Guidetti10 schreef op 15 feb 2012, 11:10:Ik heb jullie raad nodig;) Zondag 26 februari 18:00 uur willen wat vrienden en ik KRC Genk - Club Brugge bijwonen. We komen uit Rotterdam.
Echter is die dag ook de topper PSV - Feyenoord (om 14:30). Weten jullie of er een kroegje in Genk is waar die match uitgezonden wordt of waar de kans groot is daarop?
Ik weet niet hoe dat hotspot gedoe werkt maar via de gewoonlijke livestream websites moet die wedstrijd toch te volgen zijn desnoods met arabisch commentaar. En anders een kroeg over de grens en dan onmiddellijk na het einde door naar Genk.
Aaron schreef op 16 feb 2012, 19:15:Inderdaad, Maastricht ligt niet zo ver van Genk.
Ja lijkt me ook het beste. Maastricht, en op nog geen half uurtje ben je in Genk
Of in Geleen, daar ist veel gezelliger en is korter bij.
1312 Not removing until: sterrenlogo terug is (08.02.12) Not removing until: Been ontslagen wordt (08.02.12) Not removing until: Sittard terug in de ere divisie speelt (08.02.12) Not removing until: West Ham de Barclays League wint (08.02.12)
Gisteren de samenvatting gezien van Feyenoord. Wat een domme actie van Guidetti! Nadat hij de 1-0 op het scorebord gezet heeft met een omgezette penalty, trok hij zijn truitje uit en kreeg zijn 2e gele kaart. De wedstrijd eindigde nog op 1-1. Guidetti was zeer geëmotioneerd na de wedstrijd en ik denk dat ie zo kon beginnen huilen. Koeman daarentegen was razend. In plaats van Guidetti op zijn fout te wijzen, denk ik dat Koeman hem terug vertrouwen moet geven. Ik had echt medelijden met hem!
You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Kanjer schreef op 19 feb 2012, 12:49:Gisteren de samenvatting gezien van Feyenoord. Wat een domme actie van Guidetti! Nadat hij de 1-0 op het scorebord gezet heeft met een omgezette penalty, trok hij zijn truitje uit en kreeg zijn 2e gele kaart. De wedstrijd eindigde nog op 1-1. Guidetti was zeer geëmotioneerd na de wedstrijd en ik denk dat ie zo kon beginnen huilen. Koeman daarentegen was razend. In plaats van Guidetti op zijn fout te wijzen, denk ik dat Koeman hem terug vertrouwen moet geven. Ik had echt medelijden met hem!
Medelijden met Koeman? De week voordien liet men een vijftal posities zien waarin Guidetti zich vrijliep en niet werd aangespeeld. Bij de eerste twee gevallen dacht ik de hand van de trainer te zien, daarna begon het te dagen dat het niets met de trainer te maken had en alles met het initiatief van de speler. Wat doet zo een trainer dan wel, buiten het vragen van een andere kleur wedstrijdbal? Koeman houdt workshops voor zijn spelers: ‘Vreugde na een doelpunt’ ‘Coaching binnen de groep’ ‘Loslaten van agressie’…
In de eerste workshop moet elke speler zijn danspasje verzinnen en uitvoeren. Je hebt de Akpalazwaaiers, de Afrikaanse ganzenpas, de hemeldankers, de bankwijzers, de latinodansers, de hekhangers, het grafitti-ondertruitje, de oortjestuiters, de zwijgvinger op de lippen….. Om de vijf minuten moet na een fluitsignaal van Koeman elke speler zijn truitje uitdoen en lopend en zwaaiend door elkaar rond rennen. Ondertussen laat je de ergste Feyenoord scheldgezangen door de boxen gaan.
In de week zag ik Robinho na een doelpunt in zijn eentje dansen en zingen. Een ploegmaat ging nog eens kijken of Ibrahimovic al dan niet gekwetst was. Bij Milan houden ze er rare workshops op na.
Kanjer schreef op 19 feb 2012, 12:49:Je hebt de Akpalazwaaiers, de Afrikaanse ganzenpas, de hemeldankers, de bankwijzers, de latinodansers, de hekhangers, het grafitti-ondertruitje, de oortjestuiters, de zwijgvinger op de lippen…..
hét moment van de afgelopen voetbalweek: Guidetti in 3 seconden van hero to zero. De reactie van Koeman (1:00 in het filmpke) spreekt boekdelen en toont hoe snel vreugde in ongeloof kan omslaan.
Edit: ik had eerst img-tags gebruikt ipv de youtube-tags. Gewoonte
Tja, regel is regel. Gewoon heel dom van hem. Nujah, het is een belachelijke regel. Kaarten geven voor truitje uittrekken... Maar momenteel is die regel er.
You should know I bleed blue, but I ain't a Crip though.
1312 Not removing until: sterrenlogo terug is (08.02.12) Not removing until: Been ontslagen wordt (08.02.12) Not removing until: Sittard terug in de ere divisie speelt (08.02.12) Not removing until: West Ham de Barclays League wint (08.02.12)
Martrim schreef op 20 feb 2012, 09:49:Tja, regel is regel. Gewoon heel dom van hem. Nujah, het is een belachelijke regel. Kaarten geven voor truitje uittrekken... Maar momenteel is die regel er.
Aan de meelezende voetballers :
Er is geen regel voor het uittrekken van de schoenen of een broekje ...
Martrim schreef op 20 feb 2012, 09:49:Tja, regel is regel. Gewoon heel dom van hem. Nujah, het is een belachelijke regel. Kaarten geven voor truitje uittrekken... Maar momenteel is die regel er.
Aan de meelezende voetballers :
Er is geen regel voor het uittrekken van de schoenen of een broekje ...
You sick perv!
Volgende keer als de scheids niet kijkt trek ik het bloeske van een speler die geel heeft over z'n nek en dan roep ik de scheids: " Ey scheids die doet z'n bloes uit!" Hoppa rood! Trololol, u mad bro?
Aaron schreef op 16 feb 2012, 19:15:Inderdaad, Maastricht ligt niet zo ver van Genk.
Ja lijkt me ook het beste. Maastricht, en op nog geen half uurtje ben je in Genk
Thanks voor de tips!! Ik zie dat het op Sporting Telenet 2 staat ingeroosterd. Ik ga nu ff wat Genkse kroegjes afbellen en anders hebben we twee back-ups in Geleen
Alleen nog hopen dat het mooie wedstrijden worden! Hebben jullie nog parkeertips (gratis) in de buurt van het stadion?
Nu PSV-Feyenoord, 'sfeervak' van PSV toch mooi gevuld met heel wat bandieri's en zwaaivlaggen en 1 bengaal. Afwachten welke sfeer er zal komen bij deze topper.
In other news: knotsgekke competitie is dat daar, er zijn nog 5 ploegen in de running voor de titel, elke week zijn er zotte wedstrijden met veel doelpunten.