreft.We zullen binnen enkele jaren wel zien wie het bij het rechte eind had.Ik zou sowieso liever aan de onderhandelingstafel zitten met een Duitser als met een zekere DD.

Volgens mij ken jij hem persoonlijk. We hebben er één gevonden die een compliment geeft aan DD.
Malu

De volgende gebruikers vinden dit bericht leuk:
Don Brambo, Koningsblauw, Wouter_P

Koen Casteels

Berichtdoor nummer10 » 25 feb 2012, 11:26

We hebben sinds deze week in onze dagboekrubriek op zaterdag Koen Casteels. Speelt zoals jullie waarschijnlijk wel weten bij Hoffenheim en misschien is het wel interessant om hem wat te volgen? Jammer dat hij in Genk geen uitzicht had op een basisplaats, ik denk dat hij op termijn wel een uitstekende aanvulling zou geweest zijn voor het basisteam. Hij bulkt in ieder geval van het talent. Voor wie interesse heeft om hem wat mee te volgen met ons:

http://www.nr10.be/buitenland/duitsland ... n-casteels
nummer10

Mijn team: Geen

Re: Koen Casteels

Berichtdoor Skoop » 25 feb 2012, 11:31

Geen uitzicht op een basisplaats? :')
Skoop

Berichtdoor Tazz » 25 feb 2012, 11:33

Normaal gezien moet die binnen 2-3 jaar toch bij Hoffenheim of een gelijkaardige club in doel moeten staan... Anders hebben we hem serieus overschat destijds.

Mijn team: KRC Genk, Schalke 04

Berichtdoor Alexx » 25 feb 2012, 11:41

Er was al interesse tijdens de winter van 2010-2011, maar het kwam allemaal pas echt in een stroomversnelling toen ik van Genk te horen kreeg dat er maar weinig kansen zouden zijn in de eerste ploeg

:wtf?:
Afbeelding
Alexx

Berichtdoor genk ftw » 25 feb 2012, 12:10

Ik begin mij vragen te stellen bij de strategie van Genk.

In het HBvL staat een artikel over Steven Defour. Hij kreeg een amateurcontract: zo'n 1500 euro per maand.
Op zijn 17e kreeg hij een beter contract omdat hij met de 1e ploeg had meegedaan. Het contract voorstel was: 5 jaar tegen een 40-50000 per jaar. Er was dan interesse van Ajax en daar kon hij tussen de 400-600000 per jaar verdienen. EEN TIENVOUD!!!!
Ik vind dat niet normaal dat een speler als Defour van Genk niet meer kreeg...

Laatst hoorde ik ook dat Courtois maar 100 000 per jaar verdiende.

Dan stel ik mij ernstige vragen bij het beleid als de jeugd eenmaal aan spelen toekomt.
Als dan een Barda een bedrag tussen de 600-900000 verdient, dan kun je toch wel een fatsoenlijk contract geven aan je beste jeugdspelers?

Ik weet niet wat er allemaal van waar is, maar als deze cijfers ongeveer zouden kloppen, dan stel ik mij ernstige vragen.
Ik hoop dat mij iemand hierop een deftig antwoord kan geven want ik heb dit ook maar gelezen en dat is niet echt betrouwbaar.
Misschien is het geen toeval dat wij toppers als Praet en Casteels verliezen.
Een topclub worden we misschien ooit, maar met dit bestuur nooit!
genk ftw

Berichtdoor Martrim » 25 feb 2012, 13:25

Lol zeveraar. Casteels is gewoon een jan-van-mn-kloten die moet toegeven dat die enkel voor het geld wegging. Die wist goed genoeg dat die hier eerste keeper zou worden na het vertrek van Courtois.

genk ftw schreef op 25 feb 2012, 12:10:Ik begin mij vragen te stellen bij de strategie van Genk.

In het HBvL staat een artikel over Steven Defour. Hij kreeg een amateurcontract: zo'n 1500 euro per maand.
Op zijn 17e kreeg hij een beter contract omdat hij met de 1e ploeg had meegedaan. Het contract voorstel was: 5 jaar tegen een 40-50000 per jaar. Er was dan interesse van Ajax en daar kon hij tussen de 400-600000 per jaar verdienen. EEN TIENVOUD!!!!

Dan stel ik mij ernstige vragen bij het beleid als de jeugd eenmaal aan spelen toekomt.
Als dan een Barda een bedrag tussen de 600-900000 verdient, dan kun je toch wel een fatsoenlijk contract geven aan je beste jeugdspelers?

Ik weet niet wat er allemaal van waar is, maar als deze cijfers ongeveer zouden kloppen, dan stel ik mij ernstige vragen.
Ik hoop dat mij iemand hierop een deftig antwoord kan geven want ik heb dit ook maar gelezen en dat is niet echt betrouwbaar.
Misschien is het geen toeval dat wij toppers als Praet en Casteels verliezen.

