Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Het is nu 20 mei 2012, 16:22
eredivisie NederlandPSV is momenteel slaag aan het krijgen bij AZ staan na een dik half uur 2-0 achter
Re: eredivisie NederlanS MERTENd
net voor rust 2-1 Dries Mertens en Martens scoorde de eerste bij AZ de Belgen doen het goed daar
Re: eredivisie NederlanS MERTENdVoor PSV, dat zich voor het seizoen al als kampioen zag, is dit een totaal onverwacht verlies. Buiten 25 minuten na rust, waar ze verschillende kansen op de 2-2 kregen, was het niet al te best.
Mertens was, voor zijn goal, ook nauwelijks aanwezig. Hij schiet hem er wel mooi in. [video width=425 height=344 type=youtube]MgImOsu0Mys[/video] Ajax kwam ook al vroeg achter in Doetinchem (De Graafschap), maar staat aan de rust 1-2 voor na goals van Sulejmani en Boerrigter.
Re: eredivisie NederlanS MERTENdIntussen scoort Theo Janssen de 1-4 tegen de netten uit vrijschop. Valt dat beeld toch niet uit zeker...
I' WARNING!
My sense of humor may hurt your feelings..... I suggest you get over it.
Wel afgeweken op de muur, maar wat een traptechniek. Net als Alderweireld trouwens, die een bal over 60 meter, met zijn (mindere) linker, perfect in de loop van Boilesen (dacht ik) gaf.
Re: eredivisie NederlanS MERTENdEn De Winter op de Bank bij De Graafschap.
Die traptechniek had hij hier ook al, maar hij liep voor geen meter
I' WARNING!
My sense of humor may hurt your feelings..... I suggest you get over it.
Re: eredivisie NederlanS MERTENdOussama Assaidi (Heerenveen) kan me wel bekoren met z'n aanvallende kwaliteiten.
PSV informeerde naar hem om de opvolger te worden van Dzsudzsák, maar koos uiteindelijk voor Mertens. Hij zou zeker een versterking zijn hier, maar ik denk onhaalbaar.
Idd! Ook die rechtsvoor, Narsingh als ik me niet vergis, heerlijke dribbels.
Ik had innertijd nog een mail gestuurd naar Pol Heylen om achter het doel van de tegenstander een hamburgerkraam te zetten om hem aan het lopen te krijgen.
Re: eredivisie NederlanS MERTENdhoe goed is mertens bezig
PSv heeft 5 keer gescoord: 3 mertens, 1 assist en 1 in de rebound op een schot van mertens ![]() Ik zeg maar zoo, dat is korter als dierentuin
Re: eredivisie NederlanS MERTENd(SportScoop) Na twee incidenten afgelopen weekend die keepers met zware blessures in het ziekenhuis deden belanden, gaan in Nederland stemmen op om de keepershelm verplicht te maken...
Bron: Belgacom 11
En de ingangen van het bestuur van 'stormtroepen'bestendig glas?
Re: eredivisie NederlandDriesje gaat los, 11 doelpunten al.
Gisteren 4 doelpunten gemaakt tegen Roda JC.
Re: eredivisie NederlandWilfried Bony van Vitesse halen! Doet me in alles aan Drogba denken.
Nvm: Kostte 4 miljoen euro deze winter ![]() http://www.youtube.com/watch?v=BsETdlQtw7s Laatst bijgewerkt door Winston op 26 sep 2011, 13:15, in totaal 3 keer bewerkt.
Re: eredivisie NederlandGezien Vitesse een dikke sponsor heeft, zal die waarschijnlijk onhaalbaar zijn voor KRC ... Misschien Mussa van VVV als vervanger voor Ogunjimi, maar die gaat waarschijnlijk ook al duur zijn.
Re: eredivisie Nederland
Mja, Bony speelt volgende zomer bij Ajax of in de Premier League. Was die Georgische investeerder vergeten. Mussa ken ik niet.
Re: eredivisie NederlandVVV-Venlo heeft een bod van 10 miljoen euro op de Nigeriaanse aanvaller Ahmed Musa afgewimpeld. Dat maakte Eredivisie Live vanmiddag (bericht is van 11 september 2011) bekend. Volgens voorzitter Hai Berden van de Limburgse club zou het eind vorige maand zijn gegaan om een topclub uit de Bundesliga. De naam werd niet bekendgemaakt.....ook al niet meer haalbaar dus :-)
... gezien dat de refs daar nog slechter zijn dan hier ... Maar hun reactie is wel anders dan hier. http://www.voetbalbelgie.be/nl/article. ... mpaign=all
Vitesse zou een bod van CSKA Moskou ter waarde van 16 miljoen euro hebben afgewezen. Geweldige speler, scoorde al 6 keer in 7 wedstrijden en zit volgend jaar bij een Europese subtopper (als hij al niet naar Chelsea gaat, met wie Vitesse een samenwerkingsakkoord heeft).
Een beer is dat. Dat verhaal van Mussa zijn maar halve waarheden, als ze Mussa voor 10mio kunnen verkopen zullen ze dat zeker niet laten. Ook die Teixeira is een geweldige spits, FC Groningen heeft altijd wel van die leuke spitsen. Scouting zit daar goed ineen.
Re: eredivisie NederlandMisschien de ontwikkeling van Giorgi Chanturia eens in de gaten houden.
Heeft in de jeugdwerking van Barcelona gezeten. Vitesse heeft enkele leuke spelers, maar door die Georgische investeerders denk ik niet dat we daar iets kunnen gaan halen.
Re: eredivisie NederlandOok die Cherry was aardig bezig, buiten de klap die hij deze week gaf aan een speler van Vitesse.
Ook in de topklasse en de Jupiler League spelen talentjes.
Ook Marco Van Ginkel is een aardige speler. Maar niet haalbaar denk ik, die Merab wil alleen verkopen als het dikke bedragen zijn.
Re: eredivisie Nederlandvorige week live den haag - nec gaan kijken.
nummer 10 en 14 van den haag staken er boven uit. geloof dat die 14 cherry heette. de rest leken me spelers die hier ook gewoon in eerste klasse mee kunnen, maar geen super talenten gezien. wat wel is, veel meer voetballende opbouw van achter uit, zelden een lange bal gezien.
Spijtig, want bij Vitesse lopen zeker interessante spelers rond. Die Georgische investeerders zullen inderdaad liever voor heel veel geld verkopen en wachten tot grotere clubs komen kloppen. Voor Bony zal dat ongetwijfeld gebeuren.
|