Joske Vaessen.
Na Defour had hij dan "bijgeleerd". Allé, eigenlijk al op het einde maar toen was het al te laat. En als resultaat kreeg Haroun dan een monstercontract. En dat loonde niet, dus redeneerde men weer omgekeerd.

En Courtois kon hier ook meer krijgen, maar hetgeen Genk moest spenderen om hem nog één jaartje te houden was echt hallucinant geweest als ge het moet geloven. Dus in dat opzicht...

Probleem is ook dat mensen te veel dingen over eenzelfde kam scheren. Casteels en Praet zijn al verschillend van elkaar en van andere situaties. Praet zijn papa wou absoluut RSCA, dus moest het RSCA worden. En Casteels rook geld dat hij hier terecht nooit kon krijgen als 2de doelman.

Grotere clubs kunnen het zich nu eenmaal veroorloven om met geld te smijten naar jonge talenten. In België gaat dat niet en moet je rekenen op een clubgevoel en gevoel voor sportieve vooruitgang om ze hier te houden. In Luik en Brussel hebben ze dat laatste nu eenmaal makkelijker als bij ons. De dag dat Genk eens definitief ELK jaar voor de prijzen gaat, gebeuren ze dingen ineens "toevallig" niet meer.
You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.

Xbox: StarCSR // PSN: Martrim // Last.fm: StarCSR
Martrim

Berichtdoor putteke » 25 feb 2012, 14:43

[quote="genk ftw";p=132827]Ik begin mij vragen te stellen bij de strategie van Genk.

Toch wel een verkeerde vergelijking : toen Barda hier aankwam verdiende hij ook dit zogezegde monsterloon niet... door prestaties heeft hij dit blijkbaar verdiend.
U moet ook lezen wat Defour bij Ajax KON VERDIENEN... hij zegt niet wat hij onmiddellijk zou verdienen... in afwachting van een doorbraak ! Misschien dat Genk hier wat soepeler had moeten zijn in de loonsbespreking/-evolutie tijdens een 5-jarig contract... omdat hij hier al basisspeler was. En als Genk Courtois zijn wensen had moeten inwilligen en een huurprijs zou moeten betalen aan Chelsea dan zou zijn transferprijs practisch gehalveerd zijn... denk ik.
putteke

Mijn team: K.R.C. Genk

Berichtdoor H2O » 25 feb 2012, 16:23

nummer10 schreef op 25 feb 2012, 11:26:We hebben sinds deze week in onze dagboekrubriek op zaterdag Koen Casteels. Speelt zoals jullie waarschijnlijk wel weten bij Hoffenheim en misschien is het wel interessant om hem wat te volgen? Jammer dat hij in Genk geen uitzicht had op een basisplaats, ik denk dat hij op termijn wel een uitstekende aanvulling zou geweest zijn voor het basisteam. Hij bulkt in ieder geval van het talent. Voor wie interesse heeft om hem wat mee te volgen met ons:

http://www.nr10.be/buitenland/duitsland ... n-casteels

hij was eerste keeper geworden bij genk mijn beste.
H2O

Berichtdoor kierewiet » 25 feb 2012, 18:52

Even Steven Defour dan. Heb met gemengde gevoelens de bijdrage in het Belang gelezen naar aanleiding van zijn biografie die hij heeft laten schrijven op z'n 23ste! Een normale mens begint daaraan op mijn leeftijd, maar soit ik heb dan ook geen Steven Defour verhaal achter me liggen. Als dat relaas klopt, heeft Genk het destijds wel heel lullig aangepakt (een hint voor al degenen die opnieuw naar Vaesen hengelen), anderzijds vind ik het goedkoop dat Defour via de media brandhout maakt van zijn ouders. Als hij stelt dat z'n ouders hun problemen omtrent zijn huwelijk niet aan de 'boekskes' hadden moeten 'verkopen', dan doet hij nu wel hetzelfde in het kwadraat!
't Is stil, waar het nooit waait.
kierewiet

Berichtdoor Ice » 26 feb 2012, 03:14

kierewiet schreef op 25 feb 2012, 18:52:Even Steven Defour dan. Heb met gemengde gevoelens de bijdrage in het Belang gelezen naar aanleiding van zijn biografie die hij heeft laten schrijven op z'n 23ste! Een normale mens begint daaraan op mijn leeftijd, maar soit ik heb dan ook geen Steven Defour verhaal achter me liggen. Als dat relaas klopt, heeft Genk het destijds wel heel lullig aangepakt (een hint voor al degenen die opnieuw naar Vaesen hengelen), anderzijds vind ik het goedkoop dat Defour via de media brandhout maakt van zijn ouders. Als hij stelt dat z'n ouders hun problemen omtrent zijn huwelijk niet aan de 'boekskes' hadden moeten 'verkopen', dan doet hij nu wel hetzelfde in het kwadraat!

Luister, SD mag dan wel een LUL zijn, maar de enige echte LUl is en WAS zijn schoonpapa...
WARNING!
My sense of humor may hurt your feelings.....
I suggest you get over it.
Ice

Berichtdoor Animale322 » 26 feb 2012, 05:57

In de retromatch van stadion keken ze terug naar de succesjaren van Koen Daerden. Heel mooie terugblik wel :thumb:
Mentalità, l'amicizia e l'unità ... Andiamo Genk, sempre con te !
Animale322

Mijn team: KRC Genk, Juventus

Berichtdoor Malu » 26 feb 2012, 12:11

Animale322 schreef op 26 feb 2012, 05:57:In de retromatch van stadion keken ze terug naar de succesjaren van Koen Daerden. Heel mooie terugblik wel :thumb:

Ik voelde me plots weer wat jonger. Die beelden, nostalgie.
Malu

Berichtdoor kuringenaar » 26 feb 2012, 14:29

straks TC op sporting telenet. met zijn ploeg tegen de mannen van Barca. vorige keer meen ik direct uitgesloten na een paar minuten. uitzending begint om 21u25.
kuringenaar

Berichtdoor Yen-c » 26 feb 2012, 14:34

kuringenaar schreef op 26 feb 2012, 14:29:straks TC op sporting telenet. met zijn ploeg tegen de mannen van Barca. vorige keer meen ik direct uitgesloten na een paar minuten. uitzending begint om 21u25.

Dat was tegen Real denk ik?
Yen-c

Berichtdoor H2O » 26 feb 2012, 14:35

Ice schreef op 26 feb 2012, 03:14:
kierewiet schreef op 25 feb 2012, 18:52:Even Steven Defour dan. Heb met gemengde gevoelens de bijdrage in het Belang gelezen naar aanleiding van zijn biografie die hij heeft laten schrijven op z'n 23ste! Een normale mens begint daaraan op mijn leeftijd, maar soit ik heb dan ook geen Steven Defour verhaal achter me liggen. Als dat relaas klopt, heeft Genk het destijds wel heel lullig aangepakt (een hint voor al degenen die opnieuw naar Vaesen hengelen), anderzijds vind ik het goedkoop dat Defour via de media brandhout maakt van zijn ouders. Als hij stelt dat z'n ouders hun problemen omtrent zijn huwelijk niet aan de 'boekskes' hadden moeten 'verkopen', dan doet hij nu wel hetzelfde in het kwadraat!

Luister, SD mag dan wel een LUL zijn, maar de enige echte LUl is en WAS zijn schoonpapa...

echt he, wat een hond die man. Het zal ook Jos zijn fout zijn dat hij zich heeft laten omkopen. Achterlijke circusaap, foei foei wat een vervelende man. Heeft die die schoenenwinkel nog in shopping 3?
H2O

Berichtdoor Luc Raak » 26 feb 2012, 14:39

Yen-c schreef op 26 feb 2012, 14:34:
kuringenaar schreef op 26 feb 2012, 14:29:straks TC op sporting telenet. met zijn ploeg tegen de mannen van Barca. vorige keer meen ik direct uitgesloten na een paar minuten. uitzending begint om 21u25.

Dat was tegen Real denk ik?

Jep
Luc Raak

Mijn team: RC Genk, M'gladbach

Berichtdoor Ice » 26 feb 2012, 16:34

H2O schreef op 26 feb 2012, 14:35:
Ice schreef op 26 feb 2012, 03:14:

echt he, wat een hond die man. Het zal ook Jos zijn fout zijn dat hij zich heeft laten omkopen. Achterlijke circusaap, foei foei wat een vervelende man. Heeft die die schoenenwinkel nog in shopping 3?

Dat weet ik niet. Ik heb eens met die arrogante domme Griek een discussie gehad op FB ( het ging over het paard en over Genk ) . Wel, naar mijn mening heeft die een IQ van een schaamluis... Ik ken een deel van z'n familie, geloof me, de meesten lusten hem rauw...
WARNING!
My sense of humor may hurt your feelings.....
I suggest you get over it.
Ice

Berichtdoor Aaron » 26 feb 2012, 21:59

At. Madrid gaat toch stevig door bij de duels, na een klein halfuur is het nog steeds 0-0.
Aaron

Berichtdoor Winston » 26 feb 2012, 22:01

Aaron schreef op 26 feb 2012, 21:59:At. Madrid gaat toch stevig door bij de duels, na een klein halfuur is het nog steeds 0-0.

Klasse redding van Courtois daarjuist :applaus:
Winston

VorigeVolgende

Keer terug naar KRC Genk